Filters

10

Dikke prima.

Ik heb inmiddels 6 paar en het zijn de fijnste en meest comfortabele schoenen die ik heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het ging allemaal heel quick

Mijn ervaring met quick was prettig. Via fb trof ik een aanbieding van Quick die mij zeer aantrok. Eenmaal op de website trof ik nog veel meer mooie en aantrekkelijke items aan. Mijn keuze werd al snel gemaakt en de bestelling volgde ook quick. Na slecht 3 dagen had ik het bestelde al in huis in een keurige verpakking. Geheel voldeed het bestelde aan mijn verwachting en ik loop er mee weg!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.. Top.

Quick is voor mij een mooi merk. Past bij mij.

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie schoen voor een prima prijs

mooie schoen voor een prima prijs wel vreemd dat de maat groter valt dan normaal de schoenen van Quick

  • Aanbevelen? Ja
7

mooie producten

Wat ik erg jammer vind is dat er verzendkosten worden berekend. dat zie ik niet bij andere partijen... verder prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie trui, goede kwaliteit en pasvorm

Zeer tevreden met mijn aankoop, heb al een volgende bestelling geplaatst!

  • Aanbevelen? Ja
2

Retouneren is onduidelijk

Geen retourformulier bijgevoegd en de pagina met retourformulier werkt niet

  • Aanbevelen? Nee
1

De maten zijn niet correct

Ik heb 43. Al mijn andere schoenen zijn van deze maat. Maat 43 besteld en teruggestuurd. Maat 44 besteld, nog steeds te klein dus die gaan morgen terug. Ben er nu klaar mee.

  • Aanbevelen? Nee
2

U gebruikt verkeerd mail adres

Ik had/heb niets besteld . Maar kreeg wel steeds mails. Mail adres bertkamphorst@gmail com is mijn mail en niet van degene die besteld heeft. Zoek dat uit.

  • Aanbevelen? Nee
5

Voor 1/3e tevreden.

Snelle levering! Maten van polo’s veel te klein! Ook bij de bestelde polo wisselende maten…. Kraag gaf xxxl aan, kaartje gaf aan xxl. Hierdoor gedachte dat polo al eerder is verkocht en retour gezonden is.

  • Aanbevelen? Ja
2

Verzend en retourkosten

Belachelijk dat ik verzend + retourkosten moet betalen. Dan moet kleding dus altijd bevallen en passen? Dit is gewoon geld willen binnen halen en niet echt klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
2

Nog niet aangekomen

De schoenen zouden ket DHL zaterdag komen, maar helaas zijn ze er nog niet…

  • Aanbevelen? Nee
1

Tegenvaller

Helaas was het niet wat ik dacht De kleuren waren anders dan op internet

  • Aanbevelen? Nee
5

Zowel de schoenmaat als maat van de truien vallen extreem klein uit.

Met een schoenmaat 44,5 bestel ik maat 45. Dit met het idee dat met de meegeleverde extra zool (reclame uiting op de site) een "verkleining naar maat 44,5" optioneel is. Schoenmaat 45 is achteraf te klein. Met de trui een xl besteld en een L. Normaal heb ik maat L. Nu blijkt XL gewoon te klein. Hier word ik niet vrolijk van. Terugsturen is niet gratis dus kortom "weg korting". Op de site zou vermeld moeten worden dat zowel schoenen als kleding klein uitvallen.

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig netjes af geleverd. de schoenen zijn prachtig

de schoenen die ik gekocht heb. zijn super mooi.zitten heerlijk. en waarde voor je geld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Prima product, al meerdere items besteld

  • Aanbevelen? Ja
1

Te klein en terugsturen voor € 5

De schoenen zijn (veel) te klein. Heb al 50 jaar maat 43, maar de bestelde schoenen (maat 43) waren te klein. Dus omruilen voor een grotere maat maar terugsturen koste ook veel geld

  • Aanbevelen? Nee
2

net de sneakers binnen, 2 paar nu mail ontvangen en 50 euro minder

nu 50 euro minder, net 2 paar sneakers binnen, nog in de doos gggggrrrr

  • Aanbevelen? Nee
10

Goeie service

Mijn ervaring met Q1905 Quick. Is perfect. Meerdere artikelen besteld altijd tevreden en laatste artikel begon te pluizen. Hierover contact over op genomen met klantenservice. Nadat ik foto's had verzonden met de klantenservice. Kreeg ik een bericht dat er een nieuwe trui kostenloos onderweg is. Super service

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

2 poloshirts besteld: snelle levering, , mooie kwaliteit, kleuren komen overeen met afbeelding, de maat is conform maattabel. Dus ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

top

super fijne schoenen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en snel

Prima levering, mooie producten en een mooi merk!

  • Aanbevelen? Ja
1

Veel te klein

Onlangs schoenen besteld: op de site wordt gewaarschuwd dat de schoenen klein uitvallen, dus één maat groter besteld, echter vallen ze dusdanig klein uit dat ze retour konden. Zo betaal ik dus 2 keer bezorgkosten, €13,- kwijt voor niets…

  • Aanbevelen? Nee
8

Mooie en fijne stoffen van de trui en polo

Echter de v-hals van de polo met knoopjes gaat wel erg wijd staan vanwege de stof, dat val mij tegen en vindt ik jammer. Verder draagt erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, goede service

De verkoopster was vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.