Fijne zaak

Voor oudere mensen wordt het steeds moeilijker om een lening aan te vragen. Zeker met de computer.

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik ben het niet helemaal met u eens. Door verruiming in de voorwaarden is het nu juist mogelijk om op latere leeftijd nog een lening aan te vragen met een langere looptijd. Ik snap wat u bedoelt. Ons traject is grotendeels gedigitaliseerd. Dit omdat wij denken dat dit sneller en ook gemakkelijker werkt. Wij bieden onze diensten aan op basis van Exection Only, u hoeft dus geen advieskosten, administratiekosten, afsluitkosten oid bij ons te betalen. Betekend ook dat wij niet een adviseur hebben die bij u thuis komt om u te helpen met het aanleveren van de juiste stukken. Wel zijn wij telefonisch, per mail en per chat bereikbaar om u zo goed mogelijk door de aanvraag heen te loodsen. Lang verhaal kort, we zijn blij dat we u van dienst mochten zijn en wensen u veel plezier van uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Postkrediet

Vriendelijke medewerkers die graag willen helpen. Snelle duidelijke afhandeling.

heel makkelijk

alles ging heel vlot, via de online mijn omgeving. opgestuurde documenten werden vlot beoordeelt en de bank keerde ook snel uit.

Beste Radjkumar, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen. Fijn dat u weer voor onze diensten heeft gekozen. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Klantvriendelijk

Altijd vriendelijk als ik vragen had, kan niet meer zeggen dat dat ik heel tevreden ben.

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Vriendelijkheid lijkt ons heel normaal. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Servicegericht

Meedenken aan oplossingen om alles toch geregeld te krijgen. Vriendelijk en behulpzaam.

Beste Louis, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen dat u weer voor onze dienstverlening heeft gekozen. Fijn dat het weer naar dienst is geweest. Wij wensen u veel succes met de verbouwing.

Voor de tweede maal prima geholpen via deze tussenpersoon

Prima dienstverlening

Beste Annette, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

Fantastich....

Super snel, heel vriendelijk. Vijf sterrrr...

Beste meneer Yuksel, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat wij u mochten helpen besparen op uw lopende lening.

Goed en duidelijk geholpen.

Vragen worden duidelijk beantwoortdt, snelle reactie en zeer vriendelijk.

Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Snel, transparant en heel goed bereikbaar

Zeer prettige contacten, heldere terugkoppelingen, bellen wanneer iets nog moest worden verduidelijkt. Zeer goede systematiek mbt opvoeren documenten en beantwoorden aanvullende vragen

Erg behulpzame medewerkers. Alles snel geregeld

Superfast, Reliable and Extremely Supportive customer service!!

My personal loan request was processed within 3-4days including the amount being deposited in my account. Every time I called the customer service I got exteme support and they ensured my request is met within time considering the urgency. Certainly I recommend Postkrediet.

Prima ervaring, alles vlot geregeld

Alles TOP geregeld

Mijn ervaring was zeer goed

Medewerker Frank heeft mij ontzettend goed en snel geholpen. Hij was ontzettend betrokken bij het proces en hij was extreem klantvriendelijk. De andere medewerkers van postkrediet waren ook erg behulpzaam.

Vriendelijk correct

Keurig en snel behandeld en goed mee gedacht. Top ga hier niet meer weg

Zeer correct en snel behandeld.

Alles naar behoren geregeld.

Ik ben goed geholpen en het systeem was makkelijk om mee te werken.

perfect

Vriendelijk, behulpzaam. contact is goed. snel

Goedemorgen bedankt voor jullie steun en geduld. Jullie waren altijd bereikbaar en vriendelijk.

Gelede service

Snel, correct, duidelijk en professioneel. Aanrader, meer kan ik er niet van maken.

Heel goede service gehad

Klant vriendelijke en behulpzaam mede werkers gehad aan de telefoon

Medewerker benaderde mij en deed een voorstel voor oversluiten met een lagere rente. Binnen een week was alles rond. Dat is service en meedenken.

Eerlijke en meedenkend mensen

Zijn eerlijke mensen die natuurlijk voor zich zelf werken , maar ze zijn zeer betrokken met de lening die ze voor jou aanvragen En denken mee in een oplossing te zoeken als het een beetje tegen zit Dus ik het alleen maar positieve gedachten

Snel en goed.

prima.