Snelle levering, minder fijn verpakt

1. Snelle levering: erg fijn! 2. Plastuit was niet steriel verpakt, wat ik wel met zo'n product had verwacht. 3. Product werd in een Bol.com doos geleverd met, onder mijn naam, een stikker met naam en adresgegevens van een ander. Dat brengt verwarring en is wat onzorgvuldig omgaan met persoonsgegevens. --> Groot voordeel is wel, dat ze dozen hergebruiken. Super goed! Attentie hierover vooraf en het verwijderen van de stikker met andere persoonsgegevens, zou dit helemaal top maken♡ 4. Klantenservice is erg vriendelijk. 5. Plastuit heeft een fantastische vorm. Ik ben er erg blij mee!

Snel en makkelijk besteld, super tevreden.

De online bestelling is gemakkelijk geplaatst, en snel geleverd. Ook een ruiling van een artikel ging heel vlot. Ik heb hem in Nieuwegein laten afleveren en ze belde direct toen het artikel er was. Ik kon het in de winkel zo omruilen. Super aardig personeel en goede service. Top.

service met een hoofdletter S

Ik wilde 2 paar lage duikschoenen kopen van Tusa. Echter die ik wilde hebben waren niet op voorraad. Ik werd daarom gebeld dat deze niet op voorraad waren en dat de levertijden onbekend waren. Na een week werd ik wederom gebeld dat de fabrikant nog steeds niet kon aangeven wat de levertijden waren. Daarom werd er een ander soort voorgesteld en heb ik een andere soort van Tusa gekocht. Het verschil werd direct terug gestort op mijn rekening. De site was ook al gewijzigd dat deze niet geleverd konden worden. Alle lof voor het meedenkend personeel. Top!

Dik in orde!

Ik had eerst 3 manometers bij Decathlon besteld. N’a een paar dagen bericht dat deze niet konden geleverd worden! Dan bij Sub-Lub! Makkelijk bestellen en betalen, geen verzendkosten, levering DHL! Super! Volgende keer meteen Sub-Lub!

Prima. Goede service

Prima. Heel goede service. Wat ik had gekocht paste niet en moest ik terugsturen. Ging heel soepel. Boden mij aan om me verder te helpen ( moet ik nog op reageren)

Snel en correct verzonden. Niets op aan te merken.

Zeer mooie spullen nette en snelle levering

Snel geleverd, goede communicatie

Zeer te spreken over de aanschaf. Had te groot besteld en kon snel een maatje kleiner verkrijgen. Zeer tevreden!

Uitstekend product, de volgende dag in huis.

Heel eenvoudig te bestellen, heel snel in huis, en lekker achteraf betalen. Super goed!!

Dit bedrijf denk met je mee, en regelt zeer snel dat je het bestelde in huis hebt.

Heel tevreden, super service.

De ervaringen met sublub zijn prima. Niet prima is de ervaring met Kiyoh Reviews in verband met de beordeling. Ik wil scores geven, een zin schrijven, maar ik wil niet verplicht zijn, veel te schrijven, zo als in dit veld. Dit veld moet vrijwillig zijn. Groetjes, Tim

Niks op aan te merken!

Goed contact met klantenservice

Product bleek toch niet voorradig, na navragen bij leverancier was deze ook niet op voorraad maar werd zsm geassembleerd en verstuurd. Na 1 week vertraging Product ontvangen.

Goed advies en snelle verzending

Goed geadviseerd snorkelset op sterkte en snelle verzending

Zoals altijd heel accuraat

De website is duidelijk, ik kon eenvoudig vinden wat ik zocht. Snel verzonden, duidelijke track & trace. Ik kom zeker terug!

Super goede en snelle levering.

In de shop in Zuidlaren. Perfecte uitleg gekregen en binnen twee dagen geleverd. En gemonteerd

Snel geleverd, en retour ook snel en probleemloos verwerkt.

Snel geleverd, en retour ook snel en probleemloos verwerkt.

Binnen redelijke tijd heb ik de bestelling in goede staat thuis ontvangen

Gewoon goed

Top winkel

Snelle levering, duidelijke communicatie over de levertijd, prijs kwaliteit prima, vriendelijk en behulpzaam personeel bij SubLub Zuidlaren.

Mooi horloge, goede prijs, snelle service

Mooi horloge, goede prijs, snelle service

Goed, Super service.

Goede service en op tijd geleverd.

Snelle levering ! top

Vrijdag besteld, maandag geleverd.

Topbrillen!

Deze zullen in de zomer uitvoerig getest worden! :)

Een fijne Uixi met uitzonderlijk snelle levering (in 25 uur na bestelling in huis!)

Ik had nog geen enkele ervaring met een plastuit, maar nu denk ik: had ik dit maar eerder geweten!! Ik heb bij tijd en wijle nog wel moeite om goed te ontspannen, maar dat is psychisch en komt vanzelf goed!!

Snel geleverd, product was bekend.