Goede kwaliteit en comfortabel.

Zeer goede ervaring met alles van Quick.

Prima betaalbare kwaliteit en vlot geleverd.

Al diverse keren shirts en truien besteld. Altijd netjes geleverd en goede prijs/kwaliteit.

Past mij altijd

Ik kies Quick omdat het mooie spullen zijn en omdat het mij altijd past.

Eigenlijk 10

Laat nog even ruimte met mijn cijfer voor verbetering. Kan alleen niet aangeven wat dat zou moeten zijn!

Goed materiaal past perfect heel tevreden mee.

Helemaal Goed

Elke keer weer een snelle levering met eerste klas spullen

Mooi product voor mooie prijs

Mooi product voor mooie prijs

Meest gedragen merk

Ik heb al 12 paar van Quick in verschillende modellen en kleuren. Krijg ook vook complimenten. Lopen lekker, zijn licht van gewicht. Sportief tot chique. Ben 61 en voel ne jonger en sportiever in deze schoenen.

prima aankoop

Prima gelopen blij mee

Ging super

Lekker vlot allemaal

Bestellen is eenvoudig en levering altijd op tijd.

Geweldig spul

Heb 2 sets schien helemaal geweldig Heb 1 trui ook deze is super Heb 1 jas die is geweldig tot ik gisteren in mijn linker zak een gat in de voering tegen kwam heb er nog geen melding van gedaan Moet nog ff uitzoeken hoe ik dit moet gaan melden

Goede keuze

Goede keuze en snelle levering

Hele fijne schoen

Hele mooie fijne schoen

Makkelijk te bestellen, goed op de hoogte gehouden, super ervaring

Duidelijk en makkelijk te bestellen. Wordt prima op de hoogte gehouden over de voortgang status

Erg tevreden, zeer snelle levering en ook goede kwaliteit!!

Blij met mijn aankoop. Levering binnen 2 dagen en prijs - kwaliteit is uitstekend!

Mooie schoenen en snel geleverd.

Prachtige schoenen

Ik heb maat 43-44 en jullie maat 44 past perfect. De schoenen zijn prachtig afgewerkt en hebben naast de extra inlegzooltjes ook nog een kleur-matching paar veters extra als aanvulling. Een zeer tevreden klant!

Eindelijk ik heb ze weer, mijn nieuwe lievelingsschoenen

Mooie schoenen. Heb ze vroeger ook gehad. Toen helemaal op gelopen. Nu weer? We gaan het beleven.

Levering voetbalschoenen

Snelle en correcte levering van een goed en goedkoop product

Prachtige schoenen

Wederom prachtige schoenen gekocht, kwaliteits erg goed!

Ik heb 2 truien en een paar schoenen gekocht en ze voldoen perfect aan mijn verwachtingen. Ik kan de complimenten van mijn vrienden weer in ontvangst nemen.

Perfecte pasvorm

Heerlijke warme trui en perfecte pasvorm. Volgende dag meteen in huis!

Fijne kleding snel geleverd ook retourneren ging prima