Schoenen zijn te veel te klein

De door mij bestelde maat 44 is een kleine maat 43 Omdat ik niet wist dat terug sturen geld probeer in ze nu door te verkooen

Jammer van de verzendkosten

Top kleding en schoenen

Makkelijk besteld, snel geleverd

Wat ik een verrassing vind, is dat, indien je schoen toch iets te klein is/voelt, er een dunner zooltje (en reserve paar veters) wordt bijgeleverd, dat de dikkere (steun)zool vervangt. Bewaar wel de originele inlegzool voor het geval de schoen na verloop van tijd wat is uitgezet. Heel tevreden en eindelijk een sneaker ontvangen zoals op de foto. Dat is meestal wel anders.

Een leuke schoen van een Nederlands schoenenmerk met de nodige historie. Wat wil een Nederlander nog

Ken het merk uit een ver verleden, de voetbalschoen.

Fijne jas

Past perfect

mooie kwaliteit voor een fijne prijs

Draag al jaren de schoenen van Quick.. zeer tevreden over dit mooie merk.

Goede polo top gewoon

Snelle levering.

De bestelde mt. 42 is te klein. Deze retor sturen. Mt. 43 besteld. Alleen is mt. 43 duurder dan mt. 42. Zou niet weten waarom?

Keurige behandeling

Vele producten besteld. Goede website en tijdige levering.

top assortiment

perecte kleding en schoenen voor een perfecte prijs

Toppie

Prima communicatie. Korte lijnen- helder- duidelijk.

Info over schoenmaat erg slecht!

Mijn schoenmaat is 42. Jullie productinformatie verteld een maat groter te nemen, dus maat 43 besteld. Maat 43 is nog te klein. Ga nu deze schoenen retour sturen, en Ben nu 2x verzendkosten € 6,95 kwijt en heb niks. Tijdens de actie waren er nog wel blauwe schoenen maat 44 op voorraad, alleen de actie is nu voorbij. Hoe gaat Q1905 | Quick hier nu mee om?

Prima, comfortabele polo

Ik was op zoek naar een kwaliteitsvolle, casual en aangename polo. De eerste keer besteld bij Q1905 en heel tevreden. Deze polo zou ik zeker aanbevelen: fijne stof, mooie kleuren en snel geleverd.

Matige pasvorm en kostbare verzending

Én betalen voor ontvangen én voor retour sturen van gehele bestelling is voor schoenen belachelijk. Je weet nooit of ze passen en goed zitten. Weggegooid geld voor mij dus van 12,50

Mooie schoenen, en een echt ouderwets nl merk

Ook voor brede voeten prima schoenen door de zool om de schoen

Fijne schoen, goede prijs!!

Snel geleverd met alles erop en eraan, extra veters etc.

Te klein

Maar te klein,komt retour

Top kwaliteit!

Ben erg te spreken over de sneakers, kwaliteit in een nieuw jasje! Super pasvorm, en wat ook echt mooi is, de extra veters en zooltjes, En dan de keuze in kleur keuze is ook enorm!

Perfect!!

Alles is snel geleverd. Prima pasvorm en kleuren zoals op de site. Zelfs 2e paar veters meegeleverd bij de schoenen. Helaas 1 paar schoenen terug moeten sturen maar ook dat is perfect afgewikkeld.

Heel gelukkig met de aankoop

Goeie kwaliteit /prijs verhouding

Ben echt super tevreden met de sneakers!

Ben echt tevreden over de snelheid van de bezorging#kwaliteit#uitstraling#sneakers#topproduct#

Altijd goede kwaliteit!

Zeer tevreden, prima pasvorm en kwaliteit.

Mooie aanbieding, niet te ruilen en dan betaal je meer

Mooie aanbieding met meer korting als je meer besteld. Wil je wat retourneren, ben je verzendkosten kwijt en kun je het niet ruilen tegen een ander artikel. Ook gaat dan de korting eraf. Dus betaald je een stuk meer ineens. Hele aparte gang van zaken!

Hi Henk, Op uw retourformulier had u ingevuld dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet en tevens te klein was. Het artikel is inderdaad gekocht in de stapelkorting, waardoor er geen 50% korting, maar 40% op de artikelen berekend werd. Wij vragen u om contact op te nemen met onze customer service, daar kunnen zij samen met u op zoek gaan naar een oplossing, helaas kan dit niet op deze review site. U kunt hen mailen via service@q1905.com Groeten, Q1905

Allemaal prima spul

Schoenen en vest gekocht

Vlotte levering en kwaliteit

De bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit van het bestelde is prima. Erg blij mee.