Goed en tijdig afgehandeld

Goede bemiddeling, documenten werden vlot beoordeeld en doorgegeven.

Snel geregeld

Uitstekend!

Easy and fast service. Simply the best!

Rechtdoorzee, snel en efficiënt te werk gegaan

Erg prettig gegaan, aanvraag snel verwerkt en goed meegedacht met het vinden van de juiste oplossing.

Wonderful service. Completely digital and hassle-free

I was unsure at the beginning but after the first call , it took me only 1 hour to share all documents and the funds were released in a week

lening aanvraag correct en vlot afgehandeld

correspondentie met het bedrijf verliep op een nette manier

Duidelijke uitleg en een vlotte uitbetaling

Geweldig. Goed bereikbaar en snelle duidelijk hulp en afhandeling!!

Keurig geholpen en alles direct in werking gezet en in drie dagen rond. Je wordt gewoon als mens behandeld en niet zoals bij grote banken als een nummer. Perfect geregeld en geholpen. Een zeer blije klant.

Erg behulpzaam en duidelijk

Ze hebben ons erg geholpen om een persoonlijke lening tegen een mooie rent te krijgen. Hebben ook gekeken naar onze motivatie voor een aantal onduidelijkheden

Zeer professioneel bedrijf !

Ik heb een persoonlijk krediet aangevraagd en werd bij elke stap geholpen. Iedereen met wie ik contact had was behulpzaam en professioneel.

Uitstekende communicatie en vlotte afhandeling

Meneer Heeringa heeft zijn uiterste best gedaan voor mij, want het was niet zomaar vanzelfsprekend om een lening te krijgen. Dankzij hem is het gelukt dat er een bank een uitzondering voor me wou maken en daar ben ik erg dankbaar voor. Dankzij hem heb ik mijn droomauto nu kunnen kopen!

Keurig geholpen en snel geholpen Goeie ervaring Fijn telefonisch gesprek

Het is fijn dat je bij vragen van de bank wordt wr even gebeld door postkrediet om evt te verduidelijken wat je moet doen

Zeer goed gelopen en duidelijk

Zeer positief alles netjes geregeld en afspraken nagekomen

Goed en vriendelijk geholpen.

De service was goed maar zou duidelijker kunnen worden weergegeven wat men verwacht qua informatie

Snel en duidelijk. Personeel klantvriendelijk en ervaren.

Uiterst professioneel en zeer vriendelijk geholpen!

Mijn ervaring is heel positief, kon met al mijn vragen direct terecht, en werden direct beantwoord! Communicatie is echt zeer goed!. Kortom ga zo door!

Klantenservice uitstekend

De service van postkrediet was uitstekend. Ook als het een dag duurde voor de documenten geupload waren namen ze telefonisch contact op. Ook luisterde heel goed naar uitleg over bepaalde documenten. Ook de snelheid waar alles mee werd verwerkt was perfect. Dank jullie wel

Uitstekende betrouwbare service

Van het begin tot het eind duidelijke communicatie. Via de website tot en met mailverkeer geweldig geholpen. Geen onnodige poespas en snelle communicatie, ondanks voor hun vele aanvragen behandelen ze je als individu zeer serieus. Ze komen ook met meerdere opties die mogelijk zijn. Mijn complimenten!

Klantvriendelijk en snel geholpen

Prettig contact, komen afspraken na en zijn flexibel. De online omgeving werkt erg prettig en telefonisch ook goed bereikbaar bij vragen

Great service

A very easy way of applying for a loan

Prettige samenwerking

De samenwerking verliep goed er waren wat mails voor nodig om alles rond te krijgen mar uiteindelijk is het gelukt. MVG Harm

Zeer goed en duidelijk geholpen

Duidelijker transparant verhaal , snelle afwikkeling en zeer prettig contact ! Alle lof !