Filters

10

Deze schoen: al jaren mijn favoriet!

Licht en elegant voor een verrassend redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

2 paar gekocht, getriggerd door de advertenties online. Beide paren zitten prima, al zijn het verschillende types. De meegeleverde inleggers voor een halve maat meer of minder zijn een topidee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geinig

Helemaal top,geinige kleuren, ogen als of je kleinere voeten hebt. Vallen inderdaad klein uit dus een maatje groter bestellen dan zitten ze gewoon geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Deden alle bedrijven het maar zo

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Op tijd en keurig bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi retro spul

Prima kwaliteit aan schoenen en kleding. Moderne kleuren en leuk afwijkend. Goed verzonden en verpakt! En zoals verwacht passend. Kleding zit goed en schoenen comfortabel. Wel iets aan de prijs maar dan heb je ook wat.

  • Aanbevelen? Ja
6

Geweldige schoenen

De schoenen zijn top. Echter de rompslomp om iets te kunnen retourneren is echt niet meer van deze tijd. Ik heb 2 bestellingen gedaan omdat bij de eerste bestelling de maat niet juist was. Nu wil ik vanuit beide bestellingen gen iets retourneren moet je 9ok 2 x de retourkosten betalen terwijl het in 1 doos retour gaat. En daarnaast moet je alles handmatig invullen. Beste Q1905, dit moet echt anders want je verliest er klanten mee. Ik moet €11 betalen voor retourneren. Te bizar

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle levering, mooi en prima kwaliteit

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

goede informatie en levering op tijd

Klantvriendelijke site met duidelijke informatie over de bestelling en vervolg. Levering op tijd, niet lang op hoeven te wachten. Tevreden met de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie polo's

Denk dat qua stijl een van de mooiere polo's is

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige producten

Fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle goede levering

Mijn bestelling is goed en vlot bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van nmijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima polo's

Mooie polo's, fijn spul. Maat klopt. Service perfect. Kreeg polo met een klein gaatje erin. Binnen een dag een nieuwe toegestuurd gekregen. Zou zeker nog eens hier bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo besteld en binnen 2 dagen geleverd

Kwaliteit top en precies zoals het is gepresenteerd

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie trui maar valt klein uit

Mooie trui mar valt klein uit dat was jammer dus we hebben hem helaas terug moeten sturen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende shoes

Ze passen goed en staan ook goed toppie

  • Aanbevelen? Ja
7

Model mooi pasvorm niet voldoende

Model mooi maar de pasvorm was niet goed. Levertijd was supersnel maar helaas retour gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

4 polo's besteld. Helemaal top...

Goeie aanbieding. 4 polo's. Zien er geweldig uit en de bestelling is keurig en snel ontvangen. Eerder al eens schoenen besteld. Het zijn mooie kwaliteit spullen. Niet de laatste keer iets moois besteld. Een echte aanrader....

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne schoenen, vlot geleverd, ben d'r erg blij mee

Ik wilde nog een paar witte sneakers en een paar vlotte schoenen. Beide gevonden en in 2 dagen geleverd, ben er erg blij mee. Levering en schoenen volgens verwachting

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon geweldig

Mooie truien.prachtige kwaliteit . Als gij goed genoeg is voor Coronel dan is hij ook goed genoeg voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed aangegeven dat de schoenen klein vallen en het advies 1 maat groter te bestellen.

Ik heb zoals op de site werd aangegeven 1 maat groter besteld dan de normale schoenmaat. Q1905 levert standaard een inlegzool bij de schoenen waarmee de maat gecompenseerd kan worden. Fijne schoen, met een nostalgisch gevoel. Snelle en goede levering, ik ben heel tevree.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende kwaliteit

Hele mooie shirten en van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden na snelle levering.

Na de aanschaf en snelle levering is dit een mooi voorbeeld voor online kleding shoppen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De enige sneakers in mijn collectie: Typhoon SP

De klassieke nederlandse sneaker. Zit geweldig, ziet er geweldig uit. Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en kwalitatief

Een snelle levering en goederen van een goede kwaliteit/prijsverhouding. Mijn vrouw begint zich af te vragen of ik aandelen in qiuck heb, mijn kast ligt er vol mee!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.