Laden reviews...
Laden reviews...
990 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden herhaaldelijk hoge kwaliteit en betrouwbare levering. De meeste reviews prijzen snelle verzending en goede prijs-kwaliteit. Een enkele opmerking gaat over maatvoering of retourneren, maar problemen worden meestal snel opgelost.
Mooi en Snel,Super!!
Beveelt aan
24 June 2026
Tedd
Den Haag
2x polo en een oranje hoedje gekocht. Bestelling en levering ging prima. Makkelijk te vinden en levering volgens afspraak. Ik heb alleen wat problemen met de maatvoering. Polo's koop ik altijd XL of XXL, echter had ik hier beter XXXL kunnen kopen. De kleding valt echt erg klein. Het oranje hoedje was ook kleiner als verwacht. Over de kwaliteit kan ik nog weinig zeggen, het ziet er goed uit maar of dat na een paar keer dragen nog zo is weet ik niet.
Beveelt aan
24 June 2026
Ronald
Lelystad
Ervaring tot nu toe goed, heb alleen nog geen signaal ontvangen dat ik ze op kan halen bij eennafhaalpunt.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Ruud
Delft
Al vaker schoenen besteld, leuk en prima pasvorm. Ook de korte broek is weer uitstekend
Beveelt aan
23 June 2026
Frank
Didam
goede verpakking snelle levering kortom goed
Beveelt aan
23 June 2026
Tonny
Mill
Top
Beveelt aan
23 June 2026
Paul
Elburg
Beste Paul,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles weer naar wens was en dat uw bestelling snel is geleverd.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
website is toegankelijk en hele aankoopproces is makkelijk uit te lopen,
Beveelt aan
23 June 2026
Henk
Brielle
Beste Henk,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding, de pasvorm en de snelle levering.
Ook goed om te lezen dat u onze website toegankelijk vindt en dat het aankoopproces eenvoudig verliep.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
De shirt is de mooiste en opvallendste van alle oranje-shirts die ik heb gezien
Beveelt aan
22 June 2026
John
Arnhem
Beste John,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het oranje shirt goed past en dat u zo tevreden bent over de uitstraling.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Mooie ahirts, snelle levering, goede website
Beveelt aan
22 June 2026
Henk
Eindhoven
Beste Henk,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de shirts, de snelle levering en onze website.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Oké
Beveelt aan
22 June 2026
Frans
Middelburg
Beste Frans,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Als boven. Eerste ervaring met Q1905 kan ik omschrijven als prettig .
Beveelt aan
21 June 2026
Huub
Laren
Beste Huub,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw eerste ervaring met Q1905 prettig is geweest en dat u tevreden bent over de snelle levering en service.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Correct
Beveelt aan
20 June 2026
Antoine
Rosmalen
Beste Antoine,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles correct is verlopen.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Prima geregeld, Goede communicatie over de levering.
Beveelt aan
20 June 2026
stephan
Amersfoort
Beste Stephan,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u het nostalgische karakter van ons merk waardeert en tevreden bent over de communicatie en levering.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Mooie trui en een goede prijs.
Beveelt aan
20 June 2026
John
Hoofddorp
Beste John,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de trui goed bevalt en dat u tevreden bent over de kwaliteit, prijs en snelle levering.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Kwaliteit en service prima maar hoedje is te klein(of mijn hoofd is te groot).
Beveelt aan
19 June 2026
Joop
Barendrecht
Beste Joop,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en onze service.
Jammer dat het hoedje niet goed past. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Mocht u het artikel willen retourneren, dan kunt u gebruikmaken van onze retourprocedure.
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Ik had twee paar schoenen gekocht, wilde er eentje ruilen. Klantenservice heeft mij daarbij prima geholpen.
