Top
Beste Paul, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles weer naar wens was en dat uw bestelling snel is geleverd. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
website is toegankelijk en hele aankoopproces is makkelijk uit te lopen,
Beste Henk, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding, de pasvorm en de snelle levering. Ook goed om te lezen dat u onze website toegankelijk vindt en dat het aankoopproces eenvoudig verliep. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
De shirt is de mooiste en opvallendste van alle oranje-shirts die ik heb gezien
Beste John, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het oranje shirt goed past en dat u zo tevreden bent over de uitstraling. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Mooie ahirts, snelle levering, goede website
Beste Henk, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de shirts, de snelle levering en onze website. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Oké
Beste Frans, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Als boven. Eerste ervaring met Q1905 kan ik omschrijven als prettig .
Beste Huub, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw eerste ervaring met Q1905 prettig is geweest en dat u tevreden bent over de snelle levering en service. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Correct
Beste Antoine, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles correct is verlopen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Prima geregeld, Goede communicatie over de levering.
Beste Stephan, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u het nostalgische karakter van ons merk waardeert en tevreden bent over de communicatie en levering. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Mooie trui en een goede prijs.
Beste John, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de trui goed bevalt en dat u tevreden bent over de kwaliteit, prijs en snelle levering. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Kwaliteit en service prima maar hoedje is te klein(of mijn hoofd is te groot).
Beste Joop, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en onze service. Jammer dat het hoedje niet goed past. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Mocht u het artikel willen retourneren, dan kunt u gebruikmaken van onze retourprocedure. Met vriendelijke groet, Team Q1905
Ik had twee paar schoenen gekocht, wilde er eentje ruilen. Klantenservice heeft mij daarbij prima geholpen.
Beste Remco, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice bij het ruilen van uw schoenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Top zitten goed geen harde zool
Beste John, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de schoenen goed zitten en dat de zool comfortabel aanvoelt. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een korte broek aan mag op mijn werk. Een vrouwelijke collega prees mijn bruine benen die nóg bruiner leken door mijn nieuwe, witte sneakers van Q1905. Ze zitten ook heerlijk en had ze een dag na de bestelling al binnen. Ik draag al bijna tien jaar alleen maar sneakers van Q1905.
Beste Stephan, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat uw nieuwe witte sneakers niet alleen heerlijk zitten, maar ook nog complimenten opleveren! Fijn dat de levering snel was en dat u al bijna tien jaar met plezier sneakers van Q1905 draagt. Dat waarderen we enorm. Veel plezier met uw nieuwe sneakers en bedankt voor uw vertrouwen in Q1905! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Het is ook het merk van mijn eerste voetbalschoenen in 1955.
Beste Leen, Bedankt voor uw review. Wat bijzonder om te horen dat Quick ook het merk was van uw eerste voetbalschoenen in 1955. Mooi dat u na al die jaren nog steeds voor ons kiest. We waarderen uw vertrouwen enorm en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Q1905
Snelle service, prima kwaliteit. Weer zeer tevreden met mijn nieuwe schoenen
Beste Gert, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de aanbieding, de snelle service en de kwaliteit van de sneakers. Mooi dat de nieuwe schoenen goed bevallen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Alles wat ik tot nu toe heb besteld is perfect en draag het met plezier. En is er iets met een item dan bel je naar klantenservice en krijg je een vriendelijke samantha aan de lijn die alles perfect met je oplost, gelijk handelen en omruilen als dit wenselijk is. Gewoon zoals het moet, ga hier zeker meer bestellen vooral in de outlet en sale deals genoeg te vinden.. Thx voor alles Q1905
Beste Ron, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw aankopen goed bevallen en dat u de producten met plezier draagt. Ook bedankt voor uw complimenten over onze klantenservice. We geven uw mooie woorden graag door aan Samantha. Fijn dat u onze service als vriendelijk, snel en oplossingsgericht ervaart. Veel plezier met uw aankopen en bedankt voor uw vertrouwen in Q1905. We hopen u nog vaak terug te zien, zowel in onze collectie als bij onze outlet- en sale-acties. Met vriendelijke groet, Team Q1905
Heerlijk om te dragen
Beste Dick, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het product heerlijk draagt en goed bevalt. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Jammer dat de kosten hoog zijn voor verzending en retour zenden. Dit kost al snel 15€ en dat belemmert meer te gaan beselken terwijl er leuke en mooie artikelen zijn.
Beste Theo, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de materialen en de afwerking van onze producten. Dank ook voor uw feedback over de verzend- en retourkosten. We begrijpen dat deze kosten een rol kunnen spelen bij het plaatsen van een bestelling. We nemen uw opmerking mee en waarderen het dat u dit met ons deelt. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Ik heb 2 polo s en een vest besteld en de kwaliteit is echt super. De polo s zitten echt fijn aan je lichaam. En mijn wat ook wel fijn is ..mijn vriendin vond ze ook mooi en paste perfect. Kortom top merk .
Beste Marc, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de polo’s en het vest en dat de pasvorm zo goed bevalt. Leuk om te lezen dat de kleding ook bij uw vriendin in de smaak viel. Bedankt voor uw vertrouwen in Q1905! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Snelle doorloop tussen aanvraag en ontvangst. V BV
Beste Philip, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de sportieve collectie en de snelle afhandeling van uw bestelling. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Ik ben hartstikke tevreden!! Bedankt!
Beste Rudi, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw eerste bestelling bij Q1905 zo’n positieve ervaring is geweest en dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Mooie kleding en goede pasvorm
Beste Cees, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kleding en de pasvorm. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Snel geleverd goede kwaliteit en pasvorm
Beste Walter, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent over de kwaliteit en pasvorm. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Zeer goede website met duidelijke foto's. De specifieke grootte is heel makkelijk aan te duiden. De goederen zijn ordelijk en stevig verpakt. Het hoeft echt niet nog meer te zijn.
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het bestelproces soepel is verlopen en dat u onze website, productinformatie en verpakking als duidelijk en verzorgd ervaart. We waarderen uw vertrouwen enorm. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
Snel geleverd en precies de juiste kleur en maat
Beste Rainier, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de levering snel was en dat kleur en maat helemaal naar wens zijn. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Q1905
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.