Excellent Service

Postkrediet is amazing to work with.. .loan process is quick and easy . Thanks to all the staff especially Kalen.

Gedegen en betrouwbaar

Alle gegevens moeten digitaal worden aangeleverd. Vergt nogal wat kennis van gegevensverzameling en deze te koppelen met de benodigde items om deze vervolgens in de juiste format in te voeren.

Vriendelijk en erg snel

Erg vriendelijk geholpen en ook erg snel. Top service!!

Snel en zorgvuldige service

Vanaf het eerste digitale contact tot de afronding volledig snel en correct. Binnen 4 werkdagen gehele PL lening afgerond

Is super.

Transparant en duidelijk

Transparant en duidelijk

De persoonlijke begeleiding met gebruik van e-mails, 06+ plus mijn omgeving was gewoon super.

Excellent customer service

Great customer service with even greater online tools to facilitate the online application for the loan. Very happy with the services provided and also with the positive outcome for my loan.

zeer correct en netjes

vlotte en beleefde communicatie. Zeer snel en adequaat antwoord op vragen. Al met al: vlot geregeld.

Is super

De mevrouw dat heeft ons geholpen was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam ze had alles uitgelegd en elke keer ons gebeld wat wij moeten doen . Ik heb nog nooit zo meegemaakt dat iemand bestaat ..ik ben nu een verheugen met onze badkamer heeft 20 jaar moeten wachten het was de moite waard .. Een dag daarna hebben wij het geld .

Very friendly and fast service

It was nice experience to arrange loan so fast.

Vriendelijk en snel geregeld

Was alles netjes geregeld en ook goed op de hoogte gehouden.

Duidelijk eerlijk en snel geregeld

Super geholpen en duidelijk advies

Goed geholpen en duidelijk advies

Vriendelijk en correct behandeld

Postcredit doet alles om U zo goed mogelijk te helpeh

Prima service en uitleg

Mijn contact heb ik zeer prettig ervaren, goed geïnformeerd en tijdig

Fijne zaak

Voor oudere mensen wordt het steeds moeilijker om een lening aan te vragen. Zeker met de computer.

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik ben het niet helemaal met u eens. Door verruiming in de voorwaarden is het nu juist mogelijk om op latere leeftijd nog een lening aan te vragen met een langere looptijd. Ik snap wat u bedoelt. Ons traject is grotendeels gedigitaliseerd. Dit omdat wij denken dat dit sneller en ook gemakkelijker werkt. Wij bieden onze diensten aan op basis van Exection Only, u hoeft dus geen advieskosten, administratiekosten, afsluitkosten oid bij ons te betalen. Betekend ook dat wij niet een adviseur hebben die bij u thuis komt om u te helpen met het aanleveren van de juiste stukken. Wel zijn wij telefonisch, per mail en per chat bereikbaar om u zo goed mogelijk door de aanvraag heen te loodsen. Lang verhaal kort, we zijn blij dat we u van dienst mochten zijn en wensen u veel plezier van uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Postkrediet

Vriendelijke medewerkers die graag willen helpen. Snelle duidelijke afhandeling.

heel makkelijk

alles ging heel vlot, via de online mijn omgeving. opgestuurde documenten werden vlot beoordeelt en de bank keerde ook snel uit.

Beste Radjkumar, Hartelijk bedankt voor het door u gestelde vertrouwen. Fijn dat u weer voor onze diensten heeft gekozen. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Klantvriendelijk

Altijd vriendelijk als ik vragen had, kan niet meer zeggen dat dat ik heel tevreden ben.

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Vriendelijkheid lijkt ons heel normaal. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe auto.

Servicegericht

Meedenken aan oplossingen om alles toch geregeld te krijgen. Vriendelijk en behulpzaam.

Beste Louis, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen dat u weer voor onze dienstverlening heeft gekozen. Fijn dat het weer naar dienst is geweest. Wij wensen u veel succes met de verbouwing.

Voor de tweede maal prima geholpen via deze tussenpersoon

Prima dienstverlening

Beste Annette, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

Fantastich....

Super snel, heel vriendelijk. Vijf sterrrr...

Beste meneer Yuksel, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat wij u mochten helpen besparen op uw lopende lening.

Goed en duidelijk geholpen.

Vragen worden duidelijk beantwoortdt, snelle reactie en zeer vriendelijk.

Beste Miranda, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.

Snel, transparant en heel goed bereikbaar

Zeer prettige contacten, heldere terugkoppelingen, bellen wanneer iets nog moest worden verduidelijkt. Zeer goede systematiek mbt opvoeren documenten en beantwoorden aanvullende vragen