Filters

9

Superblij met nieuwe jasjes

Heel blij met onze nieuwe omkeerbare jasjes (Reversible Jacket Melbourne W). Eindelijk iets gevonden dat mijn gehele tennisteam leuk vindt :) De kleur geel is fel maar heel mooi, de stof aan de andere zijde is superzacht. Draagt erg comfortabel. Ook tof dat de gele kant a-symetrisch is door extra stofje op rechterschouder. Valt aan de kleine kant, daarom allemaal maatje groter besteld. Hopelijk gaan we hierin veel wedstrijden winnen!

  • Aanbevelen? Ja
7

ik had een maat groter ze zitten iets te krap

mooie schoen goed uitgevoerd goed om te zien

  • Aanbevelen? Ja
10

Kei sjieke sneekers

Lekker licht aanvoelend, goed zittend schoentje in fancy kleuren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Mooi en goede pasvorm en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooi bedankt

Super mooi spul

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel geverd en volledig volgens verwachting.

De dag na bestelling al bezorgd. De voetbalschoenen zitten perfect en zien er geweldig uit. Ooit waren mijn eerste voetbalschoenen ook van het merk Quick.

  • Aanbevelen? Ja
3

Tegenvaller

2paar schoenen besteld maar zijn echt veel te klein, terug sturen kost ook weer geld. En grotere maten zijn er niet meer. Ze waren wel snel geleverd

  • Aanbevelen? Nee
4

Lastig

Terug sturen valt niet mee, pakbon zat er nl niet bij, en over retour nog geen bericht.

  • Aanbevelen? Nee
2

Klote

Mijn bestelling is niet afgeleverd en retour naar jullie. Nr van adres klopt niet. Maar er is ook niet naar de naam gekeken van bedrijf. Er is niet gebeld. Waarom moet ik alles invullen als jullie vervoerder er niets mee doet.

  • Aanbevelen? Nee
5

Te hoge verzend en retourkosten

Dit weerhoudt mij om in toekomst nog een bestelling te plaatsen Zeker nu de maat niet goed was en ik eea moest retourneren Totaal 2 X €6,95!!!!!!! B

  • Aanbevelen? Nee
10

Mooie, comfortabele schoenen.

De schoenen zijn mooi, comfortabel en lopen prima. Ze hebben een moderne uitstraling maar door het merk ook een vleugje nostalgie. Een klein probleem met de blokstrepen door ‘onhandig’ gebruik van mijn kant is door de producent uitstekend opgelost. Zeer goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb een zeer prettige ervaring beleefd met mijn aankoop!

Ik ben al jaren fan van Quick en was al langer op zoek naar dit specifieke model. Ik had mijn schoenen binnen 24 uur binnen. Via DHL werd ik regelmatig op de hoogte gehouden omtrent het moment van levering. Prettig ook is dat je kan kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk en snel

Het bestellen gaat makkelijk. Er is een duidelijke product en vooral maat omschrijving daardoor hadden we in 1x de juiste maat besteld. De voortgang van levering was ook overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kleding

Goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Quick schoenen nieuw uit de doos voelen alsof je ze al jaren aan hebt!

Mijn schoenen verzameling bestaat louter uit Quick schoenen. Soms gaat het mis en is er een productiemisser maar de klantenservice lost het altijd op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer gave sneakers gescoord!

Quick sneakers behoren tot de buitencategorie. Wat ook heel fijn is, dat ze ook nog eens heel quick worden bezorgd. Het is en blijft een gaaf merk!

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker soepel

Zowel het kopen, toesturen als deels retourneren/restitueren verliep soepel wat wel eens anders wil zijn bij aankopen via internet.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie artikelen en oude glorie herleeft

Goeie site met mooie spullen Zeer goede herinneringen aan met merk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top. Snelle levering en mooie schoenen

In een woord top

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Geweldige shirts ze zitten perfect en een mooie stof

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld en geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Producten zoals beschreven. Eerste indruk prima

  • Aanbevelen? Ja
5

Mooie shoenen , maar vallen idd klein

Mooie sloffen , maar je moet idd een maatje groter kopen .

  • Aanbevelen? Ja
4

Te groot

Geen retourbon in de doos, dus gedoe.

  • Aanbevelen? Nee
10

Deze schoen: al jaren mijn favoriet!

Licht en elegant voor een verrassend redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.