super

We hadden een klein probleem met een gekochte pc. We zijn zowel eerst telefonisch en later bij terugsturen heel netjes geholpen. Heel vriendelijk en deskundig. Zal lalashop dan ook aanbevelen.

Snelle en complete levering

Duidelijke web site waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Complete beschrijving van de producten zodat je goed kunt vergelijken. Na bestelling product snel in huis.

Prima PC,

We zijn helemaal blij met deze gaming PC. Het is echter niet mogelijk om onze headsets te gebruiken. De instellingen die we aanpassen worden elke keer gereset... Ik ga maandag bellen en hoop dat we het oplossen.

Just Perfect

De klantenservice / assistentie die ik gekregen heb van lalashops, zowel assisitentie bij productkeuze als communinicatie tijdens de “build” van de pc. Beter bestaat niet, no nonsens “100/100 af, top, perfect. Hoedje af voor de CREW van lalashops.

Blij verrast

Ik heb ongeveer twee weken geleden een pc gekocht bij lalashops en ben erg tevreden met de pc die ik heb gekregen. Levering was redelijk snel, pc ziet er goed uit en speelt al mijn games prima. Echt een aanrader voor als je een pc niet zelf wilt bouwen, maar ook niet al te veel wilt betalen.

Waanzin goede service! 100% tevreden!

Een pc laten samenstellen voor het zwaardere video werk. Perfect advies gekregen en een mega goed werkende pc! Ik ben dik tevreden en raad iedereen aan het zelfde te doen.

Snel stuk

Had een zoutlamp met dimmer besteld, binnen 2 maanden is de dimmer stuk gegaan en sturen ze een nieuwe draad (zonder dimmer en lamp) die zo kort is dat de lamp wel naast het stopcontact moet staan.

Service zoals het hoort. Kunnen andere shops wat van leren.

Door kleine foutjes op de site heb ik een duurder systeem ontvangen dan geadverteerd. Geen probleem voor LalaShop. Die erkent de fout en levert wat ik heb geselecteerd. Geen gezeur. Bas heeft dit netjes opgelost. Ook op mails wordt netjes gereageerd. De persoonlijke touch maakt het net wat aangenamer. Lalashop..... staat met service aan de top.

Een top shop!

Problemen gehad met mijn bestelling en is keurig door Lalashop opgelost. Heel veel complimenten aan Bo en Bas van Lalashop, dit zijn kanjers en hebben mij fantastisch geholpen. Ook veel complimenten voor Bianca van Lalashop, voor haar snel handelen van de bestel probleem.

We hadden per vergissing 2x besteld en betaald. De dag erna kreeg ik al een mail met de vraag of het klopte dat we 2x hetzelfde bestelde. Geld ook direct teruggestort! Pc heeeel snel geleverd en alles zoals vermeld. In geef jullie een dikke 10/10.

Zeer aan te bevelen.

Zeer gemakkelijk benaderbaar, goede service, behulpzaam, meedenkend en prettig in contact

aftersale niet optimaal

De firma is slordig met het contact met de klant.Je moet telkens zelf het initiatief nemen terwijl de firma belooft contact op te nemen.

Beste heer De Graaf, Sinds de Corona uitbraak is het erg druk. Dit heeft voor ons een enorme werkdruk tot gevolg gehad en nog steeds. Omdat het tijdig uitleveren van bestelling de hoogste prioriteit heeft is dit helaas tijdelijk ten koste gegaan van onze snelle klantenservice. Inmiddels hebben we extra personeel aangenomen en opgeleid en kunnen we het hoge niveau van onze klantenservice weer garanderen. Het spijt me dat dit ten tijde van uw bestelling door de grote drukte niet was wat u had mogen verwachten van ons. Hartelijke groet, Het LalaShops team

Super snel, duidelijk en goed geregeld

Super snel, duidelijk en goed geregeld

Bestelling alles behalve goed verlopen, evenals de afwikkeling

Na een waarschijnlijk verloren pakket bij de post had ik na 3 weken eindelijk de helft van mijn bestelling binnen. Na een groot aantal mailtjes werd mij gevraagd of ik alles na wilde wegen. Ik voel me alles behalve serieus genomen en heb het hierna dus maar opgegeven.

