Super persoonlijke aandacht voor de klant

Zeer prettig bedrijf om spullen aan te schaffen

Prima bedrijf.

nette behandeling snelle levertijd

Bestel al een aantal jaren bij Donar groen. bevalt prima

goede dienstverlening m.b.t. bereikbaarheid

als ik bel krijg ik direct contact en is men direct op de hoogte van mijn situatie. kortom geweldig!

soepele samenwerking

Prima communicatie. Snelle levering en goede service.

Prettig,meedenkend,kwaliteit,snel

Ik geef geen 10 omdat er altijd iets te verbeteren valt. Zal weinig zijn maar toch 9.5

Goede adviezen met kennis van zaken

Het materiaal van onze Knotgroep Uithoorn mocht aangevuld worden en daarbij werden we prima gholpen !

Gemakkelijk en altijd snel

Het begint al met de relatief makkelijke website en het vinden van de producten. Daarbij de zeer snelle levertijd. Dan kom je op een 9.

fijne samenwerking

wordt mee gedacht en een oplossing gezocht.

geweldige bediening en snelle service

altijd bereid om een passend antwoord te vinden als ik iets nodig heb .ook als het niet in het assortiment zit

prima, alles naar wens

Wel een beetje wantrouwig

zeer tevreden

Snelle en juiste leveringen

Alles perfect geregeld

Het telefonisch bestellen is top, het leveren is prima en snel

Communicatie is uitstekend, vriendelijk en servicegericht en uiteraard snelle levering. Met name de website is gewoon TOP, overzichtelijk en alles is snel te vinden. dat kan ik niet van sommige andere leveranciers zeggen. Helaas is Donar niet meer onze vaste leverancier maar bestel er nog wel.

word netjes en goed gehandeld

prima bedrijf

Nette leveringen, goede kwaliteit materialen

Vertrouwd bedrijf met een ruim assortiment

geweldig bedrijf

Hoef maar te bellen, online te bestellen of langs te rijden, je wordt altijd snel en correct geholpen. Zelden dat een product niet op voorraad is.

Top gereedschap

Snelle service en goede meedenkende hulp bij bestellen

Denken mee met de klant

Ik ken Donar vanuit mijn vorige baan. Omdat wij vanuit school een goede leverancier wilde, heb ik deze firma voorgesteld. Ik heb een vaste verkoper die goed met je meedenkt als er een alternatief moet worden gezocht. En ze hebben een goede prijs kwaliteit en prima service. Doen!!

Al jaren worden wij met de meest uiteenlopende producten voorzien van vakkundig advies

Hebben ze het, regelen ze het. Hebben ze het niet, regelen ze het. Een no-nonsense mentaliteit die perfect aansluit bij onze eigen bedrijfsfilosofie. Van diegene die de factuur maakt tot diegene die de materialen aan het monteren/verpakken is.

fijn bedrijf

klantvriendelijk goede spullen

Heel fijn bedrijf met vriendelijk behulpzaam personeel

Donargroen is een bedrijf waar ze met je meedenken,ze hebben een ruim assortiment maar mocht datgene wat je zoekt er toch niet zijn dan gaan ze opzoek naar een oplossing. Ik persoonlijk vind het erg fijn om hier mijn inkopen te doen.

Zeer snelle levering en goede service

Meerdere malen per jaar jaar bestellen wij van Begraafplaats en Crematorium Westerveld gereedschappen, pbm's ,kleding/schoeisel e.d. bij Donar. Kwaltiteit is prima, altijd een snelle levering en goede communicatie. Bijbestellingen/wijzigingen zijn ook nooit een probleem en worden zsm opgepakt. Kortom altijd dik tevreden :) !!

helemaal top

aan het eind van ieder jaar , maken we een lijstje wat we nodig hebben van Donar. vaak binnen enkele dagen word het al gebracht.

Hebben we niet kennen we niet

Als je iets nodig hebt wat niet in de webshop staat dan word er alle moeite voor gedaan om het wel te kunnen leveren, er word alle moeite gedaan om de klant tevreden te stellen