Snel geleverd, mooie producten. Retourzending snel verwerkt. Zeer tevreden.

Niet te duur

Altijd goed spul en snelle levering toppie

Makkie

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen

Helemaal top!

Keurige shirts en snelle levering.

Mooi en kwalitatief produkt

Ik ben tevreden over de snelle levering en kwaliteit

Mooie polo

Snel geleverd. Kwaliteit is top Neem wel een maatje groter.

Helemaal geweldig

Korte lijntjes als er een product toch niet blijkt te zijn. Netjes een mail gekregen met excuses en alternatieven. Na via de mail wat anders te hebben uitgezocht kreeg ik weer heel snel een reactie terug en de volgende dag alles netjes in huis.

Supersnelle levering, degelijke kwaliteit

De webwinkel is erg toegankelijk en klantvriendelijk. Producten van hoge kwaliteit. Binnen 24 uur werd product geleverd.

geweldig bedrijf dat doet waar kwaliteit hoog in t vaandel staat

al jaren koop ik hier mn schoenen en polo shirts. Altijd op beloofde tijd bezorgd en altijd van uitstekende kwaliteit. TOP

Snelle levering en goede kwaliteit polo shirts

Zie hierboven!

Prima geregeld

Ken het merk al uit mijn jeugd en kreeg van een neef een paar Quick voetbalschoenen. Mooi Nederlands merk met voldoende keus voor iedereen.

Top polo

Ik had er al 3, nu weer 3 erbij

Ga zo door

Lekker schoentje

Ik wil graag nieuwe schoenen passen maar de maat was gewoon goed. En quick was zeker wat voetbalschoenen betreft altijd mijn merk.

Erg goed

Snelle levering levering. Kwaliteit shirts is mooi. Alleen pakket bij een afhaalpunt laten bezorgen omdat de DHL bezorging waardeloos is en je bestelling in weer en wind over de schutting gegooid wordt of ergens af gegeven wordt zonder bericht. Voor 5 sterren een andere of tweede bezorgdienst nemen zodat er keuze is.

Snelle levering en goede service kleding en schoenen van goede kwaliteit.

Leuke schoenen mooie prijs snelle levering

Wel een beetje suf dat je bij de groene schoen met groene veters een paar witte reserve veters krijgt. Hetgeen natuurlijk wel een goede service is, die extra zolen en veters.

Na vele jaren bestellen is Large ineens te klein

Na vele jaren bestellen is Large ineens te klein en de kwaliteit van de polo’s veel minder dan ik gewend ben.

Beste Cor Wat vervelend dat u een mindere kwaliteit van de polo's ervaar. Wilt u hierover contact opnemen met onze klantenservice via: [email protected]. Wilt u hier dan ook een foto bijvoegen van de klacht? Onze collega's van de klantenservice kunnen dit voor u oppakken. Groet, Q1905

Prima kwaliteits schoen met goeie pasvorm

Top8

Super snel prima communicatie.

Super snel prima communicatie, ook toen ik een verkeerde maat had.

Vlugge en correcte levering

Netjes afgeleverd.

Super snelle levering en goede kwaliteit kleding

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Dhl app gaf aan dat het pakket beschadigd onderweg en retour ging. Dus mijn bestelling heb ik nooit gekregen.

Beste Marcel, Wat vervelend dat u problemen ondervind met de bezorging vanuit DHL. Wij zullen dit dan ook aan DHL doorzetten. U heeft ons gevraagd de order te annuleren, wanneer wij deze retour hebben ontvangen, zullen wij dit in orde maken voor u. Groet, Q1905

Super retro

Stijlvolle retro sneakers goede pasvorm Zit perfect!

Makkelijk en snel

Snel overzichtelijk en goed

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.