Alweer prima

Goed met veel ervaring geholpen in Voerendaal

Goed met veel ervaring geholpen bij Sublub Voerendaal

Bestelling werd snel en goed geleverd. De snorkelvinnen voldoen aan verwachting

Uitgebreid aanbod

Prima service, snelle levering en duidelijke site

Zeer snelle Levering en top Produkt!

In 2 dagen thuis, op sterkte! (Terwijl ik bij de brillenzaak 6 week levertijd meekreeg) Goede informatie, snelle beantwoording van vragen.

Duidelijke communicatie en conform afspraak geleverd

Online bestelling gedaan, super snel en netjes geleverd.

Prima persoonlijk advies gekregen. Uit voorraad geleverd.

In de winkel als gebruikelijk uitstekend geholpen.

foutje snel hersteld

een inpakfoutje werd snel en juist hersteld met goed contcat met SubLub

Netjes geleverd

Was een paar dagen later ,omdat het horloge niet op voorraad was , snel antwoord op mail ,heel goed. En netjes geleverd dus goed geregeld

Super vriendelijk en behulpzaam !

Bezoek aan de winkel gebracht voor de aankoop van een nieuw duikpak en vinnen. Men heeft uitgebreid de tijd genomen om de verschillende merken/modellen te tonen en uitleg hierover te geven. Ook bij het passen van de duikpakken heeft men geholpen met raadgevingen en andere maten bijhalen. Kortom, zeer positieve ervaring.

Super geholpen!

Nette winkel en personeel met vakkennis! Heel erg tevreden!

I ordered first time some articles and they arrived in a short time.

I am waiting for my second order, I'll see.

Super geholpen!

Super service en top geholpen1

Deels tevreden

Bestelling geplaatst, website gaf een relatief korte levertijd aan. Digitale bevestiging gehad. En toen duurde het 3 weken voor dat er een bericht kwam...order is niet geheel compleet maar wordt binnenkort verzonden. Uiteindelijk alles in goede orde ontvangen...ik shop veel bij internet-shops....ik heb veel beter gezien. Dus Sub-Lub laat dit jullie helpen om de communicatie / service te verbeteren.

Top service!

Mijn bestelde snorkekset (voor vakantie) kon niet optijd worden geleverd. Jasper dacht mee en bood een alternatief die wel optijd kan worden geleverd! Top service!

SubLub Voerendaal. Als al eerder aangegeven zeer prettig personeel, meedenkend en zeer behulpzaam met goed advies. Houden zo !

Zeer goede service

De afhandeling van mijn retourzending is snel en goed afgehandeld

topservice

Topservice correct op voorhand geïnformeerd en alles was zoals afgesproken

Altijd juist

Regelmatige bezoeker van Sublub in Voerendaal. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Schappelijke prijzen en natuurlijk goede service. Zeker aan te raden!

Makkelijk en snel

Bestellen gaat makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gebracht van status. Vriendelijk en snel in huis.

Alles netjes gekregen

Ik heb van die anti-fog films gekocht, deze werken altijd perfect.

zeer snel

mooi geleverd op tijd onberispelijk

Prettige, klantgerichte winkel in Amstelveen

Jeroen is een deskundige verkoper die verstand heeft van wat hij verkoopt en goed advies geeft. Tesamen met een groot assortiment (eventueel kosteloos te bestellen als ze het niet hebben) en fijne service zeker aan te raden.