via google kwam ik op de site uit Extra info bij bestelling gezet Super snel verzonden. Leuk ingepakt Gaan er zeker vaker bestellen

Smooth

I sent a present online to son of one of my best friends. It arrived smoothly even though this is an extraordinary period due to Covid-19. Thank you Be Baby for connecting us warmly.

Dear Efe, Thank you so much for your respons! I’m happy to hear that your gift was received well. Stay safe and stay healthy! Kind regards, Daniëlle Be Baby

Vriendelijk, snel, goede kwaliteit.

Een hele vriendelijk dame, die snel antwoord geeft en echt moeite doet. Het was even een puzzel om met Paypal te betalen, maar er werd direkt werk van gemaakt. Verzending naar het buitenland was ook geen probleem en de levering was er al binnen een paar dagen. Kortom: absoluut aan te bevelen!!

Beste Ellen, Ontzettend bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is ontvangen! Vriendelijke groet, Daniëlle

Pluspunten

Uitstekende service!

• Communicatie

• Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijke klantenservice, mooie kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De eerste producten van BeBaby heb ik voor de geboorte van mijn eerste dochter aangeschaft. De kwaliteit blijft na het wassen goed en de kleuren blijven mooi waardoor ik ze ook voor mijn tweede dochter heb kunnen gebruiken. Na 5 jaar koop ik nog regelmatig kraamcadeaus via de site en deze worden altijd snel en mooi verpakt afgeleverd.

Het assortiment is al een jaren hetzelfde, misschien wat uitbreiden met cadeau artikelen?

Beste Anandi, Ontzettend bedankt voor jouw beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We zijn druk bezig met de ontwikkeling en selectie van nieuwe producten voor onze collectie en verwachten begin volgend jaar te kunnen uitbreiden met cadeau artikelen. Via onze nieuwsbrief zullen we je hiervan op de hoogte houden. Vriendelijke groet, Danielle Moesman

Pluspunten

Snelle levering, duidelijk website. Leuke attentie in het pakje

Het product dat ik kocht: rode hydrofiele luiers. Gaven zo erg af in de was: heb ze 4x gewassen en nu ze niet meer afgeven zijn ze vaal geworden. Erg jammer!

Pluspunten

de verscheidenheid aan kleuren waaruit je mag kiezen en de stoffen zijn lekker zacht voor de tere huid van de baby

ik zou jullie graag willen volgen via linkedin

Pluspunten

uitgebreide collectie en veel kleur variaties. hele leuke dekentjes die lang meegaan. goede kwaliteit producten.

keep up the good work

Pluspunten

Goede en duidelijke communicatie. Goede kwaliteit van de produkten.

Pluspunten

De producten van Be Baby zijn bijzonder mooi, zacht en van zeer goede kwaliteit. De kleuren blijven ook na het wassen prachtig en helder van kleur. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar bv. hydrofiele luiers in prachtige kleuren die in de gewone winkels niet te vinden zijn.