Uitstekende hulp

Na een hele vervelende ervaring met een andere online beddenverkoper, zijn we bij slapen online uitgekomen. Op het moment dat onze bestelling in het winkelmandje stond, sloeg de twijfel toe. Ik was bang dat ik weer opgelicht zou worden. Daarom naar Frank gebeld. Frank heeft mij enorm goed geholpen en zo gehandeld dat ik het aandurfde om het bed te bestellen. Daar waar wij bij het andere bedrijf maanden hebben moeten wachten op ons bed (die volgens Frank niet meer verkocht werd, omdat het uit het assortiment was) kregen wij nu ons bed binnen 1 week thuis bezorgd. Er was een goed contact en we werden per stap op de hoogte gebracht. Kortom, een uitsekende service.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Niet

Prima kwaliteit voor een nette prijs

Prima kwaliteit voor een nette prijs en een prettige sfeer. Frank heeft goede ideeën.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? het filter op het formaat van het beddengoed werkt niet altijd

Communicatie verliep erg goed

Helaas voldeed de hoes niet aan de beschrijving. Ik kreeg makkelijk telefonisch contact en mijn klacht werd serieus genomen . Binnen een aantal werkdagen is het bedrag keurig vergoed .

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Kleuren minder afwijken

Goede kwaliteit

Duidelijke website, goede spullen voor een redelijke prijs en goede service

Hebben 12 jaar geleden een grote bestelling gedaan voor ons huis in Spanje, heel tevreden met de kwaliteit van al het geleverde (bedden/matrassen/toppers/etc). Hadden na 12 jaren wat nieuwe hoeslakens nodig en het was het gemakkelijk deze bij te bestellen. Duidelijke website, goede spullen voor een redelijke prijs en goede service

Uitstekende communicatie en prima service. Hopelijk neemt de vervoerder snel contact op om het matras af te leveren.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? nvt

aardige mensen

goeie service, heerlijk matras!

Prima geholpen

Lekker bed. Keurig in elkaar gezet

hello

I sent you the product back as it was not as expected. and asked for reimbursement

100% tevreden

In december is de boxspring voor onze dochter afgeleverd en we kunnen niet anders zeggen dan dat we voor 100% tevreden zijn. Goede voorlichting en goed contact met Frank en ook over de kwaliteit van de boxspring zeer tevreden. Ook de levering en montage was dik in orde.

Bedankt voor je review. Leuk om te horen. Mvg, Frank Schuitenmaker Slapen Online

Niet zo best

Het gekregen productie heel anders dan de foto, zowel qua kleur alsook wie patroon. De producten lijken niet eens opelkaar Bovenstaande klopt nog steeds, maar er wordt goed naar de klacht gekeken en er wordt serieus mee omgegaan. Dat geeft wel vertrouwen

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Een veel betrouwbaardere afbeelding weergeven

Vervelend om te horen. De door de fabriek aangeleverde product foto's gebruiken wij op onze website. We hebben jouw opmerkingen doorgezet naar de fabriek. Wel fijn dat je moeder blij is met het product.

AANRADER!!!

Een bed besteld. Perfecte, nette en zeer snelle service. Vanaf bestelling tot levering zeer goed geregeld.. uiterst vriendelijke, nette en behulpzame bezorger. Echt een aanrader.

Enorm leuk om te horen! Veel plezier ermee!! Mvg, Frank Slapen Online

Prima, komt alle afspraken goed na

Product was prima. Slaapt goed.

Matras helemaal opgerold

De verbazing was groot toen het matras helemaal opgerold en vacuüm getrokken binnen kwam. Geen beschrijving erbij. Heb op een andere site moeten lezen, dat het zeker 24 uur duurt voor dat je het matras mag beslapen..

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Erbij zetten dat het matras als pakketje wordt bezorgd.

Bedankt voor de review en de tip. We gaan het erbij vermelden.

Op tijd en op maat !!!

Goed contact. Vertrouwd adres.

Wat een fijne ervaring

Wij zijn fijn geholpen, ze hadden alle tijd. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen waarbij er prettig werd meegedacht. Nu twee weken later is het bed bezorgd. Wij zijn erg tevreden. Bedankt Frank.

In een woord geweldig!

