Goede kwaliteit, snelle levering, capable en vriendelijke service

De oorbellen die ik heb besteld zijn prachtig. De kwaliteit is goed en ze zijn precies zoals verwacht door de duidelijke omschrijving en foto's op de website (zowel gedragen in het oor, als details).

Snel geleverd, mooie oorbelletjes

Hele betrouwbare webshop die snel levert. Mooie sieraden

Ik kreeg netjes een bevestiging van mijn bestelling en dat deze verstuurd is. Echter heb ik geen track & trace mogen ontvangen. Ik heb dus geen idee wanneer ik het pakketje mag ontvangen. Graag regelen

Beste Klaas, Bedankt voor uw review en voor uw feedback. Wij bieden twee verzendopties aan bij het afrekenen; de eerste is brievenbuspost zonder track & trace a €1,95 en de tweede is brievenbuspost met track & trace a €4,25. U heeft gekozen voor de meest voordelige optie zonder track & trace. Vandaar dat u ook geen track & trace link heeft ontvangen. Helaas kunnen wij dit niet achteraf nog voor u regelen, aangezien het pakketje al in het sorteerproces zit. De levertijden bij PostNL zijn momenteel iets langer dan u wellicht van hen gewend bent, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het pakketje elk moment door uw brievenbus kan vallen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via mail of telefoon. Onze contactgegevens kunt u hier vinden: https://capricci.nl/algemeen/contact/ Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede en snelle service

Vaker bestelt hier, vriendelijke klantenservice. Te veel betaalde bezorgkosten, teruggestort gekregen op mijn bankrekening (had daar niet eens om gevraagd).

Netjes en beleefd

Mooi op tijd geleverd en alles was prima

Prachtige oorbelletjes voor een mooie prijs, en snelle service. Aanrader!!!

Snelle verzending en prachtige sieraden!

Goede snelle service

Een goede snelle service . Een lief kaartje ontvangen bij de bestelling en mooie sieraden . Erg tevreden .

Oorbel leek veel kleiner op plaatje

Ik zal niet meer bestellen

Beste Sarah, Bedankt voor je review en voor je feedback over onze collectie. Wij geven in de omschrijving bij elk artikel de maten van het artikel aan, zodat klanten zelf kunnen bepalen of de maat bij ze past. Toch begrijpen we dat dit niet altijd even duidelijk is. Daarom streven we ernaar steeds meer foto's bij de artikelen te plaatsen waarop iemand de oorbel draagt, zodat de dimensies duidelijker worden. Dit is erg arbeidsintensief, waardoor we dit helaas nog niet voor al onze honderden artikelen hebben kunnen doen. Mocht je nou een keer twijfelen over de grootte van een artikel, of hoe het staat, mail of bel ons dan even alsjeblieft. Dan kunnen we alsnog een foto maken, speciaal voor jou ;) Verder mag je een (ongedragen) artikel altijd bij ons retourneren. Je krijgt dan ook gewoon je geld terug. We hopen hiermee een en ander voor je te hebben toegelicht. Mocht je nog vragen hebben, kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactgegevens vind je hier: https://capricci.nl/algemeen/contact/ Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle toezending en goede kwaliteit

Mooie trendy sieraden van zeer goede kwaliteit. Maak altijd met een glimlach het pakketje open.

snelle levering en mooie producten

Mooie oorbellen en snel bezorgd

Mooie website en mooie oorbellen ontvangen. Probleempje met het inloggen in “mijnaccount” maar dat gaan ze nu oplossen. Tevreden klant en ga zeker vaker bestellen.

Oorbellenrekje blank hout

Het oorbellenrekje van blank hout voor 20 oorbellen dat ik bestelde had helaas veel kleinere gaatjes dan op de afbeelding in de webshop. Het lukte daarom niet om er oorbellen aan te hangen; de afstand tussen het gaatje en de onderkant van het latje was te groot. Ik heb zelf alle gaatjes groter geboord. Het bleek om een productiefout te gaan; de klantenservice reageerde vriendelijk en snel, en ik kreeg 20% korting. Ik had natuurlijk ook het rekje kunnen inruilen, maar zelf de aanpassing maken ging sneller.

snelle service en leuk verpakt

Fijne service, snel binnen en mooie verpakking. leuk kettinkje om te combineren.

Goede service, snelle verzending en erg goede kwaliteit!

Heel erg tevreden. Elke keer weer. Snel thuis en kwaliteit is goed. Krijg vaak vragen over waar ik dit bestelt heb wat ik draag.

Heel positief!

Wat ze verkopen is van mooie goede kwaliteit! Vooral qua oorbellen zijn ze echt on point en een stuk voordeliger dan de meeste sieraden shops met soortgelijke kwaliteit. Minpunt vind ik dat ze helaas geen kettingen en armbanden verkopen van dezelfde kwaliteit als de oorbellen. Voor de oorbellen een dikke aanrader.

Kwalitatief super mooie oorbellen voor een leuke prijs. En mega snelle verzending. Heb gelijk nog een paar besteld met de kortingscode die ik bij mijn 1e bestelling erbij had gekregen.

Nu al meerdere keren bestelt en altijd even blij!

Nu al meerdere keren bestelt en altijd even blij! De levering is snel, de service is altijd super! En de prijs-kwaliteit verhouding is perfect! Heel blij met Capricci

Mooie oorbellen besteld alleen geen verzendbevestiging ontvangen. Een berichtje via instagram gestuurd en vervolgend binnen één uur geholpen. Top service! En super mooie sieraden!

Leuke trendy sieraden! Die ook nog betaalbaar zijn.

Snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie zilveren oorbellen

Mooie zilveren oorbellen gekocht. Snelle levering. Informatie op de website klopte niet helemaal. Maar dit wordt netjes aangepast en gecompenseerd. Ik ben tevreden.

Snelle reactie op vraag, leuke oplossing ervoor, snelle levering

Ik heb al meerdere keren bij dit bedrijf sieraden besteld. En ben hier super tevreden over. Kwaliteit is top, mooie materialen en blijft ook goed. Ook heeft dit merk de nieuwste trends en is de bezorging razendsnel. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden via de mail.

Mooi sieraad, prettig winkelen en snel geleverd.

Goede weergave van de producten in de shop, prima koopproces en snel geleverd in de brievenbus.