Lekker retro en super comfortabel!

Mijn 4e bestelling al bij Quick. Voorheen de Platinum en Typhoon, nu gekozen voor 2 paar Tornado's. Ze zijn licht, zijn comfortabel en lekker retro. Ze passen overal onder. Voor de prijs hoef je het niet te laten, voor de prijs van andere merken heb je 2 paar Quick sneakers! Top!

Prima schoenen, staan mooi en lopen uitstekend.

Ik hou wel van de huisstijl van Quick. De sportieve schoenen hebben iets van de sfeer van vroeger. Die uitstraling past bij mij.

Goed geholpen

Door fout van dhl toch goed geholpen door Quick.

Mooie kleuren

Fijne schoenen

Mooie schoen

Mooie schoen, blij met extra inleg zooltje!! Vorige Quick maat 42 was prima, deze iets aan de ruime kant maar met extra zooltje oke. (mijn maat is meestal 41)

pasvorm geweldig

zit fantastisch en pasvorm geweldig en daarbij mooi schoentje om te zien en betaalbaar goedkoop eigenlijk

Prachtige trui !

Ik heb al een paar truien van Quick, ben blij dat ik deze Woudrichem heb gekocht. Het is een hele mooie trui die zeer comfortabel zit. Top !

Zeer complex retour proces

Net maatje te klein dan maar ruilen maar wat complex zeg leer wat van andere bedrijven wel mooie producten!

Topkwaliteit

Prima sneakers Zitten perfect Sweatvest zit ook perfect En goede kwaliteit

Hippe oranje sneakers

Ook met 59

Truien zij dikker als verwacht

Oude tijden komen terug

Goede kwaliteit, overzichtelijk site, met goede informatie ( ook over maatvoering schoenen en kleding. Super snelle levering

Top service en kwaliteit

Zeer snelle service binnen een paar dagen had ik de schoenen binnen voor een zeer goedkope prijs. Schoenen zijn mooi van kleur en van topkwaliteit. Had van een vriend gehoord dat je wel een maat groter moet pakken dan je normaal in je schoenen hebt. Dit dus ook gedaan en geen spijt van gehad.

Topper

Voor de zoveelste keer en met grote plezier!

Zeer goede ervaring met Quick.

Zowel kleding als schoeisel bevallen prima!! Goede pasvorm en prijs kwaliteit verhoudingen. Inmiddels al een behoorlijke kast vol Quick en blijf verrast!!

Toppie

Snelle en goede service, ook altijd leuke aanbiedingen

Prachtige schoenen weer van dit iconische merk

Naast de hele snelle levering ben ik altijd zeer tevreden over de schoenen. Mooi design, prima pasvorm en alle kleuren

levering was snel

Goede schoenen die heel goed zitten

Super mooie producten

Blij met de aankopen die ik heb gedaan.

Prima Webshop

Quick. Een oud en vertrouwd Nederlands merk. De kwaliteit stelt nooit teleur. Ik heb diverse keren besteld en mijn ervaring is prima. De levering is snel en betrouwbaar en afhandeling van eventuele retouren verloopt probleemloos. Ik kan deze shop aan iedereen aanbevelen.

Prima snelle levering

Zie boven

Perfect, snel.

Perfecte schoenen voor een prima prijs, dat vallen klein serieus nemen scheelt echt een maat. 43 werdt 44.

Heel tevreden

Hele goede service

Prima producten . Enige nadeel is dat je zowel bij de bestelling en eventueel bij een retour portokosten moet betalen .

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen