topzaak dit

ik had mma handschoentjes besteld in L/XL maar die bleken toch iets te klein dit kon snel en soepel omgeruild worden. snel antwoord op de mail ook een aanrader

Snel

Snelle levering en alles klopt!

Kwam snel en goed binnen juiste product helemaal top

Goede kwaliteit snel geleverd

Zoals het hoort

Matig

Bitje gekocht welke voor adult zou moeten zijn, maar is veel te klein. Neem je contact op, krijg je het volgende te horen sorry maar dit is de enige die we hebben.... Als je dit soort artikelen verkoopt, moet je toch weten dat ze niet passend zijn voor een volwassene.

Beste Rob, Jammer om te lezen dat je deze reactie hebt geplaatst. Graag willen we een paar misverstanden rechtzetten: Je hebt bij ons een Venum bitje gekocht, dat alleen verkrijgbaar is in de Senior maat. Van deze bitjes hebben wij er al vele duizenden verkocht. Nooit hebben wij hier klachten over de maatvoering van ontvangen. Hoewel ons retourbeleid normaal gesproken geen retouren van bitjes toestaat vanwege hygiënische redenen, hebben we in jouw geval een uitzondering gemaakt omdat het bitje nog in de gesealde verpakking zat. Omdat je de retourkosten niet wilde betalen, krijgen wij nu deze onterechte beoordeling. Ons retourbeleid, inclusief informatie over eventuele retourkosten, is duidelijk vermeld op onze website. Met vriendelijke groet, Julia Fightshop.nl

Top!!

Snelle levering en kwaliteitseisen product!!

Snelle en correcte levering. Top!

snelle levering..goede kwaliteit !

Het bestelde Karatepak was niet voorradig. Heb onmiddellijk upgrade gekregen zonder vragen

Een band met naam besteld als cadeau voor mijn zoon. Zag er prima verzorgd uit en was goed verpakt. Prima. (Wel even vermelden in jullie tekst dat als er borduurwerk op een band zit, de levertijd een dag langer duurt)

Vlugge verzending

Topproducten

Prima ervaring

Goede site en snelle levering.

prima service

altijd vriendelijk als ik hulp nodig heb. goede adviezen.

Voldoende maar slordig

Ik had twee bussen handschoenen spray gekocht. Maar bij slechts 1 zat het plastic verleng tuutje. Slordig en onhandig. Waren ze allebei voor mij geweest, was het nog niet zo hinderlijk. Maar, dat was dus niet zo. Verzending wel snel.

Snelle levering en goede kwaliteit materialen voor een redelijke prijs

Snelle levering en goede kwaliteit materialen voor een redelijke prijs

Snel geleverd. Goede Kwaliteit in Huis

Mooie duidelijke site. Veel keuze. Makkelijk en overzichtelijk besteld. Volgende dag in huis. Goed op de hoogte gehouden over mijn levering via mail(s). Hayabusa Boks handschoenen zitten goed. Erg blij mee. Sander

Goed product en snel geleverd

Goede ervaring met Fightshop. In de avond besteld en de volgende middag in huis.

Goed en snel geleverd!

Snel geleverd.

Geen gezeur. Netjes en snel geleverd.

Correct en snel geleverd.

Heel tevreden met mijn aankoop.

Bestellen snelle levering en producten zoals omschreven

N.v.t

Snelle levering, duidelijke website en kwalitatief goed materiaal.

Veel coulance wanneer er een probleem is met de bestelling, wat weinig voorkomt. Wij zijn al jaren klant en hebben zeer goede ervaringen. Bij hun is het echt: vandaag besteld, morgen in huis.

Prijs kwaliteit goed, snelle service! Zijn milieubewust met versturen pakketten.

Top ervaring!

Duidelijke site. Makkelijk besteld en snel geleverd. Bokshandschoenen voor zoon waren heel mooi. Prijs ook lager dan bij andere online winkels.