Website duidelijk. Communicatie is top,krijgt mail hoe het met de levering verloopt. Keurig verpakt. Voordelig geprijst!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Nu geen verbeteringen nodig

Goed, alles conform afspraak.

Goed. Ik heb echter 1 opmerking. Tussen de aankondiging van de levering en de geplande levering zat maar 1 dag. Nu was dat voor mij geen probleem omdat ik toch thuis was (pensionado) maar dat is toch wel weinig tijd om een nieuwe leveringsafspraak te kunnen maken in geval dat je verhinderd bent. Groet, Paul Broers

Goedemorgen heer Broers, beste Paul, Bedankt voor de mooie review. Gelukkig dat de afspraak door kon gaan en de levering gelukt is. Wij gaan het punt bespreken met het transportbedrijf. Bedankt. Veel plezier met het matras. Frank Schuitenmaker Slapen Online

De bestelde matras, die ik al eerder had besteld, bleek niet meer hetzelfde te zijn als voorheen omdat de fabrikant daarvan kennelijk iets had veranderd. Bij Slapen Online hebben ze, na alles uitgezocht te hebben, mij de mogelijkheid geboden mijn geld terug te geven of een ander matras op te sturen en als die niet beviel het alsnog terug te geven. De nieuwe matras bevalt mij nog beter dan de oude dus ik ben hier helemaal gelukkig mee. Bedankt voor de super service Frank van Slapen Online!

Weer prima geregeld!

Zeer klantvriendelijk en geweldige service.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Inloggen met account wil niet lukken.

Erg goede klantenservice

Na het bestellen hoorde ik even niets. Gezien de drukte in deze tijd ook begrijpelijk. Na informeren bleek dat de 2 door mij bestelde kandelaars er helaas niet meer bleken te zijn. Als optie kreeg ik om 2 in een groter formaat te krijgen zonder daar voor te hoeven bijbetalen. Super aanbod en positief verrast over de manier waarop dit werd opgelost. Dingen kunnen misgaan maar als het zo opgelost wordt dan kom ik gewoon terug.

heel goed

we krijgen onmiddellijk een antwoord zowel via de telefoon als via mail en een duidelijke uitleg , heel vriendelijk aan de telefoon

Niet slecht

Werd vrij snel geleverd. Maar toen ik de bezorger vroeg of de paketten zwaar waren, ik heb ook nog een hernia, riep de bezorger nee hoor zijn helemaal niet zwaar. Hij zette de paketten in de trap en toen ik de eerste pakte schoot de pijn dwars door mijn rug heen. Ik had hem met alle liefde 10 euro willen geven om het naar boven te tillen maar ipv werd ik misleid en lag ik vervolgens de hele dag met veel pijn op bed. Dus nee sorry geen fijne ervaring!!

Beste Jacqueline, hopelijk is de pijn minder geworden. Erg vervelend voor je. Dit product wordt geleverd tot en met de eerste drempel. Wellicht hadden we kunnen anticiperen op deze situatie als we dit van te voren hadden geweten. We informeren het transportbedrijf over deze kwestie. Wel veel plezier met je bestelling toegewenst.

Zeer betrouwbare indruk.

Kreeg in eerste instantie een mail dat het niet in voorraad was en betongrijs 3 tot 5 weken kon duren . Door mij hierover gebeld en begrip door de manier waarop ik te woord werd gestaan voor de overmacht. Week later toch mijn bestelling boven verwachting thuis ontvangen. Topservice en het wachten zeker waard.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Is prima

Beste John, fijn om te lezen. Veel plezier ermee.

Over Slapen Online

Al drie generaties lang richt Slapen Online zich op de consument en zakelijke klant op het gebied van slaapproducten. Vandaag de dag oriënteert die zich op het web, daarom hebben wij het makkelijk gemaakt om online te bestellen. Wil je onze producten voelen en/of testen? Dat kan in onze showroom in Alkmaar. Je kunt ons 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 uur bereiken. Wij werken uitsluitend op afspraak. Weet je niet welk matras, kussen of bed het beste geschikt voor jou is? Maak dan een afspraak in onze showroom, met meer dan 50 jaar ervaring kunnen wij je uitstekend helpen de juiste keuze te maken. Bel: 088-0038680