Filters

10

Geweldig

De kwaliteit is uitmuntend. Schoenen zitten perfect en de polo is super. Ik ga zeker meer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snel en goed. Mooie producten tegen een super prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Als pantoffeltjes. Top!

Heb 2 paar besteld en ik was verrast over het gewicht en het comfort van de schoenen. Heerlijk! Zou er zo nog een aantal bestellen, misschien doe ik het nog wel ook. ;-) Levering ging ook soepel en snel, ook niet geheel onbelangrijk. Trouwens erg attent dat er zooltjes en contrasterende veters worden meegeleverd. Super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Schoenen zij snel geleverd en uitstekende kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie schoenen voor een prima prijs.

Via Facebook zag ik via een gesponsorde advertentie de schoenen van Q1905 voorbij komen. Normaal gesproken klik ik deze advertenties meteen weg, maar werd toch getriggerd om op de site te kijken. Hier heb ik schoenen besteld en na een paar dagen waren ze in huis. Verbaasd over hoe mooi de schoenen zijn, compleet met inlegzool voor een halve maat op te vangen en een extra paar veters!! De pasvorm en loopcomfort is meer dan prima. Meer dan tevreden over de aankoop van de schoenen. De praktijk zal uitwijzen hoe de kwaliteit op langere termijn is, maar vooralsnog maak ik mij hier totaal geen zorgen over.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel, originele goede producten, heldere bestelwijze.

Quick is altijd een prettige producent om mee te dealen. Leuke en modieuze en originele lijn, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke schoenen top prijs

Erg mooie schoenen en zeer betaalbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

conform (hoge) verwachting

Uitermate tevreden met geleverde producten, geheel volgens specs en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super alles vlot in huis

Goede webshop alles is zeer duidelijk. En de service zeer goed, alles lot in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecto!

2 dagen voor Koningsdag bedacht ik me het wel leuk zou zijn om iets nieuws aan mijn oranje kleding toe te voegen. Toen kwam Q1905 met mooie oranje sneakers, echte eyecatchers en een leuk shirt erbij voor het wisselvallige weertype dat we op koningsdag vaak hebben. Niet geaarzeld en besteld en ja hoor precies op tijd in huis! Top, perfecto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Snelle bestelling Correcte afhandeling Binnen de termijn ontvangen Tevreden over het produkt. Nu wat wil je nog meer als je per internet iets besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

hélemaal top

Veel keus, snelle levering...en een supervette Koningsaktie...zeer tevreden..

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Had een dag later het product in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk bestellen, snelle en nette levering, prachtige producten!

Hier ga ik vaker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima producten

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende pasvorm

Heerlijke schoenen die ik online kan bestellen omdat ze altijd passen bij mij. Ook deze zijn weer fantastisch. Lopen prima en de looks zijn echt van deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topschoenen en topservice

Perfecte pasvorm. Bij 1 schoen was de verlijming niet goed....geen probleem...nieuw paar ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
8

Top schoenen!!

Snel geleverd, goede kwaliteit! Lopen. Heerlijk licht

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik had in het verleden her laatste exemplaar schoenen [rood) gekocht . Schoenen waren gedragen. Mocht het houden. Geld netjes terug gestort gekregen. Heb het vertrouwen niet verloren in dit bedrijf. Een week geleden weer 3 paar schoenen besteld.maatje te groot besteld.kreeg binnen een paar dagen is het omgeruild voor een maatje kleiner.buiten retour procedure toch juiste maat toegestuurd gekregen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Van begin tot eind prima op de hoogte gehouden van de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Netjes op tijd geleverd,goede snelle service. Kan 't iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Niets aan toe te voegen.prima service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

Tweede keer dat ik schoenen bestel (beide keren een Koningdagsactie). Super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super schoenen

Ik bestelde 2 paar Typhoon. Snelle levering en de sneaker overtreft mijn verwachtingen. Mooi om een historisch nederlands merk te kunnen kopen en dragen. Tip: bestel een maatje groter, ze vallen klein uit….

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.