Netjes

Keurig en duidelijk geregeld.

Sublub Voerendaal is erg klantvriendelijk

Ik kom er graag. Je wordt goed geholpen, niets is te moeilijk ;-)

Wat een fijne winkel. Sublub voerendaal

Super service!

Zeer correcte en fantastische service !

Er was een artikel die niet meer voorradig was bij mijn bestelling. Ik heb daar heel snel bericht van gekregen met de keuze te wachten of te annuleren... ik heb heel snel mijn centjes terug geboekt op mijn kredietkaart. Een super service

geweldig

super ervaring zeer vriendelijke goed advies

prima product en correcte afhandeling/levering

product zoals verwacht en correct geleverd

correct

stipt uitgevoerd

Super fijne service

Online bestselling gedaan die ik dezelfde dag in de winkel op kon halen. vriendelijk personeel.

Ruim een week na verwachte levering mijn horloge binnen gekregen. Waarschijnlijk door de kerstdrukte

Mooie prachtige duikershorloge maar helaas zit het draaiknopje al vast nadat ik probeerde de datum/dag te veranderen.

Vlotte levering van een tof product

De duiklamp die ik bestelde voldeed volledig aan de verwachtingen en werd voor geleverd

Heel behulpzaam en klantgericht

Ondanks dat een bestelling lang geduurd heeft heel behulpzaam bij afhalen in de winkel in Voerendaal. Goede uitleg bij herkeuring fles en het aanbieden van vervangfles ten tijde van de keuring. Kort heel klantvriendelijk en meedenken met de klant

Vlotte levering

Jammer dat onlangs prijzen verhoogd waren

Vandaag besteld, morgen geleverd!

Goed geholpen

Goede website en overzichtelijk.

Duidelijke communicatie, goede service en scherpe prijzen

Erg tevreden over de levering en service. Op eventuele vragen wordt ook snel en helder gereageerd. Echt een aanrader om hier je duik spullen te bestellen!

Na een complete teleurstelling toch alles goed gekomen

Na lang wachten op het pakket contact opgenomen. Bleek 1 van de bestelde producten pas over een half jaar leverbaar. Jammer dat ik dit pas te horen kreeg toen ik zelf contact opnam. Wat als ik niet gebeld had, had ik dan niets te horen gekregen? Er werd de mogelijkheid geboden voor een alternatief en toen ik hiermee akkoord ging had ik de spullen de volgende dag in huis en het teveel betaalde op mijn rekening. Daar was ik dan wel weer blij mee.

Prima spullen

Ik heb de spullen nog niet gebruikt maar kan wel zeggen dat de gekochte spullen (vinnen en tas) volledig beantwoorden aan mijn verwachtingen. Goed materiaal, zoet er goed uit, kwaliteit!

Snelle levering.

Zeer goede service

Zeer goede winkel, eerlijk en betrouwbaar super service

Service

Na een bestelling niet het bestelde op voorraad. Uitstekend geholpen met een alternatief. Maat iets te groot, maar gedoken en geen probleem ondervonden.

Prima service!

Stellen alles in ‘t werk om de klant tevreden te houden!

Bestelling te laat en helft nog niet aangekomen.

Helaas is mijn bestelling na 3 weken nog niet binnen terwijl 1 week werd beloofd. Ik weet zeker dat het nog goed komt maar wel een erg grote afwijking van wat aangegeven wordt. Bovendien is het bestelde al nodig. Bij decathlon is het er de volgende dag, expres niet daar besteld om kleine betere bedrijven met kwaliteit te helpen....

De bestelling was prima. Snelle levering. Alleen geen mailtjes meer midden in de nacht sturen graag. Om half drie probeer ik te slapen!

Makkelijk besteld.

Makkelijke site om te bestellen. Was sneller geleverd dan was aangegeven.