Peit moeux faire

Bonne communication mais -Graveur DVD voyage dans le boitier(photo à l'appui) -Pas de manuel d'aucune sorte, sustçme, matériel.. Pas de clé de licence Windows, ni Office(en principe à vie Que fait-on en cas de probm§me ? Vous revevez le matériel, point-Barre

Goede prijs goed product

Ik heb een game pc besteld met een iets aangepaste configuratie. De levering was enigszins vertraagd door de boerenprotesten in Belgie, waar sommige componenten vandaan moesten komen. Maar met een paar dagen vertraging is de PC heel goed beschermd verpakt gekomen en werkt als een zonnetje. Van wat ik online kon vinden, voor een prima prijs.

Fijn telefonisch contact, snelle levering.

Zeer goede webshop

Vandaag mijn computer ontvangen. had hier enkele andere opties bij gekozen, en deze zijn naar volle verwachting aangebracht. De pc was goed beschermd verpakt. Ik heb iets meer dan twee weken gewacht tot deze kwam. Er waren wat vertragingen vanwege de stakingen in België. Maar al met al toch zeer snel geleverd. Mooie Pc welke heel stil en snel is. ben hier dan ook heel content mee.

super tevreden met mijn nieuwe pc

Heb er dan wel even op moeten wachten maar ben nu zo blij als een kind, heb een intel i9 processor gekregen voor de prijs van een i7, hij is inderdaad superstil en alles werkt naar wens na inbouw van mijn spullen uit de vorige pc zoals sound blaster, harde schijf en wifi/bluetoth adapter....

Goed pc

Goede pc aanraden

Het wachten waard

Bij de bestelling wat ik heb ingediend heb ik enige tijd moeten wachten. Daarbij heb ik een aantal recensies gelezen waarbij ik niet blij werd van de reacties die de klanten schreven. Hiervoor heb ik zelf gebeld met de helpdesk en daarbij werd al snel duidelijk dat dit een reden had waarom de orders wat op zich hebben laten wachten. Daarbij ben ik iedere keer dat ik gebeld heb goed te woord gestaan en steeds op de hoogte ben gehouden over de stand van zaken. Met de medewerkers Jesse Dirk Lennart gesproken te hebben drie beschikken over genoeg kennis over de producten. Net als Bo wil ik de mannen bedanken voor hun werk en informatie. Via deze weg wil ik hun bedrijf heel veel succes wensen bij de toekomstplannen die zij willen uitvoeren. Met vriendelijke groet, Speerstra

Topproducten en uitstekende service.

Zeer tevreden over de bestelde desktop. Vragen vooraf werden professioneel beantwoord. Ook de dienst na verkoop was perfect in orde. Ook ik heb weer eens moeten ervaren dat post NL vooral negatief uitblinkt maar dat heeft niks met lalashops.nl te maken. Kortom: een dikke vette aanrader !

doen wat ze beloven

prima ervaring, alles netjes afgeleverd zoals besteld. Een klein beetje meer uitleg of korte handleiding had het perfect gemaakt.

Iets langer geduurd dan de 2 tot 5 werkdagen. Maar wel een PC die een half uur 4K video in 45 minuten kan renderen. Keurig afgewerkt met uitstekende kabel management. Mijn "oude" (zelfgebouwde) PC was inmiddels met zijn 14 jaren duidelijk niet meer geschikt voor 4K. aandachtspuntje: een schema van het moederbord bijvoegen was handiger geweest. Nu de volledige handleiding van het net moeten downloaden.

Niks mis mee, goed verpakt en precies wat besteld is. Echter beetje later dan 5 werkdagen.

Goeie pc, niks mis mee.

goede kwaliteit en goede service

Nieuwe pc werkt zeer goed. De service is prima, zeer vriendelijk, bekwaam en behulpzaam.

Prima computer.

Wel wat lang wachten maar dat kon je al lezen van andere klant recensies op het internet.

Direct via de website een pc met aanpassingen besteld. Na 1 week telefonisch contact openomen. De heer wist te vertellen dat alle onderdelen binnen waren en de pc die dag zou worden gemonteerd en als er geen problemen waren, hij ook verzonden zou worden. De volgende dag geleverd en een dag later aangezet. Keurig geïnstalleerd.

Niet op tijd geleverd. Lang geduurd voordat er werd gereageerd.

I.p.v. levertijd tot 5 werkdagen heeft het er wel het 3 dubbele over gedaan. In het begin geen respons, Later matig met uitleg.

Great pc and customer support

Amazing support, from the moment I ordered until the pc got to me! Even in trouble with post NL they are amazing, they were on the case asap! And the pc is fantastic and looks as great as it runs!!!

Correcte communicatie en blij met product

Door omstandigheden werd de pc van mijn zoon later geleverd. De communicatie hieromtrent was vlot en correct. De Pc is ondertussen in gebruik en is top!

Gewoon geweldig

Jesse is gewoon zeer deskundig en dat is een verademing. Hij denkt enorm goed mee en luistert écht goed naar de behoeften. Ik kan wel zeggen dat ik Lalashops een geweldig bedrijf vind, maar eigenlijk kan ik dat niet beoordelen. Ik kan wel beoordelen hoe Jésse mij behandeld heeft en hoe hij zaken afwerkt en daar heb ik niets negatiefs over te zeggen. Daarom heb ik nu ook alweer een 2e pc besteld en geleverd gekregen. Het is al geweldig dat er de optie geboden wordt om zelf je eigen pc samen te stellen en het is logisch dat die naar wens samengestelde pc dus wel ook eerst 'gemaakt' moeten worden. Dat je daar dan even op moet wachten is geen probleem. En dan vind ik eigenlijk dat het beide pc's heel vlot geleverd zijn. En ze zijn ook zeer secuur verpakt. Nee, ik kan niks negatiefs bedenken.

Levertijd wat langer, echter geweldige service

Volgens de site zou ik de computer ergens tussen de 2 en 5 werkdagen ontvangen, alleen duurde dit iets langer. Dit deed echter niets af aan de overal-ervaring met Lalashops.nl. Het contact met hun was erg prettig en de bijgevoegde muismat (met led-verlichting) was een geweldige aanvulling. Alles bij elkaar een geweldige computer voor een fantastische prijs. Volgende keer ga ik zeker weer naar Lalashops.nl!

Het duurde even voordat we de pc mochten ontvangen maar na telefonisch contact bleek dat er een probleem was dat invloed had op de levertijd. We zijn netjes op de hoogte gehouden en kregen nog een persoonlijk excuus. Fijne communicatie!

Probeert te doen wat ze zeggen

Ondanks dat ik langer moest wachten op mijn PC als dat de site had aangegeven, ben ik toch zeer tevreden met het product. De PC werkt naar behoren. Toen ik belde om naar de leveringsdatum te vragen werd ik door een vriendelijk daadwerkelijk persoon te woord gestaan, niet een doorverwijzing van een bandje naar een site, zoals bij velen...

Super goed

Computer gekocht fijne shop netjes en snel bezorgd...heel klein probleem tje maar heel netjes opgelost . . Echt de moeite genomen en goede uitleg gegeven... volgende keer weer

Na een kleine week wachten op de levering vd pc had ik daar een vraag over. Dezelfde dag een respons gekregen, heel fijn. De pc is nu geleverd en maakt de beloftes waar.

Het was even wachten op ons pakje, maar een vriendelijke mail en een goede uitleg waarom ons pakje iets later kwam maakte alles goed! We zijn supzr blij met onze pc ! Dank

Great pc

The gaiming PC works and looks great. Giving 4 stars because it works amazing but it took more than 2 weeks to arrive.

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!