Doen wat ze beloven

Een nieuwe BCD besteld. Daar wij de maat niet wisten hebben ze er meerdere laten leveren. Hierover werden wij goed op de hoogte gehouden.

Vriendelijk personeel & professioneel geholpen

Vriendelijk personeel & professioneel geholpen bij aanschaf masker en wisselen van de batterijen van mijn duikhorloge en duikcomputer.

De meest vriendelijk en mooiste duikwinkel

Alle soort van duikspullen voor echt goed prijs. Het personeel is heel behulpzaam, ze kunnen alles voor je leveren. Er is bijna alles altijd op voorraad of ze kunnen anders voor jou binnenkort bestellen.

Prima service, veel keuze

Snel geleverd.

Goede en snelle service

Bestelling is snel verzonden en was goed te volgen

Vertrouwd en snel geleverd!

Weer snel en goed geleverd.

Goede prijs en volgende dag al bezorgd

Goed en snel

Artikel in goed orde en snel ontvangen

Kwaliteit op tijd

Geheel werd op tijd bezorgd (t&t) en voldoet aan verwachting.

Great advice, fantastic wetsuit

In-store tryout and online order, that combo works! Great advice by the staff at the R’dam store. Had to order online as the particular size wasn’t in stock.

Nice and helpful

Helpful team, nice experience!

Zwembril op sterkte

Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en uitstekende kwaliteit! Aanrader!

Aanrader

Perfecte levering, sublub is zeker aan te bevelen. Zelfs langsgaan in de winkel is top. Maar geen maximum van de sterren want er is misschien nog altijd iets dat beter kan

Goede en snelle levering.

Ruime keuze en snelle levering

Op zoek naar een bepaald masker met aangepaste glazen. Keuze en advies tot aankoop geleid Helaas via online ipv de winkel in Nieuwegein ivm verbouwing. Bedankt

Altijd perfecte service en leveringen

Al zeer veel besteld bij Sublub, steeds perfecte levering en zeer snel. Materiaal voldoet steeds 100% aan de verwachting, ruim aanbod en zeer goede prijzen. Een zeer tevreden klant iot België

Snelle en correcte levering

hebben wat ik zocht tegen scherpe prijs

Mares duiklamp ging plotseling uit tijdens vakantie. Tegen scherpe,prijs nieuwe besteld en deze werd zeer snel geleverd.!

Correcte afhandeling zelf antwoord op zondag top

Top firma

Duurde lang

De concurrentie geeft 3 dagen levertijd en is 10 euro goedkoper

Vlotte afhandeling

Fijne winkels, online en fysiek

Goede service en een goed product

Ik werd goed geholpen door de mensen van sublub en mijn zoontje is heel blij met de zwembril op sterkte

Goeie service, materiaal dat ik gekocht heb is ook goe

Binnen 2 dagen in huis

Admiraal de Ruyterweg 40 A