Filters

10

Prachtig en comfortabel product

Prachtig en comfortabel product!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Krijg op 4-4 bericht dat de bestelling is ingepakt en onderweg met al een DHL code. Vervolgens krijg ik 5 dagen later te horen dat ik een credit krijg van 2 vd 3 paar schoenen die ik heb bestelt zonder ook maar een bericht te ontvangen of eventueel de vraag of ik een vervangend model wil. Nu maar 1 paar ( nog wel de vraag of deze wel gaat komen, nog niet ontvangen) en tevens geen korting op een tweede paar. Erg jammer dit vooral omdat ik al bericht had dat alles was ingepakt en onderweg.

  • Aanbevelen? Nee
10

Helder, snel en tevreden.

Heldere website en omschrijving van het artikel, de schoenen. Snelle levering en tevredenheid over de aanschaf. Waar voor mijn geld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mooie schoenen, snelle en correcte levering!

  • Aanbevelen? Ja
6

De schoenen vallen zeer klein

Ik had twee paar schoenen besteld, maar ze zijn te klein en smal. Teruggestuurd, maar twee weken geleden en geld nog niet terug???? Dan kom je ook tot inzien dat een andere maat bestellen ben je nog eens verzendkosten kwijt en als het weer niet past retourkosten!!! Gezien het geld van de eerste keer nog niet terug is , is dat ook nog niet gebeurt. Ik wacht nog steeds af , hoe de verdere ontwikkeling is.

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldig gave schoenen

Gave schoenen in mooie appartementen kleuren lopen ook nog eens lekker

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs kwaliteit verhouding!!

Schoenen zitten goed. Fijn en makkelijk om meerdere paar in verschillende kleuren te hebben. Makkelijk matchen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk retro!

Naast dat ze er leuk uitzien, lopen ze ook nog eens fantastisch! En zoveel kleuren, ik kon niet kiezen...heb gelijk 3 paar gekocht!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top product

Nette mooie schoen. Vlot geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

De sneakers van Q1905 zijn van ware topkwaliteit..zitten goed lopen goed mooie kleuren. Service is meer dan top, twee jaar terug liet het stiksel los na 1 telefoontje kreeg ik meteen nieuwe toe gestuurd….

  • Aanbevelen? Ja
4

...teleurstellend....

...té nauw..(..dus erg zweterig , uit ervaring..)..té veel kunststof in een van de modellen , extra veters NIET in dezelfde kleur (..wat niet genoemd wordt..)........Sorry , ik zou iets anders willen vertellen maar...Helaas . Oh ja : al een week geleden geretourneerd , nog niets vernomen... (..ik weet het , een week is niet lang , en het gaat niet om het geld , maar een mailtje om te vertellen dat het product ontvangen is..zou wel moeten kunnen..Vind ik..)

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

De maat is ook perfect, zoals jullie omschreven dat je 1 maar groter moet nemen. Zitten heerlijk en lopen ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

net niet

Helaas vallen beide truien wat kleiner uit. Ik heb via jullie ook een vest besteld in dezelfde maat besteld en deze past prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima kwaliteit en prima levering

De bestelde truien voldoen precies aan de beschrijving en zien er kwalitatief uitstekend uit. Levering was perfect: binnen twee dagen in huis!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal TOP

Snelle levering, prima die extra zooltjes, vind de schoenen heel leuk ( smaken verschillen) en heb altijd op dit merk gesport. Dikke 10.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

top producten en top service

top service van het Q1905 team na het plaatsen van een bestelling gelijk gereageerd en het probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima site, waar ik al meerdere keren wat heb gekocht

kleding en schoenen zijn wat ze beloven qua kwaliteit en pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie schoenen

Voor onze branding op de beurs hebben wij gekozen voor de oranje schoenen om te benadrukken dat wij een in NL producerend bedrijf zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke schoenen.

Schoenen zijn perfect, fantastische pasvorm en dragen zalig.

  • Aanbevelen? Ja
9

TOP!

Prima shirts!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit en snel geleverd

Top leuk jasje ben helemaal blij met m’n tennisteam. Helemaal in Q stijl …

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Alleen DHL, als vervoerder, en haar lastige ophaalpunten als je niet thuis bent als het hun uitkomt. Geef mij toch maat de TNT post :) Maar dat geld voor iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering prima product

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Snelle levering andere dag al in huis

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 11

3291 CH Strijen

078 6748414

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.