De communicatie per telefoon: goed bereikbaar.

De begeleiding bij het digitaal doen van een krediet verloopt prima. Het uploaden van de gevraagde documenten kan een probleem vormen voor iemand die niet goed bekend is met de systematiek van het opslaan van een document en omzetten naar bij voorbeeld pdf-formaat. Prettig om dan een hulpvaardige helpdesk bereikbaar te hebben.

Snelle afhandeling. Aardige mensen die het goed doen

Snel, zeker en erg goed georganiseerd.

Je moet wel thuis zijn op een computer. Het kan ook anders, maar ik heb daarmee geen ervaring. Je krijgt een werkruimte waarin je je documenten kunt uploaden. Lees eerst de vragen en bereid de documenten voor. Zodra je er hebt, biedt je ze aan. Lopende het proces worden ze goedgekeurd of je krijgt te horen hoe het anders moet. De servicedesk is vriendelijk en behulpzaam en telefonisch benaderbaar.

Effectief, efficiënt, doelmatig en snel!

Effectief en Efficiënt: De geautomatiseerde procedure vergt een minimum aan inspanning. Je krijgt een overzicht van vereiste documenten. Leg de gevraagde spullen klaar. Het is des te handiger als je vooraf je documenten gescand en/of gefotografeerd hebt en hebt opgeslagen, zodat je ze gelijk kan uploaden. Bewaar je mail met de link naar de werkruimte, dan kan je op elk tijdstip de status van je aanvraag beoordelen, want de goedkeuring of vragen om verduidelijking komen vrij snel. Doelmatig: Het gaat om jouw lening en extra correspondentie rondom of over de lening komt tijdens het goedkeuringsproces ook op gang.

Snelle en meedenkende service

De kredietmaatschappij heeft een indrukwekkend snelle en meedenkende service. De chatfunctie op hun website is buitengewoon responsief; je wordt direct geholpen en hun medewerkers zijn attent en efficiënt. Dankzij hun snelheid en betrokkenheid werd de deal vlot gesloten. Een kredietmaatschappij die niet alleen snel handelt, maar ook echt meedenkt met haar klanten.

Vriendelijk en behulpzaam.

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn naar een lening.

Vanaf het moment van mijn vraag naar een lening tot de volledige afhandeling daarvan en het toekennen van het leenbedrag ging erg vlot. Binnen een week had ik mijn lening. Bedankt!

Snel en accuraat

Prima service en uitstekende dienstverlening.

Geweldig geholpen

Na inleveren van de gevraagde gegevens was het heel snel geregeld.

Goed contact Snelle reactie Duidelijk

Excellent !!

My overall experience since I placed the request till the point I got the approval has been really smooth. I thank the team for giving excellent service and guidance throughout the process.

Zeer tevreden!

ondanks het uploaden moeilijk ging fijn en goed geholpen

het uplosden van documenten alles goed geholpen.

Geweldig !!!!

Heb een geweldige ervaring opgedaan bij Postkrediet . Bij hun is de klant koning en afspraak is afspraak. Ze houden zich aan wat is afgesproken. Postkrediet ga zo door jullie zijn top. Chapeau

Super goed

Zeer ervaren mensen, blijven rustig en netjes. Alles netjes geregeld.

Duidelijk advies . Snel geregeld.

Op en top.

Heel snel met reageren. Geeft duidelijk aan wat er nog ontbreekt aan dossier. Als er wat ontbreekt natuurlijk. Medewerkers denken met je mee. Vriendelijk en heel geduldig....

Super geholpen!

Ik heb een hele goede ervaring met postkredit. Ze zijn behulpzaam, reageren snel. Alle medewerkers die ik gesproken heb zijn aardig en denken mee. Een topteam!

Klandizie vriendenlek

Top gedaan.

Ging allemaal heel vlot. Geen geneuzel met documenten.

Vlotte afhandeling, duidelijke omgeving en tips tav uploaden gegevens en erg behulpvaardig.

Geen telefoon terreur, keurig geplande belmomenten top

Alles ging soepel en snel aardige mensen die er werken

EXCELLENT

TRANSPARENT, QUICK AND EASY.

Ik ben zeer goed geholpen. Nogmaals bedank voor de goede service.

Zeer goede service

Zowel telefonisch als via chat zeer behulpzaam