Geweldig goede service

Door een eigen fout de verkeerde doppen besteld, en die kon ik retour doen ,waarna de goede maat netjes toegestuurd werden na goedecomunicatie,top

Mooie wieldoppen voor mooie prijs

Mooie wieldoppen gekocht voor mijn Yaris. Passen perfect en qua kleur (zwart) ben ik ook zeer tevreden. Volgende dag in huis voor een schappelijke prijs. Mijn dank is groot!

Juiste levering, hetgeen besteld. Korrekt informatie gekregen. Alleen moeilijk telefonisch bereikbaar.

Goede service en betrouwbaar!!

Hier al meerdere malen een set gekocht goede service en kwaliteit

gewoon super echt een aanrader

opel wieldoppen gekocht mooi op tijd aangekomen nette service

Geweldig, zeer kundig en fantastische service!

Geweldig, zeer kundig en fantastische service!

Echte aanrader

Wieldoppen besteld voor mijn Opel. Staan mooi op mijn wintervelgen. Wieldoppen waren ook binnen een dag bezorgd.

Helemaal super

Hele goede service.wordt snel geholpen. Met andere woorden........ gewoon helemaal top.

Goede en nette service

Goede en nette service

Mijn bestelde wieldoppen, kwamen op 1 na kapot en beschadigd binnen. Ik stuurde een mailtje om dit te melden en hoe ik de kapotte doppen terug kon sturen. Dezelfde dag kreeg ik het antwoord dat ik niets terug hoefde te sturen en zij een set nieuwe zouden opsturen. Deze keurig en onbeschadigd ontvangen! Top service dus!

Een giga service nadat ik waarschijnlijk iets fout gedaan had

Goed geholpen

Klantvriendelijk

Snelle en goede oplossing voor een probleempje. Goed gedaan.

Goede ervaring, mooi product

Mooie wieldoppen gekocht bij wieldoponline. Ze waren binnen 1 dag binnen en de kwaliteit is heel erg goed. Zeker een aanrader.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Blij met deze mooie wieldoppen. Zijn kwalitatief gewoon uitstekend en dat voor een hele mooie prijs ook nog eens!

Matige kwaliteit

Ik was er van overtuigt dat ik orginele toyota wieldoppen kreeg, deze zijn echter zo nep als het maar kan, de proporties van het logo kloppen bijvoorbeeld niet. Dit vind ik opzich niet erg, maar ook komt de kwaliteit niet in de buurt van de orginele. 1 van de 4 wieldoppen is bij de eerste montage al kapot gebroken omdat de ring te groot was (ik weet zeker dat ik de goede maat heb, heb gecontroleerd op de band). Ik verwacht ook niet dat als ik ze er nu nog weer afhaal dat ze heel blijven. Was wel 64 euro kwijt + 28 euro voor 1 losse (als vervanging voor die die stuk is gegaan). Erg telleurgesteld en verbaasd dat het bedrijf verder zulke goeie revieuws heeft.

Perfecte levering

Zaterdag besteld, en vandaag dinsdag op en top geleverd. Na een vraag ivm de levering heb ik van de mensen van wieldoponline een perfecte communicatie gehad, waarvoor dank. Het product was mooi verpakt. Ik raad wieldoponline aan iedereen aan.

Strakke wieldoppen snel geleverd

Goede ervaring met Wieldoponline.nl. Bestelprocedure gaat eenvoudig en de wieldoppen waren snel in huis. Heel blij mee!

Grandioze service

Ik had zelf de verkeerde wieldoppen besteld en gevraagd hoe we dat op kunnen lossen. Geen probleem, stuur ze maar terug en in mum van tijd tikkie voor resterende bedrag en nieuwe verstuurd voordat ik de verkeerde teruggestuurd had. Goed van vertrouwen. Aanbeveling, uitstekende service

Klantendienst super

Ik had wieldoppen besteld .Bij levering waren ze beschadigd (waarschijnlijk door het transport). Ik stuurde een mail om ze te retourneren. Ze antwoorde per mail dat dit niet nodig was en dat ze andere zouden opsturen. Twee dagen erna was de koerierdienst er weer met nieuwe , super.

Geweldig goed

Hele snelle service en heel klant vriendelijk het is het aanbevelen zeker waard

Overzichtelijke website Snelle levering degelijk materiaal Vriendelijk en zeer behulpzaam ook via @mail

mooie wieldoppen

Goede ervaring, mooie wieldoppen voor een leuke prijs, snel in huis.

Ik heb 4 wieldoppen besteld 14inch, de volgende dag afgeleverd door GLS. Echter bij het monteren van 1 van de wieldoppen brak de metalen sluiting. Een mailtje volstond om een compleet nieuwe wieldop te ontvangen, ook weer binnen 24uur.

Een wieldop was niet goed. Gemaild en binnen 2 werkdagen binnen. Toppie

Frank is een toppertje!

Er was wat misgegaan en zonder enig probleem opgelost! Betaling even stopgezet en nadat ik, zonder probleem, 2 nieuwe wieldoppen thuisgestuurd heb gekregen (zonder extra kosten te betalen) kreeg ik pas weer de rekening. Niet zo gek dat hij zoveel positieve reviews heeft staan hier Ga zo door....dan kom je er wel!