Mooie en aparte tegels.

Jullie hebben prachtige en aparte tegels en ze liggen fijn en overzichtelijk opgesteld in de verkoopruimte. Je kunt daardoor zelf ook combinaties maken. Daarom kwamen we hier na een vorige verbouwing weer kijken. Maar … klopt jullie online rekentool wel? Opnieuw hebben we teveel tegels besteld, heel jammer.

Mooie tegels (glasmozaïek)

Mooie tegels voor mijn badkamer (groen/blauw glasmozaïek uit Spanje). Jammer dat per ongeluk één doos voor mijn deur van de stapel viel. Twee steentjes waren los van het tegelmatje. Gelukkig verder niets beschadigd en nog steeds goed te verwerken.

• Heeft u ook samples besteld? Ja

Mooie site en prima service

Mooi assortiment, overzichtelijke site en nette service. Aflevering ging keurig in overleg en er werd zelfs rekening gehouden met onze vakantie. Product voldoet aan de verwachtingen.

top service!

Super klantvriendelijk en denken creatief mee!

Prima geholpen

Ik wist ongeveer wat ik wilde, dus de bestelling was snel besloten en verder prima afgehandeld.

Prachtige tegels

Erg blij met de hulp tijdens het uitzoeken en het meedenken. De tegels zijn prachtig. Ze moeten nog geplaatst worden, maar we hebben er al het vertrouwen in dat het mooi zal worden.

Topsite en top tegels!

Wat een makkelijke site om samples te bestellen! Waren binnen een paar dagen binnen. En de keuze was meer dan ruim. Mooie tegeltjes! Ga zo door!

• Heeft u ook samples besteld? Ja

Erg mooie maar breekbare tegel

De tegels zijn snel geleverd en zien er erg mooi uit. Bij het plaatsen (aanbrengen op de muur) en snijden van de tegels breken ze erg snel.

Top geregeld

Goede service, goede communicatie perfecte levering

Goede service, denken met je mee.

Alles snel en perfect geregeld, persoonlijk voorbij gebracht

Alles goed gelopen

Waardeloos bedrijf!!!

Wij hebben bij dit bedrijf lantaarn wandtegels besteld voor de badkamer en het beneden toilet. Vooraf had ik 3 tegel samples (wit, ecru, greige) bij ze besteld, dit vanwege de camee kleur van het bestaande sanitair, welke wij wilden behouden, dit gezien het feit dat dit qua kleur en dessin het beste bij onze jaren 30 woning past en alles hier in huis verder ook op die kleur is afgestemd. De kleur creme bleek het beste bij ons bestaande sanitair te passen, dus vloertegels, tegelstrips, voegsel, etc heb ik nadien met de ECRU tegel sample in de hand, waarbij ik deze steeds als kleur voorbeeld heb gebruikt, waardoor alles in de juiste ecru kleur erbij kon worden gezocht, zodat alles straks heel mooi en als 1 geheel bij elkaar zou passen. Omdat de kleur GREIGE de eerst opvolgende kleur van ecru is, had ik vooraf nog heel duidelijk bij dit bedrijf aangegeven, dat zij er op zouden toezien, dat de juiste tegels zouden worden besteld en geleverd en wel in de door ons bestelde kleur ECRU! Toen ik een telefoontje kreeg met de mededeling dat alles binnen was, heb ik opnieuw aangegeven dat zij de bestelling goed zouden nazien op de juiste kleur, zodat ik niet per abuis de kleur GREIGE zou ontvangen ipv de door mij bestelde kleur ECRU. DIT OMDAT DEZE 2 KLEUREN NAMELIJK ENORM OP ELKAAR LIJKEN. Lang verhaal kort. Op 1 doos na hebben zij toch de verkeerde kleur tegels aan ons geleverd. Tegelinfo hanteert eigen regeltjes binnen tegelland. Iets wat in deze niet opgaat, dit omdat ik vooraf een kleuren SAMPLE had opgevraagd, waardoor elke leverancier t.a.t. WETTELIJK verplicht is om het door mij gevraagde te leveren en niets anders! Wij zitten nu dus met een verpeste badkamer! Met EN de totaal verkeerd geleverde kleur lantaarn wandtegels EN met een hoek in afwijkende kleur, wat de kleur ecru blijkt te zijn. Slechts 1 doos blijkt dus in de juiste kleur geleverd te zijn en dat is de doos welke ik bij alevering open had gemaakt en had vergeleken met de vooraf bestelde sample!

