Hele leuke oorbellen

Wat een leuke site. Je kan oorbellen per 2 maar ook per stuk bestellen

Hi Sylvia! Bedankt voor je leuke review. Veel plezier met je oorbellen! De nieuwe oorbellen zijn onderweg :) Met vriendelijke groeten, Lisa | Capricci.nl

Leuk armbandje

Leuk armbandje besteld, alleen een beetje krap. De hangertjes zijn kleiner dan ik van de afbeelding had begrepen. Mooie prijs met korting en snel thuisbezorgd!

Hi Liesbeth, Bedankt voor deze review! Wat jammer dat de hangertjes kleiner zijn dan verwacht. Ook armbandjes die in de sale zijn mogen eventueel geretourneerd worden, mocht je dat graag willen. Graag tot een volgende keer bij Capricci :) Met vriendelijke groeten, Lisa | Capricci.nl

Hi Liesbeth, Bedankt voor deze review! Graag tot een volgende keer bij Capricci! Met vriendelijke groeten, Lisa | Capricci.nl

Snel en stijlvol!

Ik heb 1 dag besteld en tot mijn verbazing lag het de volgende ochtend, in een netjes brievenbuspakketje, op de deurmat. Toen ik het open deed kreeg ik er ook een persoonlijk handgeschreven kaartje bij. Super leuk! De producten zijn ook precies wat ik ervan verwachte en van goede kwaliteit.

Hi Bram, Heel erg bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de producten precies zijn zoals verwacht! Graag tot een volgende keer bij Capricci :) Met vriendelijke groeten, Lisa | Capricci.nl

Top service!

Snelle levering en netjes en zorgvuldig verpakt..

Hi Maria Angela, Heel erg bedankt voor je review! Hopelijk tot een volgende keer :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Ik heb een paar keer oorbellen besteld en ben super geholpen, levering is snel en de vriendelijke notitie op het kaartje maakt het gewoon af. Ga zo door want ik ben een tevreden klant...

Hi Barbara, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! Graag tot een volgende keer bij Capricci :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Prachtige sieraden, snel geleverd!

Ik bestel al jaren mijn sieraden bij Capricci. Nog nooit zijn mijn sieraden verkleurd! Ze hebben een prachtig en breed assortiment en de sieraden zijn snel geleverd. Een echte aanrader!

Hi Chelsea, We zijn superblij met jou als klant! Heel erg bedankt voor je positieve review. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Lisa | Capricci.nl

Helemaal super!!

Hele snelle verzending zoals ook vermeld op de site. Heel leuk verpakt, leuk persoonlijk kaartje erbij en in een cadeauverpakking. Dat kwam heel goed uit want de earcuff was ook een cadeautje. De earcuff is echt super mooi!! Zeker een aanrader om hier te kopen en ik zou dat in de toekomst ook met veel vertrouwen weer doen :)

Hi Kim, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat de ear cuff bevalt! Graag tot een volgende keer bij Capricci :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Enorm goed

Goede website, snelle levering, goed verpakt

Hi Joanneke, Heel fijn om te horen! Bedankt voor deze review. Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Veel keuze op de site, vaak acties, goede kwaliteit. Heb vaak gold plated sieraden besteld en die verkleuren nauwelijks, ookal draag je ze non stop en douche je ermee.

Hi Charlaine, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de sieraden je bevallen :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Snelle levering! Heel leuk verpakt en zelfs een leuk en lief kaartje erbij.

Hi Ge, Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent! 😊 Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Fantastic!

We hebben één bestelling geplaatst voor 3 meiden. Alle 3 zijn we verliefd geworden op onze nieuwe accessoires. De meiden waren helemaal in love met hun vlinder oorbellen, maar ik ben zooooo blij met mijn 3 dot oorbellen. Eindelijk een helix accessoire die niet irriteert, nog overdreven uitsteekt of verdwijnt in de kronkel. Prijs en kwaliteit is zeer in balans. Bedankt voor jullie shop, blij mee. Kan niet wachten om mijn volgende bestelling te plaatsen met mijn 10% korting voucher x Yildiz

Hi Yildiz, Wat leuk om te horen dat jullie zo blij zijn met de earrings! Heel graag gedaan en graag tot een volgende keer! :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Mooie oorringen,veilig betalen,snelle levering,toppie.

Hi! Ontzettend bedankt voor deze leuke review! Graag tot een volgende keer bij Capricci.nl :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Mooie betaalbare sieraden.

Snelle levering. Netjes en leuk verpakt! Ontzettend leuke mooie sieraden voor een betaalbare prijs! Blij mee.

Hi Daniëlle, Superleuk om te horen dat je blij met de sieraden bent! Veel plezier ermee. Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Heel goed!

Elke keer een handgeschreven kaartje, snelle bezorging en hoge kwaliteit sieraden. Enorm tevreden:)

Hi Domino, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent :) Graag tot een volgende keer bij Capricci! Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Fantastisch!!!

