Filters

10

Super schoenen

Mooie, super zittende en snel geleverde sneakers,

  • Aanbevelen? Ja
10

super schoenen vooral de pasvorm

Perfecte pasvorm komt vooral door het inleg zooltje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Blikvangers

Deze sneakers lopen heel soepel. Net alsof ik mijn pantoffels aan heb. Ik krijg zelfs positieve opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima polo's

goede prijs/kwaliteitverhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Supermooie shirts

4 mooie shirts binnen gekregen, optijd, perfect van maatven kwaliteit, heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

heb 3 paar schoenen besteld in een maat groter. deze passen me goed en was wel verbaasd dat ook Hollandse schoenen van Quick dus niet meer de maat hebben die ze vroeger wel hadden. Heb er mijn hele leven op gevoetbald maar nog nooit een maat groter moeten kopen. heeft dit misschien te maken omdat ze nu in het buitenland worden gefabriceerd???

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede weergave van het product, snelle levering

De shirts die ik kocht komen goed overeen met de afbeeldingen op de site, zo ook de maat. Snelle levering, dik tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd goed!

Altijd goed, mijn echtgenoot draagt niks anders dan quick. Dus altijd tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot geleverd

Ik zal vaker bij Quick bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top schoentje, echt Hollandse kwaliteit en met Hollandse prijs.

Ik loop nu al een groot aantal jaren op schoenen van quick, en hoop nog jaren ermee door te gaan. Dit zijn ėėn van de weinige schoenen waar ik echt de zool van slijt en dat niet stiksels of dergelijke kapot gaan. Bij vragen kun je mailen en krijg vrij snel antwoord en ze willen je ook echt helpen. Ik kan iedereen dit aanraden om ze te bestellen en om dit mooie traditionele merk hoog te houden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Jeugdsentiment met de kwaliteit en allure dir niet onderdoet voor hedendaagse merkkleding.

Als kind van 16 liep ik in Quick, als kind van 58 loop ik weer in Quick. Alleen jammer dan we niet fysiek kunnen winkelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden met mijn sneakers

Ik heb twee paar prachtige sneakers gekocht voor een zeer aantrekkelijke prijs.snel bezorgd en ze lopen fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie schoenen maar veel te klein

De schoenen zijn prachtig! Maar de maten kloppen helemaal niet. Ik heb, zoals op de site vermeld, in plaats van maat 42 maat 43 genomen. Maar helaas deze zitten veel te krap. Kost je toch 2x 7 euro aan verzend kosten. Zonde van het geld

  • Aanbevelen? Nee
5

maat klopt niet

Ik heb maat 43 besteld, maar de schoenen zijn minstens 3 maten te groot. Ik begrijp dat er iets verschil in zit per merk. De een valt groter of kleiner, maar dit verschil is wel erg groot. Dit is gewoon geen 43, dan moet ik waarschijnlijk 40 of 41 bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte afhandeling van de bestelling en snelle levering

De producten worden snel geleverd. Ze komen ook overeen met de afbeeldingen op de website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Q1905 blijft me verrassen!

Ik bestel ieder kwartaal bij Q1905! Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top produkt!

Top Produkt en ook nog snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima winkel

Mooie kwaliteit kleding. Alleen de kleuren op de webshop zijn anders dan het ontvangen product. Ik mis wel een maatvoering referentie hoe de pasvorm is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie Polo's

Mooie polo's zitten goed, fijne stof

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ik koop regelmatig kleding en schoenen bij Quick. Past altijd en draagt en loopt altijd uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Zoal het hoort

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel keus, snelle levering

Leuke prijs voor m’n schoenen en in leuke kleuren. Keurig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Andere verwachting

Beste lezer, Het verbaasde mij dat in dezelfde 'Katwijk lijn verschillende uitvoeringen zijn. Het groene shirt is 50% katoen en 50% polyester en de donker blauwe is 100% katoen. Dit stond overigens wel vermeld op de website. (Kwam ik achter toen ik de shirts thuis had ontvangen,want toen ben ik het gaan uitzoeken) Dus ze voelen beide anders aan. Daarnaast vind ik ze aan de lange kant qua pasvorm. Ik was voornemens enkele polo shirts aan te schaffen maar dit heeft mij doen twijfelen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Roland Roth

  • Aanbevelen? Nee
10

Super fijne schoenen, en snelle levering.

Superfijne schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed: prijs, kwaliteit en levering

What you see is what you get. En dat dan ook nog snel. Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.