super

Heel goede ervaring.

Toppie

Topmateriaal, duidelijke site, correcte levering en scherpe prijzen, toppie !!!

Goed geregeld

Snel en duidelijk bezorgd

Heeft een tijdje geduurd voor ik het product had maar telkens hebben ze me verwittigd dat de levering vertraging had

Snel bezorgd, fijn product

Xx

Snel en verzorgd

Vlotte levering...

Prima levering tegen eerlijke prijs

Bestelling was erg snel in de winkel aanwezig. Marktconforme prijs voor de mooie producten. Erg vriendelijke mensen in de winkel in Nieuwegein! Top.

Goede service.

Prima product wat snel in huis was en netjes was verpakt. Helaas nog niet kunnen uitproberen maar dat zal in de zomer dagen helemaal goed komen. Fijne website en wanneer onderstaand punt verbeterd wordt zal ik hier zeker vaker bestellen. Klein puntje van kritiek: Stop met herinneringen te sturen om een recensie. Als ik dat voor ieder online besteld product moet gaan doen kan ik beter een secretaresse in dienst gaan nemen welke de ohzo belangrijke reviews kan versturen.

fijne webwinkel

fijne webwinkel

Er fijn

Toen we binnen kwamen werden we eerst met rust gelaten zodat we op ons gemak even konden kijken. Na een klein tijdje werden we (goed geholpen).

Goed advies en ruime keuze

Ik wilde graag een 7 mm duikpak. Door goed advies van de medewerkster en haar ervaring op de duiklocaties waar ik graag wilde duiken kwam ik uiteindelijk op een 3 mm natpak uit.zo zie je maar weer...

Extreem klantvriendelijk super service veel kennis van producten enz.

Perfecte service

Uitmuntend

Prima advies van Richard!

Richard geeft to the point advies als ervaren duiker aan de klant(duiker)!!

Sneller geleverd dan verwacht. Echter te klein verpakt en vragen op de chat werden laat beantwoord.

goede service en vriendelijke staf

Ik koop bijna al mijn duikprodukten bijbSublub. Ruime keus, fijne website.

Amstelveen prima, Rotterdam minder

Regelmatig bestel ik spullen en koop -en betaal- dan ook pic-online registraties van PADI. Belachelijk dat die onlin-pics pas AFGEGEVEN worden, NADAT ik de spullen in de winkel in Amstelveen kom ophalen. Zo moet ik nog langer wachten. Ik overweeg om de volgende keer pas in de winkel te betalen, of beter gezegd, jullie een tijdje te laten wachten.

Zicht perfect en gemakkelijk te bedienen.

Snel, transparant en proffesioneel

Duidelijke en zeer snelle antwoorden op verschillende vragen. Snelle onderhandeling en levering van mooi materiaal aan scherpe prijzen. Leuke ervaring

Snel geleverd, prima service. Ik had een vraag gesteld bij mijn bestelling en deze werd direct beantwoord. Helemaal top!!

Snelle reactie en vlotte levering

Snelle reactie op mijn mail en bestelling na twee dagen af te halen in duikshop, alwaar wij prettig werden geholpen

Mijn ervaring is prima.

Ik heb wat besteld (2x) en de spullen zijn keurig binnen de gestelde termijn geleverd.

Snel bezorgd en direct mijn product omgeruild nadat ik me had vergist in de maat.