Beveelt aan
19 June 2026
Remco
Groningen
Beste Remco,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice bij het ruilen van uw schoenen.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Top zitten goed geen harde zool
Beveelt aan
19 June 2026
John
Leiden
Beste John,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de schoenen goed zitten en dat de zool comfortabel aanvoelt.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een korte broek aan mag op mijn werk. Een vrouwelijke collega prees mijn bruine benen die nóg bruiner leken door mijn nieuwe, witte sneakers van Q1905. Ze zitten ook heerlijk en had ze een dag na de bestelling al binnen. Ik draag al bijna tien jaar alleen maar sneakers van Q1905.
Beveelt aan
19 June 2026
Stephan
Oost- West- en Middelbeers
Beste Stephan,
Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat uw nieuwe witte sneakers niet alleen heerlijk zitten, maar ook nog complimenten opleveren!
Fijn dat de levering snel was en dat u al bijna tien jaar met plezier sneakers van Q1905 draagt. Dat waarderen we enorm.
Veel plezier met uw nieuwe sneakers en bedankt voor uw vertrouwen in Q1905!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Het is ook het merk van mijn eerste voetbalschoenen in 1955.
Beveelt aan
19 June 2026
Leen
Abcoude
Beste Leen,
Bedankt voor uw review. Wat bijzonder om te horen dat Quick ook het merk was van uw eerste voetbalschoenen in 1955. Mooi dat u na al die jaren nog steeds voor ons kiest.
We waarderen uw vertrouwen enorm en wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Snelle service, prima kwaliteit. Weer zeer tevreden met mijn nieuwe schoenen
Beveelt aan
19 June 2026
Gert
Wageningen
Beste Gert,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de aanbieding, de snelle service en de kwaliteit van de sneakers.
Mooi dat de nieuwe schoenen goed bevallen. Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Alles wat ik tot nu toe heb besteld is perfect en draag het met plezier. En is er iets met een item dan bel je naar klantenservice en krijg je een vriendelijke samantha aan de lijn die alles perfect met je oplost, gelijk handelen en omruilen als dit wenselijk is. Gewoon zoals het moet, ga hier zeker meer bestellen vooral in de outlet en sale deals genoeg te vinden.. Thx voor alles Q1905
Beveelt aan
17 June 2026
Ron
Breukelen
Beste Ron,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw aankopen goed bevallen en dat u de producten met plezier draagt.
Ook bedankt voor uw complimenten over onze klantenservice. We geven uw mooie woorden graag door aan Samantha. Fijn dat u onze service als vriendelijk, snel en oplossingsgericht ervaart.
Veel plezier met uw aankopen en bedankt voor uw vertrouwen in Q1905. We hopen u nog vaak terug te zien, zowel in onze collectie als bij onze outlet- en sale-acties.
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Heerlijk om te dragen
Beveelt niet aan
17 June 2026
Dick
Poeldijk
Beste Dick,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het product heerlijk draagt en goed bevalt.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Jammer dat de kosten hoog zijn voor verzending en retour zenden. Dit kost al snel 15€ en dat belemmert meer te gaan beselken terwijl er leuke en mooie artikelen zijn.
Beveelt aan
17 June 2026
Theo
Maasdijk
Beste Theo,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de materialen en de afwerking van onze producten.
Dank ook voor uw feedback over de verzend- en retourkosten. We begrijpen dat deze kosten een rol kunnen spelen bij het plaatsen van een bestelling. We nemen uw opmerking mee en waarderen het dat u dit met ons deelt.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Ik heb 2 polo s en een vest besteld en de kwaliteit is echt super. De polo s zitten echt fijn aan je lichaam. En mijn wat ook wel fijn is ..mijn vriendin vond ze ook mooi en paste perfect. Kortom top merk .
Beveelt aan
16 June 2026
Marc
Tilburg
Beste Marc,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de polo’s en het vest en dat de pasvorm zo goed bevalt.
Leuk om te lezen dat de kleding ook bij uw vriendin in de smaak viel. Bedankt voor uw vertrouwen in Q1905!
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Snelle doorloop tussen aanvraag en ontvangst. V BV
Beveelt aan
16 June 2026
Philip
Dordrecht
Beste Philip,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de sportieve collectie en de snelle afhandeling van uw bestelling.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Q1905
Nijverheidstraat 11
3291 CH Strijen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops