Prima keus, en alles netjes afgeleverd.

Alles wat ik besteld heb was goed verpakt, en had geen probleem met de installatie. Het duurde wel iets langer dan beloofd, maar dat kwam omdat ze mijn bestelde computer niet meer in voorraad hadden. Na overleg via een mailtje een andere met een ander kleurtje gekregen, maar ben tevreden met deze. Prima service,

Prima, snelle service.

Pc besteld en binnen 3 dagen klaar. Goede uitleg, goede communicatie. Computerkast die ik koos was niet beschikbaar, op kosten van lalashops een uograde gekregen. Pc werkt prima en alles met doos ontvangrn. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een pc.

Alles uitstekend PC is naar verwachting

Titel

Ben zeer tevreden

Was me eerste keer met deze bestelling. Was snel geleverd. Ook werd je op de hoogte gehouden wanneer je het bestelling kon verwachten.

hele goede ervaring!!

ik heb er een hele goede ervaring mee ,er was 1 zoutlamp kapot en de andere dag was er al een nieuwe geleverd!hele goede service

Exact geleverd wat er was besteld

Goede communicatie! Bij onduidelijkheden of problemen met de levering wordt er direct contact op genomen.

Heldere website in vlotte bezorging

Alles was prima.

afspraken zijn goed na gekomen

1 ding vindt ik jammer dat ik geen antwoord op mijn mail kreeg ik hab een kaartlezer laten inbouwen maar hij kon helaas geen sd kaarten gebruiken,Jammer hiervoor.

Uitstekende Computer en goede service

4K "DaVinci" Videobewerking Computer - Ryzen 7 2700X aangeschaft met de 3700X processor en de BeQuiet Pure Base 600. Werd keurig op tijd geleverd en ben hier zeer tevreden over. Is razend snel en stil. Ook had ik nog wat vragen nadat de computer geleverd was en die werden door de klantenservice uitstekend beantwoordt. Een goede koop.

Zeer goeie ervaring met LaLAShops. Ondanks dat ze allerlei zaken verkopen en niet alleen gespcialiserd zijn op computers heb ik alles goed gebouwd en zoals besteld ontvangen. Mijn gekozen computer kast was helaas niet meer voorradig, wat mogelijk de wat langere levertijd veroorzaakte, maar ze hebben me meerdere oplossingen geboden. Een van de oplossingen was een kast met de zelfde kleur LED lampen maar van een hoger segment zonder meerprijs. Daarom zeer content met de service.

Snelle nette levering

Pc besteld, goed verpakt, en snel geleverd in antwerpen

Mooie lamp en snel geleverd.

is afwachten hoe de lamp eruitziet maar we zijn tevreden.

Een fijne winkeltje!!!

Ik ben heel goed geholpen, product was snel geleverd. Goede kwaliteit!

Zeer tevreden met hoe het zoutkristal eruit zier.

Altijd de vraag welke vorm en kleur het heeft, maar moet zeggen dat de steen die ik heb gekregen me heel erg goed bevalt.

Snelle levering!

Super snel geleverd. Top!

Zeer krachtige, vrijwel stille video editing PC!

Na jaren video's geëdit te hebben met kdenlive (open source), wilde ik overstappen naar een programma met meer mogelijkheden: Davinci Resolve. Dit programma heeft echter een snellere PC nodig dan ik had. Dus stelde ik een wensenlijstje op: - Snelle CPU en videokaart voor Davinci - Zo stil mogelijk (ik heb een stil huis en ik hou van de stilte) - Zo zuinig mogelijk als ik de PC gebruik voor weinig intensieve taken zoals emailen, web surfen en administratie doen. - Moet perfect Linux kunnen draaien - Bij video editen mag de PC meer geluid maken en meer energie verbruiken, uiteraard. Via een zoekopdracht op Internet kom ik op de site van Lalashops.nl terecht. Ik vind daar een mooie PC met "fluisterstil" in de omschrijving. Ook het feit dat de kast dicht is met maximale geluidsdemping in plaats van met een glazen zijpaneel spreekt me erg aan. De dagen daarna onderzoek ik alle onderdelen op Internet om te kijken of ik betere onderdelen zou willen. Er is niets dat ik anders zou willen. AMD CPU, HyperX Predator geheugen, Be Quiet SilentBase kast, Seasonic voeding... allemaal top spul en goed gebalanceerd. Als enige verander ik de AMD videokaart naar een nVidia kaart, omdat Davinci daar sneller op is. Bovendien draait Linux er sneller op. Wat een supermachine. Supersnel. En hij maakt weinig geluid, nog minder dan een koelkast. En alle dozen van de onderdelen en overgebleven onderdelen worden keurig mee geleverd. Geweldig! Helaas ontbreekt het netsnoer. Ook de originele heatsink van de SSD zat er niet bij (lalashops heeft de SSD heatsink die bij het moederbord zat gebruikt). Even een mailtje gestuurd en snel reactie. Ik verwacht deze twee onderdelen binnenkort in de brievenbus. Daarom wil ik eigenlijk een 9,5 cijfer geven, maar dat kan niet bij kiyoh. Mijn volgende desktop zal ik ook bestellen bij lalashops.

