Pluspunten

Aflevering op huisadres was erg zorgvuldig en netjes

Pluspunten

Zeer goed advies ook op de technische vragen, niets is teveel met goede aflever service.voorbeeld voor veel bedrijven.

Pluspunten

Mooi, erg mooi product, snelle levering, klantgericht en bij vragen geduldig en netjes te woord gestaan

Pluspunten

- Heldere communicatie - Klantvriendelijk - Servicegericht - Tijdige levering - Prachtige radiator

Pluspunten

Mooie radiatoren, prettige communicatie over de levering. Perfect volgens plan geleverd.

Pluspunten

Goed tel bereikbaar, snelle reactie, afgesproken levertijd werd ook gevolgd. En radiator voldeed precies aan onze verwachtingen

geen

Pluspunten

Prima service. Denken goed mee over levertijden.

Pluspunten

Zeer goeie service. Handeld snel en direct

Pluspunten

Snelle levering, mooie spullen

Duidelijker communicatie over tijdstip van afleveren zou prettig zijn. Daar heb ik nu als klant zelf achteraan moeten bellen, en de klantenservice van de vervoerder pas te spreken gekregen toen de levering al op de stoep stond.

Pluspunten

Een paar keer gebeld en heel goed geholpen, levering volgens afspraak. Hoefde maar 25 % aan te betalen en de rest bij aflevering. kan niet anders zeggen perfect. Echt een betrouwbaar bedrijf.

Pluspunten

Vlot geleverd

Pluspunten

Correct afgeleverd volgens afspraak

Pluspunten

Uitstekend verzorgende levering

Levertijd korter

Pluspunten

Prettig contact, goede informatieverstrekking en antwoord op alle vragen. Levering op toegezegde termijn en netjes thuis bezorgd.

Mogelijk levertijd bekorten.

Pluspunten

Prima, no-nonsense, goede service, vriendelijk

Pluspunten

Perfect. Friendly, professional communication and a very good, recently priced product. And all in English, as my Dutch is not good enough, yet. Thank you very much !!!

Pluspunten

prima producten en correcte levering volgens afspraak

Pluspunten

Goede showroom en mooie producten. Goede afstemming Bij nader inzien werd ons model radiator niet meer gemaakt door fabrikant. Bij binnenkomst heeft Narinc ons direct gebeld en de radiator alsnog volgens de eerdere specs laten aanpassen (maatwerk). Keurig op afspraak geleverd en geinspecteerd on site. Wij zijn zeer tevreden.

Vooraf afstemmen over diameter buis ivm aansluitset (ging nu gelukkig goed)

Pluspunten

mooie onderscheidende site met exclusieve spullen, radiator besteld, levertijd 4 weken, was met 18 dagen al geleverd! prettig persoonlijk contact wat betreft de levering en volgens afspraak bezorgd, aan de verpakking is veel zorg besteed en ik beveel dit bedrijf van harte aan om zaken mee te doen!

ga zo door!

Pluspunten

Pluspunten

Helemaal naar Bleijswijk gereden omdat we de radiator toch eerst wilde zien voor aankoop. Duidelijk advies gekregen en radiator besteld. Sneller geleverd dan gepland. Goede en correcte service.

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke afspraken mee te maken.

Pluspunten

We hebben bij Narinc een prachtige designradiator gekocht voor een verrassend nette prijs! We hadden nog wel wat vragen over kleur, installatie en vermogen. Toen we daarvoor belden, werden we zeer goed, vriendelijk, deskundig, naar ons gevoel eerlijk en meedenkend geholpen. Uiteindelijk heel wat anders gekocht dan we oorspronkelijk wilden (veel mooier) en niet zo veel meer uitgegeven dankzij meedenken en flexibiliteit van de verkoper. Ook nog heel snel geleverd en we zijn superblij met onze aankoop en het resultaat in huis. Samengevat: › Heel mooi product › Prima prijs/kwaliteitverhouding › Deskundig eerlijk advies › Snelle levering Aanrader om hier uw design radiator te kopen!

Kleuren op de website zijn moeilijk te beoordelen.

Pluspunten

Vriendelijke hulp , snelle levering

Bedrijf zit wat achteraf .. Showroom met meer uitstraling naar buiten zou beter zijn .. Verder top

Pluspunten

Product ziet er prachtig uit. Afspraken worden exact nagekomen. Uitstekende communicatie.