Quick een sterk Nederlands merk, prima kwaliteit

Hip vorm gegeven met de keuze om het heel sportief er uit te laten zien door middel van de mee geleverde witte veters of minder opvallend en sportief door middel van de mee geleverde veters in dw kleur van de schoenen

Super service en zeer nette mailwisseling

Ik had 2 shirts grkocht 1.ging terug het bedrijf mailde mij en ik kreeg direct antwoord binnen 3 dsgen heb ik mijn bedrag terug!!! De hoody die we hebben gehouden is van prachtige kwaliteit en mooie kleur zeker aan te raden!

Weer goed gevoel

Goed merk,goede levering.

Gaaf

Super gave sneakers en een mooie kleur

Geen retour formulier

Kost veel moeite om het retour te sturen.

Niets mis mee .... :-)

Niets mis mee .... :-)

Helaas zit er kleurverschil tussen links en rechts. Rechts lijkt wel vies maar krijg het er niet af. Terugsturen had gekund maar ik had geen nette schoenen meer voor een verjaardag. Ik denk gewoon pech! Ze zitten wel heerlijk.

slecht

ik heb spullen gekregen die ik helemaal niet besteld heb , ze moeten retour , ik moet zelf de verzendkosten betalen terwijl het niet mijn schuld niet is . compleet verkeerde artikelen gekregen nu afwachten of ik mijn geld terug krijg ik ben zeer teleurgesteld ! het is gewoon slecht !

Beste H. Winschoten, Wat vervelend om te lezen, dat u verkeerde artikelen heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak. Uiteraard lossen wij dit voor u op, en hoeft u daar geen kosten voor te betalen. Helaas zien wij dat er geen melding, hiervan gemaakt is bij onze klantenservice. Wij vragen u, om een mail te sturen naar [email protected], onze collega's van de klantenservice, gaan dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Q1905

Mooi product en keurig volgens afspraak geleverd.

Polo shirts mooi afgewerkt en mooie sportieve uitstraling.

Na 1x wassen veel pluisjes en stiekem is al uit mouw

Niet beste kwaliteit na 1 x wassen veel pluisjes en bijna geen stiekem maar uitgelubbert.

Beste Peter, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over een artikel. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door een mail + foto te sturen naar [email protected] De medewerkers van onze klantenservice, zullen de klacht verder in behandeling nemen. Groeten, Q1905

Flitsend mooi

Mooie schoenen met allemaal flitsende kleuren. Snelle levering!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit is zeer goed en mooie kleur. De levertijd was ook zeer snel. Dus gewoon top.

Schoenen passen prima

Uitstekende schoenen, goede pasvorm en van mooi materiaal gemaakt.

Snelle levering, advies om een maat groter te bestellen ivm de pasvorm perfect. Lopen heerlijk.

Top schoen

Zo mooi, snel geleverd en supermooi.. enige minpuntje.. NL product maar dan toch in China gemaakt, zonde

Super service.

Maat te klein besteld, omruiling direct geregeld. Super klantenservice. Kwaliteitschoenen voor een mooie prijs. Top!

Vlotte, correcte leving. Super mooi en hoogwasrdig product!

Na 36 uur algeleverd, keurig verpakt en supergoed gecommuniceerd via mail en app. Hoogwaardige kwaliteit voor een eerlijke prijs!!

Goede maat en kleur

Erg tevreden met mijn bestelling

Quick doet zijn naam eer aan

Supersnelle levering! Op zondag middag besteld, en op maandagmiddag kon ik de schoenen ophalen uit de pakket automaat! Daarbij ook een scherpe sale prijs! Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb de schoenen alleen maar gepast.

Gewoon goed

Doet wat wordt aangegeven

Het is uitstekend!

Is zeer positief! Prijs kwaliteit verhouding is goed .

Mooie kwaliteit

Valt inderdaad groot. Een maatje kleiner bestellen kan met gemak

Niet gehad

Niet gehad

Beste Erik, Wat vervelend dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Zou u hiervoor contact op willen nemen met onze customer service via [email protected] Onze medewerkers kunnen een onderzoek bij DHL opstarten, om uit te zoeken waar uw pakketje zich bevindt. Groeten, Q1905

Top T-shirts zitten heerlijk

Je betaalt iets meer, maar dan heb je ook wat

Top, precies zoals ik gehoopt had

Zeer hoge kwaliteit en pasvorm perfect, zeker omdat de bijgevoegde tips aangaven waar je op moest letten. Daarnaast snelle en nette levering, alle waarde naar de investering. Trots op.