Filters

10

Gekregen wat ik had gezien

Snelle levering, goede verpakking. Bij de witte een extra paar veters en bij de grijze geen extra paar veters, jammer. Ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima gegaan

Vooral de extra inlegzooltjes voor de halve maat zijn perfect

  • Aanbevelen? Ja
7

Geeltelijk tevreden

1 product, helaas te klein te voor mij

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn merk!

Quick is echt mijn merk. Ik heb enkele jaren geleden eens een item bij jullie gekocht en inmiddels bezit ik een kleine 50 items die uiteenlopen van schoenen, t-shirts, truien, polo's, jassen, ondergoed, zwembroeken, sportkleding ... met andere woorden elke dag draag ik wel minimaal 1 item van Quick! Kortgezegd: Quick is mijn merk!!

  • Aanbevelen? Ja
9

prettige shop ervaring

afgelopen jaar met een paar schoenen pech gehad dat de zool wat los was gelaten, na contact met de klantenservice een nette oplossing geboden en het probleem verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Makkelijk bestellen. Snel geleverd en de producten zijn super

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele mooie kwaliteit voor een vriendelijke en scherpe prijs.

Keurig en zeer snel thuisbezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleuren en lopen heerlijk

Super

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede pasvorm, prijs & kwaliteitverhouding

Snelle levering! Goede pasvorm, prijs & kwaliteitverhouding . Fijne schoen, daarom meteen maar 3 paar aangeschaft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Snelle levering, super kwaliteit, perfecte pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd leuke en goede items

Quick is mijn merk. Kleding zit lekker en de schoenen passen mij ook altijd direct. Ik heb inmiddels al een scala aan kleuren van diverse schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Door eigen schuld schoen beschadigd en kreeg zo nieuwe toegestuurd. Prima!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima kleding

Prima kleding in leuke kleuren en mooie materialen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima polootje

Past goed en een fijne kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en perfecte service

snelle levering en een dag na de ontvangst ontvang ik wederom een aanbieding waar dezelfde producten nog goedkoper worden aangeboden. Gemaild hierover en gelijk de volgende een mail retour dat het verschil wordt gecrediteerd. Hier kunnen veel andere bedrijven van leren! Bedankt en tot de volgende aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima schoen

Prima schoentje die lekker zitten..

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service, schoenen helaas te klein

Q1905 heeft prachtige producten en de service is snel en zorgvuldig. Ik had het pakket na een dag in huis, keurig. De bestelde schoenen waren helaas net te klein. Op de website werd gewaarschuwd dat de schoenen klein vallen en dat het raadzaam is een maat groter te bestellen. Van de betreffende schoenen was die maat groter er alleen niet. Ik heb dus het risico genomen. (Miniem puntje van kritiek: zorg dat maat 41 gewoon maat 41 is.) Gelukkig is het beleid van Q1905 dat je producten binnen 30 dagen kunt terugsturen. Weliswaar betaal je de retourkosten, maar dat vind ik niet zo gek. Al met al: geen mooie sneakers, maar wel een goede ervaring met Q1905. Ik kom vast terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

De door mij gekochte poloshirts en schoenen bevallen erg goed, bestelling en levering ging snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Wat een fijne schoenen zijn het

Precies passend. En heerlijk aanvoelend tijdens het lopen. Dit is al mijn 12 paar quicks!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding en snelle levering

Voor de zomer een paar mooie polo’s gekocht. Polo’s zijn mooi van kleur en niet teveel opsmuk. Kortom een mooi en toch bescheiden merk. Snelheid van leveren is daarbij ook nog top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie polo shirts

Zitten heerlijk. Echte zomer polo shirts. Zijn niet te dik.

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect

Heel tevreden met de aankopen

  • Aanbevelen? Ja
10

alles Quick geregeld

Eenvoudig geregeld en snel geleverd allemaal top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.