Great service

Had a problem with a pair of boxing gloves I received, a new pair was shipped straight away, the issue was fixed immediately, top service.

Snelle en correcte service. Product voldoet aan de verwachringen.

Zeer snelle bezorging van een op naam gemaakt product. Absoluut een aanrader

Bestellen , bezorgen en de inhoud was goed

Snelle levering, goede kwaliteit

Had ondanks de pakket drukte mijn bestelling heel snel. Fijne makkelijke website. Tevreden over het product.

Snelle verzending en kwaliteit producten!

Snel verder geholpen

Vlot, snell en duidelijk.

Snelle efficiënte levering

Duidelijke site, snelle levering, prima.

Snel geregeld

Geweldige service

Mijn bestelling was er binnen een paar dagen. Netjes ingepakt. Geen problemen.

Product voldoet aan de verwachting

Mooi product!!

Kwaliteit, kleur, lengte is heel goed.

Ruime keuze, snelle levering

Via de website een judopak besteld. Dit ging heel eenvoudig. De beschrijving was duidelijk. Daarna goede communicatie per mail en snel geleverd.

snel bezorgd, goed verpakt

Heel snel bezorgd, goed verpakt

Spullen worden snel geleverd

Product als omschreven en snel geleverd.

Mijn zoontje heeft laatst zijn gele band gehaald voor judo. Ik kan hem nu mooi cadeau doen voor sinterklaas, omdat hij snel en netjes geleverd is. Top, hij zal er heel blij mee zijn.

Snel antwoord, snelle levering en verzorgd pakket

Keurige uitvoering in alle opzichten en een stralende bezorger. Is ook fijn ;)

Bagger bedrijf

Pakket komt open aan handschoen zat een snee in. Konden er niks aan doen had ik het pakketje maar moeten weigeren. Dat ging niet want werd aangebeld en pakketje stond op de grond en dhl chauffeur was al weg. Hoefde er namelijk niet voor te tekenen. Direct na ontvangst gebeld moest een mail sturen. Volgende dag kreeg ik antwoord ik had die snee gemaakt met openen van het pakket. Schandalige aanname. Jammer dat ze zo met klanten omgaan als ik de inkoop voor nieuwe had moeten betalen. En die met snee kon terugsturen had ik dit direct gedaan! Alleen al om er samen uit te komen. Ik hoef geen reactie meer van dit bedrijf ik ben klant af!!

Goedkoop en snel Enige leverancier voor deze shorts

Sterk zwart ninjutsu pak

Voor een mooie aanbieding een sterk en dik zwart pak gekocht die ook in de zomer comfortabel zit. Aanbeveling al in mijn Dojo gedaan waarbij meerdere nu een tevreden klant zijn geworden.

Erg blij met de snelheid van het pakket

Het was bij mij thuis binnen één week en ik woon in de VS.

Product besteld maar was even niet voorradig, kreeg meteen bericht en werd goed op de hoogte gehouden. Zodra het product er weer was snel en goed geleverd. Zeer tevreden.

Volgende dag geleverd, dus ik ben helemaal blij

Ik kende de webshop niet, dus heb zelf ook even moeten zoeken naar recensies. Ik kan het bestellen bij deze webshop nu dus zelf aanbevelen

Mooie handschoenen

Mooie handschoenen van goede kwaliteit

Top kwaliteit en snel geleverd.

Echt heb al verschillende mensen de link al gestuurd.

Koperslagersweg 11

1786 RA Den helder