Product bleek (deels) niet op voorraad. Werd netjes gebeld en kreeg voor dezelfde prijs een alternatief (duurder) artikel.

Erg fijne service, mijn vraag werd erg snel beantwoord, veel eerder dan verwacht. Heb een mooie desktop nu op mijn kamer staan ☺️

Prima PC vlot geleverd

Het bestellen van een nieuwe stille PC verliep gemakkelijk. De PC werd snel geleverd en was netjes gemonteerd. Ik ben heel tevreden met de PC; deze is supersnel en inderdaad muisstil. In tegenstelling tot de doelgroep ben ik geen gamer, maar doe ik veel foto- en videowerk waar ik een snelle PC voor nodig heb. Dat gaat helaas meestal gepaard met een hoop lawaai, maar niet bij dit systeem.

Helemaal goed. Maar duurde wat langer

Duurde een beetje langer ivm dat 1 onderdeel miste. Eerst er achteraan gebeld en verder goed geregeld. Ziet er goed uit. Mijn zoon is er erg blij mee.

perfecte servive, perfect product

Er was een kleine verwarring met de levering door postnl. Volgens hun was het product op Zaterdag 13 April geleverd bij mij thuis wat niet zo was. Ik heb dan een mail naar Lalashops gemaakt om dit te melden. Op Maandag 15 April is het dan toch toegekomen bij mij. Ook dan hen ik een mail naar u gemaakt om te zeggen dat ik het product dan toch toegekregen heb. Ondertussen heb ik het product, een mini computer, uitgepakt en getest. Werkt perfect !! ror genoegen, Gabriël

Hele mooie en goede PC

Ik heb de stroomtoevoer voor mijn tv scherm niet gekregen. Heb hier een mailtje over gestuurd, maar tot op de dag van vandaag geen reactie. Ook zou ik iets extra’s krijgen wat ik niet heb gezien. Verder is de PC volledig naar wens.

Gewoon super

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de status over de levering. Netjes verpakt. Ruime keuze.

Top winkel.

Heb met deze winkel enkele keren contact opgenomen met vragen en steeds vriendelijke antwoorden gekregen en goed verder geholpen. Alle afspraken die werden genomen zijn nagekomen. Zelfs een terugbetaling bij het ontdekken van een foutje in hun webshop. Ik geef nooit een 10 want het kan steeds beter maar deze keer hebben ze het verdiend.

Mooie computer goed in elkaar gezet

Mijn nieuwe computer werd goed ingepakt en snel geleverd met alle gewenste upgrades. Windows 11 was al geïnstalleerd en draaide direct bij opstarten. Eigenlijk is alles perfect uitgevoerd. Het kon niet beter. 10 uit 10.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit!

Zeer goed in prijs en snel ! Je kan ook makkelijk je systeem aanpassen naar je eigen budget en prestaties! Prima gewoon!

Erg goed en snel.

Alles verliep prima.

Ben tevreden.

Ben tevreden.

Snel en netjes afgeleverd

Snel en netjes afgeleverd.

Snelle levering van een prachtige pc

2-5 werkdagen bezorgtijd, heb mijn nieuwe pc ontvangen op de 3rde dag. In perfecte staat. Alles functioneerde zoals het hoort. Ik ga zeker hier in de toekomst weer bestellen

U vraagt, wij draaien

Ik meen mij deze zin uit een radioprogramma uit de vorige eeuw te herinneren. Zo ging de bestelling bij Lalashops ook. Ik bestellen een custom PC. Die werd keurig volgens specificatie samengesteld. Daarna zorgvuldig verplakt verzonden. De gekozenverzenddienst bezorgde het toch wel wat zware pakket onbeschadigd op de afgesproken tijd. Dus gewoon: u vraagt, wij draaien. Mjin ervaring was geheel volgens verwachting. Goeie service leeft nog wel.

Ik had de pc binnen de 4 dagen. Alles was perfect in orde behalve de bluetooth. Na een paar dagen heen en weer sturen met een Lalashops medewerker is het allemaal gelukt. Top klantenservice!!! Ik ga hier zeker meer bestellen.

Aanrader om hier te bestellen. Topservice en producten! Dank.

Zeer uitstekend klantenservice

Ze hebben mij echt goed geholpen waardeer alles wat ze mij geholpen

Snel geleverd, alles perfect in orde!

Zeer tevreden over de service!

Duidelijk, snel en correct

Ik had snel een complete Intel NUC PC nodig en Lalashops.nl had precies wat ik nodig had. Artikel wat ik bestelde was ook daadwerkelijk op voorraad en binnen 2 dagen bezorgd! Mis alleen nog wat extra accountopties om als zakelijke klant te bestellen en een eigen orderreferentie mee te geven.

uitskekend

Vlotte levering. Computer mooi stil en alles goed ingebouwd en de bij bestelde software er al op zonder overbodige junk software. Computer gelijk in gebruik genomen en alles overgezet. Dit ging perfect. Photoshop en lightroom werken nu weer een stuk sneller dan op mijn oude computer.

Top pc

1e game pc gekocht en wat een unit is het, werkt perfect en ziet er goed uit. Een andere kast gekregen omdat degene die ik besteld had er niet meer was, hartstikke blij mee

Pc besteld, ze konden mij goed adviseren, snelle levertijd! Oprecht geweldig

Slecht

Ik had me pc terug gebracht om hem na te laten kijken omdat ik constant errors kreeg na 3 weken heb ik me pc terug hun hebben 1 error gekregen ik heb hem nu 2 uur terug en is al 2x vast gelopen en weer een bluescreen

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!