Mooie zilveren oorbellen

Mooie zilveren oorbellen gekocht. Snelle levering. Informatie op de website klopte niet helemaal. Maar dit wordt netjes aangepast en gecompenseerd. Ik ben tevreden.

Snelle reactie op vraag, leuke oplossing ervoor, snelle levering

Ik heb al meerdere keren bij dit bedrijf sieraden besteld. En ben hier super tevreden over. Kwaliteit is top, mooie materialen en blijft ook goed. Ook heeft dit merk de nieuwste trends en is de bezorging razendsnel. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden via de mail.

Mooi sieraad, prettig winkelen en snel geleverd.

Goede weergave van de producten in de shop, prima koopproces en snel geleverd in de brievenbus.

Snelle levering en kwalitatief goeie product

Prachtige ketting, mooi ingepakt en snel geleverd!

Mooi setje oorbellen, snel geleverd

Capricci heeft sierlijke oorbelletjes. En prima service. M'n setje werd lekker snel geleverd; in een elegante verpakking :)

Dik te vrede

Hele goede ervaring met deze site. Goede en kwalitatieve producten verkopen ze en daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk. Als er vragen zijn of ondeugdelijkheden worden deze dezelfde dag nog beantwoord. Helemaal top!

Prachtige betaalbare oorbellen!

Ik had wat problemen met mijn winkelwagen. Nadat ik een mailtje stuurde kreeg ik dezelfde avond nog een reactie. Echt klantvriendelijk en behulpzaam. Pakketje snel ontvangen, leuk ingepakt en een kortingscode. Ik ga hier zeker weer bestellen!

Snelle levering en snelle service

Ik nam contact op met een vraag waarop ik heel snel een vriendelijk en duidelijk antwoord kreeg. Uiteindelijk mijn bestelling geplaatst en de dag nadien was ze al in huis, zelfs al woon ik in België. Ik keer graag heel tevreden terug.

Prachtig assortiment. Ik scroll graag op de pagina en verwen mezelf een paar keer per jaar met een Capricci sieraadje..

Mooie sieraden alleen vind ik de verzendkosten erg hoog.

Supersnelle levering g van prachtige sieraden

Heeft aan mijn verwachting voldaan. Hartelijk dank.

Heel mooi

Super mooie sieraden voor een goede prijs en ook nog eens een snelle verzending! Ben heel blij met mijn nieuwe oorbellen!

Altijd verrassend én Unique ,goede en ook nog eens snel geleverd!

Ik ben al langere tijd trouwe klant en krijg veel complimentjes over de aparte sieraden die ik draag. Natuurlijk van Capricci !

Geweldige service! Mooie kwalitatieve sieraden!

Ontzettend vriendelijk geholpen. Ruime keuze. Ik had een setje oorbellen besteld en dit is echt geweldige kwaliteit en super mooi afgewerkt! Hier ga ik zeker vaker bestellen. Dikke aanrader!

Slecht

1 maand geleden een gouden ring besteld die nu al zilver is. Nooit meer bestellen hier.

Mooie oorbellen, uitstekende kwaliteit en service!

Oorbellen besteld super mooi en snel geleverd. Ruime keuze! Ik zou alleen de uitverkochte artikelen van de site verwijderen.

Hele goeie service. En de oorbellen zien er prachtig uit. Een aanrader voor de gene die mooie oorbellen wil hebben voor een mooie prijs.

Hebberig!!!!

Gave sieraden, veel keus en fijne webshop! Het was net of ik een cadeautje aan het uitpakken was toen ik mijn pakketje binnen had!

Super goed

Snel geleverd en erg leuk verpakt.

Mooie producten, goede service!!

Mooie producten, goede service.

Armband valt tegen.

Zilveren schakelarmband besteld. Valt heel erg tegen. Geen zilverkleur. Neigt naar metaal. Tijd zal het leren hoe de armband blijft. Ook lijken de schakels op de afbeelding grover. Maar de prijs voor deze band is dusdanig laag dat ik dit had kunnen verwachten. Draagt de armband zeker want daar is het voor.

Prachtig sieraad zoals verwacht, snelle levering ondanks de feestdagen!

Ik vond het lastig ivm de maat van de ring, maar paste perfect! Volgende dag al in huis ondanks de feestdagen drukte. Leuk ingepakt met een kaartje erbij❤️

Super goede service en snelle levering

Super leuke sieraden en super goede service en snelle verzending!

Achter-Catwijk 4 2642 MA Pijnacker

079 - 8883379

Over Capricci

Ben jij een echte oorbellenliefhebber die altijd op zoek is naar de nieuwste trends? Dan ben je bij Capricci.nl aan het juiste adres! Onze oorbellen webshop is dé plek voor alle oorbellen fanaten. We bieden een uitgebreide collectie oorbellen, waaronder oorringen, studs, statement oorbellen, ear cuffs en nog veel meer! Bij Capricci.nl streven we ernaar om onze collectie voortdurend te vernieuwen. Dagelijks voegen we nieuwe oorbellen toe, zodat je altijd iets leuks kunt ontdekken. Onze oorbellen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen, zoals (gold plated) 925 sterling zilver en stainless steel. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over de kwaliteit van onze sieraden. Ze zullen je nooit teleurstellen. Toch niet helemaal tevreden? Dan krijg je gewoon je geld terug. Het beste van alles is dat je bij Capricci.nl kunt genieten van het gemak van online shoppen. Geen lange wachtrijen bij de kassa en geen gedoe met zware tassen. Je kunt gewoon lekker vanuit je luie stoel shoppen, op een moment dat jou het beste uitkomt. En als kers op de taart bieden we snelle bezorging! Als je op een werkdag voor 16.00 uur bestelt, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Dus waar wacht je nog op? Ontdek de nieuwste oorbellen trends en verwen jezelf met prachtige oorbellen van Capricci.nl!