Goede service, vriendelijk personeel

Niet alleen voor de duiksport, maar ook de PCP sportschutter kan hier terecht voor luchtflessen en benodigdheden en laten vullen.

Onberispelijke communicatie en levering

De dienstbaarheid die men van een winkel verwacht.

Zeer goede en professionele afwerking

Het aangekochte materiaal werd heel snel en veilig afgeleverd thuis. Bij het uittesten werd onmiddellijk de degelijkheid van het materiaal vastgesteld. Heb ook 1 materiaal moeten omwisselen en dit gebeurde ook heel vlot en snel. De medewerkers aan de telefoon zijn zeer behulpzaam. Dus een site die zeker een aanrader is.

Correcte verzending en snelle terugbetaling bij retour, houden zo

Snelle levering en snelle terugbetaling bij retour. Prima zo en vooral houden zo.

Ik wacht al een aantal weken op een refund van een niet geleverd artikel

Goederen prima geleverd, maar ik wacht nu al een aantal weken op een refund. Jammer dat ik daar weer zelf achteraan moet

Weer een blije klant

Ruime keuze en snelle levering

erg leuke team

super snel verzonden

Werd terug gebeld na een uur dat vond ik super

Daarn a goed geholpen met advies

OP EN TOP

Snel geleverd, alles zoals gewenst

Correcte prijzen, Snelle levering, Top' shop!

Artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en een goede service bij problemen. Alle producten zijn zeer goed voorgesteld met alle informatie die men nodig heeft in een webshop. Bedankt Sub'Lub ;-)

Super ervaring

Altijd goede service en klantvriendelijkheid Denkt met je mee en geeft goede adviezen

Super goed.

Snel en betrouwbaar. Dan kun je niet van elke online duikwinkel zeggen. (Heb geprobeerd om bij een vage online duikwinkel in de buurt v Venlo? Iets te bestellen, echter hoe zij denken is mij niet duidelijk geworden) Sublub binnen een halve dag geregeld!

ik ben te vreden

Mooi assortiment

Prettige ervaring, groot assortiment, goede prijzen en uitstekende service ook als er iets niet op voorraad is, snel geleverd

Goede service, super goede materialen en aardig personeel

Ik koop er vaker materialen. Goede kwaliteiten en personeel kan je goed adviseren.

-☆-

Prima,

Ontbrekend onderdeel is snel en correct toegezonden

Bij mijn bestelling ontbrak een onderdeel. Na een email werd dit dadelijk rechtgezet. Het ontbrekend onderdeel ontving ik een dag later.

Super service en gedegen informatie en advies

Ik heb mijn nieuwe natpak gekocht en werd super geholpen door Richard Bedankt voor de fijne service en het advies

Zeer goede service

Service prima!

kwaliteit en zeer snelle levering

Kwaliteit en zeer snelle levering!

Zeer goed geholpen

Het bleek dat ik een verkeerde 3d-backplate van x-deep had besteld. Was geen enkel probleem. Telefonisch contact gehad de boel werd omgeruild en de volgende dag had ik al de goede in huis. Helemaal top.

Foutieve foto's op website zorgt voor extra kosten...

Deze maand Tecline soft loodpockets (Links en Rechts) gekocht. Op de foto stonden deze met een bevestiging/stopper voor op de buikriem, maar ze werden uiteindelijk geleverd met een korte schroef voor aan de backplate... Dikke miserie, want ik heb een 6mm backplate i.p.v. een 3mm backplate en de bijgeleverde schroeven waren te kort. Daarnaast had ik ook gehoopt de loodpockets anders te kunnen positioneren rond mijn middel... De oplossing heeft me uiteindelijk 1/3 van de totaalprijs meer gekost, want ik ben toch nog heen en terug moeten rijden naar Voerendaal (wat vanuit België toch wel een afstandje is) en ik heb uiteindelijk extra schroeven moeten kopen in Voerendaal. Idem trouwens voor de Gearkeeper RT4-5913. Deze heeft op jullie website een extra accessoire op de foto staan en die zit er ook niet bij. Hier heb ik maar niet moeilijk over gedaan in Voerendaal, maar dit hoort gewoon niet. Het is niet aan de klant om alles te dubbelchecken op Google op basis van het artikelnummer... Controleer alstublieft dus jullie foto's op de website. De enige ster die ik geeft gaat volledig naar de mensen in Voerendaal, die hebben al het mogelijke gedaan om mij vriendelijk verder te helpen. TOP mensen!

Makkelijk en snel besteld en ontvangen

snelle service , en duidelijke informatie over het product

snelle service , en duidelijke informatie over het product