Super tevreden

Heel vlotte levering met duidelijke communicatie.

Goede prijs snelle zending

Zou hier zou weer iets bestellen

Heel goed geholpen en goed geadviseerd Thanks

Super goed

Vriendelijk netjes eerlijk behulpzaam

Deskundig advies, geweldige service

Weer gebruik gemaakt van de kennis van sublub Voerendaal. Deskundig advies, geweldige service.

Lang moeten wachten en bellen voor ik mijn bestelling kreeg

Octopus besteld op woensdag, levertijd 2 dagen. Echter, de maandag erna nog steeds niets over bezorging, dus gebeld. Zou dinsdag binnen komen en dan direct verzonden worden. Ik zou hem woensdag ontvangen. Donderdag echter nog steeds niets (ook geen bericht), dus weer gebeld. Moest uit een ander filiaal komen, maar zou verstuurd worden. Ik wilde zondag duiken, dus uiterlijk zaterdag had ik hem nodig. Omdat ik niet steeds thuis zou zijn gevraagd om hem af te leveren bij een DHL-afhaalpunt, zodat ik hem uiterlijk zaterdag zou kunnen ophalen. Het door Sublub gekozen DHL-afhaalpunt was echter op zaterdag en zondag gesloten. Gelukkig kreeg ik op vrijdagmiddag omstreeks 17.00u het bericht dat ik hem die avond nog kon ophalen, maar het had weinig gescheeld of dat had pas maandag gekund. In dat geval had ik zondag dus niet kunnen duiken. Al met al wel bijna 1,5 week ipv 2 dagen. Vooral dat ik er steeds zelf voor moest bellen en geen bericht kreeg van Sublub dat het langer zou duren vind ik heel vervelend. Even een bericht dat de bestelling later komt zou toch wel netjes zijn.

Perfecte service, ik werd goed geholpen en te woord gestaan. Erg fijn als je niet precies weet wat je wilt hebben.

Vlot verloop van bestellen.

Bestellen loopt zeer vlot , mailing rond bestelling klaar en duidelijk. Leveringen verlopen altijd direct, dus hopelijk nu ook. Ik ben zeer tevreden en zal SUBLUB altijd aanraden als er vragen komen van collega duikers . Gr Luc

Correcte afhandeling

Mijn bestelling duurde lang voor te leveren , een mailtje gestuurd , correct antwoord gekregen en iets later is de bestelling geleverd, hier bestel ik zeker nog eens !!

Prima advies

Omdat ik niet wist wat ik moest hebben voor mijn project heb ik telefonisch contact gezocht. Dame aan de telefoon was kundig en wist precies aan te geven wat ik nodig heb.

Laatste bestelling op dag + 3 thuis geleverd (beetje traag)

Laatste bestelling op een dinsdag voormiddag, op vrijdagnamiddag thuis geleverd (dus dag + 3), ik vond het een beetje traag. Eerdere bestellingen sneller thuis geleverd (dag + 1 of dag + 2). Anders ben ik vrij tevreden over Sublub.

Uitstekend geholpen

Top aanrader

Top shop

Fijne site, makkelijk bestellen en goede en snelle service

Snelle en correcte afhandeling!

Prima, geen oopmerkingen

Levering was prima.

snel geholpen

super service, klantvriendelijk,

super

3 maanden op mijn bestelling moeten wachten

Afgelopen winter had ik een 5x5 mm dikke cap nodig om te gaan duiken dus had ik deze besteld. Vervolgens is deze pas 3 maanden later binnengekomen dus was het niet meer nodig.

prettig geholpen en advies ontvangen. Deskundig

Very efficient and fast service.

My package arrived very fast and the quality was very nice too.

Goede communicatie over bestelling. Snelle verzending. Een deel van de bestelling was niet beschikbaar. Direct communicatie. Toen het geleverd kon worden waren wij 2 dagen afwezig. Geen probleem, bestelling werd manueel 2 dagen on hold gezet. Sub-lub webwinkel is top. Medewerkers doen dus meer dan moet.

Wederom zeer goed!

Onlangs een bestelling geplaats. Kort hier op mail gekregen dat er een aantal artikelen op nalevering stonden en mij is gevraagd of de spullen die er waren al verstuurd moesten worden of dat het in 1 pakket mocht. Aangezien ik geen haast mee had ervoor gekozen om het als 1 zending te laten komen. Deze zou om 28-3 aankomen maar deze kwam al op 23-3. Communicatie verloopt zeer goed en snel. Zeer zeker een aanbeveling voor al je duik/snorkel/zwem artikelen.

vlotte samenwerking

Suunto werd geleverd zoals het moet enkel de gratis boot was er niet bijgeleverd, maar werd wel rechtgezet. Voor de rest alles volgens bestelling. Sub-Lub heeft dit rechtgezet, top zo een service. Dit gebaar maakt dat ik zeker nog zal bestellen, echt te vertrouwen en prachtige service. Bedankt aan het ganse team, dikke duim

Goed advies, keurig op tijd geleverd.

Goed advies, keurig op tijd geleverd!