Bij een schoen was de stof anders dan bij de andere. Geen probleem en binnen 2 dagen nieuwe schoenen ontvangen. Met dank aan Samantha, zij heeft service hoog in het vaandel staan.

supersnel

supersnelle levering, retourzending gaat ook makkelijk. de schoenen waren echt prachtig . helaas was de pasvorm voor mij niet goed.

De schoenen waren veels te klein

Veels te klein geleverde schoenen en een dag later geleverd dan beloofd. Schoenen retour gezonden.

Prima klantenservice

Snelle en plezierige reactie op mijn vraag tav de levering van de bestelling.

Prima kwaliteit sinds 1905

Makkelijke bestellen en snel geleverd.

Goede kwaliteit en pasvorm

Bestelling is snel geleverd. Tshirts zijn van goede kwaliteit en hebben een goede pasvorm. Weer blij mee!

Zoals verwacht.

Gehoopt dat de kleur net als de afbeelding zou zijn. De kleur is in het echt nog voller en kleurrijker. Hartelijk dank. Je kunt er mee vooruit en zelfs achteruit.

Quick was quick (en goed!)

Schoenen helemaal zoals omschreven en ook nog eens snel geleverd, top!

Prima stevige schoenen

Snelle levering , mooie stevige schoenen

Ging allemaal heel soepel en Quick.

Prima, heb voor wat info nog even gebeld, goede info gehad, snelle levering, goede maat. Wat getoond word, heb ik ontvangen.

Veel verzendkosten

Ik moest verzendkosten betalen toen de svhoenen kwamen en ook nog eebs tien ik ze yerug stuurde.

Zeer goed.

Altijd correcte levering. Mailverkeer bij eventuele opmerkingen worden persoonlijk behandeld en eventuele problemen worden naar uiterste tevredenheid opgelost.ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn.

Beste Mathieu, Wat leuk om deze feedback te lezen. Wij wensen u veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Topper

Ze zitten als gegoten!

Beste Jopie, Wat leuk om te lezen. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Ik.vind de model is goed en kleur is ook mooi met verschillende kleur dan kun je kiezen en met aktie korting voor de 2e paar.schoenen en prijs is betaalbaar en leveringstijd is snel ik ben heel tevreden. En ik heb meer dan 5 paar schoenen gekocht voor cadeau voor mijn familie in het buitenland omdat de schoenen heeft NL vlagjes achter kant van schoenen dus kan zien de schoenen model is original van Nederland. (Wat minder is allen made in China niet in Nederland).

Beste Florida, Wat leuk om deze review te lezen. Hier worden we vrolijk van. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

in 1 keer goed

Na de adviezen op de website pullovers besteld. Snel geleverd en goede pasvorm. Erg tevreden.

Beste Ibe, Fijn om te lezen dat u erg tevreden bent. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

niet heel fijn

Heb twee paar schoenen gekocht Lopen niet heel soepel Vindt ze er groot uit zien Zou niet weer schoenen van quick kopen. het contact met Quick was verder wel prima

Beste Ferdinand, Wat vervelend om te lezen, dat u de schoenen niet prettig ervaar. Mochten de schoenen nog niet gedragen zijn, dan kunt u deze binnen 30 dagen retourneren. Groet, Q1905

Prachtige kwaliteit voor een geweldige prijs

Ik heb van de aanbieding 2 voor 80 euro gebruik gemaakt, heel blij mee, heb al meerdere items van Quick in mijn kast hangen, ook na meerdere keren wassen blijft de kwaliteit ok, Super.

Beste Wim, Wat leuk om deze review te lezen. Wij wensen u veel plezier met de aankopen! Groet, Q1905

Nostalgie bij deze schoenen

Top sneakers. Alleen jammer dat een week na de aankoop de nieuwe kleuren te koop zijn

Beste Jerry, Bedankt voor de review. Mocht u de schoenen nog niet gedragen hebben, en deze willen ruilen voor een andere kleur, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice: [email protected] Groet, Q1905

Snelle en goede levering

Mooie sneakers, snelle levering. Goede communicatie m.b.t. de levertijd.

Beste Dick, Fijn om te lezen, dat u dit goed heeft ervaren. Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Prul

Die 2 t shirts,dat is gewoon te duur,bij de wibra is de kwaliteit hetzelfde maar wel 2 voor een tientje,hier wordt ik misselijk van,heb ook al veel bij jullie gekocht en dat is wel allemaal naar wens.

Beste Huub, Wat vervelend om te lezen dat u dit zo ervaart. Echter zit er productieverschil in de shirts waardoor, deze niet hetzelfde zijn. Als u de artikelen liever wilt retourneren, heeft u hier 30 dagen de tijd voor. Groet, Q1905

Prima kwaliteit

Snelle levering en mooi stofje

Beste Jos, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Prachtige truien en een cap besteld. Zeer snel geleverd en hele goede kwaliteit.

Beste Hans, Leuk om deze positieve review te lezen. Veel plezier met de aankopen ! Groet, Q1905

Mooie spullen!

Beste Paul, Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Gewoon goed

Gewoon goed zoals je verwacht van dit merk

Beste Hs, Fijn dat we aan de verwachting voldoen. Bedankt voor de review en aanbeveling.' Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Heb deze polo inmiddels in vele kleuren en is zeer handig. Sportief maar toch casual draagbaar. Op vakantie wassen en weer snel droog, ideaal

Beste Patrick, Wat leuk om te lezen. Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel draagplezier van de polo! Groet, Q1905