prima, snelle levering, goede telefonische hulp

Vaak bestel ik kleinere artikelen (bijv. afbreekmesjes, rolmeters, handschoenen) in grote hoeveelheden. Liefst bestel ik deze dan in het aantal van de over-verpakking. Dit zou jullie ook tijd schelen in het verzamelen van de spullen. Is het mogelijk om dit in de omschrijving van het artikel aan te geven?

prima, compleet en snel geleverd.

Altijd op tijd en goed verpakt

Als goed

goede service

prima kwaliteit en prijsverhouding, besteld en geleverd op de afgesproken tijd en datum.

Afspraak is afspraak

Donar Groen houd zich altijd aan de afspraken, afspraak is afspraak.

Altijd goede en kordate levering. Is iets niet voorradig dan word er gebeld of gemaild.

Alles op voorraad en zeer snelle levering

Gewoon goed en meedenkend

Direct contact

Direct verleggen naar een oplossing!

Zoals altijd prima!

Wat een service!

Top service, goed advies en een hoge kwaliteit.

mooi assortiment, snelle levering en goede service

Donar levert onze materialen al vele jaren, kwalitatief goed en prettige communicatie

Snelle levering. Maar gauw stuk jammer

Goedendag heer of mevrouw heb 2 bladharken (verstelbare) maar de vleugel moer is lam na 2x harken. Het palletje die het vast moet houden is gewoon lam. Dus troep. Verder hark is nog goed. Maar kunnen jullie misschien 2 nieuwe vleugel moeren met pal opsturen. Maar van betere kwaliteit hoop ik. Heb al 2 mailtjes gestuurd naar jullie maar wordt niks op gereageerd. Met vriendelijke groet Chris verheijen Krayenhoflaan 110 1965 Ag Heemskerk Wil wel graag in de toekomst meer spullen kopen. Maar hoop dat het wel kwaliteit is. Anders wordt het niks.

prima en snelle service

tevreden

Toppers

Tuinmeubelhoes over onze 2 tuinsets gedaan. Maar konden het niet goed vastzetten. Op internet rijgelastiek gevonden. 2 stuks besteld in verschillende lengte. Het werkt echt super. Binnen 2 dagen ontvangen, erom heen gewikkeld en een dag later de eerste herfststorm getrotseerd. Zit als een huis. Super blij hiermee.

Zeer goede en vlotte levering

Te korte bezemstelen besteld via de website. Gelijk er achteraan gebeld en het werd gelijk aangepast. Anderhalve dag later werden de bezems bezorgd, compleet gemonteerd met de juiste lengte steel eraan. Bleken deze stelen nog goedkoper te zijn ook, het teveel betaalde bedrag stond dezelfde dag ook weer op mijn bankrekening! Aanrader dit bedrijf!

Goede vlotte service

Goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte levering terweil de bindbuis nergens voorraadig is

goed product, goede leverantie

zoals ik al zei, goed

Bestellingen worden keuring geleverd

Klein verbeter puntje, facturen sneller versturen.

Duidelijke webshop. Bij vragen krijg je een goed advies en de bestelling wordt snel geleverd.

snelle en correcte levering

prima contact met Donar.

Top bedrijf, Altijd meedenken om tot een oplossing te komen.

DONAR komt altijd met een oplossing!!, bellen altijd terug!!, ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Wordt altijd prettig geholpen, ik zou zeggen ga zo door.

gewoon top

zoals altijd gewoon goed en alles op voorraad

snelle levering goed en netjes omschreven. verder vond ik persoonlijk de vorige site qua bouw overzichtelijker dan de de huidige.

Een hele prettige persoonlijke en zakelijke relatie

perfect