Wederom goede artikelen en keurig bezorgd.

Goede communicatie via mail

Correct en goed levering van product

Schoenen besteld.

Via Instagram advertentie gezien en op de site gekeken. Kwam leuke schoenen tegen en besteld. Dag erop al binnen, helemaal naar het zin.

Prachtige schoenen voor een prima prijs

Snelle levering en product voldoet volledig aan de verwachtingen

Happy!

Top Quality clothing.

Schoenen niet ontvangen

Hoe kunnen jullie mij een bericht sturen of ik tevreden ben over de schoenen!!! DHL heeft de schoenen naar jullie terug gestuurd. Dan krijg ik een credit van de schoenen! Gelijk doorgegeven vie de klantenservice per mail, dat jullie de schoenen nogmaals moeten sturen. Dat word dus niet gedaan. Heeeeellllll slecht!!!!!

Beste Andre, Wat vervelend dat DHL het pakketje retour heeft gestuurd. Helaas was dit niet bij ons bekend en is de retour volgens onze retourprocedure administratief verwerkt. Uw melding kwam bij onze klantenservice binnen, nadat de terugbetaling was gedaan. Om die reden was het helaas niet mogelijk om de bestelling opnieuw te versturen en is u aangeraden de bestelling opnieuw te plaatsen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groeten Q1905

Zeer mooie en goed zittende schoenen

Moderne eigenschappen in klassieke verpakking!

Goed voetbed, prima pasvorm en nog een Quick ook!

mooi en sportief

lopen lekker

Q zoals Q in James Bond...innoverend.

Heb gevoetbald. Begon met Quick en zelfs vele jaren later in de zaal ook nog met Quick...de André van der Leij. Altijd topschoenen geweest. Nostalgie...met een heel tevreden gevoel. Trendy met de kwaliteit van vroeger. 1 minpunt.....het wordt super netjes ingepakt ;-)

Al jaren fan!

Trendy modellen en kleuren en een geweldige pasvorm!

Vlotte levering en mooie kleding.

Geweldige producten!! Nooit geweten..

Mooie kwaliteit producten. Gauw meer hiervan!!

Snel duidelijk

Alles is erg snel inhuis. Goede informatie tav de bestelling

Top, perfecte snelle service!

Topschoenen, past altijd en zitten direct als gegoten! Nooit problemen met zere voeten in het begin.

Hi, Fijn om te lezen. Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Groet, Q1905

Jas en zwembroek passen perfect. Goede kwaliteit. Snelle levering

Hi, Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Heerlijke golfschoenen, ben er erg blij mee.

Prima afhandeling van mijn bestelling en ik ben zeer tevreden over de schoenen. De schoenen hebben een professionele look en zitten heerlijk.

Hi, Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent over de schoenen. Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de schoenen! Groet, Q1905

Prima geregeld !!

Regelmatig wat besteld altijd goed geregeld!!

Hi, Fijn om te lezen. Bedankt voor de goede review en de aanbeveling. Groet, Q1905

Top aankoop

Schoenen zitten perfect, en goede kleuren T-shirts ook oké

Hi, Fijn om te lezen. Bedankt voor de positieve feedback en aanbeveling. Groet, Q1905

Helemaal tevreden!

Hi, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

slecht

Voor de 2e keer 2 truien besteld, waren te klein, via DHL retour gezonden naar Monta het retouradres wat op de retourticket staat maar het komt daar nooit aan wordt aangegeven. U moet maar contact opnemen met DHL wordt er gezegd. Bij DHL blijft steeds staan dat het in behandeling is. Maar er komt geen geld retour en ook geen truien. Is dit de handelswijze van Quick 1905, kan me dit niet voorstellen.

Beste Han, Via de mail hebben wij contact gehad over de retourzending. Via onze site is de mogelijkheid om de retourlabel aan te schaffen, op deze manier is het voor ons mogelijk om de zending te traceren. In dit geval heeft u ervoor gekozen om het pakket zelf retour te sturen, waardoor wij geen inzicht hebben in de retourzending. Graag had ik dit voor u op willen lossen maar, gezien u de verzender bent kunnen wij dit helaas ook niet bij DHL opvragen, hierom heb ik u aangegeven contact op te nemen met DHL. Graag hoor ik het van u als u een reactie vanuit DHL ontvangt. Groet, Q1905

Mooie schoenen!

Mooie schoenen, maat is precies goed. Blij mee. Snel geleverd.

Hi, Bedankt voor de positieve feedback, fijn om te lezen. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Helemaal top!

Prijs/kwaliteit helemaal goed en quick service!

Hi, Fijn om je positieve feedback te lezen. Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Top sneakers

Zitten lekker aan mijn voet en goede tip maatje groter

Hi, Goed om te lezen dat de schoenen fijn zitten. Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de schoenen! Groet, Q1905

Twee paar schoenen gekocht. Let goed op de maat

Ik had rekening gehouden met de maat maar toch was de Typhoon te klein. Geruild; je bent dan wel retour verzendkosten kwijt. Normaal pas ik in 44/44,5 maar de Typhoon maat 46 nu past goed. Ik ben verder tevreden over de schoenen.

Hi, Fijn om te lezen dat je ondanks de omruiling tevreden bent met de schoenen. Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.