Voelt vetrouwd hier te shoppen

Gewoon weg super.

Correct

De bestelling geplaatst in de wetenschap zoals vermeld op de webpagina dat het artikel minimaal 2 weken later beschikbaar is voor de verzending. Na een 10 tal dagen een persoonlijke mail gekregen met de melding dat het mogelijk nog langer wachten is. Hierop heb ik beantwoord dat ik daar geen problemen mee heb. Nogmaals een mail ontvangen van sub-lub om mijn keuze te bevestigen. Artikel ondertussen ontvangen. Perfect.

Heldere website en goede, snelle afhandeling.

Op we website vond ik ruime informatie om mijn keuze te kunnen maken. De levering ging ook heel snel.

Beste expertise en service

Beste expertise en service

Verkeerd bestel; snel opgelost.

Ik heb een duikpak besteld en de verkeerde maat opgegeven; wilde deze retour zenden en werd hierbij keurig geholpen!

Snelle levering, hoge verzendkosten

Cadeaubon besteld, formaat bankpasje. Past in een envelop door de brievenbus en weegt heel weinig. Verzendkosten 5 euro. Zit dus niet in een leuke cadeauverpakking. Dan is 5 euro erg hoog. Wel een hele snelle levering. Maar voor een cadeaubon zou ik het gezien de verzendkosten niet aanbevelen.

Zeer snelle service

Snel geholpen. Online betaling haperde even maar was snel opgelost.

Ze kunnen niet de afmetingen van b.v. een manometer vermelden.

Erg snel geleverd

Erg handig dat kompas en houdertje/stelring samen besteld konden worden. Passen perfect in ouder type console. Maandag besteld, dinsdag ontvangen.

Snelle levering !!

matig

Na twee weken kreeg ik bericht dat het pakket verzonden was. Na drie weken werd er een pakje bezorgd. Het bleek slechts een deel van de bestelling. Het heeft bijna 7 weken geduurd voor mijn volledige bestelling bezorgd werd. Dat is op zich niet erg als er tussendoor gecommuniceerd wordt over een verlate levering. Helaas is dat niet gebeurd. De producten zijn overigens prima, dus daarom de beoordeling matig. Ik zal een online bestelling niet aanbevelen, maar als je in de buurt woont kun je beter langs gaan.

Altijd goed

Al meerdere malen spullen bij sublub gekocht en altijd tevreden.

snel geleverd met de juiste lenzen

Ik had een duikbril met leeslenzen besteld, de orginele lenzen heb ik ook meegekregen. Bril snel geleverd in 6 dagen

Goede zaak

Snelle levering,ruime keus Goede kwaliteit

snel,makkelijk, no-nonsense

zeer goede service en snelle afhandeling

Prima ervaring.

Prima ervaring. Duiklamp gekocht, verzending duurde wel iets langer werd na 5dg verzonden.

Very happy

My new mask arrived in great time and perfect condition. Thank you.

goede dienstverlening

SubLub is een prima online webwinkel. ze hebben een hele goede dienstverlening, je kan er met uw vragen terecht, helpen waar nodig en komen u tegemoet indien er problemen zijn.

Slechte communicatie

Ik bestelde een xdeep Jacket wacht nog steeds op de levering . Geen communicatie via Whatsapp. Wel via telefoon en ook geen via mail

Pakje werd pas na acht werkdagen geleverd, mss niet vermelden na vijfdagen

Pakje werd na acht dagen geleverd, mss toch niet vermelden op de site na vijfdagen in de brievenbus , tenslotte gaat het om het product en niet om de snelheid

alles naar wens

product is zoals beschreven op de site (retrctors) vlotte levering

deskundig advies

Goede informatie gekregen en toen er een deel van mijn bestelling niet op tijd was werd er aktie mee gedacht in een oplossing.

Best shop in Rotterdam

Very helpful staff, quick and efficient shipping!

Snel goed service

Werd zeer snel geholpen