Perfect!

Snelle levering, goede kwaliteit sieraden en leuk verpakt met een lief, persoonlijk kaartje!

Hi Aletta! Daar word ik blij van! Leuk om te lezen. Dankjewel! Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Oorbellen zijn super mooi en snelle verzending. Niets op aan te merken.

Hi Bianca! Heel fijn om te horen! Bedankt voor je positieve review. Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Hele leuke oorbellen, zo te zien en voelen van goede kwaliteit. Snelle levering. Zo leuk dat ze verpakt zijn als cadeautje, met een handgeschreven kaartje erbij! Top service!

Hi Aletta! Heel erg bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier met je oorbellen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Lisa | www.capricci.nl

Verbaasd

Het is ongelooflijk hoe mooi alle sieraden zijn. Elegant, persoonlijk, chique, alles in een! Ik draag al mijn sieraden met een dikke plezier en krijg vele mooie complimenten hoe mooi mijn earparty is geworden.

Hoi Yildiz, Wat een leuke en lieve reactie zeg! Daar worden we echt ontzettend blij van :) En hoe leuk is het om elke keer jouw naam weer op te zien duiken tussen alle bestellingen. Hopelijk blijven we je nog lang happy maken met onze sieraden! Bedankt voor je mooie review en tot de volgende keer weer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Love de oorbellen iedere keer weer! Super snelle levering

Hoi Selina, Bedankt voor je goede review en het feit dat je steeds gezellig bij ons terug blijft komen. Dat is voor ons een teken dat we op de goede weg zitten. Geniet weer van je mooie aankopen en tot een volgende keer in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Bestelling was snel geplaatst en verstuurd. Het was superleuk ingepakt!!

Hoi Ilona, Fijn dat je blij bent met onze snelheid en onze verpakking en dat je ons dit laat weten via deze dikke 10! Dank je wel! Hopelijk mogen we je nog vaak terug verwelkomen in onze shop. Fijne dag! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snellle bezorging en super mooie oorbellen !

Hoi Miranda, Dat klinkt als een blije klant! Fijn om te horen. Bedankt voor je review en veel plezier met het dragen van je mooie oorbellen. Tot een volgende keer in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Ik ben erg tevreden

De ear cuff is erg mooi en staat heel mooi krijg mooie complimenten

Hoi Dary, Heel erg leuk om te horen dat je zoveel mooie complimenten krijgt. Dan zal hij je inderdaad vast prachtig staan! Bedankt dat je ons een beetje 'mee laat genieten' van de complimenten via deze review. Hopelijk zien we je gauw nog een keertje terug in onze shop. Tot dan! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede service, mooie oorbellen ontvangen.

Beste Irma, Bedankt voor je mooie review en erg leuk om te lezen dat je zo happy bent met je oorbellen. Mocht er nog iets zijn in de toekomst, schroom dan niet contact met ons op te nemen. Veel plezier met dragen van je mooie items en hopelijk zien we je nog een keertje terug in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle levering van het product. Mooie, frisse, verzorgde cadeauverpakking!

Beste Ellen, Leuk om te lezen dat je blij bent met Capricci.nl. We hebben vernomen dat de ontvanger ook heel blij is met haar cadeau :) Leuk dat we hieraan bij konden dragen. Daar doen we het voor! Bedankt voor je vertrouwen en wellicht zien we je nog eens terug in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Top service en snelle levering

Al meerdere keren hebben wij ( moeder en dochter ) hier leuke sieraden besteld altijd van goede kwaliteit die ook mooi blijft. Goede en snelle oplossing op heel vriendelijk manier bij probleempje met oorbel. Top!!!! Blij mee en komen hier zeker terug.

