De levering is altijd zeer snel, alleen jammer dat ik al meermaals om een catalogus heb gevraagd maar dit blijkbaar niet goed doorkomt.

Zeer snelle levering

Mondmaskers (voor professioneel gebruik) toch nog en zeer snel kunnen bekomen voor een behoorlijke prijs. Jammer van de wat hoge verzendkosten.

Met jullie beschermend materiaal kunnen wij als huisartsen gelukkig( als een medisch onderzoek noodzakelijk is om de klinische situatie in te schatten )de eerste verdachte coronapatiënten onderzoeken.Vele bedrijven hadden geen materiaal meer ter beschikking of tegen woekerprijzen.

Jammer van de verzendkosten

Prima bedrijf. Echter verzendkosten zou tegenwoordig erbij moeten zitten

snelle levering, kwaliteit

Ondanks verwachtte lange wachttijd, een veel snellere levering. Prijs/kwaliteit goed!

Altijd tevereden

Al jaren lang bestel ik professioneel tuingereedschap bij Donar Groen. Scherp geprijsd,ruim assortiment en ook voor losse onderdelen de speciaalzaak. Duidelijke website en snelle levering.

Correcte levering !!!

Een zeer goed bedrijf!!!

gewoon duidelijk en zeer snel

alles altijd op voorraad

Snel geleverd en klantvriendelijk!

Vandaag besteld, volgende morgen in huis! Super geregeld.

Zeer snelle en correcte levering

Snel en goed geleverd. Ik kan iedereen Donar groen bv aanbevelen.

verrassend....

Ik heb nog steeds niets van jullie ontvangen! Maar er wordt al wel naar een beoordeling gevraagd..

Beste Lizete, Dit pakket hebben wij zoals door u aangegeven, afgeleverd op het Wellant College. De pakketten zijn op donderdag 19-9 op het Wellant geleverd, het pakket zal dus binnenkort door de docent op school worden uitgereikt. Hartelijke groet, Ralph van der Hulst DONAR Groen BV

Goede service, snelle levering en prima kwaliteit product

Zeer snelle levering

Bij mijn bestelling bleek een bepaald artikel niet voorradig. Hier werd ik over gebeld door een medewerker. Dit zou rechtstreeks van de leverancier naar mij worden opgestuurd. Mogelijk dat het een dag later bezorgd zou worden dan de rest van de bestelling. Tot mijn verbazing werd alles in 1 x de volgende dag bezorgd. Top service!

teveel verpakking voor heel klein onderdeel

alleen een onderdeel van een snoeischaar (verpakt door leverancier in een kartonnetje van 6x6 cm en 1/2 cm dik) in een kartonnen enveloppe van > dan A4 met toegevoegd (ongevraagd!) een folder en een buiktasje...…. de levering ansich prima! maar had ook met Postnl gekund in een brief....

Beste Maarten, Dankjewel voor de beoordeling. Wij versturen onze orders al 25 jaar met onze vaste vervoerder, hier hebben wij en onze klanten goede ervaringen mee en zij leveren prima service en kwaliteit. PostNL biedt prijstechnisch geen voordelen. Onderdelen en kleine producten versturen wij altijd in een kartonnen A4 envelop, voor onderdelen is het inderdaad een duurzaam idee om deze met compactere, kartonnen, enveloppen te versturen. Dit zullen wij zeker overwegen! Het meegeleverde koeltasje was voor de aardigheid, en stuurden wij afgelopen weken met alle orders mee. Goed om te weten dat dat niet altijd in goede aarde valt.... Hartelijke groeten, Ralph van der Hulst DONAR Groen BV

Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had.

Door de link via school kwam ik gelijk op de pagina die ik nidig had. Zo werd het mij nog eenvoudiger gemaakt.

snelle levering tegen een goede prijs.

snelle levering tegen een goede prijs.

Snelle levering voor een prima prijs

Op aanraden van mijn zwager bij Donar Groen een bestelling geplaatst. Snelle en overzichtelijke webshop. Duidelijke beschrijving van de artikelen. Facturing ook in orde. Een echte aanrader.

Top bedrijf, super goed behandeld

De bestelling naar tevredenheid en snel geleverd. Nog even persoonlijk contact gehad omtrent de levering

Goede website, duidelijk. Snelle levering!

Goede snelle levering met kwaliteit

Duidelijke site Overzichtelijk Prijs kwaliteit goed Snelle levering Bedrijf Donar groen is aan te bevelen.

Goede snelle levering met kwaliteit

OK

Gekregen wat besteld is.

Alles helemaal goed!

Snelle levering, keurig verpakt. Hele vriendelijke bezorger.

van goed tot zeer goed

Meestal binnen een dag reactie.

Frankweg 43525

2153PD Nieuw-vennep