Ik had een pak gekocht, deze was helaas te groot. Nadat ik had gemeld dat het pak retour ging, kreeg ik binnen een half uur een verzend-etiket waarmee ik kosteloos het pak retour kon zenden

Duidelijke website, breed assortiment, zeer snelle levering en goede prijsstelling.

Prima webshop

Snelle levering, goede website informatie. En nette prijzen.

Pro actief en oplossingsgericht

Doen wat ze zeggen. En denken mee over de beste oplossing. Heel fijn als je weinig tijd hebt.

Goede en snelle service

Goede spullen, omschrijving website is nauwkeurig

Prima voorlichting, snelle eb vriendelijke afhandeling

Duikschoenen in verschillende maten besteld (vallen klein). Prima service! Bijbehorende zwemvliezen ook besteld, keurige e-mails als alles er was!

Prima service!

Duikbril met glazen op sterkte: prima geholpen snelle levering en alles netjes gemonteerd klaar voor de volgende duik. Helemaal top, bedankt Sublub !

Snelle levering, goede service

Ik had de verkeerde snorkel besteld, deze kon ik zonder problemen omruilen in de winkel in zuidlaren.

duikbril op sterkte snel geleverd en goede kwaliteit

Twee dagen voor mijn vakantie leek het me toch wel handig om een duikbril op sterkte mee te nemen. Even gegoogled en kwam bij Sub-Lub terecht, ik had er nog nooit van gehoord. Maar echt binnen 1 dag door de brievenbus, dat kon omdat de bril uit onderdelen bestond. Binnen 10 minuten de bril in elkaar en heel veel plezier van gehad op vakantie. Een degelijke constructie en dat voor 49,95. Ik kan Sub-Lub aanbevelen!

Ik ontving vriendelijke en efficiente service.

Het batterijtje in mijn Suunto Stinger moest vervangen worden. Tot mijn verrassing had Sublub het onderdeel in voorraad en heft het snel en efficient vervangen waarna ik mijn duikhorloge per DHL thuisbezorgd kreeg.

snelle service

artikel besteld, volgende dag in huis

Goed assortiment, snelle levering, overzichtelijke site

Fijne site om te zoeken wat ik wilde, goede prijs en mooi snel binnen. Txs.

Goede service en telefonisch goed bereikbaar voor vragen

Had een neopreen bodywarmer besteld met hood maar kreeg er 1 zonder hood. Is vlot omgeruild voor het juiste artikel.

Super goede service!

Ik had een zwembril op sterkte besteld. De dag na de bestelling al ontvangen. Ook meteen na bestelling een factuur per email. Het zwembrilletje zelf drukt wel de hele tijd op mijn neus (tussenstukken tussen de glazen) waardoor ik na een half uurtje echt last heb. Niet echt een aanrader.

Top geleverd

Goede levering en gelukkig door DHL. Deze komen tenminste na 4en. Ideaal zonder winkel tijd te hebben toch te shoppen voor kwaliteit spullen

Persoonlijke service

Een trimvest en duikhorloge gekocht bij Sub-Lub vestiging Karibu Zuidlaren. Zeer goed geadviseerd. Meerdere modellen vest kunnen passen. Top!

Zwembril op sterkte is geweldig en supersnelle levering!

Snel gelever

Voldoende

Heb een duikhorloge besteld. Horloge zat in plastic en lag los onder in de doos. Het duikflesje, bedoeld als opbergdoosje lag er los in en was beter verpakt dan het horloge. Misschien toch iets beter en verzorgder inpakken. Nu had ik echt het idee dat alles in een doos gekwakt, is mooi en haalbaar verbeterpunt. Positief, snelle levering, prijstechnisch ok. Goede service support.

goede levering

Erdpml nederlands besteld en keurig op tijd bezorgd

Top..!

Duidelijke website, duidelijke omschrijving van de producten, overzicht wat de levertijden zijn van de producten, snelle levering,.. niets dan goeds 👍..!

Goed en snel geholpen.

Op 1 ding na Alles op voorraad. Besteld, zelfde week kon ik het afhalen. Genieten van mijn nieuwe automaten set.

Ontvangen!

Laksheid van de postberzorger! Mijn excuses.

Makkelijk bestellen en ophalen in de winkel voor een goede instructie.

vlotte levering via de winkel, die een goede instructie gaf over de producten.

Ik heb een foto/videokit besteld. Deze was makkelijk te bestellen en snel geleverd! Enige minpuntje is dat de lamp “los” (zonder bescherming) met de kit in een grote verpakking lag, waardoor hij sneller stuk zou kunnen gaan door de beweging met het vervoeren (de meeste koeriers gaan niet zo netjes om met pakketjes.) Mijn bestelling is gelukkig wel heel aangekomen! Prima service verder (je wordt goed op de hoogte gehouden via email en tracking.)

Over Sub-Lub