Fantastische schoenen, schitterend ontwerp, nog steeds!

Zonder poespas sportschoenen

Super blij met deze kleur

Inmiddels al mijn 6e paar … zo verslavend al die kleuren …maar zitten heerlijk en lopen net zo lekker … volgende paar word de nieuwe blauwe suède uitvoering

Mooie schoenen

Deze sportieve werkschoenen kun je prima ook op kantoor aan. Niet te zwaar en voldoen toch aan het predicaat werkschoen, zien er sportief. Blij mee.

1 maatje groter gekocht, past perfect!

Mooie kleding en goede snelle service

Koop vaker kleding bij quick, vind het leuke kleding zowel casueel als sportief! Zeker een aanrader

Kan niet beter

Snelle levering, goede overzichtelijke website. Niets op aan te merken.

Uitstekende service, nadat product verkeerd geleverd was!!!

Zie hierboven

Snelle Jelle

1 x dat ik bestel bij jullie. Snelle service , netjes in een mooie verpakking Professioneel Top Mvg Ineke Teljoaroeboen

Zit prima

Gewoon tevreden.

Mooie schoenen en quick geleverd

Bestellen ging snel en de volgende dag al geleverd. Zelfs een paar mooie gekleurde veters in de doos

Goede pasvorm, mooie kleur

Heb mijn trui half zip nog niet zo lang, maar wel al ‘n keer gedragen, de trui past goed en zit prettig. In binnenruimte niet te warm, buitenshuis onder ‘n jas warm genoeg en niet propperig.

Super snelle levering en top kwaliteit

Levering binnen 24 uur. Super kwaliteit en lekker zittend.

Keurig geregeld mooie schoenen

Mooie schoenen

Mooi afgewerkte schoen

Mooi afgewerkt en prima zittend

Fijne kwaliteit schoenen

Prima schoenen voor een leuke prijs. Snel geleverd.

Superschoenen

Wat een kwalitatief hoogstaand merk is dit!

Zeer snelle levering

Retour

Maatvoering klopt niet. Schoen is echt meer dan een maar te klein. Misschien goed het erbij te vermelden dat schoen kleiner valt. Nu onnodig verzendkosten betaald.

Hi Sandra, Wat jammer dat de schoen te klein was. Wij hebben bij de door jou bestelde schoen nog geen melding gehad van een te kleine maatvoering. Uiteraard kan een maatvoering afwijken en helaas kan dit afwijken per type schoen en per merk. Wij zagen dat de schoen inmiddels al retour is gestuurd, zodra het distributiecentrum de retour heeft verwerkt zullen wij dan ook de retour afhandelen. Wist je dat je bij het retoursturen van een complete order ook de originele verzendkosten van €6,95 retour krijgt? Groeten, Q1905

Verrassend fijne schoenen.!

Mijn eerste kennismaking met Quick q1905 schoenen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik zocht een paar hoge lichtgewicht schoenen om voor het motorrijden te gebruiken en ik denk dat ze er uitstekend geschikt voor zijn.

Altijd goed

Al jaren een heel fijn merk, en leuke schoenen!

Enorm blij

Vanaf het bestellen prima op de hoogte gehouden wat betreft verzenden en levering. Binnen 24 uur was mijn bestemming binnen. Mooie schoenen, precies zoals in de webshop omschreven. Tip: koop 1 maat ruimer, ze vallen erg klein

Quick is altijd uitstekende kwaliteit!

Ale bestellingen uitstekende pasvorm.

Snel in huis en met track&trace top

Snel en efficiënt

Prima kwaliteit

Zeer tevreden, prachtig mooie aankopen gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar.