snelle service en leuk verpakt

Fijne service, snel binnen en mooie verpakking. leuk kettinkje om te combineren.

Goede service, snelle verzending en erg goede kwaliteit!

Heel erg tevreden. Elke keer weer. Snel thuis en kwaliteit is goed. Krijg vaak vragen over waar ik dit bestelt heb wat ik draag.

Heel positief!

Wat ze verkopen is van mooie goede kwaliteit! Vooral qua oorbellen zijn ze echt on point en een stuk voordeliger dan de meeste sieraden shops met soortgelijke kwaliteit. Minpunt vind ik dat ze helaas geen kettingen en armbanden verkopen van dezelfde kwaliteit als de oorbellen. Voor de oorbellen een dikke aanrader.

Kwalitatief super mooie oorbellen voor een leuke prijs. En mega snelle verzending. Heb gelijk nog een paar besteld met de kortingscode die ik bij mijn 1e bestelling erbij had gekregen.

Nu al meerdere keren bestelt en altijd even blij!

Nu al meerdere keren bestelt en altijd even blij! De levering is snel, de service is altijd super! En de prijs-kwaliteit verhouding is perfect! Heel blij met Capricci

Mooie oorbellen besteld alleen geen verzendbevestiging ontvangen. Een berichtje via instagram gestuurd en vervolgend binnen één uur geholpen. Top service! En super mooie sieraden!

Leuke trendy sieraden! Die ook nog betaalbaar zijn.

Snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie zilveren oorbellen

Mooie zilveren oorbellen gekocht. Snelle levering. Informatie op de website klopte niet helemaal. Maar dit wordt netjes aangepast en gecompenseerd. Ik ben tevreden.

Snelle reactie op vraag, leuke oplossing ervoor, snelle levering

Ik heb al meerdere keren bij dit bedrijf sieraden besteld. En ben hier super tevreden over. Kwaliteit is top, mooie materialen en blijft ook goed. Ook heeft dit merk de nieuwste trends en is de bezorging razendsnel. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden via de mail.

Mooi sieraad, prettig winkelen en snel geleverd.

Goede weergave van de producten in de shop, prima koopproces en snel geleverd in de brievenbus.

Snelle levering en kwalitatief goeie product

Prachtige ketting, mooi ingepakt en snel geleverd!

Mooi setje oorbellen, snel geleverd

Capricci heeft sierlijke oorbelletjes. En prima service. M'n setje werd lekker snel geleverd; in een elegante verpakking :)

Dik te vrede

Hele goede ervaring met deze site. Goede en kwalitatieve producten verkopen ze en daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk. Als er vragen zijn of ondeugdelijkheden worden deze dezelfde dag nog beantwoord. Helemaal top!

Prachtige betaalbare oorbellen!

Ik had wat problemen met mijn winkelwagen. Nadat ik een mailtje stuurde kreeg ik dezelfde avond nog een reactie. Echt klantvriendelijk en behulpzaam. Pakketje snel ontvangen, leuk ingepakt en een kortingscode. Ik ga hier zeker weer bestellen!

Snelle levering en snelle service

Ik nam contact op met een vraag waarop ik heel snel een vriendelijk en duidelijk antwoord kreeg. Uiteindelijk mijn bestelling geplaatst en de dag nadien was ze al in huis, zelfs al woon ik in België. Ik keer graag heel tevreden terug.

Prachtig assortiment. Ik scroll graag op de pagina en verwen mezelf een paar keer per jaar met een Capricci sieraadje..

Mooie sieraden alleen vind ik de verzendkosten erg hoog.

Supersnelle levering g van prachtige sieraden

Heeft aan mijn verwachting voldaan. Hartelijk dank.

Heel mooi

Super mooie sieraden voor een goede prijs en ook nog eens een snelle verzending! Ben heel blij met mijn nieuwe oorbellen!

Altijd verrassend én Unique ,goede en ook nog eens snel geleverd!

Ik ben al langere tijd trouwe klant en krijg veel complimentjes over de aparte sieraden die ik draag. Natuurlijk van Capricci !

Geweldige service! Mooie kwalitatieve sieraden!

Ontzettend vriendelijk geholpen. Ruime keuze. Ik had een setje oorbellen besteld en dit is echt geweldige kwaliteit en super mooi afgewerkt! Hier ga ik zeker vaker bestellen. Dikke aanrader!

Slecht

1 maand geleden een gouden ring besteld die nu al zilver is. Nooit meer bestellen hier.

Mooie oorbellen, uitstekende kwaliteit en service!

Oorbellen besteld super mooi en snel geleverd. Ruime keuze! Ik zou alleen de uitverkochte artikelen van de site verwijderen.