Beste Ellen en Wendy, Erg leuk om jullie als klanten steeds weer te mogen verwelkomen! Dat is het beste compliment wat je maar kunt krijgen :) En heel fijn dat we het probleem met de sluiting van de oorbel zo snel voor jullie op konden lossen. Ook bij ons gaat wel eens iets mis. Maar wij zijn ervan overtuigd dat als je zaken snel en netjes met klanten oplost, het helemaal geen groot probleem hoeft te worden. Hopelijk dragen jullie de oorbellen met veel plezier en zien we jullie gauw weer een keertje terug! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Prachtig

Al meerdere keren mooie oorbellen besteld en altijd tevreden. De sieraden zijn nog mooier dan op de foto's en dat voor een prima prijs. Klantenservice is ook altijd erg behulpzaam met vragen beantwoorden en reageren snel.

Hoi RM, wat een fijne review om te ontvangen :) Dank je wel! Heel leuk om te horen dat je op zoveel vlakken (meer dan) tevreden bent. We hopen je nog vaak te mogen ontvangen in onze shop en je nog veel vaker blij te mogen maken met onze sieraden. Veel plezier met het dragen van je mooie oorbellen. En tot de volgende keer weer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle levering van producten die precies zijn. Zoals de foto en de omschrijving. Daarbij is de klantenservice goed bereikbaar en ben ik vriendelijk te woord gestaan

Hoi Chantal, zo leuk om te horen :) Elke dag doen we weer ons best om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Superleuk als dat dan opgemerkt wordt. Geeft ons weer mega veel energie! Dus dank je wel dat je ons dit laat weten via deze mooie review! Hopelijk tot gauw weer. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede service!

Kort geleden heb ik een bestelling gedaan. Vlak voor het afrekenen ging de prijs ineens omhoog. Dit vond ik wat gek en heb contact gezocht. Binnen een paar minuten kreeg ik al een nette reactie waarin werd aangegeven dat ze idd de prijzen aan het aanpassen waren. Vind ik zelf heel begrijpelijk in deze tijden en het was pure toeval dat dit precies gebeurde tijdens mijn shopmoment. Ik heb een kortingscode gekregen wat het verschil compenseerde. Het ging maar om een klein bedrag, maar toch. Netjes opgelost en een tevreden klant hier.

Hoi Linda, Bedankt voor je positieve review! We hebben zo lang mogelijk gewacht met het verhogen van enkele prijzen, maar helaas moeten ook wij er nu aan geloven. Gelukkig hebben we het tot een minimum kunnen beperken en konden we het grootste gedeelte van onze prijzen gewoon op hetzelfde niveau houden :) Met jou hebben we het netjes op kunnen lossen. Fijn dat je daar zo blij mee bent! We zien je graag nog een keertje terug in de shop. Hopelijk tot gauw weer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Leuke armband

Leuke armband. Goede service.

Hoi J.F., Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met het dragen van je armband en hopelijk zien we je nog een keertje terug in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Altijd tevreden

Altijd super snel, en altijd de mooiste dingen in mijn oren.

Hoi Ottilie, Bedankt voor je super review! Heel leuk om je weer terug te zien in onze shop. We hopen dat we je ook in de toekomst nog heel vaak blij mogen maken met onze sieraden :) Fijne middag! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

snel en netjes geleverd ziet er ook nog eens goed uit.

Hoi A.A., Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo happy met ons bent :) We zien je graag nog een keertje terug in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Leuke sieraden, snelle bezorging

Leuke webshop en ze bezorgen snel. Super!

Hoi Wenke, Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze collectie en onze snelle bezorging. Daar doen we het voor! Hopelijk zien we je nog een keertje terug in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Prachtige sieraden en geweldige service!

Inmiddels de 2e keer dat ik hier besteld heb en dat is zeker niet de laatste keer. De sieraden zijn prachtig en zijn leuk verpakt. Het komt binnen als een cadeautje voor jezelf. Kortom, elke keer ben ik weer happy met mijn bestelling!

Hoi Karlijn, Ahhhh, wat is het toch leuk om dit soort reviews te lezen! Dank je wel daarvoor. Elke dag steken we weer zoveel liefde in de collectie en in de shop. Super om te lezen dat dit zo wordt gewaardeerd :) Fijne dag! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Super goede service

Oorbellen werden snel opgestuurd en bezorgd. Super goede kwaliteit van de producten!

