❤️

Mooi spul en stevige kwaliteit.

Hoi Noortje, Fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review. Leuk om je nog een keer terug te zien in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle levering, hele leuke verpakking! Waardoor je meteen een goed gevoel hebt!

Ahhhh, dat is leuk om te horen! Dank je wel Susanne voor je mooie review. Daar krijgen wij dan weer een goed gevoel van :) Tot gauw weer in onze shop. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Leuk assortiment en prima levering

Veel verschillende oorbellen, levering was redelijk snel en werd goed om de hoogte gehouden. Verpakking ook goed.

Dank je wel Nina, voor je mooie review :) We hopen dat je veel plezier hebt bij het dragen van je mooie sieraad! Hopelijk tot een volgende keer in onze shop! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle levering en mooie producten

Bestelling is snel goed binnengekomen via brievenbusverzending. Producten zelf zijn mooi en komen ook overeen met beschrijving en foto op de website. Zeker aan te raden!

Hoi Marloes, Wat een mooie review :) Dank je wel! We hopen je nog een keer tegen te komen in onze shop. Fijne dag! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede kwaliteit, snelle levering, capable en vriendelijke service

De oorbellen die ik heb besteld zijn prachtig. De kwaliteit is goed en ze zijn precies zoals verwacht door de duidelijke omschrijving en foto's op de website (zowel gedragen in het oor, als details).

Hoi Myrte, Zo leuk om te horen! Daar doen we het voor :) Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snel geleverd, mooie oorbelletjes

Hele betrouwbare webshop die snel levert. Mooie sieraden

Hoi Wenke, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier zal hebben van het dragen van je mooie sieraden :) Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Ik kreeg netjes een bevestiging van mijn bestelling en dat deze verstuurd is. Echter heb ik geen track & trace mogen ontvangen. Ik heb dus geen idee wanneer ik het pakketje mag ontvangen. Graag regelen

Beste Klaas, Bedankt voor uw review en voor uw feedback. Wij bieden twee verzendopties aan bij het afrekenen; de eerste is brievenbuspost zonder track & trace a €1,95 en de tweede is brievenbuspost met track & trace a €4,25. U heeft gekozen voor de meest voordelige optie zonder track & trace. Vandaar dat u ook geen track & trace link heeft ontvangen. Helaas kunnen wij dit niet achteraf nog voor u regelen, aangezien het pakketje al in het sorteerproces zit. De levertijden bij PostNL zijn momenteel iets langer dan u wellicht van hen gewend bent, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het pakketje elk moment door uw brievenbus kan vallen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via mail of telefoon. Onze contactgegevens kunt u hier vinden: https://capricci.nl/algemeen/contact/ Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Goede en snelle service

Vaker bestelt hier, vriendelijke klantenservice. Te veel betaalde bezorgkosten, teruggestort gekregen op mijn bankrekening (had daar niet eens om gevraagd).

Netjes en beleefd

Mooi op tijd geleverd en alles was prima

Prachtige oorbelletjes voor een mooie prijs, en snelle service. Aanrader!!!

Snelle verzending en prachtige sieraden!

Goede snelle service

Een goede snelle service . Een lief kaartje ontvangen bij de bestelling en mooie sieraden . Erg tevreden .

Oorbel leek veel kleiner op plaatje

Ik zal niet meer bestellen

Beste Sarah, Bedankt voor je review en voor je feedback over onze collectie. Wij geven in de omschrijving bij elk artikel de maten van het artikel aan, zodat klanten zelf kunnen bepalen of de maat bij ze past. Toch begrijpen we dat dit niet altijd even duidelijk is. Daarom streven we ernaar steeds meer foto's bij de artikelen te plaatsen waarop iemand de oorbel draagt, zodat de dimensies duidelijker worden. Dit is erg arbeidsintensief, waardoor we dit helaas nog niet voor al onze honderden artikelen hebben kunnen doen. Mocht je nou een keer twijfelen over de grootte van een artikel, of hoe het staat, mail of bel ons dan even alsjeblieft. Dan kunnen we alsnog een foto maken, speciaal voor jou ;) Verder mag je een (ongedragen) artikel altijd bij ons retourneren. Je krijgt dan ook gewoon je geld terug. We hopen hiermee een en ander voor je te hebben toegelicht. Mocht je nog vragen hebben, kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactgegevens vind je hier: https://capricci.nl/algemeen/contact/ Vriendelijke groeten, Sanne | www.capricci.nl

