Mooie sieraden en fijne service!!

Altijd super leuke collecties! Word altijd snel verzonden dus bijna altijd de volgende dag in huis. Alleen maar liefde voor deze shop!!

Erg blij mee

Mooie oorbellen en snelle levering. Fijne communicatie per mail.

Altijd prachtige sierraden, netjes verpakt en als er probleem is word gelijk opgelost!

Prima service en kwaliteit!

Snelle levering, goede kwaliteit voor de juiste prijs!

Prijs kwaliteit goed, snelle levering

Helemaal Happy!

Ben altijd erg blij met mijn aankopen! Het ziet eruit zoals op de foto en het houdt zich goed! Heel misschien mogen er wat meer foto's op die laten zien hoe het in het oor eruit ziet. Dat geeft net een beter beeld. Maar verder top!

Favoriete shop!

Altijd super mooie producten en snelle verzending! Écht een aanrader!

Snelle levering, goede kwaliteit en super goede service.

Ik heb nu al meerdere keren besteld bij Capricci en ik heb geen enkele keer gehad dat ik met iets niet tevreden was. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen anders dat ik capricci aan iedereen aanraadt.

Geweldig mooi

Precies zoals op de foto, zo blij met mijn earcuff met diamantjes. Echt te gek !

Snelle levering, goeie kwaliteit

Super leuke sierraden en snel geleverd!

Leuke prijzen en goede kwaliteit. Mooi ingepakt ook nog. Echt een cadeautje om te krijgen of te geven!

Super geregeld en tevreden

Groot assortiment, top kwaliteit sieraden.

Goede kwaliteit sieraden, groot assortiment, top service. Vaak besteld, altijd naar tevredenheid! Ik zal nog vaker bij jullie bestellen.

Snelle levering. Mooie producten

Oorbellen snel besteld en geleverd. Erg mooie kwaliteit. Maar het duurt erg lang voor een uitverkocht artikel weer voorradig is.

Snelle levering, keurig verpakt.

de productomschrijving klopt goed. De levering was erg snel en de producten waren netjes verpakt.

Erg blij met Capricci!

Mooie ringen, netjes verpakt, op tijd bezorgd! De producten voldeed aan mijn verwachtingen. Erg blij met Capricci!

Snelle service en goede kwaliteit sieraden.

Erg snelle levering en goed verzorgt

Hele leuke oorbellen en snel bezorgd

Wat een mooi assortiment en top service

Super leuke sieraden en daarbij een Top service. Een 10 met een gouden randje. Ze denken met je mee en geven je echt een klantvriendelijk gevoel. Niets maar dan ook niets wat ik als verbeterpunt kan bedenken. De klachten handelen ze ook perfect af. Een aanrader voor iedereen. Daar kunnen nog veel bedrijven wat van leren.

Fijne en vriendelijke klantenservice!!

Bij mijn webshop order is met de verzending iets niet helemaal goed gelopen aan de kant van PostNL, maar de klantenservice van Capricci heeft dit zeer vriendelijk, snel, netjes en boven verwachting opgelost! Ik zal zeker vaker bij Capricci een order plaatsen :)

Pluspunten

Hele goede service.

Pluspunten

Erg blij met de items goede kwaliteit goed en leuk verpakt snelle levering

Pluspunten

Ik had een vraag over een bepaald product, omdat er iets niet goed ging met de betaling. Ik heb hier heel snel een reactie op ontvangen en ze hebben mij echt goed geholpen! Daarnaast is het pakketje diezelfde dag nog verzonden en had ik het de volgende dag nog in huis. Ik zou hier zo weer een aankoop doen!

Ik weet zo eigenlijk nog niks. Dit was pas mijn eerste, maar zeker nog niet de laatste aankoop.

Pluspunten

Snel en duidelijke website!

Pluspunten

Snelle service, snelle reactie op vragen, vriendelijk! De oorbellen waren ook zeer mooi verpakt. Kortom zeer tevreden van mijn aankoop!! Ik ben zeker van plan capricci aan te bevelen bij vriendinnen en familie. :D

Geen! Helemaal tevreden!