Adequaat, to-the-point en snelle dienstverlening

Het is zeer prettig om je te laten adviseren en helpen. Kundige medewerkers, altijd snel maar ook onderbouwd advies. Ook prettig dat aangegeven wordt wat wel en niet kan en ook snel meerdere offertes. Er wordt gedaan wat gezegd wordt en belangrijk: keuzes die voorgesteld worden zijn op jouw situatie van toepassing.

snelle en toch secure afhandeling met goede communicatie

Na aanvraag en uploaden documenten snelle reactietijden met een secure afhandeling over de aangeleverde informatie

Positieve ervaring, snel en efficient geholpen

Aanvragen van Doorlopend krediet

Wordt er netjes en correct geholpen

Vriendelijk personeel. Alles wordt vrij snel geregeld.

Snel en goed geregeld Correct en goed concept alles via mail

prima gegaan

alles goed geregeld

Snel, vriendelijk en duidelijk, heel tevreden.

Snel, vriendelijk en duidelijk, heel tevreden.

Top service! Snel,altijd bereikbaar en behulpzaam

Postkrediet geeft snel een goede offerte. Zorgt ervoor dat stukken op moment van aanlevering direct naar de bank gestuurd worden en denken mee in het proces.

Goed geholpen

Goede behandeling

Ik heb een lening afgesloten snel afgehandeld

Snel, effectief en persoonlijke benadering.

Vlot, effectief en vriendelijk contact. Snelle verwerking en beoordeling van gegevens. Goed bereikbaar.

Klantvriendelijk

Hallo,mijn ervaring is dat ik postkrediet héél behulpzaam, klantvriendelijk en duidelijk vindt.het is voor mijn persoonlijk heel tof wat jullie doen voor de klant.je kunt altijd bij jullie terecht,dank je wel voor alles. Mvg. Henry van Nuland.

goed en gedegen onderzoek

duurde in mijn geval lang maar dat was door goed uitzoek werk,

Goede en snelle service,vriendelijk behulpzaam personeel.

Correcte snelle partij

Helpen goed om alle benodigde gegevens bij elkaar te krijgen, hulp ten alle tijden beschikbaar en duidelijke online upload methode.

Snel en aquraat

Idem en vriendelijk

Snelle afhandeling

Weinig gezeur, en snelle duidelijke afhandeling

Klantvriendelijk, ter zake kundig en behulpzaam

Het was een prettig traject die ik heb ervaren Vanaf het begin van de aanvraag, de behandeling van een noodzakelijke aanvulling tot de huidige afronding heb ik de service van Postkrediet Emmeloord als ter zake kundig en professioneel ervaren Veel vertrouwen in de toekomst.

Snelle verwerking en execution only.

Snelle service en ze hebben een live chat voor mensen die vragen hebben of wijzigingen willen doorvoeren in hun offerte. Postkrediet stelt geen ongewenste vragen (execution only) , ideaal voor mensen die al ervaring hebben met lenen.

Deskundig, prettig in het contact en snel.

Aanvraag doorlopend krediet. Afhandeling was snel, bij vragen was men behulpzaam aan de telefoon.

Deskundig, vlot en vriendelijk

Persoonlijk contact, vlotte pre-scan, goed werkende online-tool. Binnen no-time alles geregeld inclusief uitbetaling.

Zeer adequaat en vriendelijk

Onze ervaring met Postkrediet is zeer goed, het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk , alles is zeer correct afgehandeld, we wisten precies waar we aan toe waren en niks was ze teveel gevraagd, wij zijn enorm tevreden!

Duidelijkheid op site en goede service snel geregeld

Super top geregeld snelle service

Ik ben goede geholpen. En alles snel geregeld

Werd goed geholpen, vind wel het uploaden en wachten telkens een probleem.

Heb toch twee keer contact op genomen omdat het soms wat onduidelijk omschreven staa.