heel goed!

snelle levering en goed bereikbaar.

Pluspunten

Snelle reactie op de aanvraag voor twee monstertegels, zaterdag besteld, dinsdag in huis. Daarnaast heel snel met reageren op verzonden emails. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Daarnaast, mooie tegels!

Pluspunten

snelle levering, mooi assortiment

geen

Pluspunten

ZEER vriendelijke service, véél keuze, snelle levering, knappe tegeltjes! Enorm tevreden, hier kom ik zeker nog terug!

Pluspunten

Goede en snelle service. Heel tevreden over mijn bestelling.

Pluspunten

Duidelijke communicatie, supersnelle levering, maar vooral mooie tegels!

Pluspunten

Heel fijn en persoonlijk contact. Zeer goed geholpen!

We hebben zelf gebeld of de tegels binnen waren/wanneer kwamen. Dit zou nog pro actief kunnen.

Pluspunten

Vriendelijk, nette afhandeling.

Pluspunten

Snel Efficiënt Stipt

Pluspunten

Goede service, correct, vriendelijke ontvangst!

Misschien iets groter bord boven de deur zodat mensen niet voorbij rijden :)

Pluspunten

Pluspunten

Aardige bedreven mensen die meedenken. Kennis van zaken, mooie artikelen, uitstekende kwaliteit. 100% tevreden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie tegels. Proef tegels snel binnen.

Wacht nu al bijna een maand op de daadwerkelijke bestelling. Zouden morgen geleverd worden maar zijn toch niet mee gegaan op de palet uit Spanje. Nu maar afwachten of ze ooit nog gaan komen en wanneer dan...

Goed om te lezen dat de klant de sample tegel van deze special mooi en snel geleverd vond. In tegenstelling tot wat de Spaanse fabriek vermeldde was de bestelling inderdaad niet meegestuurd. Net als de klant vinden wij het niet prettig dat de levertijd daardoor al was opgelopen van de vooraf opgegeven 2 naar 3 weken. We doen onze uiterste best om dit te voorkomen. Helaas gaat het niet altijd zoals wij graag willen.

Pluspunten

Snelle communicatie, snelle levering.

Geen

Pluspunten

Vriendelijke service, levering ruim binnen de opgegeven levertijd. Fijn dat er samples konden worden toegestuurd voordat ik mijn bestelling plaatste!

Pluspunten

Mooie producten, komt zeer goed overeen met foto op de site. Hele snelle levering. Telefonisch goed bereikbaar voor extra informatie. Prettig dat het mogelijk is om samples te bestellen.

Pluspunten

Bij binnenkomst wordt je begroet door de hond en door Mevr. van Egeraat. Op je vraag wordt je prima voorgelicht over de produkten. Je bestelling wordt meteen via internet en laptop verwerkt en bij thuiskomst is de e-mail al ontvangen. Het was een zeer snelle levering met contante betaling. Kortom prima, prima, allemaal. Jullie adres staat genoteerd!!! En WARM aanbevolen!!!!!

Pluspunten

tegels besteld en afgehaald , prima ontvangst en leuke babel gehad.

Pluspunten

Goede communicatie. Alles liep naar wens.

Pluspunten

Kortelijntjes, goede prijs, snelle levering

Pluspunten

goede informatie over de telefoon. Ik heb op het laatste moment nog een wijziging doorgegeven. Dat was geen probleem. Heel prettig bedrijf.

Pluspunten

Snelle levering Overzichtelijk atelier Leuke producten

Pluspunten

Eerst een aantal samples besteld. Duidelijke website. Super snelle levering! Mijn tegels werden binnen een dag geleverd, omdat ze toevallig in Rotterdam waren.

Zuidzijde Haven 43

4611 HC Bergen op zoom