Snelle toezending en goede kwaliteit

Mooie trendy sieraden van zeer goede kwaliteit. Maak altijd met een glimlach het pakketje open.

top

snelle levering en mooie producten

Mooie oorbellen en snel bezorgd

Mooie website en mooie oorbellen ontvangen. Probleempje met het inloggen in “mijnaccount” maar dat gaan ze nu oplossen. Tevreden klant en ga zeker vaker bestellen.

Oorbellenrekje blank hout

Het oorbellenrekje van blank hout voor 20 oorbellen dat ik bestelde had helaas veel kleinere gaatjes dan op de afbeelding in de webshop. Het lukte daarom niet om er oorbellen aan te hangen; de afstand tussen het gaatje en de onderkant van het latje was te groot. Ik heb zelf alle gaatjes groter geboord. Het bleek om een productiefout te gaan; de klantenservice reageerde vriendelijk en snel, en ik kreeg 20% korting. Ik had natuurlijk ook het rekje kunnen inruilen, maar zelf de aanpassing maken ging sneller.

snelle service en leuk verpakt

Fijne service, snel binnen en mooie verpakking. leuk kettinkje om te combineren.

Goede service, snelle verzending en erg goede kwaliteit!

Heel erg tevreden. Elke keer weer. Snel thuis en kwaliteit is goed. Krijg vaak vragen over waar ik dit bestelt heb wat ik draag.

Heel positief!

Wat ze verkopen is van mooie goede kwaliteit! Vooral qua oorbellen zijn ze echt on point en een stuk voordeliger dan de meeste sieraden shops met soortgelijke kwaliteit. Minpunt vind ik dat ze helaas geen kettingen en armbanden verkopen van dezelfde kwaliteit als de oorbellen. Voor de oorbellen een dikke aanrader.

Kwalitatief super mooie oorbellen voor een leuke prijs. En mega snelle verzending. Heb gelijk nog een paar besteld met de kortingscode die ik bij mijn 1e bestelling erbij had gekregen.

Nu al meerdere keren bestelt en altijd even blij!

Nu al meerdere keren bestelt en altijd even blij! De levering is snel, de service is altijd super! En de prijs-kwaliteit verhouding is perfect! Heel blij met Capricci

Mooie oorbellen besteld alleen geen verzendbevestiging ontvangen. Een berichtje via instagram gestuurd en vervolgend binnen één uur geholpen. Top service! En super mooie sieraden!

Leuke trendy sieraden! Die ook nog betaalbaar zijn.

Snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Over Capricci

Ben jij een echte oorbellenliefhebber die altijd op zoek is naar de nieuwste trends? Dan ben je bij Capricci.nl aan het juiste adres! Onze oorbellen webshop is dé plek voor alle oorbellen fanaten. We bieden een uitgebreide collectie oorbellen, waaronder oorringen, studs, statement oorbellen, ear cuffs en nog veel meer! Bij Capricci.nl streven we ernaar om onze collectie voortdurend te vernieuwen. Dagelijks voegen we nieuwe oorbellen toe, zodat je altijd iets leuks kunt ontdekken. Onze oorbellen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen, zoals (gold plated) 925 sterling zilver en stainless steel. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over de kwaliteit van onze sieraden. Ze zullen je nooit teleurstellen. Toch niet helemaal tevreden? Dan krijg je gewoon je geld terug. Het beste van alles is dat je bij Capricci.nl kunt genieten van het gemak van online shoppen. Geen lange wachtrijen bij de kassa en geen gedoe met zware tassen. Je kunt gewoon lekker vanuit je luie stoel shoppen, op een moment dat jou het beste uitkomt. En als kers op de taart bieden we snelle bezorging! Als je op een werkdag voor 16.00 uur bestelt, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Dus waar wacht je nog op? Ontdek de nieuwste oorbellen trends en verwen jezelf met prachtige oorbellen van Capricci.nl!