Fantastich....

Super snel, heel vriendelijk. Vijf sterrrr...

Goed en duidelijk geholpen.

Vragen worden duidelijk beantwoortdt, snelle reactie en zeer vriendelijk.

Snel, transparant en heel goed bereikbaar

Zeer prettige contacten, heldere terugkoppelingen, bellen wanneer iets nog moest worden verduidelijkt. Zeer goede systematiek mbt opvoeren documenten en beantwoorden aanvullende vragen

Erg behulpzame medewerkers. Alles snel geregeld

Superfast, Reliable and Extremely Supportive customer service!!

My personal loan request was processed within 3-4days including the amount being deposited in my account. Every time I called the customer service I got exteme support and they ensured my request is met within time considering the urgency. Certainly I recommend Postkrediet.

Prima ervaring, alles vlot geregeld

Alles TOP geregeld

Mijn ervaring was zeer goed

Medewerker Frank heeft mij ontzettend goed en snel geholpen. Hij was ontzettend betrokken bij het proces en hij was extreem klantvriendelijk. De andere medewerkers van postkrediet waren ook erg behulpzaam.

Vriendelijk correct

Keurig en snel behandeld en goed mee gedacht. Top ga hier niet meer weg

Zeer correct en snel behandeld.

Alles naar behoren geregeld.

Ik ben goed geholpen en het systeem was makkelijk om mee te werken.

perfect

Vriendelijk, behulpzaam. contact is goed. snel

Goedemorgen bedankt voor jullie steun en geduld. Jullie waren altijd bereikbaar en vriendelijk.

Gelede service

Snel, correct, duidelijk en professioneel. Aanrader, meer kan ik er niet van maken.

Heel goede service gehad

Klant vriendelijke en behulpzaam mede werkers gehad aan de telefoon

Medewerker benaderde mij en deed een voorstel voor oversluiten met een lagere rente. Binnen een week was alles rond. Dat is service en meedenken.

Eerlijke en meedenkend mensen

Zijn eerlijke mensen die natuurlijk voor zich zelf werken , maar ze zijn zeer betrokken met de lening die ze voor jou aanvragen En denken mee in een oplossing te zoeken als het een beetje tegen zit Dus ik het alleen maar positieve gedachten

Snel en goed.

prima.

Goed geholpen aan een goedkopere offerte dan verwacht.

Goede service. Ondanks dat het even langer duurden dan gehoopt heb ik een scherpere offerte ontvangen dan aanvankelijk was verwacht. Daar ben ik erg blij mee!

persoonlijke vlotte afhandeling van toch een complex dossier

vlotte communicatie, waarbij telefonsich contact ivm met complex dossier bijzonder prettig verloopt Nauwkeurige screening zodat geldverstrekker mijns inziens alleen maar nog een vinkje behoeft te zetten

Zeer snelle en nette afhandeling!

Zeer snelle en nette afhandeling! Duidelijke instructies op de webpagina van benodigheden. Bovendien ook telefonische ondersteuning. Alles is in 1 a 2 dagen volledig afgehandeld.

Alles was goed

Wordt alles snel geregel.

Zeer bevredigend!

Alle medewerkers van Postkrediet hebben zich volledig ingezet om de gevraagde lening voor mij mogelijk te maken en dit is ook gelukt tot mijn volle tevredenheid. Bedankt!!

Goede ervaring

Tevreden met de snelle en goede dienstverlening

Beste Shakison, Hartelijk dank voor je positieve reactie. Veel succes met uw verbouwing!