Prachtige oorbellen, allemaal los verpakt in een stevig zakje. Snelle levering

Hi Suzanne, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier gewenst met je nieuwe oorbellen :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

I love my new earrings

Very customer friendly and fast delivery as well as great value for money. gladly again. Thank You Capricci.

Hi Melanie, Thank you for your kind words :) We appreciate your positive feedback and look forward to serving you again in the future. Thank you for choosing Capricci! Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Persoonlijk

De sieraden waren prachtig ingepakt met een persoonlijk kaartje. Dat vind ik fijn. De ketting is erg mooi. De earcuff is te klein voor mij. Ik geef m aan mijn dochter.

Hi Astrid, Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik ben blij dat je tevreden bent met je aankoop en ik hoop dat zowel jij als je dochter veel plezier zullen hebben van de sieraden! Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Zeer snelle levering. De sieraden zaten heel netjes ingepakt. Echt een cadeautje om te ontvangen.

Hi Sonja, Heel erg bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier met je sieraden en hopelijk tot een volgende keer bij Capricci! :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

goed!

vlotte afhandeling van de bestelling en heel attent handgeschreven berichtje erbij

Hi Wilma, Heel fijn om te horen! Bedankt voor deze beoordeling :) Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Mooie sieraden voor een top prijsje ben er heel blij mee

Heb het als goed ervaren

Hi Patty, Hartelijk dank voor deze review! Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Mijn oorbellen zaten in een klein afsluitbare etuitje mooi nog in een doosje verpakt. En wat ik zeer attent vind is een persoonlijke schrijven erbij.

Hi, Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze positieve beoordeling. Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Fijne webshop

Het was de volgende dag in huis. Leuk ingepakt. Helemaal tevreden.

Hi Gea, Heel erg bedankt voor deze leuke review! Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Leuke sieraden

Veel leuke sieraden, overzichtelijke website en snel verzonden! Mooi verpakt met een attent kaartje erbij :-)

Hi Jen, Bedankt voor je lieve review! Daar zijn we heel blij mee. Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

*****

Mijn vorige review (die ook slecht aangaf) is gewist!! Dit bedrijf weigert mijn retour zending te verwerken ondanks dat PostNL aangeeft dat het bij ze bezorgd is. Aan de telefoon hebben ze zelf aangegeven het niet op orde te hebben en nu wil Capricci mij daar als klant/consument voor laten opdraaien. Ik bestel veel online maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Hi Sarah, nogmaals, vervelend dat je dit zo ervaart. Waarschijnlijk is jouw review verwijderd omdat deze in strijd was met de regels van Kiyoh. Wij kunnen namelijk zelf geen reviews verwijderen. Tevens hebben we jou meerdere keren aangeraden contact op te nemen met PostNL zodat zij een onderzoek kunnen starten naar waar het brievenbuspakket is gebleven. Jouw retour zending is niet door ons ontvangen, zodra wij deze ontvangen verwerken wij dit binnen 14 dagen. Het wordt aangeraden om een retour met een hoge waarde niet als brievenbuspakket te versturen, maar als standaard pakket en deze eventueel te verzekeren. Wij snappen jouw frustratie en deze situatie is vervelend voor beide partijen. Wij hebben helaas geen controle over wat er met het pakketje gebeurt zodra deze wordt verzonden. Daarom ligt de verantwoordelijkheid van een retour zending bij de klant.

Over Capricci

Ben jij een echte oorbellenliefhebber die altijd op zoek is naar de nieuwste trends? Dan ben je bij Capricci.nl aan het juiste adres! Onze oorbellen webshop is dé plek voor alle oorbellen fanaten. We bieden een uitgebreide collectie oorbellen, waaronder oorringen, studs, statement oorbellen, ear cuffs en nog veel meer! Bij Capricci.nl streven we ernaar om onze collectie voortdurend te vernieuwen. Dagelijks voegen we nieuwe oorbellen toe, zodat je altijd iets leuks kunt ontdekken. Onze oorbellen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen, zoals (gold plated) 925 sterling zilver en stainless steel. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over de kwaliteit van onze sieraden. Ze zullen je nooit teleurstellen. Toch niet helemaal tevreden? Dan krijg je gewoon je geld terug. Het beste van alles is dat je bij Capricci.nl kunt genieten van het gemak van online shoppen. Geen lange wachtrijen bij de kassa en geen gedoe met zware tassen. Je kunt gewoon lekker vanuit je luie stoel shoppen, op een moment dat jou het beste uitkomt. En als kers op de taart bieden we snelle bezorging! Als je op een werkdag voor 16.00 uur bestelt, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Dus waar wacht je nog op? Ontdek de nieuwste oorbellen trends en verwen jezelf met prachtige oorbellen van Capricci.nl!