Top Service!

Alles gaat zoals het moet gaan, aardige mensen die alles tot de bodem uitzoeken en advies en oplossingen daar waar mogelijk.

Het was geweldig om te zien hoe Griselda inhoudelijk en procesmatig ons heeft geholpen. Echt super!

Bij onze aanvraag die redelijk ingewikkeld was hebben we ondersteuning gekregen van Griselda. Het is echt een topvrouw die in alles het perfect deed. De communicatie was helder en ook alle afspraken en acties netjes afgehandeld. Een voorbeeld als het gaat om dienstverlening. Het is echt los van het resultaat wat ook goed was dat we deze review zouden schrijven. Complimenten voor de ondersteuning en jullie hebben daar een top medewerker zitten. Koesteren en waarderen zou ik zeggen

De ervaring van de medewerkers is van hoog niveau. Ze denken in oplossing om het uiteindelijk resultaat te halen. De afwerken is zeer snel. de live chat is altijd goed te bereiken en behulpzaam als je vragen heb.

Snel geregeld en goed geholpen

Snel en duidelijk

Binnen een paar dagen was de lening voor elkaar.

Pasgeboren

pasgeboren spullen

Snel en goed geregeld

Goede ervaring, alles goed geregeld. Er word naar je geluisterd en er word moeite voor je gedaan.

Snel en discreet

Na 3telefoontjes was alles snel geregeld

Mijn ervaring met postkrediet is zeer positief, je wordt netjes op de hoogte gehouden van het hele traject! Ik kan postkrediet zeker bij iedereen aanbevelen!

Heel Goed

Prima om met Post Krediet zaken te doen. Deskundigheid, Goed met klanten om kunnen gaan, snel werken en een prima service. De contacten die ik had met Mevrouw Meinen en de heer Alders waren uitstekend.

Mijn ervaring was goed en ben tevreden

Zeer klantvriendelijk, scherp met beoordelingen, behulpzaam en professioneel.

Mijn ervaring was goed en ben tevreden

Mijn partner en ik zijn beiden zeer tevreden want het ging snel en geen onnodige vragen gesteld. Postkrediet is een goede bemiddelaar, geschikt voor mensen die al eerder in het verleden een lening hebben afgesloten.

geweldig

Ik ben geweldig geholpen ,ook al ben ik een behoorlijke digibeet,wat was iedereen vriendelijk en geduldig met mij. Van mij krijgt iedereen een tien en dat zal ik uitdragen ook,bedankt allemaal!

Beste mevrouw Reitsma, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie. Het is u toch maar mooi gelukt! Ik hoop dat u heel snel weer van het theater mag genieten. Blijf gezond!

Snel en correct

Binnen een paar dagen was het geregeld, complimenten!

Fijne ervaring

Postkrediet is een fijne tussenpersoon om kredieten af te sluiten en vlot in het afhandelen van de aanvraag

Correct

Geeft goed advies.

Zeer tevreden met jullie dienstverlening

Execution only zoals beloofd

Snel en duidelijk: Execution only

Ideaal voor klanten die “execution only” wensen. Snelle service en uitvoering. Geen ongewenste advies of verplichte verzekeringsproducten.

Prettig contact en hulpvaardig

Dank voor alle hulp!

Beste Joppy, Niets te danken, graag gedaan! Veel succes met de woningverbetering en veel plezier van het eindresultaat!

Positief

Zeer klantvriendelijk, scherp met beoordelingen, behulpzaam en professioneel.

door mijn (lichamelijke) beperking liep ik regelmatig tegen een "muur"aan en gelukkig niet bij uw bedrijf..Hulde!!!

Prima geholpen en met name alles online kunnen doen!

Prima geholpen en met name alles online kunnen doen!

heel goed

Heel goed, vriendelijk geholpen door de medewerkers