Goede snelle computer, waar voor je geld

Het is een Computer voor mijn zoon, die online games speelt en voor hem is dit de perfecte computer, snel, makkelijk in gebruik alles, Alleen 1 opmerking het ophangsysteem voor de Nuc zat er niet bij maar die ligt nu los op zijn bureau ook geen probleem.

Goede deal

Mooie computer met veel extra's

Voordat ik de bestelling plaatste heb ik contact opgenomen met wat vragen. Wij hebben zelf totaal geen verstand van computers en het gaat om best een bedrag dus ik wilde zeker weten dat het met bijv de garantie en de helpdesk goed zou zitten. Een hele vriendelijke man beantwoorde al mijn vragen en legde alles duidelijk en rustig uit, waardoor ik het vertrouwen kreeg om te bestellen. De levering duurde iets meer dan een week, prima op tijd voor de verjaardag van mijn zoon. Er kwam nog een verkeerde stekker mee maar dat hebben ze zeer snel opgelost door meteen een nieuwe te sturen. De pc ziet er prachtig uit en werkt supersnel zegt mijn zoon. Hij is er echt heel erg blij mee. Als er straks onverhoopt een probleem komt met de pc dan ben ik er van overtuigd dat we goed worden geholpen.

Levering duurde wat langer maar prima product

Makkelijk om zelf je eigen pc samen te stellen.

Goed verzorgde levering voor een mooie prijs

Bij de configuratie van de gekozen PC waren er voldoende mogelijkheden, die overzichtelijk op de website waren weergegeven. De levering was niet supersnel (dat was in dit geval ook niet nodig) maar prima verzorgd. De prijs van het product was concurrerend.

Erg Prettig en deskundig contact

Ondanks dat het bij jullie goed gaat heb ik mijn spullen nog niet. Post.nl maakt er een puinhoop van. Jammer.

Fijne service.

Na 'n belletje richting lalashops.nl wis ik waar ik aan toe was !! Mijn vrouw heet Laila,dus deze lalashops zal ik niet gauw vergeten

alles wat ik ervan verwacht had, eerste klasse

pc besteld en iets langer moeten wachten omdat bepaalde onderdelen niet binnen waren, perfect op de hoogte gebracht en 2 dagen later (dus 7 dagen na bestellen) de pc in ontvangst mogen nemen. Afgeleverd door PostNL, goed verpakt en zelfs de doos van de speciaal bestelde videokaart er mooi bij. Bedankt

aardige klantenservice

Goed geholpen bij keuze van computer via telefoon. Alleen slechte internet in het begin. Waarbij na veel moeite paar instellingen van de driver aangepast en toen wel werkte

Goede Service!

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Super goed geholpen

Ondanks dat de levertijd iets langer was op de site stond was werd hier netjes over gecommuniceerd en duurde het een paar dagen langer. onze game pc aangesloten bleek de bluetooth niet helemaal goed te werken maar ook hierbij zijn wij netjes geholpen en werkt deze inmiddels naar behoren. de pc draait de spelletjes die wij spelen goed. en we zijn al met al super tevreden. ook zijn we zeer tevreden over de prijs die je betaald want voor dit geld heb je ergens anders echt niet zo pc!

Product voldoet niet helemaal aan de verwachtingen.

Leuk product, is helaas aangekomen met een beschadiging. De hoeveelheid zand is minder dan je zou verwachten bij een kist zoals besteld.

uitstekend

desktop is snel en stil de monitor heeft een scherp beeld maar jammer dat er geen speakers in zitten.

doet niet wat ze beloven

desktop besteld en direct geld overgeschreven op hun rekening , na 5 dagen zelf moeten contact opnemen om te horen dat bij samen stellen van de pc de proccesor stuk wasz en dat ze geen andere in voorraad hadden . pc zou maandag dan zeker vestuurd worden beloofden ze mij, maar dinsdag namiddag nog geen pc Weer zelf contact opgenomen en toen vertelden ze mij dat de pc nog steeds niet was verstuurd maar dat dit zeker dinsdag avond zou gebeuren . Donderdag namiddag ( na 8 werkdagen eindelijk de pc ontvangen ) Wat stel ik vast ( had een desktop besteld met gewone SSD drive maar ze hadden een M2.0 latje geheugen gestoken waar door ik nu geen gewone ssd meer kan plaatsen omdat daar in de case geen plaats is voor zien . toen ik probeerde om via de sata poorten mijn eigen ssd disk aan te sluiten herkende het moederbord de ssd drive vaak niet . vind het zeer jammer dat dit zo is gegaan jullie hadden een beoordeling van 9.1 waardoor ik het volste vertrouwen in jullie had . . moet wel zeggen dat de dame van de klanten dienst waar ik mee chatte heel vriendelijk en behulpzaam was . Zij was zo vriendelijk om mij een muis mat cadeau te doen als compensatie

Beste Patrick, Erg jammer om te horen dat de gratis upgrade van SSD naar SSD M2.0 niet in goede aarde is gevallen. Indien u het wenst kunnen wij dit terugdraaien en alsnog een gewone SSD in uw computer plaatsen. Mocht u vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, kunt u mij altijd een bericht sturen ([email protected]) Met vriendelijke groet, Denis Team Lalashops.nl

geweldige PC

De PC is geweldig, maar hij kwam later dan gepland ivm de drukte door een actie op Bol.com, terwijl wij hem op de Lalashops website hadden gekocht. Opzich niet zo'n probleem, maar nu was hij nog net op tijd voordat we op vakantie gaan anders had hij op een pakketpunt gestaan.

Klantvriendelijk, top service en super snel gaming computer ontvangen

Klantvriendelijk, top service en super snel gaming computer ontvangen

Super producten, zeer goede en vriendelijke klantendienst

Super producten, zeer goede en vriendelijke klantendienst

goede service!

Er zat wat vertraging door leveringsproblemen in onze order, maar ze hebben alles op alles gezet om te zorgen dat mijn zoon zijn verjaardagscadeau op tijd was!

prachtige pc voor een goede prijs

De pc is perfect, werkt goed, uitstekend zelfs en is van zeer hoge kwaliteit. De case van de pc was niet in stock maar ze hebben dit opgelost met een grotere case te gebruiken zonder extra kosten voor mij. Hartelijk dank voor de geweldige pc!

Eerste game pc voor mijn zoontje,eerlijk advies en nette aflevering

Zoontje van 11jr had gespaard voor een game pc,eerlijk advies en daarna prima aflevering

Uitmuntend

Geen op of aanmerking in negatieve zin.

snelle en correcte levering

Bestelling/levering van mini PC i7/1TB 11700, nu 2,5 maanden geleden, verliep zonder problemen. In gebruik nemen was geen enkele probleem en hetwerkt allemaal fantastisch.

goede service

De computer was wat laat maar ben altijd goed op de hoogte gehouden en heb toen de levering te lang duurde een gratis upgrade gekregen. Al met al erg blij met de keuze bij lalashops te bestellen.

Zeer goede service en communicatie.

Twee keer gebeld en snel te woord gestaan. Het enige verbeter punt zo de lever tijd zijn. Ik heb langer dan een week moeten wachten voor ik de computer aan geleverd kreeg,

Kessenichstraat 7

6004 TP Weert

646201276

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!