Netjes en op tijd afgeleverd, de matrassen in de gang gezet, vriendelijke medewerker.

Wat er afgesproken was, werd ook prima nagekomen. De matrassen zaten keurig ingepakt, dus werden zodoende niet vies bij het vervoeren en tillen. Heel tevreden!

Beste Irene, leuk om te lezen. Dank je wel en graag gedaan.

Snelle levering en heel klantvriendelijk

Heel tevreden

zeer snelle levering, prima product

duidelijke website, als er nog maar 1 item van een artikel beschikbaar is wordt dit aangegeven. Na de middag besteld, de andere ochtend al in huis. Gewoon goed.

Adam

Hello, the opinion of this Łuzka hmmm creaks I do not know why the legs from the Łużka are weak plastic one broke when tightening and the mechanisms for lifting up and down creaks terrible generally I do not recommend this page and this Łużka

Super fijn matras!

Snelle levering zelfs in de feestperiode!!

Gewoon super

Het is gewoon een super goed bedrijf en goede service vriendelijk personeel mee denkend personeel echt fantastisch ben zeer tevreden

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Hij is goed zo

Heel servicegericht

Servicegericht en klantvriendelijk. Zijn voor mij bij fabrikant wat gaan navragen omdat ik een identiek matras wilde dat ik paar jaar geleden had gekocht.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Realistisch zijn over de levertijden

Super happy!

We are delighted with our new bed, it’s sooo comfy. Quality is excellent and specially good if you have back issues as it adapts to your body. Excellent service also! Couldn’t be more satisfied.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Sorry, I don’t have an opinion as I bought it at the shop.

Wederom goede ervaring

Goede en snelle service. Wederom erg tevreden.

Uitstekende deskundigheid; vriendelijk en oprechte mens

Ik ben vriendelijk geholpen en duidelijke advies gekregen. Beslissing was snel gevallen.

Topdekmatras prachtige kwaliteit

Ben ontzettend blij met mijn traagschuim topdekmatras, wat een weelde om op te liggen! Het duurde wel 2 weken voordat het geleverd werd, maar begrijpelijk in deze drukke periode. Klantenservice ook heel aardig en behulpzaam.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Misschien iets over evt. wachttijd vermelden

perfect bedrijf

snel contact via mail, goede afhandeling.

Goed en netjes volgens afspraak geholpen.

Top en snel geleverd

Goede communicatie en super snel geleverd

Alles volgens afspraak

Topservice!

Direct antwoord op alle vragen, ook s avonds en in t weekend! Ook gezorgd voor supersnelle levering! Bed voldoet aan alle verwachtingen!

Levertijd vd lattenbodem vond ik vrij lang. Voor de rest prima.

Na het plaatsen van mijn bestelling, ontving ik een persoonlijk antwoord dat mijn bestelling was ontvangen en dat ze me op de hoogte zouden houden van de levering. Best leuk om eens een niet-geautomatiseerde orderbevestiging te ontvangen. De matras was zelfs iets eerder geleverd dan de verwachte levertijd, vind ik ook altijd positief. Afspraak maken voor de bezorging liep ook goed, dit wordt vooraf met je afgestemd of het uitkomt. Is ook wel zo handig, want de matras is natuurlijk te groot om bij de buren af te geven.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Ik had de Gustavo boxspring besteld. Contact opgenomen met verkoper omdat ik nog niets had gehoord aangaande de levering (zou ongeveer een week zijn). Vriendelijk te woord gestaan en daarna nog een terugkoppeling per mail (de bezorgdienst doet het inplannen van de aflevering). Boxspring kort daarop ontvangen. Duurde iets langer gewoonlijk maar op zich best snel in deze Coronatijd. Verder is de boxspring precies zoals geadverteerd en van zeer goede kwaliteit. Het slaapt heerlijk!

Door eigen onoplettendheid de verkeerde maat matras besteld en geleverd gekregen. Na prettig emailcontact, zeer soepel een andere maat besteld. De matras moet nog worden geleverd, maar de klantenservice is uitstekend.

Goed!

Besteld en geleverd volgens afspraak

Mooie producten, goede service

Bankje snel geleverd en volgens foto/omschrijving

Mooi bureau maar communicatie kan beter

Na mijn bestelling ontving ik een bevestiging, hierna niets meer gehoord. Bureau werd in ene zonder berichtgeving bezorgd.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Website was op orde, maar communicatie over status bestelling en aflevering kan beter.

Beste Sander, We hebben het nagekeken en zou een bericht op 22 mei om 9 uur moeten hebben ontvangen. Mogelijk is deze in je spam folder gekomen. In ieder geval veel plezier met het bureau. Mvg, Frank Schuitenmaker

Mooi zacht warm sprei

Mooie kleur lekker zacht en warm leuke prijs!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Is al goed

Prima winkel mrt prima product

Goede productomschrijving, prima prijs, prima afspraken over levering en afspraken over leveren zijn 100% waargemaakt. Ook een prima montage instructie overigens.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Is ok

Over Slapen Online

Al drie generaties lang richt Slapen Online zich op de consument en zakelijke klant op het gebied van slaapproducten. Vandaag de dag oriënteert die zich op het web, daarom hebben wij het makkelijk gemaakt om online te bestellen. Wil je onze producten voelen en/of testen? Dat kan in onze showroom in Alkmaar. Je kunt ons 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 uur bereiken. Wij werken uitsluitend op afspraak. Weet je niet welk matras, kussen of bed het beste geschikt voor jou is? Maak dan een afspraak in onze showroom, met meer dan 50 jaar ervaring kunnen wij je uitstekend helpen de juiste keuze te maken. Bel: 088-0038680