Bedankt voor de review. Vanzelfsprekend is het jammer dat de klant deze ervaring heeft opgedaan. TEGELinfo stelt een onafhankelijke klachtenprocedure ter beschikking die bindend is voor zowel klant als TEGELinfo. Helaas heeft de klant daar geen gebruik van gemaakt. We begrijpen een emotionele reactie echter hebben zowel klant als leverancier beiden hun verantwoordelijkheid in levering en verwerking van de tegels. TEGELinfo heeft hierin haar deel, ook tijdens een laatste bezoek aan de klant, onderbouwd aangegeven

Topservice!

Snelle levering vd samples en net zo vlotte levering vd tegels

Vriendelijke en adequate hulp

Onze badkamer (niet Tegelinfo!) leverde te laat, de verkeerde tegels. Ze konden geen goede alternatieven bieden. Paniek natuurlijk, want de aannemer stond klaar. Gelukkig was daar Tegelinfo! Zij hadden een goed lijkend alternatief op voorraad. We werden uitgebreid maar snel geholpen om de juiste tegel op de juiste tijd binnen te krijgen. Een heerlijke ervaring na zo veel gedonder met de andere partij. Ik zou ze absoluut aanraden.

Prachtige tegels en uitmuntende service!

Via Pinterest tegels gevonden bij Tegelinfo. Een unieke combinatie van hongaarse punt en hexagon tegels. Na een vlotte offerte meteen besteld. Netjes op de hoogte gehouden over de aflevering. Steeds een zeer vlotte en correcte reactie gehad op alle vragen. M'n tegelplannen waren iets gewijzigd en ik was even zenuwachtig omdat Tegelinfo in de vakantie gesloten was. Maar ook de omruiling van een paar doosjes werd snel en goed geregeld! Dankjewel Kathleen!

Top service!

Ik had een kleine hoeveelheid (2m2) tegels besteld die op 5-10 werkdagen levertijd stonden. Eigenlijk wou ik ze graag binnen een week dus ik had even een mailtje gestuurd. Toen kreeg ik te horen dat ze pas over 2 maand leverbaar zouden zijn. Wel konden ze me een alternatief aanbieden die veel duurder was, maar dan voor dezelfde prijs. En de volgende dag had ik ze in huis!! Wat een top service! Heel blij mee. En.... de tegel was denk ik nog mooier als de eerste keus.

Hartstikke vriendelijk geholpen. Afspraken prima nagekomen. Goede kwaliteit tegels, blij mee!

Prachtige tegels, snelle levering

Ik bestelde een paar monsters, die lagen snel in de brievenbus. Mijn bestelling werd ook correct en snel bezorgd. De tegels zijn prachtig.

Fijne mensen

Stipte levering, goed advies en fijn geholpen.

Prachtige tegels en topservice

Tegelinfo levert een prachtig assortiment aan unieke tegels, niet de standaard bouwmarkt tegel. En combineert dit met hartelijke en persoonlijk advies en service. Aanrader!

Klasse...

Ruime keuze en een snelle levering. Uiterst tevreden...

heel goed!

snelle levering en goed bereikbaar.

Pluspunten

Snelle reactie op de aanvraag voor twee monstertegels, zaterdag besteld, dinsdag in huis. Daarnaast heel snel met reageren op verzonden emails. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Daarnaast, mooie tegels!

Pluspunten

snelle levering, mooi assortiment

geen

Pluspunten

ZEER vriendelijke service, véél keuze, snelle levering, knappe tegeltjes! Enorm tevreden, hier kom ik zeker nog terug!