Prima.

Overzichtelijke site, ruim aanbod, nette prijs, vlot geleverd en uitstekend verpakt.

Optijd geleverd en goed

De bestelde spullen waren zelfs nog sneller binnen dan ik verwacht had. Nu er lekker mee gaan duiken

Tevreden over spullen en service

Goede, snelle service.

Het testen van de duikbril zal nog een poosje op zich laten wachten; niet eerder dan de zomer. Dus vwb de kwaliteit van het product, kunnen we momenteel geen feedback geven.

Heel erg goed

Al redelijk wat aankopen gedaan bij Sublub. Altijd snel geleverd. En goede communicatie zowel vooraf als achteraf. Goede prijs en zeer ruim assortiment. Eén keer een klein probleem en dit is zeer snel en heel netjes opgelost. Aanrader om hier te kopen.

prima winkel met goed advies en betrouwbare levertijden

Reeds meerdere keren besteld. altijd zijn de producten geleverd op de opgegeven leverdatum. Ook altijd bereid om een advies te geven via de telefoon of whatsapp.

Alles is perfect geregeld

Ondanks de iets latere levering waarvoor DHL verantwoordelijk was is alles perfect verlopen.

Mooi product

Handig tijdens gebruik onderwater. Ziet er netjes uit.

Inmiddels een aantal keer besteld, snelle levering en uitermate vriendelijke maar vooral snelle klantenservice. Hopelijk gaan snel de winkels weer open zodat ik de rest van m'n materiaal in de winkel kan halen.

keurig compleet en snel geleverd

batterij voor duikcomputer besteld. Op de on line shop snel gevonden wat ik nodig had. bestelling doen en betalen was gemakkelijk. Er werd snel geleverd.

prettige opvolging van mijn bestelling, voldoende informatie over de logistieke afhandeling

Ging allemaal heel vlot, ook terugkoppeling of het wel degelijk goed begrepen was wat er precies besteld was (ging over onderdelen, per stuk of per paar) Netjes gecommuniceerd en opgevolgd

Goede service en advies

Snelle levering. Prima produkten

Top voor sublub

Top service!

Top service, quick delivery.

Spullen te klein kon het snel terug sturen na melden.

Vlotte en correcte afhandeling.

Verwarmhandschoenen gekocht doch voldeden niet aan de verwachting, zonder problemen geretourneerd. Bedankt SUB-LUB.

Goede en vriendelijke service, snelle levering en ook niet onbelangrijk nette prijzen.

mening herzien

Had een mennig over het geleverde artikel dat niet geheel compleet was geleverd... echter na een snelle reactie en een verhelderend verhaal bleek dat ik er naast bleek te zitten. Sterker nog, weer wat geleed aangaande de eerste trap. Mvg W

Goed product

Goed product ontvangen ,snelle verzending in keurig verpakking !!

Heel klantvriendelijk, snelle service!

Heel tevreden

Door de sluiting van de zwembaden in de lockdown ben ik met enkele anderen buiten blijven zwemmen. Met het kouder worden van water en lucht volstaat een gewone buiten zwem outfit niet meer. Sublub heeft prima geadviseerd in hoe we konden ‘ upgraden’ zodat we nu met 4,5 graad water temperatuur nog steeds kunnen zwemmen.

Perfect geleverd, goede service.

Dik in orde!!

Perfect!

Zowel in tijd als in product was alles dik in orde! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.