Beste heer / mevrouw Heesch, Het is altijd vervelend als een pakket zoekraakt. Het gaat bijna altijd goed, maar soms gaat er iets mis bij de post. Volgens onze informatie is het 1e pakket bij u bezorgd, alsook het 2e pakket. Om misbruik tegen te gaan vragen wij soms om een pakket te wegen, omdat wij aan de hand van het gewicht kunnen controleren of dit overeenkomt met het gewicht wat in het sorteercentrum van de post is vastgesteld. Dit gewicht komt overeen met het juiste aantal van het product dat u besteld heeft, vandaar dat wij hier navraag naar doen. We vinden het spijtig van u te vernemen dat u zich niet serieus genomen voelt, omdat wij vragen het pakket te wegen, maar we hopen ook op een stukje begrip dat we soms vragen om het één en ander te controleren om misbruik tegen te gaan. Het zou namelijk ook zo kunnen zijn dat er iets met het pakket is gebeurd op weg naar u. Ook in dit geval is het gewicht een goed controlemiddel. Hartelijke groet, Het LalaShops team

Zoutlamp besteld. Deze was na 2 dagen al binnen, goed verpakt en van geweldige kwaliteit. Er zat zelfs een lampje bij. De lamp was nergens goedkoper en voor deze prijs/kwaliteit zullen wij hier vaker bestellen!

Goede kwaliteit voor super prijs

Kilo seleniet besteld. Nergens goedkoper aan te komen. Ook bij ontvangst bleken ze mooier En van betere kwaliteit te zijn dan in De webshop te zien was. Ik zal zeker weer bestellen. Bedankt!

Uitstekende service, uitvoering minder

Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van een (studenten)laptop vond ik het na mijn verhuizing ook maar eens tijd om een degelijke future-proof game pc aan te schaffen. Na enig onderzoek op hardware en online de prijzen te hebben vergeleken kwam ik uit op het volgende model van Lalashops: https://www.lalashops.nl/amd-ryzen-7-3700x-game-pc-streaming-computer-rtx-2060-super-r7-37x-a2. Uitstekende bang for the buck. Hierbij heb ik de voeding geüpgrade naar een efficiëntere versie en tevens geopteerd voor een wifi-adapter. De levering duurde exact 7 dagen. Besteld op een zaterdagochtend, exact een week later op zaterdagochtend geleverd door PostNL. Bij de controle van de computer had ik de volgende opmerkingen: - Geleverde videokaart bleek een reguliere Geforce RTX 2060 (6GB VRAM) te zijn in plaats van een Geforce RTX 2060 Super (8GB VRAM. - Het bleek dat ik ten onrechte ervan uit was gegaan dat de netwerkkaart was geüpgrade naar een versie mét wifi. In de doos van het moederbord bleek een externe wifi-adapter van TP-Link te zitten. Deze opmerkingen heb ik teruggekoppeld. Deze zijn adequaat geadresseerd door Bas. Hij bood aan om de correcte videokaart op te sturen. Omdat ik enigszins sceptisch was geworden op de exacte levering wilde ik ook graag de upgrade van de voeding checken. Met het akkoord van Bas om de kast te openen (en de garantiezegel te verbreken) zijn we uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de upgrade niet was uitgevoerd. Het vervangen van zowel de videokaart als de voeding werd me net iets te gortig, we hebben dan ook afgesproken dat ik de computer weer kosteloos terug zou sturen. De correctie werd op de dag van ontvangst uitgevoerd. De volgende dag (vandaag) heb ik de computer weer mogen ontvangen. Ter compensatie heb ik ook een toetsenbord- en muisset ontvangen. Verdict: - Service snel en kwalitatief goed. Sympathieke mensen. - Uitvoering in mijn geval minder, maar dat neem ik niemand kwalijk. Waar gewerkt wordt, worden immers fouten gemaakt.

Prima en snelle levering

Intern geheugen heel goed verpakt. Snelle levering

desktop heel goed verpakt. top pc voor dat geld. snelle levering

Erg mooie steentjes, TOP !

Mooie steentjes en supersnelle verzending. Alles goed verpakt!

Communicatie kan beter , lag misschien aan de corona tijden. Verder een goede service. Zeker aan te raden .

Geweldige service

Een geweldig bedrijf met geweldige service. Dit wordt mijn computerwinkel voor alles!

Eerste desktop bij hen gekocht,super klantendienst. Levering iets later dan eerst gezegd ,nu met Corona in het achterhoofd begrijpelijk. Verpakking top, desktop top! Voor herhaling in de toekomst vatbaar!

Scherpe prijzen en snel contact via de klantenservice

Niets te klagen. Product snel en netjes verzonden en de klantenservice staat snel klaar om je te hulp te schieten

Mijn ervaring is dat dit bedrijf precies begrijpt waar het om gaat. Service staat voorop!

Na het bestellen van 3 pc kan ik melden dat de service uitermate goed is. Ik werd netjes gebeld over de status van mijn bestelling. De beschrijving van de pc's voldeed netjes naar verwachten en de kwaliteit prijs verhouding is perfect. Lalashop is voor mij de leverancier van meerdere producten en kan bevestiging dat ik hen graag aanbeveel aan anderen. Gewoon Top! Succes mensen bij Lalashop... ga zo door. Met vriendelijke film groet, Eric van der Velden De Film Makelaar