Perfecte levering naar keuze en werkt heel goed en is zoals geadverteerd

uitstekend

prima product en levering. zeker aan te bevelen.

prima service

hele goede service, denken met je mee

Snelle service!

De bestelling (een lamp) was er super snel, goed bezorgd en ik ben erg blij met mijn aankoop. Er zat zelfs een kleine attentie bij en op alle fronten dus een goede service!

Goede service, goede computer

Ik had van te voren even getwijfeld. Verkoop van stenen en computers leek me een vreemde combinatie. Na even contact gehad te hebben met Lalashops.nl en vriendelijk te woord ben gestaan door Bas heb ik besloten toch hier de computer te bestellen. Computer was netjes binnen de afgesproken tijd klaar en werkt uitstekend!

uitstekend

Eerste keer wat besteld,voor herhaling vatbaar

zeer tevreden

super blij ben ik met mijn mooie hart lamp (zout). en wat super leuk dat er een leuk presentje bij zat. nl de gouden driehoek in een klein zakje!!. super leuk ben echt superblij , zal zeker vaker kopen bij jullie . groet nancy

Snel binnen

Op het laatste moment een bestelling gedaan. Na een telefoontje kon het nog mee en had ik het de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Een hele fijne klantenservice

Ze waren twee kabels vergeten aan te sluiten in mijn computer. Verzonden en de volgende dag in huis. Aangesloten via de telefoon met de hulp van Bas. Bedankt Bas

Redelijke prijs en snelle levering

Prima webshop.

Prima webshop met scherpe prijzen en snelle levering.

Goede producten, snel geleverd en zeer goed verpakt!

Levering was snel, uitleg was goed. Echt super!

Snelle service, goede communicatie, ik ben tevreden!

Fijne webwinkel en goede service

geweldige service!

Kan alleen maar zeggen: TOP SERVICE !!

Tevreden.

Zoutlamp op zich prima. Alleen maat voering klopt niet helemaal maar desondanks tevreden.

Stenen zijn van mindere kwaliteit

Mijn eerste bestelling bij deze shop. De stenen kwamen goed verpakt aan. In een stevige doos. Helaas was de kwaliteit aan de lage kant amethist had mooie kleine puntjes maar was bijna kleurloos. En er ontbrak 1 steen.

Prachtig product, goed verpakt, snelle levering!

Ik ben ontzettend tevreden over de Himalaya zoutsteenlamp die ik bij jullie gekocht heb. Hij was goed verpakt en het briefje bij de factuur gaf een persoonlijk tintje. Als klap op de vuurpijl ook nog eens een paar mooie getrommelde stenen erbij gekregen, voor de collectie. Ze zijn mee op vakantie hoor! Handig in het bijgeleverde zakje en inderdaad een leuk extraatje. Ik raad Lalashops van harte aan!

Excellent

Selenietlamp veilig aangekomen in recycleerbare verpakking. Zoals beloofd de gepaste afmeting én nog een fijn cadeautje erbovenop!!! Ik heb wel het bijgeleverde lampje gehouden als reserve voor de frigo. Ik verwachtte absoluut niet dat er een Ledlampje zou bijzitten voor deze prijs. De lamp werd iets later als verwacht geleverd en daarvoor kreeg ik zelfs een telefoon vanuit Nederland. Waar vind je dat??? Besluit: mooi product, extraatje, geweldige service, lage prijs. Dankjewel. Dit mag gepubliceerd worden want via een site bestellen blijft riskant( ik spreek enkel uit mijn ervaringen). Absolute aanrader!!! Dankjewel

Snel besteld en snel geleverd. Keurig verpakt. Is zeker aan te bevelen

Duidelijke communicatie en levering van wat besteld was.

Vanwege drukte zou de levering iets later kunnen zijn. Daar werd ik netjes over ingelicht per mail. De levering was toch prima op tijd.

Goede communicatie

Mijn bestelling liet iets langer op zich wachten dan verwacht, bij een vraag daarover kreeg ik direct reactie per mail. De bestelling werd vervolgens volgens afspraak en netjes afgeleverd. Complimenten voor de goede communicatie.

Zeer tevreden, goede levering, alles perfect in orde. Zeer aan te bevelen. Dank u

Zeer positief verrast. Ik werd persoonlijk benaderd dat mijn pakket 1 dag vertraagd zou zijn met de reden waarom. Heel netjes! Verder goed verpakt en snelle levering. Ik hou deze webshop zeker in gedachten voor een volgende bestelling.

Vlot

Stevig verpakt, correcte en snelle levering.