Bestelling goed ontvangen. Probleem met 1 artikel, supersnelle reactie met oplossing. Bestel hier graag weer een volgende keer!

Goede vriendelijke service

Zowel online, snelle levering en vriendelijk in de winkel :-)

Alles in orde.

Vlotte levering in België: 3 dagen.

Erg goede service en nemen de tijd voor je

Vriendelijke winkel en nemen de tijd voor je. Zelf was ik er voor onderhoud heen en had iemand mee voor een duikpak. Nemen netjes de tijd voor het passen en denken goed mee in opties en geven goede advies.

Op voorraad en snel geleverd

kreeg niet wat op de foto staat

Ik bestelde een nieuwe inflatorslang omdat m'n originele gescheurd was, en bestelde er eentje met een purge ventiel ook bovenaan, vlak tegen de bladder. Toen ik m'n bestelling 4 dagen later ontving, merkte ik dat ik er eentje kreeg zonder dat ventiel. Op de foto staat voor dat bewuste artikelnr wel degelijk een inflatorslang MET extra purge ventiel bovenaan. Toch wat teleurgesteld. https://www.sublub.nl/artikel/70083/mares-w-re-valve-cpl-xr-line-inflator.html

Dry suit

Shipping to Lithuania was extremely fast. Thank you very much.

Kleine zaak met vriendelijke eigenaren die een super service geven!

Ik laat mijn ademautomaten en trimester hier onderhouden. Joyce kijkt deze vakkundig na. Geeft uitleg over wat ze doet en reageert snel. Afgelopen weekend heb ik ook een nieuw 7mm duikpak gekocht. De via click and collect bestelde variant pastte niet, maar Robert en Joyce zien wel meteen welke mast het wel moet zijn. De goede variant is besteld en pastte als gegoten! Ik ben heel tevreden met de service van Robert en Joyce (Sublub Nieuwegein)!

Geweldig en ontspannen snorkelen

Voor onze trip naar Bonaire heb ik de Aria QR+ aangeschaft bij Sublub. Een geweldig masker waarbij je vrij door zowel mond als neus kunt ademen en niet het gebruikelijke mondbitje in je mond hoeft te houden. Ook het zicht is beter en de techniek om te voorkomen dat er water aan de bovenkant in de snorkel komt werkt echt heel goed. Goed kijken dat je de juiste maat aanschaft want dat lijkt me belangrijk voor goede aansluiting op het gezicht. Dit is een absolute aanrader!

Uitstekende communicatie

Mijn bestelling werd dezelfde dag nog verzonden. Helaas had ik niet het juiste besteld (mijn fout) en ontving ik meteen een reourlabel. Super goede en snelle communicatie! Dank daarvoor.

snel en betrouwbaar als altijd

Ik heb 2 ruim 30 jaar oude Citizen Promaster horloges van de 1e generatie met dieptemeter waar ik erg aangehecht ben. Heren- en damesmodel. Ze worden dagelijks gedragen en daadwerkelijk gebruikt tijdens duiken. Om de 2-3 jaar nieuwe batterijen en glas en soms een bezel. Eenmaal zelfs geheel nieuwe kast. Ik maak daarvoor altijd gebruik van de prima service via de post van Sublub. Dieptes ook ver 'voorbij de recreatielimiet' altijd probleemloos, aangezien ze in topconditie terugkomen van een service beurt.

Zeer vriendelijke klantenservice

Jammer dat je de status van je order niet online kan volgen (wanneer het geallieerd wordt) Ook was de kwaliteit van het Mares mes niet goed. De bandjes om het mes aan uw been vast te maken waren na 1 duik stuk Maar veel werd wel goedgemaakt door de vriendelijke persoon op de klantenservice.

Goed product, conform afspraak geleverd

Het product (een onderwater roodfilter) past perfect op mijn onderwaterhuis. De kwaliteit lijkt goed, het was goed verpakt en heel snel geleverd.

Great service!

This shop has great service. I've ordered a lot of goods. Some of them were on stock, but some was ordered just for me from the manufacturer. The sales manager kept me updated with the status of those missing items. Finally, when a manufacturer failed to deliver one of the items, the sales manager from Sub-Lub offered a replacement from another brand and dispatched it to me the next hour once I agreed. I highly recommend this shop to everybody.

betrouwbaar en professioneel

Weten waar ze het over hebben. Zeer plezierig.

très bien , livraison rapide

prix correcte , livraison rapide

Net en correct bedrijf, goed geholpen met kennis en aan de juiste artikelen.

Op de beurs een diversiteit aan artikelen gekocht. Daar ook een beurskortingscode meegekregen omdat we wat moesten uitzoeken en over na wilden denken. Daardoor drie weken later alles met een vriendelijke en bekwame medewerker besteld. Wij zijn een hervonden en aspirant hobby duikers. Wat voor de één gesneden koek is, is voor de ander nu ook goed gekomen en geeft rust en veiligheid. Het zijn geen 5 sterren omdat de website op zoeken, omschrijvingen, informatie en functionaliteit wel iets beter kan. Hoor van de ouderen onder ons dat vroeger alles beter was maar denk dat dit bij SubLub in de toekomst beter wordt.

Good prices, quick delivery.

Good prices, quick delivery.

Velká spokojenost s nákupem

Doporučuji tento obchod, dobrá komunikace a rychlé doručení.

• Doporučili byste nás? Ano

Uitstekende service en prima kwaliteit.

Gewoon: TOP !!

Goede service na gemiste levering buiten schuld Sublub

Bestelproces verliep vlot. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dit keer gekozen ren bij een ophaalpunt (kluisjes). Dit ging helaas fout. Koerier "trof mij niet thuis" en de bestelling ging retour Sublub. Op mijn mail werd snel gereageerd en de volgende dag werd ik zelfs nog gebeld. Uiteindelijk had ik de volgende dag de bestelling alsnog in huis.

Vlotte levering, teleurstellende "kadobon"

Heel tevreden over de snelle levering, daar was nx mis mee. Alleen jammer dat de "kadobonnen" eruit zien als een saai visite kaartje. Je krijgt ze los toegestuurd in een bubbeltjes enveloppe. Niet echt aantrekkelijk om te schenken. Dan kun je dus net zo goed een digitalecode geven, dat scheelt je ook weer de portokosten. Sub-lub bedenk eens een nieuwe mooie kadokaart die fraai is om weg te geven, liefst in een geschenkenveloppe.

Prima webwinkel

Citizen Promaster BN4044-15E Altichron Horloge Gekocht via de website * prima prijs * netjes verpakt * snel verzonden

Snel en goede side

Goede side

goede service doen zo als het hoor bij retour zending

doen zo als het hoor bij retour zending pakket was beschadig door past nl zonder veel probleem nieuwe gekregen zeker aanrader