Blij met mijn mooie poloshirts en de prima kwaliteit

Nog steeds een mooi Nederlands merk met kwalitatief mooie producten voor betaalbare prijzen.

Accuraat en kwaliteit

Ze passen goed

Erg tevreden met de pasvorm

Topaankoop weer

2 paar schoenen en 2 polo's gekocht, wederom zien ze er fantastisch uit ! DHL maakte er een potje van maar toch op tijd aangekomen voor de vakantie. Inpakken en wegwezen nu!

GEWELDIG!!

Voorlichting was vakkundig. Prijsstelling erg goed en vlotte levering!!

Prima waar voor mijn geld!

Mooie shirts en zien er uit zoals op de foto,s.

Mooie kwaliteit

Keurig op tijd geleverd en prima pasvorm een mooie kwaliteit van de polo’s

Tot nu toe geen problemen maar heb het nog niet gedragen en gewassen

Beste Marc, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Super snelle levering producten zagen er prima uit de maat was ook goed.

Beste Freek, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Redelijk tevreden

Helaas komt de kleur van de bestelde Taupe Quick sneaker niet overeen met de foto op de site . Op de site kleurt hij naar Beige en dat is de redenen waarom ik deze heb besteld, nou is de geleverde sneaker echt één donkere Taupe kleur . Dus ik heb nou iets wat ik eigenlijk niet wil . Mijn belangstelling ging dus uit naar de Beige kleurige sneaker zo als hij op de site staat ( ik neem nog contact hierover op met de klantenservice) verder zijn de geleverde sneakers van goede en mooie kwaliteit

Beste Kees, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen, dat de kleur niet overeenkomt. Wij gaan de feedback over de kleur van de schoen, intern doorgeven aan de juiste collega. Groet, Q1905

Mooi en uitstekend passende sportbroek

Via de website kon ik supersnel vinden wat ik zocht. Nog voor een voordeelprijs ook. Quick, mijn merk!

Beste Heim, Goed om te lezen. Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Mooie schoen, prachtige kleur

Ik twijfel wel over de zool, krijg ik geen pijn in mijn voeten als ik lang moet staan. Het zijn geen loopschoenen, dus andere eisen maar is de zool niet te dun. Kan ook aan mijn gewicht liggen! Dat moet ik uitvinden!

Beste Ad, Bedank voor uw review. Voor advies over schoenen, kunt u ook altijd contact opnemen met onze collega's van de klantenservice. U kunt dan mailen naar [email protected] Groet, Q1905

Geleverde past bij verwachting.

X

Beste Siebe, Bedankt voor de review en aanbeveling. Groet, Q1905

Slecht

Ik heb de hele bestelling niet gehad! De domme courier kon zgn mijn huis niet vinden

Hi Kazim, Wat vervelend dat de bezorging niet helemaal goed gaat. Wil je hierover contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice via: [email protected]. Mijn collega's kunnen dit dan verder oppakken. Groet, Q1905

goede pasvorm

Snelle levering. Juiste maat en kwaliteit

Beste Henry, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Mooie lijn blij mee, geef me persoonlijke korting

Beste Coen, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Precies wat ik verwachte.

Mooie schoenen voor een mooie prijs, pasvorm 1 maat groter zoals in advertentie vermeld. Heb de oude van hetzelfde merk weggegooid na 30 jaar met plezier te hebben gedragen.

Beste Martin, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met de nieuwe schoenen. Groet, Q1905

Prima!!

Prima ervaring met alle artikelen tot nu toe. Ook over de levering ben ik tevreden.

Beste Hans, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankopen! Groet, Q1905

Perfecte sneakers van Quick

Goede pasvorm, mooie kleuren ik heb ervan wat gehad.

zeer goed

mijn kleding was snel geleverd en ziet er mooie

Gekregen wat ik verwachtte

Vlot en duidelijke communicatie

Gewoon goed.

Duidelijke site, werkt makkelijk en leuke prducten.

kwaliteit is perfect

Pasvorm Goed Kleuren Helder Heb mijn schoonzoon Quick aanbevolen.

Beste Willem, Leuk om te lezen! Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen