Pluspunten

Goed benaderbaar, goede prijs/kwaliteit verhouding

Klein puntje, ik had een aantal samples aangevraagd en kreeg uiteindelijk niet het gehele bedrag geretourneerd toen ik de totale bestelling plaatste.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De tegels zijn prachtig, levering keurig op tijd, op 2 februari. De tegelzetter heeft de klus 17 februari afgerond. We hebben 4 dozen over ( waarde ong. 160,-) bel zojuist met Tegel info, ik had binnen 14 dagen ( is nu 18 dagen) na levering moeten melden dat er 4 dozen over zijn. WAT ONTZETTEND KINDERACHTIG 4 dagen later en de tegels worden niet meer teruggenomen ! Ik ga dit bedrijf NIET aanbevelen bij familie en vrienden! Met vriendelijke groet, fam. Verhoef

Ja wees iets klantvriendelijker!

We begrijpen dat het vervelend is dat in deze situatie de tegels niet teruggenomen worden. Helaas is er bij de bestelling te veel besteld en te laat gereclameerd. Een juiste inschatting van de benodigde hoeveelheid is belangrijk. Indicatief kan op onze website de behoefte berekend worden. De volgende stap is kritisch overleg met de tegelzetter hoeveel er écht nodig is. De tegelzetter speelt liever op safe wat betreft snijverlies en wil begrijpelijk wat meer bestellen. 25% is veel te veel. Als u een doosje of een deel overhoud adviseren wij dit te bewaren. Mocht er om wat voor reden dan ook een keer schade aan een tegel zijn dan heeft u altijd deze tegel en tint achter de hand. Wel zo makkelijk.

Pluspunten

Goede service, bezorgmoment was goed afgestemd en op tijd en de kwaliteit van de tegels is prima!

Pluspunten

Goede service en bereikbaarheid. Denken goed mee over de situatie.

Pluspunten

Mooi assortiment

Iets meer communicatie over een lopende order.

Pluspunten

Heel klantvriendelijk en persoonlijke toets !!! Uiterst tevreden

Pluspunten

Snel respons op vragen en thuis bezorging top!

Pluspunten

Hele mooie tegels, binnen de afgesproken tijd geleverd. Dame die ons ontving in de winkel uiterst vriendelijk.

Pluspunten

Alles zeer positief !

Pluspunten

Goeie spullen, goeie service en ook de nazorg/last minute benodigheden was fijn!

Levering binnen zou eigenlijk standaard moeten zijn. Moest zelf tegels van pallet op straat naar binnen tillen. Wel goeie workout!

Blij te lezen dat u tevreden bent! Meestal leveren we palletzendingen zelf af en zetten dan ook alles binnen. Ook Amsterdam 3 hoog zonder lift! Ingehuurde vervoerders hebben helaas als regel dat ze een pallet plaatsen tot zover ze deze kunnen rijden.

Pluspunten

Snelle en duidelijk feedback. Ook open na kantooruren

Pluspunten

goedkope mooie tegels, snel geleverd.

Pluspunten

Snelle levering en afhandeling van de order. Zijn zeer tevreden over de tegels.

Nvt

Pluspunten

Zeer goede service, mooie en kwalitatieve tegels

Berekenen benodigde tegels zou handig zijn op de website

Pluspunten

mooie tegels

Bedankt voor de goede review en de mooie foto's. We laten ze ook graag op onze website zien!

Pluspunten

Zeer vriendelijk en deskundig advies. Een zeer uitgebreid aanbod, ook van kleuren die niet " in de mode " zijn. Redelijkrijs-kwaliteit verhouding. Keurige levering. Leuke ligging van de vestiging!

Lekker zo doorgaan!

Pluspunten

Snel en correct geleverd. Staaltjesservice is ook echt top!

Pluspunten

goede communicatie, ruimte sortering, prachtige tegels, niet te duur

geen

Pluspunten

Alles, de uitleg over de tegels voor aankoop, de service na aankoop. Super!

Geen.

Pluspunten

Top geholpen, snel en direct

Geen