Hoi Lisanne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze hele positieve review voor ons te schrijven! En wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze manier van werken. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog vaak blij maken met onze sieraden. Tot ziens in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Mooie sieraden en prima service!

Sieraden zijn mooi, advertenties zijn mooi en duidelijk en de sieraden werden snel geleverd.

Hoi Hadewieg, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat we je blij hebben kunnen maken met onze sieraden en onze werkwijze! Tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Deze webshop verdient zonder enige twijfel alle vertrouwen

Bij het klaar maken van de bestelling werd een defectje ontdekt aan 1 van de besteld artikelen. Er werd meteen een mail verstuurd met deze melding. De gepland acties om dit op te lossen en het resultaat daarvan werd netjes gecomuniceerd. Mijn bestelling werd alsnog snel en helemaal naar wens geleverd. Een dikke pluim. Er kan altijd iets mis gaan maar door de manier waarmee je ermee om gaat maak je het grote verschil. Hier kunnen velen nog wat van op steken!!

Hoi Anne, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze manier van werken. Daar doen we het voor! En bedankt voor je positieve houding. Hierdoor konden we gauw samen tot een goede oplossing komen en kon je alsnog snel je mooie items gaan dragen. Veel plezier met het dragen van je sieraden en hopelijk zien we je nog een keertje terug in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle nette levering

Snelle nette levering

Hoi Miranda, Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat je positief over ons bent. We zien je graag nog een keertje terug op Capricci.nl! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Een kadootje door de brievenbus.

Goede service. Snel verstuurd helemaal top. Ook super leuk ingepakt. Echt een kadootje als je het thuis krijgt. Word je vrolijk van.

Hoi Esther, Dank je wel voor je mooie review! Erg leuk om te lezen dat je er vrolijk van wordt. Daar worden wij dan weer vrolijk van :) Tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Verwachtings-overtreffend!

Na net bestellen kreeg ik binnen een paar uur een melding dat mijn bestelling onderweg was. Volgende dag al in huis. Super mooie en schattige verpakking, werd het helemaal blij van!! De bestelde earcuff (van maar €12) is erg stevig en heeft een goede kwaliteit. Past precies en blijft goed zitten (zelfs in mijn slaap en bij het douchen). Mijn vriendinnen dachten dat ik werkelijk een gaatje had gepierced. Ik ben erg enthousiast!!

Wauw Jolein! Wat een lovende woorden. We worden er bijna verlegen van. Grapje hoor ;) Superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Van dit soort reacties worden wij dan weer heel erg blij. Tot de volgende keer op Capricci.nl! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Achter-Catwijk 4

2642 MA Pijnacker

079 - 8883379

Over Capricci

Ben jij een echte oorbellenliefhebber die altijd op zoek is naar de nieuwste trends? Dan ben je bij Capricci.nl aan het juiste adres! Onze oorbellen webshop is dé plek voor alle oorbellen fanaten. We bieden een uitgebreide collectie oorbellen, waaronder oorringen, studs, statement oorbellen, ear cuffs en nog veel meer! Bij Capricci.nl streven we ernaar om onze collectie voortdurend te vernieuwen. Dagelijks voegen we nieuwe oorbellen toe, zodat je altijd iets leuks kunt ontdekken. Onze oorbellen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen, zoals (gold plated) 925 sterling zilver en stainless steel. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over de kwaliteit van onze sieraden. Ze zullen je nooit teleurstellen. Toch niet helemaal tevreden? Dan krijg je gewoon je geld terug. Het beste van alles is dat je bij Capricci.nl kunt genieten van het gemak van online shoppen. Geen lange wachtrijen bij de kassa en geen gedoe met zware tassen. Je kunt gewoon lekker vanuit je luie stoel shoppen, op een moment dat jou het beste uitkomt. En als kers op de taart bieden we snelle bezorging! Als je op een werkdag voor 16.00 uur bestelt, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Dus waar wacht je nog op? Ontdek de nieuwste oorbellen trends en verwen jezelf met prachtige oorbellen van Capricci.nl!