Geweldige PC gekocht

Windows 7 hield er mee op dus ik Was echt toe aan een andere PC. Mijn oog viel op deze aanbieding van Lalashops...de website ook bezocht en de mogelijkheden waren flexibel en uitgebreid. Even goed bestudeerd wat ik nodig zou hebben voor mijn videowerk en heb toen deze videomontage PC, met een paar upgrades in de hardware, bij hen besteld. Er is natuurlijk even wat tijd nodig om het allemaal in orde te brengen, maar na een paar dagen werd de PC geleverd. Een geweldig apparaat. ben er bijzonder blij mee...toen ik er even niet uit kwam zocht ik contact met Lalashops, werd teruggebeld en zij hebben mij echt snel en adekwaat geholpen met het euvel. Een up-to date shop waar 'ouderwetse' klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat

TOP goede service

mijn ervaring was Top, geven een goede en snelle service. Het is een aanrader voor online bestelling.

Goed en snel en als ze het niet hebben komen ze met een oplossing

uitstekend

Zeer professionele zaak met erg vriendelijke verkoper. Afspraken worden prima nagekomen. Geen loze beloften maar duidelijk en eerlijk advies. Zeker een zaak om in de toekomst meer te bestellen.

Goedkoop is wellicht duurkoop

Ik heb even gewacht met een review om een betere indruk te kunnen krijgen. Ik moet bekennen dat ik vooraf wel wat bedenkingen had bij een shop die ook stenen verkoopt. Pc's en stenen, aparte combinatie. Levering was ok. Ik had aangegeven de bestelling na/op een bepaalde datum te willen maar de bestelling kwam eerder waardoor ik op de fiets naar een afhaalpunt moest om een pc mee te zeulen. Kan gebeuren. Er zijn ergere dingen in de wereld. Het grootste probleem kwam daarna, elke dag moet ik nu de Windows probleemoplosser gebruiken om de adapter te resetten om internetverbinding te krijgen. Als ik een nieuwe pc koop dan ga ik er vanuit dat ik gewoon internet heb als ik de pc en modem opstart. Niet het geval. Wellicht dat het een modem update is, of wat dan ook, het is irritant. Ik had een bericht kunnen sturen naar de klantenservice, maar ik was er een beetje klaar mee. Het moet niet nodig zijn. Ik heb in mijn leven al veel pc's gekocht en heb nooit dit issue gehad. Goedkoop is dus wellicht duurkoop. Pc is verder prima. Een volgende keer weet ik niet of ik er weer een pc zou bestellen.

Duurde wat langer dan verwacht maar zeer goed

Besteld op vrijdag , week erna op zaterdag bezorgd. Iets langer dan verwacht maar zeer tevreden.

vaste klant voor hem wierook

Goede producten en snel geleverd,ik geef een 10

Na moeizame start volle tevredenheid....

Via Bol.com kwam ik in contact met Lalashops en zag op hun website een workstation voor een aantrekkelijke prijs en hij kon binnen twee dagen bezorgd worden. Ik bestelde op zaterdag en uiteindelijk was hij de week erna op donderdag klaar en ben ik hem gaan ophalen. Ik vind de communicatie met Lalashops soms twijfelachtig maar uiteindelijk ben ik dik tevreden met mijn nieuwe pc. Hun telefoonnummer is een mobiel nummer en wordt soms niet eens beantwoord bij bellen en dat vind ik minder, verder wel erg leuke mensen en zeer vriendelijk. Alle andere wensen met betrekking tot hardware werden uitgevoerd. Ook een nalevering werd perfect uitgevoerd.

na mijn bestelling was alles vlot geregeld en geleverd ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn product