Ik heb inmiddels 6 paar en het zijn de fijnste en meest comfortabele schoenen die ik heb.
Mijn ervaring met quick was prettig. Via fb trof ik een aanbieding van Quick die mij zeer aantrok. Eenmaal op de website trof ik nog veel meer mooie en aantrekkelijke items aan. Mijn keuze werd al snel gemaakt en de bestelling volgde ook quick. Na slecht 3 dagen had ik het bestelde al in huis in een keurige verpakking. Geheel voldeed het bestelde aan mijn verwachting en ik loop er mee weg!!
Quick is voor mij een mooi merk. Past bij mij.
mooie schoen voor een prima prijs wel vreemd dat de maat groter valt dan normaal de schoenen van Quick
Wat ik erg jammer vind is dat er verzendkosten worden berekend. dat zie ik niet bij andere partijen... verder prima
Zeer tevreden met mijn aankoop, heb al een volgende bestelling geplaatst!
Geen retourformulier bijgevoegd en de pagina met retourformulier werkt niet
Beste Christian, Tegenwoordig verstuurd ons distributiecentrum de pakbon/retourformulier per mail, vanwege milieu overwegingen. Nadat wij melding hebben gekregen van de niet werkende pagina, heeft onze IT afdeling het probleem opgelost en deze is gelukkig weer bruikbaar. Groeten, Q1905
Ik heb 43. Al mijn andere schoenen zijn van deze maat. Maat 43 besteld en teruggestuurd. Maat 44 besteld, nog steeds te klein dus die gaan morgen terug. Ben er nu klaar mee.
Hi Pierre, Zodra de retour verwerkt is op het distributiecentrum sturen wij je een maat 45 zoals afgesproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groeten, Q1905
Ik had/heb niets besteld . Maar kreeg wel steeds mails. Mail adres bertkamphorst@gmail com is mijn mail en niet van degene die besteld heeft. Zoek dat uit.
Hi Bert, Er is op 17 april een bestelling bij ons geplaatst met dit email adres. Graag willen wij je vragen om contact met ons op te nemen op [email protected], dan kunnen wij dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en oplossen. Groeten, Q1905
Snelle levering! Maten van polo’s veel te klein! Ook bij de bestelde polo wisselende maten…. Kraag gaf xxxl aan, kaartje gaf aan xxl. Hierdoor gedachte dat polo al eerder is verkocht en retour gezonden is.
Hi Marcel, Wat vervelend dat de polo's niet juist waren qua maat. In principe horen de labels in de polo leidend te zijn, de kaartjes worden er immers later aan bevestigd. Dit wordt met de hand gedaan en hier kan jammer genoeg een fout zijn gemaakt. Neem anders even contact met onze Customer Service op en dan kunnen wij even meekijken. Dit mag naar [email protected], wij horen graag van je. Groeten, Q1905
Belachelijk dat ik verzend + retourkosten moet betalen. Dan moet kleding dus altijd bevallen en passen? Dit is gewoon geld willen binnen halen en niet echt klantvriendelijk.
Beste Andre, Wat jammer dat dit jouw beleving is. Wij werken al jaren met verzend en retourkosten zoals vermeld staat in onze voorwaarden. Retourkosten worden alleen vergoed door ons als er een verkeerd product is geleverd of als er iets onder de garantie valt. Wij zagen dat je de complete order retour hebt aangemeld en je zult dan ook wanneer de retour verwerkt is het complete aankoopbedrag incl. de originele verzendkosten gecrediteerd krijgen. Mocht je hier nog verdere vragen overhebben dan horen wij dit graag, je kunt ons altijd mailen op [email protected]. Groeten, Q1905
De schoenen zouden ket DHL zaterdag komen, maar helaas zijn ze er nog niet…
Beste Hans, Wij hebben even in de Track & Trace code meegekeken van het pakket. Dit is zeker pech hebben wat betreft levering. DHL heeft flink wat problemen gehad met afleveren, inmiddels zegt de track & trace dat het pakket vandaag bezorgd moet gaan worden bij het pick up point naar keuze. Wil je ons laten weten of dit inderdaad zo is, anders zullen wij een onderzoek voor het pakket opstarten. Je kunt dit mailen naar [email protected]. In ieder geval onze excuses voor het lange wachten. Groeten, Q1905
Helaas was het niet wat ik dacht De kleuren waren anders dan op internet
Hi Reiner, Wat jammer dat je de kleuren tegen vond vallen. Zeker met de uitgesproken kleuren van de door jou gekozen producten is het belangrijk dat de kleuren bevallen. Wij proberen de kleuren altijd zo goed mogelijk over te laten komen op onze site, maar kleuren kunnen vertekenen door de instellingen van iedere computer. Helaas hebben wij u niet voldoende kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Groeten, Q1905
Met een schoenmaat 44,5 bestel ik maat 45. Dit met het idee dat met de meegeleverde extra zool (reclame uiting op de site) een "verkleining naar maat 44,5" optioneel is. Schoenmaat 45 is achteraf te klein. Met de trui een xl besteld en een L. Normaal heb ik maat L. Nu blijkt XL gewoon te klein. Hier word ik niet vrolijk van. Terugsturen is niet gratis dus kortom "weg korting". Op de site zou vermeld moeten worden dat zowel schoenen als kleding klein uitvallen.
