Gevonden wat ik zocht.

Overzichtelijke site. Gevonden wat ik zocht. Snel en correct geleverd. Blij mee!

Helemaal prima

Goede service via mail, snelle bezorging en mooie trui!!!

Goede pasvorm, mooi afgewerkt, prettig comfort! Helemaal goed. Ik kan het van harte aanbevelen.

Zoals altijd goed!

Bestel alleen quick voor mijn man omdat hij alleen dat wil dragen!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle levering

Gewoon goed

s Avonds om 20.00 uur besteld vlgd dag om 18.00 uur geleverd. Prima geregeld

Vlotte afwikkeling en prima retour service

Niets dan lof. Ook bij een persoonlijke vraag vrijwel direct en passend antwoord.

Topproduct

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Prima schoenen

Zitten heerlijk

Top communicatie

Goed geholpen en snel,zelfs na terug sturen pakketje nr1 advies gekregen om opnieuw te bestellen. Artikel snel binnen.top

Een snelle levering van een mooi product. Heb lang getwijfeld maar ga in de toekomst vast nogmaals bestellen.

Heerlijke broek!

Heerlijke broek. Goede kwaliteit, prima pasvorm en een prima prijs. Aanradertje!

Supersnel bezorgt

Fijne bestelsite en snelle bezorging

Snelle levering, vriendelijke service

Ik had een blauwe trui besteld maar die bleek niet op voorraad. Uiterst correct behandeld en blij met mijn groene trui!

Comfortabel en classy

Mooi product, stijlvol

Prijs/ Prestatie top!

Bestellen is binnen 3 dagen binnen met prima kwaliteit product!

Snelle levering wel hoge verzendkosten

Makkelijke en overzichtelijke en duidelijke website. Snelle levering, maar wel hoge verzendkosten. Tevreden met de aankoop.

Mooie spullen, snel geleverd!

Zeer voor herhaling vatbaar!

Fantastische collectie...prijs kwaliteit in orde

Superkwaliteit en zeer snelle levering!

Mooie moderne collectie prima prijs/kwaliteit verhouding en een uitstekende snelle levering!

Cfm advertentie. Makkelijk besteld, snel in huis. Goed product.

Prachtig

Super mooie kleding en schoenen .. Heb er al een aantal gekocht Blijft mooi na vele malen dragen .

Heerlijk zittende pracht schoen

Simpele keuzemenu's met mooi overzicht van assortiment. Na de bestelling kwam de bezorging binnen 12 uur (zondagavond besteld) Werkelijke schoen was precies die op de foto (kleur en vorm).

Lekkere schoen!

Mooie schoen die lekker zit.

Ziet er mooi uit en past perfect.

Het bestelde werd snel geleverd en was compleet. De maten waren goed en het was, zoals het er uitzag op de site. Mooie kleding en ik ben er blij mee.