Pluspunten

Topservice, goed advies

Pluspunten

Duidelijke en vriendelijke informatie en uitleg aan de telefoon.

Pluspunten

Super; bij vragen makkelijk bereikbaar met uitermaten vriendelijke persoon aan het telefoon, overzichtelijke Website, rape levering. Mooie tegels!

Pluspunten

Mooie produkten, levering op afgesproken tijd en ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Geen moeite is te veel, ze zijn erg flexibel en denken met de klant mee. Top!

Geen

Pluspunten

Goede service Vriendelijke mensen die echt belangstelling hebben.

Pluspunten

- Prachtige kwaliteit tegels - Klantgericht - Meegedacht toen de tegels langer op zich lieten wachten

- Pro-actief communiceren over afwijkende levertijd

Pluspunten

Super fijne persoonlijke aanpak en advies. Ik zou iedereen aanbevelen om tegels te bestellen via Tegelinfo

Pluspunten

Prima communicatie, flexibele levering!

Pluspunten

duidelijke info, snelle levering en goede service

ga zo door

Pluspunten

Goede service, uitgebreid assortiment

Soms lange levertijd

Pluspunten

We zijn heel tevreden over Tegelinfo. Kathleen denkt met je mee om tot een goede keuze te komen. Wij zijn heel blij met het resultaat!!! Onze tegelzetter geeft ook zijn complimenten aan tegelinfo!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

TegelInfo heeft het uiteindelijk goed opgelost. Met deze bestelling bleek iets mis. Het volgende doosje tegels dat ik bestelde kwam goed aan en konden we meteen gebruiken. Ondanks al ons voorwerk om de tegels gebruiksklaar te maken, zijn we toch tevreden. Tegels zijn prachtig en staan erg mooi in het toilet.

Honingraattegels voor in het toilet bestelde ik. Werd snel geleverd. Na het openen van de doos bleken alle tegels, ter bescherming, bewerkt met was (dat blijkt normaal). Na een belletje met de klantenservice kreeg ik te horen dat ik het met mijn nagel heel gemakkelijk eraf kreeg. Nadeel: het waren 250 tegels! Na 10 tegeltjes had ik geen nagels meer over. Ik bedacht dat een glasmesje uitkomst bood. Alleen na het verwijderen van de was bleef er een raar, vettig laagje op alle tegels die ik niet met een natte doek eraf kreeg. Dus ging ik in de weer met ammoniak. Niets hielp. Totdat ik azijn gebruikte. Na veel boenen met schuurspons lukte het me eindelijk de vlekken eraf te krijgen. FYI: ik was een uur bezig met 1 doos tegels en ik moest er nog 7 doen. Inmiddels al een flinke lamme arm. Ik deed de tegels in de vaatwasser. Dat hielp, maar ik moest wel 4 vaatwasjes draaien a 2 uur. Conclusie: het was een hele bevalling.

Pluspunten

Snelle en duidelijke communicatie Producten zijn zoals ze beloofd zijn Duidelijk in levering.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, weten wie je bent en denken mee in oplossingen.

Geen

Pluspunten

klantvriendelijk, heel mooi assortiment bijzondere tegels, mooie webwinkel, schitterende verkooplocatie.

Pluspunten

Goede informatie en snelle service

Pluspunten

Zeer vriendelijk geholpen en samen gezocht naar een maatwerkoplossing.

Telefonische bereikbaarheid was matig. Na het sturen van een email werd er direct contact opgenomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Vlotte communicatie Uitgebreid assortiment

Verplichte levering op pallet is duur voor aankoop van slechts 3 dozen tegels Sommige tegels waren gebroken Geen MC betaling uit België mogelijk, enkel via overschrijving

Pluspunten

Heel hulpzaam. Dicht bij Antwerpen. Sterke prijzen. Love it :)

Stay as you are!

Pluspunten

Zeer sympathiek geholpen aan de telefoon. Gehouden aan beloofde levertijd. En zelfs een telefoontje dat de bezorger er over een half uurtje aan kwam.