Duidelijke site. Makkelijk besteld en snel geleverd. Bokshandschoenen voor zoon waren heel mooi. Prijs ook lager dan bij andere online winkels.

Perfect verstuurd. Product voldoet aan verwachtingen.

Besteld en zeer snel geleverd

Zeer positief ervaren.

Ik heb de spullen die ik had besteld., zeer snel ontvangen.

Snelle levering en karatepak in goede staat

Zoals beschreven op de website

Snelle levering, prima judopak.

Makkelijke website dus de bestelling was snel geplaatst. Op tijd binnen voor de volgende training.

Gewoon top.

Uitstekende matten,

Makkelijk besteld, snel geleverd en ook makkelijk gelegd. Zeer goed product

Bij vragen heel snel geholpen!

Goede ervaring, werd snel geholpen bij een vraagje over de levering!

Goede snelle winkelervaring

Netjes verpakt, snelle verzending/levering. Goede kwaliteit product.

Snelle levering mooi kwaliteit van de artikelen, bedankt !

Retourneren is een drama

Bestel je iets. Dit past niet. Wilt je retourneren. Betaal je nog eens 9 euro extra om weer te retourneren ivm pakket post. Teleurstellend als beginnend sporter.

Goed !!!!

fantastisch snelle bezorging.

Heb de matten nog niet gelegd, kan dus nog verder niets zeggen.

Tevredenheid

Alles naar wens!

Wij hebben hier Krav Maga bokshandschoenen gekocht. Door de goede informatie en de matentabel op de website hebben wij meteen de juiste maat kunnen kiezen en de bokshandschoenen zitten heel goed. Ze werden (zoals beloofd op de website) meteen de volgende dag geleverd. Kortom, heel tevreden, alles naar wens.

Pakket snel thuis gekregen, niet verwacht met deze drukken feestdagen

Snelle levering, prima website

Goede website, up to date. Snelle levering

Taille reçu non conforme et pas commercial

J’ai acheté deux kimonos, un des deux n’était pas conforme au niveau de la taille. J’ai envoyé un mail pour déclarer le problème et je pouvais le renvoyer à mes frais et pendant leur heures d’ouvertures. Pas du tout commercial. Je suis très mécontent de ce manque d’intelligence commercial.

Beste Fernando, Bedankt voor uw bestelling op Fightshop.nl. Jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Zoals ook al eerder aangegeven in de e-mail heeft u twee verschillende pakken bij ons gekocht. Elk pak is anders en hebben een andere maatvoering, zo heeft u een Slim Fit en een normaal model gekocht. Dit betekend dus ook dat de pakken niet hetzelfde zitten. Dit is ook allemaal te vinden in de beschrijving op onze site. Wij hebben geen gratis retourneren, dit staat ook vermeld op onze site. Met vriendelijke groet, Nina

Great service

Had a problem with a pair of boxing gloves I received, a new pair was shipped straight away, the issue was fixed immediately, top service.

Snelle en correcte service. Product voldoet aan de verwachringen.

Zeer snelle bezorging van een op naam gemaakt product. Absoluut een aanrader

Bestellen , bezorgen en de inhoud was goed

Snelle levering, goede kwaliteit

Had ondanks de pakket drukte mijn bestelling heel snel. Fijne makkelijke website. Tevreden over het product.

Koperslagersweg 11 1786 RA Den helder