snel en netjes geleverd ziet er ook nog eens goed uit.

Leuke sieraden, snelle bezorging

Leuke webshop en ze bezorgen snel. Super!

Prachtige sieraden en geweldige service!

Inmiddels de 2e keer dat ik hier besteld heb en dat is zeker niet de laatste keer. De sieraden zijn prachtig en zijn leuk verpakt. Het komt binnen als een cadeautje voor jezelf. Kortom, elke keer ben ik weer happy met mijn bestelling!

Super goede service

Oorbellen werden snel opgestuurd en bezorgd. Super goede kwaliteit van de producten!

Mooie sieraden en prima service!

Sieraden zijn mooi, advertenties zijn mooi en duidelijk en de sieraden werden snel geleverd.

Hoi Hadewieg, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat we je blij hebben kunnen maken met onze sieraden en onze werkwijze! Tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Deze webshop verdient zonder enige twijfel alle vertrouwen

Bij het klaar maken van de bestelling werd een defectje ontdekt aan 1 van de besteld artikelen. Er werd meteen een mail verstuurd met deze melding. De gepland acties om dit op te lossen en het resultaat daarvan werd netjes gecomuniceerd. Mijn bestelling werd alsnog snel en helemaal naar wens geleverd. Een dikke pluim. Er kan altijd iets mis gaan maar door de manier waarmee je ermee om gaat maak je het grote verschil. Hier kunnen velen nog wat van op steken!!

Hoi Anne, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze manier van werken. Daar doen we het voor! En bedankt voor je positieve houding. Hierdoor konden we gauw samen tot een goede oplossing komen en kon je alsnog snel je mooie items gaan dragen. Veel plezier met het dragen van je sieraden en hopelijk zien we je nog een keertje terug in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle nette levering

Snelle nette levering

Hoi Miranda, Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat je positief over ons bent. We zien je graag nog een keertje terug op Capricci.nl! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Een kadootje door de brievenbus.

Goede service. Snel verstuurd helemaal top. Ook super leuk ingepakt. Echt een kadootje als je het thuis krijgt. Word je vrolijk van.

Hoi Esther, Dank je wel voor je mooie review! Erg leuk om te lezen dat je er vrolijk van wordt. Daar worden wij dan weer vrolijk van :) Tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Verwachtings-overtreffend!

Na net bestellen kreeg ik binnen een paar uur een melding dat mijn bestelling onderweg was. Volgende dag al in huis. Super mooie en schattige verpakking, werd het helemaal blij van!! De bestelde earcuff (van maar €12) is erg stevig en heeft een goede kwaliteit. Past precies en blijft goed zitten (zelfs in mijn slaap en bij het douchen). Mijn vriendinnen dachten dat ik werkelijk een gaatje had gepierced. Ik ben erg enthousiast!!

Wauw Jolein! Wat een lovende woorden. We worden er bijna verlegen van. Grapje hoor ;) Superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Van dit soort reacties worden wij dan weer heel erg blij. Tot de volgende keer op Capricci.nl! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

❤️

Mooi spul en stevige kwaliteit.

Hoi Noortje, Fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review. Leuk om je nog een keer terug te zien in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle levering, hele leuke verpakking! Waardoor je meteen een goed gevoel hebt!

Ahhhh, dat is leuk om te horen! Dank je wel Susanne voor je mooie review. Daar krijgen wij dan weer een goed gevoel van :) Tot gauw weer in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Leuk assortiment en prima levering

Veel verschillende oorbellen, levering was redelijk snel en werd goed om de hoogte gehouden. Verpakking ook goed.

Dank je wel Nina, voor je mooie review :) We hopen dat je veel plezier hebt bij het dragen van je mooie sieraad! Hopelijk tot een volgende keer in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle levering en mooie producten

Bestelling is snel goed binnengekomen via brievenbusverzending. Producten zelf zijn mooi en komen ook overeen met beschrijving en foto op de website. Zeker aan te raden!

Hoi Marloes, Wat een mooie review :) Dank je wel! We hopen je nog een keer tegen te komen in onze shop. Fijne dag! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede kwaliteit, snelle levering, capable en vriendelijke service

De oorbellen die ik heb besteld zijn prachtig. De kwaliteit is goed en ze zijn precies zoals verwacht door de duidelijke omschrijving en foto's op de website (zowel gedragen in het oor, als details).

Hoi Myrte, Zo leuk om te horen! Daar doen we het voor :) Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snel geleverd, mooie oorbelletjes

Hele betrouwbare webshop die snel levert. Mooie sieraden

Hoi Wenke, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier zal hebben van het dragen van je mooie sieraden :) Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Ik kreeg netjes een bevestiging van mijn bestelling en dat deze verstuurd is. Echter heb ik geen track & trace mogen ontvangen. Ik heb dus geen idee wanneer ik het pakketje mag ontvangen. Graag regelen

Beste Klaas, Bedankt voor uw review en voor uw feedback. Wij bieden twee verzendopties aan bij het afrekenen; de eerste is brievenbuspost zonder track & trace a €1,95 en de tweede is brievenbuspost met track & trace a €4,25. U heeft gekozen voor de meest voordelige optie zonder track & trace. Vandaar dat u ook geen track & trace link heeft ontvangen. Helaas kunnen wij dit niet achteraf nog voor u regelen, aangezien het pakketje al in het sorteerproces zit. De levertijden bij PostNL zijn momenteel iets langer dan u wellicht van hen gewend bent, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het pakketje elk moment door uw brievenbus kan vallen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via mail of telefoon. Onze contactgegevens kunt u hier vinden: https://capricci.nl/algemeen/contact/ Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede en snelle service

Vaker bestelt hier, vriendelijke klantenservice. Te veel betaalde bezorgkosten, teruggestort gekregen op mijn bankrekening (had daar niet eens om gevraagd).

Netjes en beleefd

Mooi op tijd geleverd en alles was prima

Prachtige oorbelletjes voor een mooie prijs, en snelle service. Aanrader!!!

Snelle verzending en prachtige sieraden!

Goede snelle service

Een goede snelle service . Een lief kaartje ontvangen bij de bestelling en mooie sieraden . Erg tevreden .

Oorbel leek veel kleiner op plaatje

Ik zal niet meer bestellen

Beste Sarah, Bedankt voor je review en voor je feedback over onze collectie. Wij geven in de omschrijving bij elk artikel de maten van het artikel aan, zodat klanten zelf kunnen bepalen of de maat bij ze past. Toch begrijpen we dat dit niet altijd even duidelijk is. Daarom streven we ernaar steeds meer foto's bij de artikelen te plaatsen waarop iemand de oorbel draagt, zodat de dimensies duidelijker worden. Dit is erg arbeidsintensief, waardoor we dit helaas nog niet voor al onze honderden artikelen hebben kunnen doen. Mocht je nou een keer twijfelen over de grootte van een artikel, of hoe het staat, mail of bel ons dan even alsjeblieft. Dan kunnen we alsnog een foto maken, speciaal voor jou ;) Verder mag je een (ongedragen) artikel altijd bij ons retourneren. Je krijgt dan ook gewoon je geld terug. We hopen hiermee een en ander voor je te hebben toegelicht. Mocht je nog vragen hebben, kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactgegevens vind je hier: https://capricci.nl/algemeen/contact/ Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle toezending en goede kwaliteit

Mooie trendy sieraden van zeer goede kwaliteit. Maak altijd met een glimlach het pakketje open.

snelle levering en mooie producten