Tevreden!

Vanwege wat mindere reviews heb ik bewust gewacht met het plaatsen van een review om de pc eerst een tijdje te gebruiken. Conclusie, mijn zoontje is dolgelukkig met zijn pc! Hij moest wel even geduld hebben, het was wachten op de videokaart. Ter compensatie kreeg hij een supermooie muismat, is hij erg blij mee! Wij hebben dus een goede ervaring, en verwachten ook goede service mocht er binnenkort toch iets aan de hand zijn

Echt een top winkel!

Tijden het bouwen van de bestelde game pc waren ze nog erg behulpzaam en flexibel en zijn er nog componenten extra in geplaatst. De kennis en uitleg van de medewerkers is gewoon top!

Snel netjes geleverd.

Het geleverde product nog niet in gebruik genomen

top

top ervaring goed verpakt alles gewoon top

waar voor m'n geld

Van configuratie tot levering ging dit vlot, duidelijk, én behulpzaam.

Ik vind het heel fijn dat jullie een uitgebreide uitleg hebben gegeven over de pc. Zeker voor mensen die niet veel verstand van pc's hebben. Enige reden waarom ik geen 5 sterren geef is omdat de levertijd toch langer was dan beloofd.

Tevreden over het product

Een maar info mail gestuurd met advies jammer genoeg geen reactie op gekregen

Prima systeem, werkt goed en snel.

Fijn dat Windows al geïnstalleerd is. Alleen jammer dat de ventilatoren duidelijk te horen zijn. Mijn vorige pc was stiller. Verder tot nu toe alleen maar lof.

Prima winkel met een goede prijs. Heb er een power supply gekocht. Ga ik zeker vaker doen!

Prima afhandeling

Prima en snelle afhandeling van de bestelling. Product kwam overeen met de afbeelding op de site en was goed en veilig verpakt.

Goed geleverd,

Betrouwbar bedrijf, gaming PC geleverd zoals besteld met alle extra aanpassingen en binnen de gecommuniceerde tijd! Mooi afgewerkt van binnen - lekker plug & play! Geen voorgeinstalleerde bloatware. Goed verpakt van binnen & buiten om schade tijdens het leveren te vermijden.

Een positieve ervaring

Vóór mijn aankoop heb ik meermaals om informatie en advies gevraagd, en heb die ook vlug gekregen. De gekochte computer was degelijk verpakt en beantwoordt, tot hiertoe, ruim aan de verwachtingen. Misschien één bedenking: de bijgevoegde handleiding mocht wat uitgebreider zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer mooie pc

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makelijk om te keizen en zamenstellen

Komt afspraken na en snelle levering

Goede ervaring en correcte aflevering

Top shop

Desktop pc besteld, wat onderdelen aangepast, werd gebeld dat een aanpassing niet kon, dus deze aanpassing geannuleerd en kreeg keurig de meerprijs terug betaald. Computer op vrijdag geleverd, keurig verpakt. Uitgepakt en aangesloten, pc ziet er mooi en netjes afgewerkt uit. Mooi stil en lekker snel.

Prima verlopen

Artikel is naar wens zoals ik al verwachte

Gewoon top

Gewoon top hoe het zou moeten

Prima maar duurde lang

Had eventueel even gebelt willen worden dat het langer ging duren je zit er toch op te wachten verder prima klantenservice , pc werkt naar behoren

Great Shop, fast delivery

Will definetely order again.

Tevreden met toch wat aandachtspunten

Nieuwe pc werd geleverd zonder officiële documentatie/gebruiksaanwijzing. Werd geleverd in ''normale'' verpakking/doos wat aanzet tot diefstal (ook waar ik woon). Ook ontbraken de originele dozen van de grafische kaart en het moederbord, wat toch wel handig is indien je later iets veilig wil opbergen of 2dehands verkopen. De installatie (bekabeling) vind ik eerder ongeïnspireerd (maar wel clean) gedaan (het is een gebonden bundeltje i.p.v. gespreid) en dat oogt minder aantrekkelijk in een nieuwe RGB PC. De bestelling mocht ook ietsje duidelijker beschreven worden, daar enkel een RTX 4080 (zelf wist ik toen nog niets af van een Super Editie voor deze prijs, en dat werd me echter niet gevraagd etc.) verduidelijkt, zonder het model te vermelden. Na contact werd me een model via chat vermeld, dewelke na ontvangst toch om een ander merk bleek te gaan. De installatie van software mocht ook wat uitgebreider voor me persoonlijk want deze was echt wel minimaal en tevens moest ik uitzoeken waarom m'n Plug & Play Azerty toetsenbord in US werkte, i.p.v. z'n originele zoals boven beschreven, en die notabene niet via enige toets-klikken verholpen kon worden (mocht eigenlijk niet ontbreken hier). Blijkbaar werd tijdens de installatie enkel een US lay-out geïnstalleerd/gebruikt, wetende dat het om een Belgische klant (ik dus) gaat. Het zijn de details (en de nodige communicatie) die het hem doen jongens want we zijn niet allemaal Wizards! Over details gesproken, de grafische kaart die uiteraard groot is (serieus) wordt geïnstalleerd zonder meegeleverde bracket (heb ik nadien om veiligheidsredenen bijbesteld) en daardoor zakt/helt deze een paar graden af. We weten ondertussen dat dit ook nadelige gevolgen kan hebben (voor kaart en/of moederbord), dus mogelijk is het in de toekomst géén overbodige luxe om een bracket aan te bieden/vermelden nog voor de uiteindelijke assemblage (herhaal communicatie). Tot slot, het feit dat het 'glazen' zijpaneel met raam nergens op rust vind ik

Ik vind de samenwerking met uw online organisatie een droom

Ik heb tijdens de bestelprocedure van mijn desktop pc bij Lalashops nooit enig probleem ondervonden, daarentegen alleen maar positieve ervaringen. Deze positieve route zet zich nu nog altijd voor als ik een kleinere bestelling doe. Lalashops bevindt zich bij mijn favoriete online leveranciers en gelooft u mij zo zijn er niet zo veel.

Goed en vlot geholpen

Comuter was binnen de gestelde tijd klaar. Zelf afgehaald en prima geholpen door het personeel. Fijne mensen! Een klein probleempje werd vlot en tot volle tevredenheid opgelost.

helemaal prima

Compu besteld. Met een week geleverd. DvD speler ontbrak (niet dat ik 'm nodig had, maar zat er standaard in). Gemaild en direct opgelost!

Amazing staff, amazing build quality, great products of choice!

Very friendly staff and easy to interact with, brief and helpful replies to any questions, would recommend 10/10 would order again! <3

Kessenichstraat 7

6004 TP Weert

646201276

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!