Goede kwaliteit, snelle levering

Ik bestel regelmatig artikelen bij Quick/1905, en ben nog nooit ontevreden geweest over de geleverde spullen..hoogwaardige materialen, snelle levering, redelijke prijzen.

Maatvoering aanpassen, meeste te klein volgens aanduiding!

Meest bestelde kleding retour ivm. Maatvoering ( xxxl = xxl!

Hi Daan, Wat jammer dat de bestelde artikelen te klein waren. Wil je ons laten weten op service@q1905.com om welke artikelen dit gaat? Dan kunnen wij kijken of wij hier iets in kunnen betekenen. Groeten, Q1905.com

Ik ben echt blij met de donker groen bestelde schoen #aanrader

Helemaal goed. Mooi donker groen en loopt 100%.

Te klein

Bestelde schoenen zijn te klein. Altijd draag ik 44 maar nu niet passend. Schoenen moeten op eigen kosten retour. Ik zou dan nieuwe kunnen bestellen maar moet dan weer verzendkosten betalen… Voor mij geen Quick meer!

Hi Rienk, Wat jammer dat de schoenen te klein waren. Dit kan inderdaad onderling per merk verschillen. Wist je dat je bij retourneren van een complete order de originele verzendkosten van €6,95 altijd retour krijgt? Groeten, Q1905.com

Zeer soepele winterschoen

Ze lopen als pantoffels daarom zonder twijfelen nadat t eerste paar na paar jaar echt versleten was gelijk een zelfde soort nieuwe gekocht

Echt een super snelle levering. Top schoen dus echt een aanrader

Mooie schoenen

Zitten goed

lekker op tijd

en weinig problemen met verzending.

Perfect ontvangen

Alles naar wens verlopen

Verkeerde kleur, supersnel geregeld!

Prima schoenen

Leuke schoenen, vooral de retro look is super, vooral bij de jongere is Quick (Q1905) niet meer bekend, ik doe dus direct aan een stukje geschiedenis uitleg over het merk.

perfect

overzichtelijke web-site snelle en correcte levering

Niet echt tevreden

Mijn schoenen nog steeds niet ontvangen. Zitten al 4 dagen in de auto van DHL. Volgens track & tracé. Altijd hetzelfde met dhl

Top service volgende dag artikel geleverd

Alles wat er wordt beloofd word ook waargemaakt.

Mooie kleding, snelle levering

De kleding is van zeer mooie kwaliteit. Perfect afgewerkt, een aanrader!

Ze passen goed zitten lekkker Ben benieuwd of de lente wel blijf en niet korten wordt na het wassen , was altijd 40 graden

Hi Jeroen, Fijn dat de truien goed passen. Wij adviseren om onze kleding op 30 graden te wassen. Het wasvoorschrift vind je altijd op de site. Wasvoorschrift Was dit product binnenstebuiten Was met gelijke kleuren Maximaal op 30℃ Groeten, Q1905

Prima service snelle levering.

Goede kwaliteit en supersnel geleverd.

Goede kwaliteit en supersnel geleverd.

Goed geregeld allemaal

Ik had perongeluk 2 x dezelfde kleur schoenen besteld. Zonder extra kosten heb ik een andere kleur schoenen ontvangen. Zelfs geen extra verzendkosten.

Te klein , geen grotere maat meer te krijgen

Te klein geen grotere maat op voorraad

Hi Cees, Wat jammer dat we de trui niet meer in een grotere maat hadden. Deze komt uit onze wintercollectie en die begint inderdaad aardig te slinken. Binnenkort zullen wij weer nieuwe artikelen presenteren voor onze nieuwe lente/zomercollectie. Groeten, Q1905

Mooie kwaliteit

Kleding van mooie kwaliteit in een normale pasvorm

Snel secuur en goed

Alles naar wens

Mooie schoenen, snelle levering

Net zoals vorige levering super snel

Goede kwaliteit en snelle service

Boven verwachting goed

Prima product en snelle levering