Snel en betrouwbaar

Overzichtelijke catalogus, keus snel gemaakt bezorging product was zeer snel

Goede service en snelle levering

Mooi assortiment, scherp geprijsd en snel geleverd

De kantjes schep van de Wit is mooi stevig en scherp, zodat die goed bruikbaar is en niet snel zal verbuigen, zoals de plaatstalen voorganger. De snoeischaar van Felco is een genot om mee te werken. En ook de handsnoeizaag van Silky is erg prettig in gebruik. Alles werd snel en goed geleverd tegen een scherpe prijs. Kortom ik ben ook deze keer weer blij met het geleverde gereedschap door Donar.

Goede kwaliteit producten, razendsnelle levering door attent bedrijf

Eerste bestelling vangereedschap

duidelijk snel en alles op voorraad

Zeer snelle levering en alles wat ik nodig had op voorraad. Om 16.15 besteld en volgende ochtend 9.30 uur al in huis. Zelfs de bezems met stelen en extra vasthouders al voor gemonteerd.

Erg klantvriendelijk

Ik heb 2 dingen afgehaald. Het discusslot is niet optimaal. De sleutel is er elke keer met veel moeite uit te halen. Soms zelfs een tang nodig. Ook invetten heeft niet geholpen.

Uitstekend.

Mooie producten, goede communicatie en snelle levering.

Super gereedschap

Ruime keus en opties, op tijd geleverd en kwaliteit.

Top bedrijf

De bestelling plaatsen gaat gemakkelijk, de volgende dag al binnen. Helemaal geweldig

Degelijke firma

Snelle levering, redelijke prijzen. Goede website met veel informatie. Wel zou een andere verzending, bijv. PostNL in plaats van een expediteur, 30% lagere verzendkosten opleveren. Nu is het altijd minimaal 9,95 euro en dat maakt het bestellen van kleine orders minder haalbaar.

Super snel geleverd. Dus zeer tevreden.

Snelle goede service

Supersnelle service en levering

Spullen waren op voorraad en order was heel snel afgehandeld moet super vriendelijke service.

Binnen een dag een drainagebats in huis

Snel geleverd en topkwaliteit.

Zeer goed, konden het product niet meer leveren maar twee dagen later het geld weer terug gestort.

Tot nu toe zijn mijn ervaringen zeer goed.

Fijne spullen, snel geleverd

Mooi tuingereedschap ontvangen vandaag, echt een kadootje!

snel en goed geleverd.

vest besteld: snel geleverd. maatje te klein? de grotere maat is al bij mij binnen voordat ik de kans heb gekregen de te kleine terug te sturen.

Vriendelijke geholpen en snelle levering.

Ik had een hark zonder steel besteld bij Donar. Echter ik werd gebeld of ik de steel niet was vergeten te bestellen? Kijk dat is nou nog eens meedenken met de klant hetgeen ik zeer op prijs stel. Achteraf was het niet nodig. Daarna de levering was ook al zo super snel en de aflevering geheel volgens de Corona richtlijnen van de overheid. Ik ben zeer te spreken over Donar Groen BV

Toegankelijk en snel

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, daarna een bestelling per internet vlot afgehandeld (de volgende dag in huis). Overzichtelijke website. Verzendkosten mogelijk wat aan de hoge kant.

Overzichtelijke webshop, alleen maar topmateriaal!

Super gereedschap, keurig en snel geleverd.

Artikel was verkeerd geleverd maar supersnel, vriendelijk en kostenloos opgelost.

Snel en goede levering

In verhouding heel veel vervoer en adm. kosten

super materiaal en levering

duidelijke website, makkelijk bestellen, scherpe prijzen en snelle levering. kortom prima zakendoen met dit bedrijf

Frankweg 43525 2153PD Nieuw-vennep