Beste Toon, Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat dit type schoen inderdaad kleiner valt dan vorige collecties. Wij hebben hier dan ook een melding over gemaakt op onze site. De nieuwe tuien die wij hebben omgeruild zijn inmiddels al afgeleverd door DHL bij het servicepoint naar keuze. Wij hopen dat deze verder naar wens zullen zijn en mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag. Groeten, Q1905
de schoenen die ik gekocht heb. zijn super mooi.zitten heerlijk. en waarde voor je geld.
Prima product, al meerdere items besteld
De schoenen zijn (veel) te klein. Heb al 50 jaar maat 43, maar de bestelde schoenen (maat 43) waren te klein. Dus omruilen voor een grotere maat maar terugsturen koste ook veel geld
Beste Charles, Wat vervelend dat de schoenen te klein waren. Maten kunnen afwijken bij merken onderling. Wij horen bij dit type schoen vrijwel nooit dat deze te klein is, maar er zijn uiteraard altijd uitzonderingen. Retourkosten betaal je bij onze webshop altijd, maar de verzendkosten betalen wij terug bij het retourneren van een complete order. Wij hopen dat het bij een eventuele nieuwe aankoop beter zal verlopen. Groeten, Q1905
nu 50 euro minder, net 2 paar sneakers binnen, nog in de doos gggggrrrr
Hi Nancy, Volgens onze gegevens heb je de Medal sneakers besteld. De schoen waar je de mail over hebt gehad was helaas een ander type. Dit was de Platinum. Gelukkig waren de schoenen dan ook geen €50 euro voordeliger. Uiteraard kan je met vragen over aanbieding altijd contact met onze Customer Service opnemen. Zij kijken dan direct naar de eventuele mogelijkheden. Groeten, Q1905
Mijn ervaring met Q1905 Quick. Is perfect. Meerdere artikelen besteld altijd tevreden en laatste artikel begon te pluizen. Hierover contact over op genomen met klantenservice. Nadat ik foto's had verzonden met de klantenservice. Kreeg ik een bericht dat er een nieuwe trui kostenloos onderweg is. Super service
2 poloshirts besteld: snelle levering, , mooie kwaliteit, kleuren komen overeen met afbeelding, de maat is conform maattabel. Dus ik ben een tevreden klant.
super fijne schoenen
Prima levering, mooie producten en een mooi merk!
Onlangs schoenen besteld: op de site wordt gewaarschuwd dat de schoenen klein uitvallen, dus één maat groter besteld, echter vallen ze dusdanig klein uit dat ze retour konden. Zo betaal ik dus 2 keer bezorgkosten, €13,- kwijt voor niets…
Hi Chris, Jammer dat de schoenen te klein waren. Wij zien dat de retour inmiddels al is teruggeboekt. Tevens zijn ook de originele verzendkosten gecrediteerd. Je kunt dan ook het complete aankoopbedrag en de €6,95 binnenkort weer op de betaalrekening verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Q1905
Echter de v-hals van de polo met knoopjes gaat wel erg wijd staan vanwege de stof, dat val mij tegen en vindt ik jammer. Verder draagt erg prettig.
Hi René, Fijn dat je tevreden bent over onze producten. De polo is van gebreid materiaal en dit kan inderdaad de reden zijn. Je had in ieder geval mooie zomerse kleuren uitgezocht, laat de zon maar komen! Groeten, Q1905
De verkoopster was vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.