Persoonlijke benadering en snelle service

Al vele jaren klant van Donar. Onverminderd een goede service en snelle levering. Bij bijzondere vragen wordt er actief meegedacht aan oplossingen. Daarnaast goede kwaliteit waardoor er aan beide kanten geen nazorg is en dus minder faalkosten omdat goed gereedschap het halve werk is.

onze ervaring is goed

Wij zijn tevreden

Kwaliteit en goede service

Er wordt meegedacht en de beste oplossing gekozen

super goede services en levering

prima contact en advies

klantvriendelijk

als je een vraag heb over een product die misschien niet op het assortiment voor komt gaan ze kijken of het geleverd kan worden

Ben zeer tevreden.

Tot de volgende keer.

correct bedrijf

Goede communicatie.

Goede snelle service

HD mijn bestelde artikelen vlot in huis

Top service!

Ik doe al meerdere jaren zaken met Donar Groen. De service is fantastisch, en ik word altijd goed en snel geholpen. Dit is ook de reden dat ik al jaren zaken doe met hun.

Prima service en netjes geleverd!

Subliem

snelle en korte lijnen met elkaar,

Je weet waar je aan toe bent, afspraken worden nagekomen

Heb nog nooit meegemaakt dat de afspraken niet werden nagekomen, De levering is altijd juist, en mocht als het iets langer duurt dan word je netjes gebeld. Je weet waar je aan toe bent bij Donar.

Prettige communicatie, goede materialen en snelle levering

Ik bestel al jaren bij Donar, kwaliteit is goed en altijd snelle levering. Ook een ruim assortiment en vernieuwend.

Snel geholpen, goede communicatie

Fijn bedrijf

Optijd en netjes geleverd

- Al de bestelde artikelen waren netjes en goed verpakt. - Er werd netjes gebeld wanneer de artikelen niet op voorraad waren. - Prijs / kwaliteit is prima.

Vakkundig advies, zeer snel geleverd!

Al meer dan 20 jaar klant. Eerst bij Frans, nu bij Ralph. De service is gelijk gebleven. Zeer professioneel bedrijf qua levering materiaal en omgang met de klant. Ga zo door!

Geweldig bedrijf.

Vriendelijk, behulpzaam, snelle levering, altijd meedenken en prima prijs kwaliteit verhouding.

prima service

snelle levering, denken mee, indien niet inassortiment komt het alsnog.

Wij zijn heel tevreden over Donar. Goede communicatie, levering als afgesproken en denken altijd in oplossingen. Voor ons een dikke pluim!

Vlotte levering , goed meedenken.

Ben tevreden , snelle levering en goed meedenken .

Zeer professioneel en behulpzaam, medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Snel en vakkundig geholpen tegen een scherpe prijs

Na bestelling worden artikelen snel geleverd.

Doen wat ze doen, en nog veel meer...

Altijd goed, concurrerend en met een lach op hun gezicht, helpen de medewerkers van Donar ons op een fijne manier. Als wij vragen hebben over gereedschappen of pbm's gaan wij al sinds jaar en dag naar Donar. Vroeger was het mijn vader die bij Ralph zijn vader kwam, sinds alweer een hele tijd weten de tweede generaties elkaar ook goed te vinden. Hebben wij een vraagstuk, dan komt Donar met de oplossing of zorgt dat wij snel binnen hun relatiekring geholpen worden. En ook wij sturen regelmatig kennissen en klanten door naar Donar!

Zeer goed al jaren klant

Zeer vriendelijk en snelle service

Super persoonlijke aandacht voor de klant

Zeer prettig bedrijf om spullen aan te schaffen

Frankweg 43525

2153PD Nieuw-vennep