Snelle afhandeling en bezorging

I.v.m. een duikvakantie naar Egypte had ik snel een artikel nodig. Na een telefoontje naar Rotterdam bleek het op voorraad te zijn in Nieuwegein en kon direct verzonden worden. Gelijk de bestelling geplaatst en binnen zeer korte tijd bericht dat deze de volgende dag bezorgd zou worden. En inderdaad het pakje werd keurig op tijd afgeleverd.

Toppers daar in Zuidlaren

Zeer goede service, altijd goed advies. Ook wanneer het beter is om iets niet aan te schaffen doen ze dat ook. Altijd vriendelijk altijd een glimlach op hun gezichten. Nee blijf hier standaard komen

perfecte service

Stipte levering,goede service.Een aanrader

Spullen zijn snel geleverd. Bij andere aankopen zijn ze ook behulpzaam geweest

vlotte ne goede afwerking van mijn bestelling

precies wat ik nodig had en vrij snel geleverd.

Mijn go-to five winkel

Ik kom nu al jaren bij Sublub, voor zowel vullen duikfles, alsmede alle apparatuur en reparaties. Zeer tevreden over de service en goede adviezen.

Superprijs voor duikhorloge

Goede afspraken

Voor de 1e keer hier besteld is de afhandeling daarvan goed verlopen

Zie vorige kader

alles super

alles super

Deskundige en vlotte service

Prima, deskundige en vlotte service, door vriendelijke eigenaar.

Goed advies.

Very good shop.

Time for delivery was very short. I am living in Romania and the goods arrived in a few days.

Gewoon geweldige winkel en personeel

Staan altijd voor je klaar, ze doen zich alle moeite.

Stevig verpakt, snelle levering.

Klantvriendelijk, snel en accuraat!

Correcte levering

Nette prijs voor het product.

Snelle levering, goede spullen en een redelijke prijs. Verder worden vragen snel en adequaat beantwoord.

Mijn ervaring was super goed

Mijn ervaring met sublub was echt heel goed. Ik had waterschoenen besteld online de maat was niet goed ik kon ze de zelfde dag nog omruilen. Lief personeel, behulpzaam, al bij al bestel ik hier opnieuw. Bedankt voor de service.

Goed snel

Snel en op tijd geleverd

Beste customer service

We hebben online besteld, het was snel verzonden. Hoewel er een technische fout is opgetreden in het afleveradres. Wanneer ik ze dit gemeld heb, hebben ze dit zeer goed opgevolgd en me heel vriendelijk bijgestaan. Zou direct terug bestellen bij sub-lub

Bestelling top geregeld

Netjes op de hoogte gebracht dat ik mijn bestelling tijdig kon verwachten, wat ook daadwerkelijk zo was. Goed verpakt. Top

Zeer goede service

Sublub reageert zeer snel op vragen en biedt aan om spullen alvast te monteren.

Correct

Correct

Snel en goed geregeld

Wat beloofd wordt komen zij na

Goede webshop met goede service

Ik vind Sub-Lub een goede webshop, met alles wat ik voor m'n duikhobby nodig heb tegen scherpe prijzen. Het assortiment is ruim: zat keuze!!! De verzending is ook keurig en vlot.