Zeer goede en vlotte levering

Te korte bezemstelen besteld via de website. Gelijk er achteraan gebeld en het werd gelijk aangepast. Anderhalve dag later werden de bezems bezorgd, compleet gemonteerd met de juiste lengte steel eraan. Bleken deze stelen nog goedkoper te zijn ook, het teveel betaalde bedrag stond dezelfde dag ook weer op mijn bankrekening! Aanrader dit bedrijf!

Goede vlotte service

Goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte levering terweil de bindbuis nergens voorraadig is

goed product, goede leverantie

zoals ik al zei, goed

Bestellingen worden keuring geleverd

Klein verbeter puntje, facturen sneller versturen.

Duidelijke webshop. Bij vragen krijg je een goed advies en de bestelling wordt snel geleverd.

snelle en correcte levering

prima contact met Donar.

Top bedrijf, Altijd meedenken om tot een oplossing te komen.

DONAR komt altijd met een oplossing!!, bellen altijd terug!!, ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Wordt altijd prettig geholpen, ik zou zeggen ga zo door.

gewoon top

zoals altijd gewoon goed en alles op voorraad

snelle levering goed en netjes omschreven. verder vond ik persoonlijk de vorige site qua bouw overzichtelijker dan de de huidige.

Een hele prettige persoonlijke en zakelijke relatie

perfect

vriendelijke en klant gerichte organisatie

altijd bereidt om mee te denken met klant.

Goede service snelle levering!

Artikelen besteld en snel binnen,na een verkeerde artikel gekregen kreeg ik snel de goede en een kado,echt erg aardig

Prima en een goed servies.

de ervaring is goed. en de website is ook fijn om op te bestellen.

Alles is iedere keer goed verzorgt

Donar is een goed bedrijf en weet waar over ze praten.

ben goed tevreden over de service

als er iets niet goed of onduidelijk is word je er even over teug gebeld en er is snelle levering dus al met al GOED

kwaliteit gereedschappen, goede service, snelle levering

Wij nemen al jaren onze tuingereedschappen bij Donar Groen BV vandaan. Het ruime aanbod, goede kwaliteit en snelle levering vind ik echt fantastisch. Voor vragen of advies kan je ook altijd bellen. Kortom een vertrouwd adres voor ons.

goed maar verzending had anders gekund

Ik bestelde twee veertjes van ± 2 euro per stuk, en moeten daar vervolgens iets van 9,50 euro verzendkosten voor betalen, Beide artikelen hadden per post in een enveloppe gekund om door de brievenbus te leveren. Jammer dat voor de verzending meer dan twee keer de prijs v/d artikelen betaald moest worden. Felco veer 2/11 voor Felco 2, 4, 7, 8, 9 en 11 Art.nr.: 49406 2 € 4,40

Goed produkt geleverd

Lang zoeken waar deze bladhark van Bulldog beschikbaar was. Eenmaal gevonden kon met gemak de bestelling online worden geplaatst en het artikel worden opgehaald.

Snelle goeie levering. Goed bereikbaar.

Uitstekend. Snelle levering alles altijd op voorraad.

fijne contacten

Heel makkelijk is alles te overleggen

Zonder korting erg duur

Ik ben een bedrijf wat tuin en parkmachines verkoopt als ook de materialen. Mijn ervaring is dat ik geen korting krijg en daardoor niet veel bestel. Door een fout duurde het ook nog eens lang voor het geleverd werd. Maar dat kan gebeuren en zal in het vervolg vast niet weer voorkomen.

alles goed geregeld

op de site was niet alles even gemakkelijk te vinden. Uitlevering verliep prima en vlot.

Alles netjes geregeld

De postcode die ik door had gegeven klopt niet, maar door oplettendheid van een medewerker kon dit voor levering worden rechtgezet. Het assortiment is ook volledig.

zeer tevreden over service

snel contact, vriendelijk en direct handelen. bij afhalen weten ze ook gelijk om wie het gaat en tonen ze ook interesse in wat klant gaat doen voor opleiding.

snelle levering, netjes afgehandeld

Via school van mijn zoon werkschoenen besteld, via de mail op de hoogte gehouden van verzending van de schoenen, en zeer snel geleverd. netjes verpakt.