Fantastische service en advies

Wij zijn erg tevreden over sub-lub, het advies en de service die we in de winkel ontvingen was erg prettig. Komen zeker weer

Nette service, prima product

Er was wat vertraging mbt de levering, maar daar werd keurig over gecommuniceerd.

Zeer prettig

Netjes geholpen , vriendelijk en niet opdringerig.

Prima en snelle service

Zo als het hoort

Highly recommend. Fast and reliable delivery

Great service and so easy to navigate the site and great quality products very happy with my purchase.

Prettige online winkel waar je goed advies krijgt, ruim assortiment tegen goede prijzen

Al veel bij Sublub gekocht, droogpak in de winkel maar verder alles online. Altijd snel reactie an advies gekregen op mijn vragen. Een heel breed en goed duik assortiment tegen hele goede prijzen in de markt. Gewoon erg tevreden en jammer dat ze niet in de buurt zitten.

Voor herhaling vatbaar

Alles perfect in orde en snel.

Snel en goede kwaliteit

Wetsuit was snel binnen en is van goede kwaliteit, zeker voor de prijs!

Alles is altijd in orde en op tijd verzonden.

duidelijk en snel

Prettig

Mijn zoon is heel erg blij met zijn duikbril op sterkte.

Alles verliep vlot, goede communicatie en bril zit goed. Een aanrader. Mijn zoon heeft -5 en heeft nog nooit zoveel onder water gezien :-)

tevreden

zeer goed zoveel bestelling als ruilen.

zoals ik zei zeer goed de bestelling ging vlot helaas de maat was te klein terug gestuurd en na een week de bestelling weer thuis en goed passend. Ga zo door.

Heel snel en heel flexibel

Ik had een duikpak online besteld en wat accessoires. Het was er al de volgende dag, het duikpak was wat te groot helaas dus moest terug. Een mailtje sturen en direct kreeg ik het retourlabel om het gratis terug te sturen opgestuurd. Heel goede service

vragen vlot en duidelijk beantwoord via website, artikelen konden zeer snel na bestelling opgehaald worden (niet alles op voorraad, maar maakte qua levertijd vrijwel niets uit, binnen 2 dagen).

zeer netjes afgehandeld

had wat besteld was verkeert kon het niet gebruiken retour gestuurt en netjes geld terug

Wat een service!

Iets besteld maar niet direct leverbaar. Met een mooie deal van Sublub een oplossing voor mijn duiklamp. Ik kan alleen maar zeggen: TOP!

Goed geholpen

Prettig geholpen door Kim.

Gewoon top

Sneller levering dan verwacht, ook gewoon specifieke materialen in huis. Tot nu toe iig tevreden over het spul, dus top

Super goeie service

Ik ben super geholpen

Top service, snelle levering.

Bestelling geplaats bij sublub limburg, Netjes en proper afgehandeld. Nogmaals met dank aan Richard Vaessen, dag erna was deze bestelling al thuis geleverd.

Snelle nette levering

Snelle en nette bezorging.

Top bedrijf

Goed advies, snelle levering, behulpzaam bij keuzes maken

Erg goed product, zeer nette afhandeling

Zeer goede ervaring, as ever :-) Goed product voorzien van prima en uitgebreide informatie door de verkoper(s).

Zeer tevreden over de dienst.

Hadden een pak niet meer op vooraad en belde spontaan op om een ander pak van dezelfde prijs voor te stellen.