Snel en goed geregeld

Goede ervaring, alles goed geregeld. Er word naar je geluisterd en er word moeite voor je gedaan.

Snel en discreet

Na 3telefoontjes was alles snel geregeld

Mijn ervaring met postkrediet is zeer positief, je wordt netjes op de hoogte gehouden van het hele traject! Ik kan postkrediet zeker bij iedereen aanbevelen!

Heel Goed

Prima om met Post Krediet zaken te doen. Deskundigheid, Goed met klanten om kunnen gaan, snel werken en een prima service. De contacten die ik had met Mevrouw Meinen en de heer Alders waren uitstekend.

Mijn ervaring was goed en ben tevreden

Zeer klantvriendelijk, scherp met beoordelingen, behulpzaam en professioneel.

Mijn ervaring was goed en ben tevreden

Mijn partner en ik zijn beiden zeer tevreden want het ging snel en geen onnodige vragen gesteld. Postkrediet is een goede bemiddelaar, geschikt voor mensen die al eerder in het verleden een lening hebben afgesloten.

geweldig

Ik ben geweldig geholpen ,ook al ben ik een behoorlijke digibeet,wat was iedereen vriendelijk en geduldig met mij. Van mij krijgt iedereen een tien en dat zal ik uitdragen ook,bedankt allemaal!

Beste mevrouw Reitsma, Hartelijk bedankt voor uw mooie reactie. Het is u toch maar mooi gelukt! Ik hoop dat u heel snel weer van het theater mag genieten. Blijf gezond!

Snel en correct

Binnen een paar dagen was het geregeld, complimenten!

Fijne ervaring

Postkrediet is een fijne tussenpersoon om kredieten af te sluiten en vlot in het afhandelen van de aanvraag

Correct

Geeft goed advies.

Zeer tevreden met jullie dienstverlening

Execution only zoals beloofd

Snel en duidelijk: Execution only

Ideaal voor klanten die “execution only” wensen. Snelle service en uitvoering. Geen ongewenste advies of verplichte verzekeringsproducten.

Prettig contact en hulpvaardig

Dank voor alle hulp!

Beste Joppy, Niets te danken, graag gedaan! Veel succes met de woningverbetering en veel plezier van het eindresultaat!

Positief

Zeer klantvriendelijk, scherp met beoordelingen, behulpzaam en professioneel.

door mijn (lichamelijke) beperking liep ik regelmatig tegen een "muur"aan en gelukkig niet bij uw bedrijf..Hulde!!!

Prima geholpen en met name alles online kunnen doen!

Prima geholpen en met name alles online kunnen doen!

heel goed

Heel goed, vriendelijk geholpen door de medewerkers

prettig en adequate werkwijze

Ik heb het als prettig ervaren hoe zij mij op weg geholpen hebben in het proces. Korte lijntjes en af en toe telefonisch contact om verduidelijking te geven.

In één woord... Geweldig

Nadat ik contact had opgenomen met Postkrediet om mijn lening over te sluiten tegen veel gunstiger voorwaarden ben ik fantastisch geholpen zowel per mail als per telefoon ik ben zeer tevreden over Postkrediet.

Goede, snelle service.

Online snelle afwikkeling.

Snelle accurate service

De helpdesk is zeer service gericht en vriendelijk. Goede begeleiding en deskundig advies.

Was in een woord, super.

Wij werden heel goed geholpen en wij zijn dan ook erg blij voor Postkrediet te hebben gekozen.

Prima geholpen

Vlot en prima geholpen!

Goede service, en vriendelijke mensen. Duidelijk en fijne site. Ik werd goed op de hoogte gesteld van de staand van zaken. Alles was netjes afgehandeld. Jullie hebben jullie best gedaan om mij te helpen, wil jullie hiervoor bedanken.