Vlotte afhandeling

Er worden vele controles nagegaan Veel navraag wordt gedaan en verificaties

Professioneel

Professioneel en hoffelijk

Snel, makkelijk, goed contact en vriendelijk

Wij hebben online snel een lening kunnen afsluiten, het contact was goed en bij vragen of mailen heel snel een reactie. Netjes afgehandeld.

Alles duidelijk geregeld

Prima mensen om zaken mee te doen alles duidelijk en snel geregeld.

Snelle afhandeling

Na de eerste aanvraag nog een aantal documenten moeten aanvullen maar snel afgehandeld

Alles perfect geregeld

De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam en de mijn omgeving is erg makkelijk in gebruik. De lening is goed en snel geregeld.

Lekker vlot

Vriendelijke behandeling

Beste Joop, Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen dat u nogmaals voor ons heeft gekozen. Ik hoop dat u hiermee de renovatie van uw woning helemaal kan afronden. Veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Postkrediet

Ze houden je goed op te hoogte hoe het gaat en willen ze je hebben aan de telefoon dan krijg je een belafspraak en als het je niet uitkomt dan kan je dat aangeven en een andere belafspraak maken of zelf terug bellen en krijgen ze je niet te pakken dan spreken ze de voicemail in. En het staat ook in mijn omgeving pagina en ze geven duidelijk uitleg hoe je het moet doen. Echt een geweldige goede ervaring ermee

Beste mevrouw van den Bos Vos, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u de dienstverlening zo prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto, en nog vele veilige kilomters. Team klantenservice Postkrediet

Ik heb het als prima ervaren

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik hoop dat je nog een prettige vakantie in Griekenland hebt gehad. Veel plezier van je nieuwe auto. Team klantenservice Postkrediet

Goed en duidelijk gecommuniceerd.

Goed en duidelijk gecommuniceerd. Alleen dat alles via inloggen in systemen is nog wel eens onduidelijk.

Beste Auke, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. U bent erg handig digitaal vergeleken met de meeste aanvragers van uw leeftijd! Bij onduidelijkheden heeft u telefonisch contact met ons opgenomen. Hardstikke goed. Wij wensen u nog vele mooie avonturen toe met de nieuwe caravan/camper. Team klantenservice Postkrediet

Voldoende

Dienstverlening is zeer vlot verlopen.

Beste mevrouw Boschmans, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen! Team klantenservice Postkrediet

Heel positief en geeft een cijfer 10

Heel heel positief, zeer te vreden over de service en was heel professioneel. Ik zou iedereen aanbevelen.

Beste meneer Ramsodit, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel succes met de verbouwing en veel plezier van het eindresultaat. Team klantenservice Postkrediet

Heel goed!

Heel behulpzaam en begripvol als je vragen hebt en snelle afhandeling, bedankt postkrediet!

Geduld en vriendelijke Alle correspondentie prima

ik vind dat het soepel is verlopen.

het is allemaal soepel gelopen.

Goed en tijdig afgehandeld

Goede bemiddeling, documenten werden vlot beoordeeld en doorgegeven.

Snel geregeld

Uitstekend!

Easy and fast service. Simply the best!

Rechtdoorzee, snel en efficiënt te werk gegaan

Erg prettig gegaan, aanvraag snel verwerkt en goed meegedacht met het vinden van de juiste oplossing.

Wonderful service. Completely digital and hassle-free

I was unsure at the beginning but after the first call , it took me only 1 hour to share all documents and the funds were released in a week

lening aanvraag correct en vlot afgehandeld

correspondentie met het bedrijf verliep op een nette manier

Duidelijke uitleg en een vlotte uitbetaling

Geweldig. Goed bereikbaar en snelle duidelijk hulp en afhandeling!!

Keurig geholpen en alles direct in werking gezet en in drie dagen rond. Je wordt gewoon als mens behandeld en niet zoals bij grote banken als een nummer. Perfect geregeld en geholpen. Een zeer blije klant.

Erg behulpzaam en duidelijk

Ze hebben ons erg geholpen om een persoonlijke lening tegen een mooie rent te krijgen. Hebben ook gekeken naar onze motivatie voor een aantal onduidelijkheden

Zeer professioneel bedrijf !

Ik heb een persoonlijk krediet aangevraagd en werd bij elke stap geholpen. Iedereen met wie ik contact had was behulpzaam en professioneel.