Zeer goed afhandeling van mij lening Keurig en snel Toppie

Postkrediet is echt een geweldig goed team

Kwalitatief goede medewerkers en professionele hulp in huis. Veel intermediaire kennis, goede advies en snelle afhandeling, Wij zijn zeer tevreden over postkrediet, ga zo door (goed team).

Alles prima geregeld

Ze denken met je mee. En alles snell en prima geregeld

Uitstekende service.

Prima service! In verband met onregelmatige werktijden ben ik nauwelijks bereikbaar op mijn mobiel. Dus hebben we alles via de mail kunnen regelen. Dat is pas service. Geen gezeik dat ze mijn stem moeten horen, of moeten bevestigen dat ik het ben. Erg klantvriendelijk en er wordt ook gevraagd naar verschillende offertes. Ik hoop dat dit in de toekomst ook zo blijft, want beter kan het zeker niet! Ps. Graag naam(volledig)/plaats niet tonen als dit wordt gepubliceerd.

Duidelijk, transparant en ruimdenkend

Platform is gebruiksvriendelijk en instructies waren duidelijk. Ik kreeg ruim de tijd om alle documenten te uploaden en het was precies duidelijk welke aanvullingen ik nog moest doen en wat de vervolgstappen zouden zijn. Heel goed!

Goed contact gehad met iedereen.

Goed geregeld

Website top alles perfect geregeld

Wilde overstappen ivm een hoge rente. Goed opgepakt met een mooie rente

Goed en duidenlijke co.municatie

duidelijke site voor de papieren enz enz Goede co.municatie vrahen geen probleem erg duidenlijk

Snel en soepel verlopen

De afwikkeling van de aanvraag verliep snel en zonder nonsense (Postkrediet is execution only) Voor zowel ervaren als niet-ervaren klanten aan te raden.

Zeer snel met het beoordelen van de documenten en goede support.

Het digitaal aanleveren van de gevraagde documenten in mijn omgeving werkt perfect en het eventueel bijstaan met de chat of telefoon zorgt ervoor dat alles snel wordt afgehandeld.

Goedevervaring

Snelle afhandeling

Informatie is heel duidelijk als je inlogt in het omgeving. Je krijgt heel snel koppeling of je wordt gebeld.

Persoonlijke benadering en op de hoogte van de mogelijkheden

Wederom een perfecte klantbeleving. G.H. Weet wat er mogelijk is en gaat juist net dat stukje verder!

Grweldig

Goed luisterend oor. Duidelijk uitgelegd wat je alkemaal moet doen. Snelle afhandeling. 👍

Vriendelijk en vakkundig bedrijf

Ik ben tevreden over de beoordeling van mijn aanvraag.

Ik heb natuurlijk nog niet veel ervaring met Postkrediet. Maar de behandeling van de aanvraag was helder en duidelijk. De mails die ik ontving ook en vriendelijk, maar ook ter zake kundig.

Je word serieus genomen

Mee denken

Zeer goede communicatie, netjes geholpen En zeer snel afgewerkt Toppie gedaan We zijn zeer tevreden

Goed geholpen

Goed geholpen de app werkt super en is duidelijk en snel antwoord op de gestelde vragen dik tevreden !!!

Goed geholpen

Zeer tevreden met de informatie en de hul p.

Klantgericht en duidelijk

Ik ben goed geholpen met mijn vragen en hulp met het pc gebeuren omdat ik daar niet zo,n ster in ben.

Geduldig en correct

Door mijn vorige ervaring ben ik weer bij Postkrediet terecht gekomen. Correct, beleefd en snelle afhandeling. Dank jullie wel.

Netjes en correct...als iets niet goed is word direct gemeld. En wat ik fijn vind...alles via de mail geen gedoe gewoon lekker simpel