Pluspunten

Snel beantwoorden van de vragen via de mail berekenen van aantal tegels/matjes wordt voor je gedaan

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering

Pluspunten

Snelle levering!

Lastig de zaak te vinden, paar rondjes gereden.

Pluspunten

Nvt. Niet te vlug beoordeling sturen. Tegels moeten nog geplaatst geen foto dus.

Pluspunten

Super goede en vriendelijke service! Wilde mijn tegels savonds ophalen en dit was geen probleem.

Pluspunten

- De tegels zijn sneller gebracht dan verwacht. - Bellen netjes om een afspraak te maken wanneer de tegels geleverd kunnen worden.

Tegels besteld voor de keukenwand. Tegelinfo had gebeld voor een afspraak te maken voor het leveren van de tegels. Tegelinfo heeft zich hier netjes aan gehouden, echter de bezorgers niet. Tegels zouden 26 oktober geleverd worden, in de ochtend gebeld, welke tijd ze geleverd zouden worden (stond niet op hun site). Ze zouden tussen 15.00 en 17.00 uur komen, echter om 18.00 uur nog niemand gezien, gebeld en ze zouden nog komen, prima gewacht maar om 19.30 nog niemand, wederom weer gebeld ondertussen 6 andere telefoonnummers gekregen om uiteindelijk bij diegene te komen wat me wat meer kon vertellen. Het bleek dat de chauffeur in de middag pech had gehad met zijn auto en de tegels niet meer geleverd konden worden die dag. Aangezien de tegelzetter de dag erna zou komen gezegd dat ze het in de ochtend moesten leveren, dat is ook zo gebeurd. De dozen waar de tegels inzaten waren helemaal kapot, heb ze gauw nagekeken (chaufeur moest ook weer door) achteraf een aantal tegels waar een stukje uit was. (hier niks meer mee gedaan, omdat ik al getekend had). Het was erg vervelend als de bezorger even in de middag had gebeld was er niks aan de hand geweest, maar dat ik een halve avond heb zitten bellen en wachten vond ik wel vervelend. Tegelinfo kan hier niks aan doen, zij hebben hun werk gedaan. Groetjes kelly

Pluspunten

All items delivered on time and with very good quality, nice service and very attentive.

Pluspunten

duidelijke website, netjes gebeld om leverdatum af te stemmen, tegels netjes verwerkt in dozen en verpakkingsmateriaal

Pluspunten

Ik heb echt een supergoede ervaring bij dit bedrijf! Wat een vriendelijke en deskundige medewerkers. Alles was 'first time right'! Mooie website, goed telefonisch bereikbaar, scherpe prijzen, duidelijke offerte en factuur, samples opgestuurd met een briefje erbij, kwaliteits producten, snelle correcte levering. Alles klopte. Ik zal dit bedrijf bedrijf bij iedereen aanraden!

Zoekfunctie op de website.

Pluspunten

Pluspunten

Uitstekende kwaliteit van tegels Bijzondere tegels Goede adviezen aan de telefoon Afspraak is afspraak Fijne, overzichtelijke website

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Meedenkend, snel, flexibel

Geen

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijk en goede communicatie en niet te vergeten mooi product!

Pluspunten

flexibele opstelling, goede kwaliteit tegels voor een nette prijs.

Pluspunten

Goed en deskunidig advies bij het keuze van onze tegels Bestelling netjes en conform afspraak geleverd.

Pin betaling in de winkel

Pluspunten

Snelle levering, aparte tegels, niet duur, en klantenservice is heel behulpzaam.

Geen.

Pluspunten

- Snelle reactie, meedenken. - Goede prijs kwaliteitverhouding

- De bezorger had de spullen zonder overleg op straat gezet.

Pluspunten

Hebben ons fantastisch geholpen om met spoed de tegels te ontvangen. Toen we daarna opnieuw met spoed extra tegels nodig hadden, hebben ze dit ook supersnel geregeld zodat onze tegelzetter geen moment hoefde te wachten.

Geen verbeterpunten. Ik hoop dat jullie echt zo doorgaan. Jullie service is het grote verschil met al die andere tegelhandels

Pluspunten

Snelle reactie, afspraak voor levering kon geheel naar de mogelijkheden van mijn volle agenda geregeld worden. Bij nabellen over evt extra tegels wederom snelle reactie. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

Creatieve verzameling tegels! Erg warm ontvangen in Bergen op Zoom.

Pluspunten

Goede en vlotte communicatie. Goede bezorging, vlot en tijden werden goed doorgegeven.

Pluspunten

Goede informatie en ook via mail

wel even de verzending goed controleren. Nu was er wat vergeten. Dat is wel gelijk nagezonden.

Pluspunten

vriendelijk en goed geholpen

Pluspunten

-mooie tegeltjes van prima kwaliteit, komen overeen met afbeeldingen online -goede samples -levering volgens afgesproken tijdslijnen -telefonisch goed bereikbaar -supervriendelijk en behulpzaam, ook flexibel vwb ophalen van de tegels na werk. Kortom, zeker een aanrader!

Zuidzijde Haven 43 4611 HC Bergen op zoom