Goede webshop

Goede website, nette prijzen en communicatie

Duidelijke communicatie en top product

Makkelijk benaderbaar via mail waarop snel gereageerd wordt. Onze PC kwam wat later dan verwacht maar we werden steeds goed op de hoogte gehouden. Inmiddels heel blij met de PC

Ik heb nog niets ontvangen

IK HEB NOG NIETS

Snel, goed, nette prijs

Mijn bestelling (100kg stenen) werd heel snel en keurig verpakt in handzame dozen van 20kg geleverd. De kwaliteit van de stenen is waar ik op hoopte, maar niet echt verwachtte. Klasse!

Lalashop levert kwaliteit en is super klantvriendelijk

De pc en de klantenservice zijn uitstekend

Heb Geduld!!!

Ik heb onlangs een aankoop gedaan in de winkel en de ervaring was echt goed. Je moet echter een beetje geduld hebben. Het duurde iets langer dan normaal om de aankoop te ontvangen, maar iemand van de klantenservice stuurde me snel een e-mail om zich te verontschuldigen voor de vertraging.

Prima ervaring

Bestellen PC's voor hier op kantoor, zeer goede kwaliteit, soms iets later geleverd dan gepland, maar dat is voor ons nooit een probleem geweest.

goede prijs verhouding

goede ervaringen

Alles is naar wens verlopen een kleine opmerking de verpaking mag wat veliger verpakt worden je kan het zein wat er in zit alles staat er op dank u serge

Altijd naar tevredenheid geholpen

Ik ben al weer toe aan mijn derde pc van LaLa. Altijd goed op de hoogte gehouden met bestellingen. Probleempjes werden altijd netjes opgelost. Bedankt!

Duidelijke omschrijving op de website. Goede communicatie, snelle levering.

Geleverd zoals beloofd

Betrouwbaar

Mega goeie winkel!

Mooie computers voor scherpe prijzen! De verkoper is heel vriendelijk en sociaal, geeft concrete antwoorden op alle vragen en makkelijk bereikbaar. Bedankt Lalashops.nl! In mijn opinie is dat een echte aanrader en werkt zelfs beter dan vele andere online winkels.

zeer goede ervaring.

zeer positief , geen overbodige mails, Product was zeer goed verpakt. De PC is perfect en was meteen klaar voor gebruik.

Heb hem nog maar een paar dagen , maar het is alles wat ik mij gewenst heb. Ben er zeer tevreden mee.

Goede service bij problemen

Opnieuw voor broer en zus bij Lalashop een desktop besteld, omdat ik persoonlijk een goede ervaring had met de monteur (Frank) van de Lalashop. De desktop liep vast en Frank heeft dit netjes opgelost, hij deed weer wat hij moest doen.

Draait als een speer!

Amd ryzen 7 game station gekocht.. installatie vlekkeloos, eerste indruk is super, draait als een speer! Ventiatortje liep beetje aan tegen t gaas...

Goede kwaliteits producten, goede begeleiding en help.

Zelf PC samenstellen, redelijke prijzen, prima help bij eventuele vragen of probleempjes. En het allerbelangrijkst, betrouwbaar. Aanrader !

ze zijn gewoon toppie

Ze is er erg blij mee

Bestelling, verzending en levering TOP verlopen!!

Bestelling op zondagavond ingevoerd en conform de ontvangen bestelbevestiging werd het pakket op maandag verzonden. Goede verpakking. Een opmerking: De factuur wordt niet als een PDF bestand verstuurd maar als een email bericht.

Geen eigen levering

Laat het aan postnl over die het niet komen leveren!

Beste Stanley, Wat ontzettend vervelend dat PostNL niet rechtstreeks je bestelling bezorgd heeft. Ik zie dat het uiteindelijk op een afhaalpunt is afgeleverd. Wel jammer dat je ons zo hard afstraft met 1 ster, ondanks dat wij die vertraging niet veroorzaakt hebben. Helaas is het voor ons niet mogelijk een eigen bezorgservice op te zetten. Ben je wel blij met nieuwe computer? Voldoet die aan je wensen? Ik hoop dat je er blij mee bent. Hopelijk ben je bereid om je waardering aan te passen ook op basis van de computer zelf en niet alleen de bezorging. Mocht je nog een vraag hebben, kan je ons altijd een bericht sturen. Met vriendelijke groet, Denis Team Lalashops.nl

Tweede pc in 1 maand tijd daar gehaald en wederom zeer enthousiast. Het duurde iets langer omdat wij hem ge-upgrate wilde hebben en artikelen er nog niet waren. Keurig een mailtje van gehad. 2 Werkdagen later dan planning hadden we hem alsnog in huis. Keurig verpakt. Mooie pc, loopt als een trein. Wederom dank je wel Lalashops, voor het perfecte afleveren van mijn pc.

Beste Wendy, Fijn om te horen dat we u al twee keer naar tevredenheid hebben bediend en helemaal geweldig om te horen dat de pc loopt als een trein, daar doen we het voor! Mocht u in de toekomst nog een vraag hebben weet u ons te vinden, ook dan staan we voor u klaar! Met vriendelijke groet, Denis Team Lalashops.nl

Helemaal top!

Helemaal gelukkig met de bestelde game pc voor een mooie prijs met betere hardware dan een standaard game pc die je ergens anders kant en klaar koopt, dus een betere pc voor een mooie prijs. Ook duidelijke communicatie met een mail toen het iets langer bleek te duren dan de beloofde 2-5 dagen.

Beste L&M, Bedankt voor de mooie recensie. We doen altijd ons best de beste componenten te zoeken voor de scherpste prijzen, waardoor onze computers altijd goed geprijsd zijn. Ook fijn dat u begrip had voor de iets latere levering. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, stuur ons gerust een bericht. Ook dan staan we klaar voor u! Met vriendelijke groet, Denis Team Lalashops.nl

Precies zoals omschreven en meer

Alles wat ik had besteld was zoals omschreven, zelfs nog een extra haakse sata kabel bij gekregen, terwijl ik alleen een rechte had besteld. Helemaal top dus

Vriendelijk en snel

Mijn zoon wilde een spelcomputer. We hebben gemaild welke computer dan het beste zou zijn voor de spellen die hij wil spelen. We kregen al snel een uitgebreide reactie terug en konden de bestelling plaatsen. Ook de levering verliep zoals beloofd en was volgens de afgesproken tijd. Telefonisch nog een hulpvraag bij het aansluiten kunnen stellen. Alles was al geïnstalleerd, knop om en mijn zoon kon aan de slag. Vriendelijke mensen en snelle reacties terug op vragen. Voelde erg goed en weet waar ik in de toekomst moet zijn als zoon nummer 2 ook een computer nodig heeft.

Kessenichstraat 7

6004 TP Weert

646201276

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!