Gewoonweg fantastisch van A tot Z

Nvt

Goed product, goede service, goede prijs!

Helemaal tevreden met mijn nieuwe sneakers. Vallen inderdaad klein, dus een maatje groter besteld. Niet mijn eerste quickies en zeker niet de laatste!

Snelle service ! Top schoenen!

Fijne schoenen tegen een aantrekkelijke prijs!

Heldere site, makkelijk bestellen, goede aanbiedingen.

Geweldige schoenen. Ik hoef ze niet eens in te lopen. En de schoenen kwamen met extra (witte) veters en extra dunne inlegzolen.

Snelle professionele service met top producten

Ik ben gewoonweg fan geworden. Meestal binnen 1 a 2 dagen binnen, goede communicatie eromheen en domweg kwalitatief goede producten. Terecht dat het merk Quick helemaal terug is !

Snelle levering zeer goede kwaliteit

super oke

top product,goede pasvorm....stelt weer niet teleur

Pico Bello

Alles soepel verlopen

Altijd topkwaliteit

Prettig om bij Quick aankopen te doen. Zeer vlotte levering

Gewoon goed

Prima schoenen prijs/kwaliteit

Besteld, volgende dag al in huis, helemaal naar wens!

Een keer besteld en altijd verwend.

Al meerdere jaren draag ik, met veel plezier, de kleding van Quick, snelle levering, dus vandaar bestel ik de volgende keer, weer hier!!!

In één woord TOP

Top service mooi bedrijf

Wat een top bedrijf service ongekend en vriendelijk.

Weer drie paar quick schoenen erbij , passen goed en lopen lekker .

De drie paar die ik nu weer heb gekocht , andere kleurtjes en passen prima . ook de prijs in de aanbieding is altijd mooi mee genomen .

Heel blij met mijn nieuwe "retro" speakers.

Blij met mijn schoenen. Een paar retour gestuurd vanwege foutieve maatvoering. Contact met de serviceafdeling gehad. Zeer plezierig en netjes geholpen (Stephanie).

mooi product

Mooi shirt besteld van goede kwaliteit. Levering mag iets sneller.

Als vanouds!

De herinneringen aan vroeger kwamen direct boven, waaronder comfort en pasvorm. Net pantoffels. Heerlijk!

Leuke vlotte schoenen

Quick verkoopt leuke, sportieve vrolijke schoenen. Daarbij liggen de prijzen niet al te hoog en lopen de schoenen prima. Nadeel aan kopen bij Quick vind ik dat zowel bij eerste verzending als bij terugsturen de portokosten voor de koper zijn. Bij een paar schoenen van 50-60 euro moet je dus nog 6 euro optellen voor verzending EN 6 euro mocht je ze terugsturen.... Dat is wat mij betreft het enige minpunt.

Prima schoenen en uitstekende levering

De schoenen zijn van prima kwaliteit en zien er echt goed uit. Daarnaast vind ik het altijd fijn als mijn verwachting iets wordt overtroffen. Dat is zeker gelukt.

Uitstekende materiaal en pasvorm

Uitstekend merk

Prijs kwaliteit is uitstekend! 2 keurige en fijne polo’s aangeschaft voor €77,-.

Mooi product, snelle levering

Fantastisch mooi product

Mijn “merk” altijd top

Prachtige shirts van een uniek merk. Ik ben een fan.

prima service alleen de retour afhandeling niet echt snel

een mooie product en een prima service alleen product retour gestuurd om dat het te klein was en nu nog steeds geen geld terug vindt ik niet echt netjes mvg Jeroen

Hi, Wat jammer dat het product te klein was. Het bedrag is teruggeboekt op 11 mei j.l., het kan namelijk tot 14 dagen duren voordat de retouren verwerkt worden bij het distributiecentrum. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden, maar wij begrijpen dit misschien over het hoofd is gezien. Als u in de toekomst nogmaals een vraag heeft dan kunt u deze altijd stellen aan onze customer service via service@q1905.com. Groeten, Q1905