Snel en correct

Binnen een paar dagen was het geregeld, complimenten!

Fijne ervaring

Postkrediet is een fijne tussenpersoon om kredieten af te sluiten en vlot in het afhandelen van de aanvraag

Correct

Geeft goed advies.

Zeer tevreden met jullie dienstverlening

Execution only zoals beloofd

Snel en duidelijk: Execution only

Ideaal voor klanten die “execution only” wensen. Snelle service en uitvoering. Geen ongewenste advies of verplichte verzekeringsproducten.

Prettig contact en hulpvaardig

Dank voor alle hulp!

Positief

Zeer klantvriendelijk, scherp met beoordelingen, behulpzaam en professioneel.

door mijn (lichamelijke) beperking liep ik regelmatig tegen een "muur"aan en gelukkig niet bij uw bedrijf..Hulde!!!

Prima geholpen en met name alles online kunnen doen!

Prima geholpen en met name alles online kunnen doen!

heel goed

Heel goed, vriendelijk geholpen door de medewerkers

prettig en adequate werkwijze

Ik heb het als prettig ervaren hoe zij mij op weg geholpen hebben in het proces. Korte lijntjes en af en toe telefonisch contact om verduidelijking te geven.

In één woord... Geweldig

Nadat ik contact had opgenomen met Postkrediet om mijn lening over te sluiten tegen veel gunstiger voorwaarden ben ik fantastisch geholpen zowel per mail als per telefoon ik ben zeer tevreden over Postkrediet.

Goede, snelle service.

Online snelle afwikkeling.

Snelle accurate service

De helpdesk is zeer service gericht en vriendelijk. Goede begeleiding en deskundig advies.

Was in een woord, super.

Wij werden heel goed geholpen en wij zijn dan ook erg blij voor Postkrediet te hebben gekozen.

Prima geholpen

Vlot en prima geholpen!

Goede service, en vriendelijke mensen. Duidelijk en fijne site. Ik werd goed op de hoogte gesteld van de staand van zaken. Alles was netjes afgehandeld. Jullie hebben jullie best gedaan om mij te helpen, wil jullie hiervoor bedanken.

Het was een heel gedoe, maar uiteindelijk is het gelukt!

Het werken in 'Mijn omgeving' werd me pas later duidelijk, hoe daarmee om te gaan. De bemiddeling met Paribas was goed. Wel denk ik dat mensen die niet handig zijn met de computer, geen scanner of smartphone hebben, geen gebruik kunnen maken van deze manier van een lening aanvragen.

Zeer goed afhandeling van mij lening Keurig en snel Toppie

Postkrediet is echt een geweldig goed team

Kwalitatief goede medewerkers en professionele hulp in huis. Veel intermediaire kennis, goede advies en snelle afhandeling, Wij zijn zeer tevreden over postkrediet, ga zo door (goed team).

Alles prima geregeld

Ze denken met je mee. En alles snell en prima geregeld

Uitstekende service.

Prima service! In verband met onregelmatige werktijden ben ik nauwelijks bereikbaar op mijn mobiel. Dus hebben we alles via de mail kunnen regelen. Dat is pas service. Geen gezeik dat ze mijn stem moeten horen, of moeten bevestigen dat ik het ben. Erg klantvriendelijk en er wordt ook gevraagd naar verschillende offertes. Ik hoop dat dit in de toekomst ook zo blijft, want beter kan het zeker niet! Ps. Graag naam(volledig)/plaats niet tonen als dit wordt gepubliceerd.

Duidelijk, transparant en ruimdenkend

Platform is gebruiksvriendelijk en instructies waren duidelijk. Ik kreeg ruim de tijd om alle documenten te uploaden en het was precies duidelijk welke aanvullingen ik nog moest doen en wat de vervolgstappen zouden zijn. Heel goed!

Goed contact gehad met iedereen.

Goed geregeld

Website top alles perfect geregeld