Mooie oorbellen, uitstekende kwaliteit en service!

Oorbellen besteld super mooi en snel geleverd. Ruime keuze! Ik zou alleen de uitverkochte artikelen van de site verwijderen.

Hele goeie service. En de oorbellen zien er prachtig uit. Een aanrader voor de gene die mooie oorbellen wil hebben voor een mooie prijs.

Hebberig!!!!

Gave sieraden, veel keus en fijne webshop! Het was net of ik een cadeautje aan het uitpakken was toen ik mijn pakketje binnen had!

Super goed

Snel geleverd en erg leuk verpakt.

Mooie producten, goede service!!

Mooie producten, goede service.

Armband valt tegen.

Zilveren schakelarmband besteld. Valt heel erg tegen. Geen zilverkleur. Neigt naar metaal. Tijd zal het leren hoe de armband blijft. Ook lijken de schakels op de afbeelding grover. Maar de prijs voor deze band is dusdanig laag dat ik dit had kunnen verwachten. Draagt de armband zeker want daar is het voor.

Prachtig sieraad zoals verwacht, snelle levering ondanks de feestdagen!

Ik vond het lastig ivm de maat van de ring, maar paste perfect! Volgende dag al in huis ondanks de feestdagen drukte. Leuk ingepakt met een kaartje erbij❤️

Super goede service en snelle levering

Super leuke sieraden en super goede service en snelle verzending!

Heel goeie service! Top

Pakje kwam keurig op tijd, heel mooi ingepakt, erg leuke kerstdeco extra bij in gepakt! Top

Vriendelijke briefwisseling, vlotte levering, mooie producten. Ik ben heel tevreden.

Mooie site, snelle levering en goed mailcontact!

Prachtige kwaliteit

Ik heb mijn gold plated sieraden al ruim een jaar. Hier douche ik mee, sport ik mee en slaap ik mee. Zelfs na een jaar zit er nog geen krasje op en is er nog geen stukje verkleurd! Ik ben mega tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!!

Leuke en goede sieraden

Hier nu 2 x meerdere oorbellen besteld en erg tevreden over de kwaliteit van de oorbellen. ze zijn prachtig en een ruime keuze.

Mooie, leuke sieraden. Veel diversiteit. Snelle levering. Top! Tamara Piper

Oorbellen zijn precies zoals foto's en beschrijving. Service was uitstekend. Nu nog een paar gaatjes laten schieten zodat ik nog een excuus heb om oorbellen te kopen.

Snelle levering en erg mooie, betaalbare sieraden

Erg tevreden:)

Snelle levering leuke artikelen blij met de oorbellen handig per stuk en niet per paar

Altijd prachtige sieraden. En ze hebben precies waar ik naar op zoek was!

Al een aantal keren besteld en altijd zeer snelle , leuk verpakte levering. Zeker een aanrader ‼️

Mooie ketting, snel geleverd

Woensdagmiddag de ketting besteld en donderdag al ontvangen. Snelle service en leuk verpakt. Heel blij mee.

Altijd TOP

Vaak besteld, altijd snel binnen en super kwaliteit. Klantenservice ook top!

Mooie oorbellen binnen gekregen!

Voor 16uur besteld en de volgende dag mijn oorbellen via de brievenbus binnen gekregen. Tip: Bevestigingsmail sturen als de bestelling goed is doorgekomen.

Razend snelle levering, mooi verpakt, top!

Woensdag online bestelt, dondermorgen al in de brievenbus, blij met jullie service

Prima webshop, snelle levering. Ik ben tevreden

Snel geleverd en precies wat ik verwachte

klein

ik heb oorbellen ringetjes gekocht maar mijn oorlel pas daar niet in?