Snel en goede levering

Super klantvriendelijke winkel!

Ruime keuze, werd duidelijk aangegeven wat de levertijd was, mooie wetsuit

Relaxed en vakkundig

Uitstekend geholpen door vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Voor mijn vervolgaankopen ga ik hier dan ook zeker naartoe. Aanrader!

Super international shipping.

Order stuff from outside of EU. Very fast and efficient delivery Thumbs up!

Top geregeld!

:-)

Voor de tweede keer een goede duikbril

Goede spullen en goede service, alleen jammer dat ze niet uit zichzelf lieten weten dat er een glas niet op voorraad was waardoor de levering vertraagde.

Goede prijs, snelle levering. In één woord : perfect.

Goede prijs, snelle levering. In één woord : perfect.

Snel en professioneel

Snel en correct geholpen. Heldere website.

Goed en snel geleverd!

Even geduld, maar prima levering

Wetsuit besteld, dat niet op voorraad was. Er kwam initieel weinig communicatie over, maar bij navraag kwam een snelle reactie. Prima en netjes gekeverd daarna.

tres bon conseil

vous poussez la porte du magasin et desuite vous vous etes pris en charge par le responsable qui vous conseil dans vos choix et cela sans vous poussez a l achat

Reageren en leveren snel!

Zeer deskundig

Vriendelijk, goed bereikbaar en beantwoorden mails met vragen zelfs buiten de reguliere tijden om.

Zoals het hoort

Goedkoper dan elders eb snelle verzending. Top.

Gewoon een goede betrouwbare webwinkel.

Aan te raden.

Had er meer van verwacht

Je besteld een artikel waar bij staat: als op voorraad- volgende werkdag in huis. Raar dat het dan pas na 2 dagen wordt verstuurd. Dan komt het binnen (Horloge €585,-) los in de doos, verpakking uit elkaar gevallen. Geen bescherming om het horloge, zal dus een showmodel geweest zijn. Gelukkig is het horloge niet beschadigd.

Snelle vlotte levering, En gekregen wat ik moest hebben

zeer tevreden

snel levering

Prima leverancier

Ik bestel regelmatig duikspullen bij Sublub. Het wordt snel geleverd, de kwaliteit is goed en de prijs is marktconform .

Prima geholpen, er wordt meegedacht!

Zeer snel geleverd

Top bedrijf

Super bedrijf, altijd snel geleverd en goede service!

Good product and super fast delivery.

Thanks guys!

Gewoon goed en volgens belofte

Gewoon goed en volgens belofte

Persoonlijk, professioneel

Ik heb mijn Apeks WTX set gekocht bij Sublub. Voor dit systeem zijn veel accessoires en configuraties verkrijgbaar. Ook al stond de versie die ik wou niet op de website hebben ze bij Sublub de juiste componenten besteld en mijn set in record tijd en tegen de scherpste prijs bezorgd. Alle communicatie met Daan en collega’s verloopt soepel, je hoeft nooit om een update te vragen omdat zei je keer op keer voor zijn.