Helemaal top.

Goed advies en vloeiende gang van zaken. Ook als je iets besteld hebt wat toch niet passend is voor jou.

Wij bestellen al jaren bij Sublub. We zijn steeds zeer tevreden. Snelle, vakkundige, klantgerichte service en altijd een snelle levering.

Fijne service

Helemaal super

Uitstekende service!

Goede communicatie en correcte afhandeling!

TOP producten TOP service

De producten zijn allemaal TOP bij SubLub. Sercuce na verkoop en bij vragen staan het team steeds klaar om op je vragen een antwoord te geven. Als je duikspullen nodig hebt, SubLub is de winkel

Het product als beschreven en van goede kwaliteit. Snelle levering

Zeer snel antwoord op de gestelde vragen, prima service!

Ik ben nieuwsgierig hoe het werk dankjewel

Hello heb juste het pakketje ontvangen en ik zal het uit proberen in duik centrum van Nemo 33 in Brussel dankjewel john

correct

Ze doen aan wat ze zeggen en uitleg op de site is duidelijk en juist. Prijs/kwaliteit top

perfect

perfect

Super snelle service. vandaag besteld morgen in huis

Bestelling masker en snorkel

Zeer snel geleverd

Netjes en snel

Netjes en snel geleverd Mooie duikbril kan niet wachten om hem te gebruiken

Uitleg op de site betreft het product is duidelijk. Hierdoor voldoet het ook aan de verwachting.

Alles verliep

Ales was toppie van begin tot eind op 1 ding na, mijn 2de bestelling, haddenbze vergeten uit te voeren , maar na een herinnerngsmailtje, alles heel vlug in.orde en geleverd, dus toppie

Personeel in Rotterdan professioneel, meedenkend en ontzettend vriendelijk.

Wr komen hier inmiddels vaker. Zowel online als fysiek in de winkel. Goed assortiment in duigerelateerde spullen. Professioneel en altijd vriendelijk en meedenkend. Qua prijs meestal ook gewoon goed. Daarnaast betalen wij bij dit soort (dure en belangrijke) artikelen liever een heel klein beetje meer voor een perfecte service, eventuele uitleg, het direct fysiek in je handen hebben en een perfecte aftersale, dan de allergoedkoopste (vaak buitenlandse) internetaanbieder. Wij komen hier graag en zullen in de toekomst onzeduikspullen hier blijven kopen.

Gisteren om 16.30 gebeld voor advies voor de sealife case voor je telefoon. Direct besteld en vandaag 10u in huis. Superwervice Grt Joris

Kwaliteit voor weinig en zeer snelle levering.

Kwaliteit voor weinig en zeer snelle levering.

Horloge was goedkoopste op internet en snelle levering.

Zeer goed. Een aanrader.

Zeer kundig

Het personeel in Voerendaal is zeer kundig, vriendelijk en komt hun afspraken na. Lukt het niet, dan krijg je automatisch een bericht met uitleg.

Bestellen, betalen en ophalen.

Bestelling plaatsen en wanneer de materialen binnen zijn ontvang je een mail en kun je de spullen ophalen in de winkel. Geen gedoe met de levering aan huis, moet er weer iemand zijn om de spullen aan te nemen.

Topservice en uitstekende communicatie

Klasse

goede snelle service

super

goede correcte service

Indien men info wil hebben en dit via mail verstuurd heb je heels snel antwoord op je vraag. correct en duidelijk TOP

Levering duurde 5 weken

Levering duurde 5 weken. Helaas niet kunnen gebruiken bij mijn vakantie.

Sub-Lub is een uitstekende webwinkel voor duikspullen.

Sub-Lub is een uitstekende webwinkel voor duikspullen. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, waardoor het makkelijk is om de gewenste producten te vinden. Daarnaast zijn de levertijden betrouwbaar, met bestellingen die netjes en op tijd worden afgeleverd. Voor duikers die op zoek zijn naar hoogwaardige uitrusting en een soepele online winkelervaring, is Sub-Lub een sterke aanbeveling waard.

Admiraal de Ruyterweg 40 A

3031AD Rotterdam