In één woord geweldig!

Prima kwaliteit en pasvorm. Casual en toch netjes!

Beste Winni, Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

leuke sportieve schoenen

prettig zittende schoenen met 'n sportieve uitstraling.

Beste, Wat leuk om deze review te lezen. Bedankt hiervoor en voor de aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Teleurgesteld!!!

Vaker producten besteld en deze zijn ook goed maar laatst had ik schoenen besteld en gebruik gemaakt van hun maattabel dus maat 43 besteld( heb ik trouwens ook in andere schoenen). Deze bleken dus te klein. Geen probleem dacht ik dan ruil ik ze om voor 44, maar ruilen kan niet en je moet zelf de kosten betalen...... jammer voor mij dus nooit meer

Beste Henri, Wat vervelend om te lezen dat de maat niet goed is. Als u een artikel wilt ruilen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. [email protected] onze collega's kunnen dit dan voor u oppakken.

Kwaliteit en service

Prachtige producten en goeie persoonlijke service bij ruilen.

Beste Sjoerd, Bedankt voor deze goede review en aanbeveling. Wij zijn blij dat u de service goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Niet goed in model keuze

Een paar schoenen te klein van maat ander paar goed van het zelfde model beetje raar te duur voor terug te sturen

Beste Ben, Wat vervelend dat een paar niet goed van maat is, en de ander wel. Zeker als dit hetzelfde model is. U kunt contact opnemen met onze klantenservice: [email protected], onze collega's kunnen dit verder met u oppakken. Groet, Q1905

Goed spul en top service

Beste, Wat fijn om deze review te lezen. Bedankt hiervoor en voor de aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Is nog niet binnen

Is nog niet binnen

Beste Joop, Wat vervelend dat het pakketje nog niet is afgeleverd. Ik wil u vragen om contact op te nemen met onze Customer Service via [email protected] Onze medewerkers kunnen dan voor u uitzoeken waarom de zending nog niet geleverd is. Excuses voor het ongemak. Groeten, Q1905

Perfecte service

Zool van schoen liet los, na mail nieuwe schoenen toegestuurd gekregen

Beste Gert, Nogmaals ons excuus voor het ongemak. Veel plezier met de schoenen! Groet, Q1905

super snel geleverd

het is super snel geleverd en volgens bestelling

Beste Sjon, Bedankt voor de review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Prachtig

Prachtige polo shirts kleur en vormvast en heel mooi afgewerkt

Beste Marjon, Leuk dat u positief bent over de polo's. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Top product

Meerdere keren schoenen besteld. Goede kwaliteit. Netjes afgeleverd

Beste Hans, Leuk om deze review te lezen. Bedankt voor de positieve review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Prima spullen met een zeer snelle en correcte levering

Beste, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Q1905

Dat de levering altijd snel is

Ik ben tevreden met alle producten die ik in de loop van jaren heb gekocht

Beste Jasper, Wat leuk om te lezen! Veel plezier met alle producten. Groet, Q1905

Supersnel en correct geleverd. Top!

Mijn bestellingen tot hiertoe zijn supersnel geleverd, met een duidelijke back-up informatie (bestelbon, track&trace, faktuur...). Megatevreden, en een reden te meer om opnieuw te bestellen. Grtz Pim

Beste Pim, Leuk om deze review te lezen. Bedankt voor de positieve feedback en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Snel, goed en prijstechnisch prima

Bestellen ging makkelijk, prima prijs-kwaliteit verhouding en geleverd volgens afspraak

Beste Bart, Fijn om de review te lezen. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Mooie en degelijke trui

Vlotte levering Goede kwaliteit Maat klopt Kleuren zijn zoals verwacht Degelijke truien

Beste Willem, Leuk om deze positieve review te lezen. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Altijd goed… trui nu reeds kapot

Denk productiefoutje in de trui

Beste Marc, Vervelend om te lezen, dat u een klacht ervaart aan ons product. Zou u foto's kunnen sturen naar, mijn collega's van de klantenservice? [email protected]. Mijn collega's kunnen dit voor u oppakken. Excuses voor het ongemak. Groet, Q1905

verzendkosten

jammer van de verzendkosten die je 3 betaald als je maat niet goed blijkt te zijn ( ruilen is niet mogelijk ) jammer dat zou een extra service kunnen zijn De schoenen op zich zijn van perfecte kwaliteit !!

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback. Momenteel zijn wij aan het onderzoeken, welke mogelijkheden hiervoor zijn. Mocht u iets willen ruilen, kunt u altijd even contact opnemen met onze collega's van de klantenservice. [email protected]. Onze collega's kunnen u hierbij dan verder helpen. Groet, Q1905

Super snel en goed

Mooie kledi g en super snel geleverd. Voldoet geheel aan mijn verwachting.

Beste Peter, Fijn om te lezen, dat het geheel aan u verwachting voldoet. Wij wensen u veel plezier, met de aankoop! Groet, Q1905

Helaas bij uitpakken doos linker zool kapot.

Mooie schoen, helaas is de zool kapot. Dit roept bij mij geen fijne gevoelens op. Hoop dat het probleem snel opgelost wordt.

Beste Henk, Vervelend dat u een klacht ervaart aan ons product. Excuses voor het ongemak. Mijn collega's van de klantenservice, hebben dit voor u opgepakt. U ontvangt zo snel mogelijk, een nieuw paar schoenen. Hopelijk is de klacht hiermee voor u goed opgelost. Groet, Q1905

Super snel en goed. Klaar voor de zomer, laat de zon maar komen

Beste Ard, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de aankoop! Met de weersverwachting voor zaterdag, komt dat helemaal goed. Groet, Q1905

Snel

Zoals gewoonlijk snel geregeld.

Beste Coen, Bedankt voor de goede review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Top product

Snelle service en top product

Beste Mels, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop! Groet, Q1905

Makkelijk besteld, volgende dag geleverd

Online winkel is erg overzichtelijk. Mooie degelijke kleding en schoenen. Wat ik tot nu toe besteld heb is de volgende dag bezorgd en bevalt erg goed. Quick is niet alleen een merknaam maar ook typerend voor de service.

Beste Jasper, Leuk om deze positieve review te lezen. Bedankt voor de review en aanbeveling. Wij wensen u veel plezier met de aankopen! Groet, Q1905

Kwaliteit is niet erg goed

Ik heb zo’n leuk blauw trainingsjasje gekocht. Maar na 1 maand zie je al ‘gerul’ op het jasje. Ik had er goede hoop op dat de kwaliteit oké zou zijn , maar niet dus. Jammer

Beste Wim, Wat vervelend om te lezen, dat u een klacht ervaart met ons product. Kunt u een mail, met foto naar onze klantenservice mailen: [email protected]. Onze collega's van de klantenservice, kunnen dit dan voor u oppakken. Excuses voor het ongemak. Groet, Q1905