Zeer goede Diensverlening

Donargroen Een zeer betrouwbaar bedrijf waar je gewoon mens bent en op een zeer goede manier te woord word gestaan

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijke en snelle service en denken met je mee.

altijd fijn contact en er wordt meegedacht

zeer prettig

prima service.

als het niet in de webshop staat wordt toch alles in het werk gesteld om het benodigde alsnog te leveren.

Goed geprijsd, snel en vlot

Goed geprijsd, snel en vlot

Echt snelle levering!

Vóór 17.00 uur besteld is ook echt de volgende dag geleverd. 99,9% van assortiment is op voorraad. DONAR Groen BV denkt ook echt mee met de klant. Superbedrijf waar ik al jarenlang met plezier mijn gereedschappen bestel.

denken mee

snelle levering en zoeken een oplossing

Ze verkopen prima gereedschap voor een prima prijs en leveren snel

Via de website gaat alles prima maar ook als je langskomt. Zeer behulpzaam. Fijn dat dit bedrijf bestaat

duidelijk en snel geregeld

prettig

Betrouwbaar en snel

Makelijk via webshop bestellen.

prima, snelle levering, goede telefonische hulp

Vaak bestel ik kleinere artikelen (bijv. afbreekmesjes, rolmeters, handschoenen) in grote hoeveelheden. Liefst bestel ik deze dan in het aantal van de over-verpakking. Dit zou jullie ook tijd schelen in het verzamelen van de spullen. Is het mogelijk om dit in de omschrijving van het artikel aan te geven?

prima, compleet en snel geleverd.

Altijd op tijd en goed verpakt

Als goed

goede service

prima kwaliteit en prijsverhouding, besteld en geleverd op de afgesproken tijd en datum.

Afspraak is afspraak

Donar Groen houd zich altijd aan de afspraken, afspraak is afspraak.

Altijd goede en kordate levering. Is iets niet voorradig dan word er gebeld of gemaild.

Alles op voorraad en zeer snelle levering

Gewoon goed en meedenkend

Direct contact

Direct verleggen naar een oplossing!

Zoals altijd prima!

Wat een service!

Top service, goed advies en een hoge kwaliteit.

mooi assortiment, snelle levering en goede service

Donar levert onze materialen al vele jaren, kwalitatief goed en prettige communicatie

Snelle levering. Maar gauw stuk jammer

Goedendag heer of mevrouw heb 2 bladharken (verstelbare) maar de vleugel moer is lam na 2x harken. Het palletje die het vast moet houden is gewoon lam. Dus troep. Verder hark is nog goed. Maar kunnen jullie misschien 2 nieuwe vleugel moeren met pal opsturen. Maar van betere kwaliteit hoop ik. Heb al 2 mailtjes gestuurd naar jullie maar wordt niks op gereageerd. Met vriendelijke groet Chris verheijen Krayenhoflaan 110 1965 Ag Heemskerk Wil wel graag in de toekomst meer spullen kopen. Maar hoop dat het wel kwaliteit is. Anders wordt het niks.

prima en snelle service

tevreden

Toppers

Tuinmeubelhoes over onze 2 tuinsets gedaan. Maar konden het niet goed vastzetten. Op internet rijgelastiek gevonden. 2 stuks besteld in verschillende lengte. Het werkt echt super. Binnen 2 dagen ontvangen, erom heen gewikkeld en een dag later de eerste herfststorm getrotseerd. Zit als een huis. Super blij hiermee.