Goede service en fijne webshop!

Suoer goed geholpen!

Snelle service, prima voorlichting !

Frank reageert snel op vragen via de mail. Pakket (wieldoppen Renault Trafic) snel ontvangen. Zeer tevreden

Mijn ervaring was uitstekend een dikke 10+

Ik had zelf een fout gemaakt en die is door het bedrijft keurig netjes afgehandeld goed en snel top!!!!!!!!!

Zeer goede service..

Bij het bestellen van de wieldoppen ging het helaas fout. Het werd bezorgd zegt de koerier maar helaas niks ontvangen.. na contact te hebben gehad met de afzender (wieldop online) heeft hij nieuwe opgestuurd.. super service.. snelle levering.. mooie doppen… een aanrader dus

ze doen er echt alles aan om je te helpen!

ik had eerst de verkeerde maat besteld, kreeg per kerende post de juiste maar die paste niet omdat ik blijkbaar een afwijkend model velg heb. Na een week heen en weer appen had ik toch nieuwe wieldoppen, en die passen en staan super gaaf. Ik ben blij verrast met Wieldoponline.nl

Goede kwaliteit, dienstverlening en communicatie!

Goede service: De wieldoppen bleken een beetje vertraging te hebben. Ik kreeg daar direct een bericht over. Ook nadien steeds heldere en snelle berichtgeving. Makkelijke montage ook!

Snelle service.

Verkeerde wieldoppen gekocht en geretourneerd. Gevraagd om terug betaling maar vandaag ontving ik de juiste wieldoppen. Goed meegedacht en perfecte snelle service.

Hele goede service!

De wieldoppen werden goed verpakt en snel geleverd. We hadden helaas een klein probleem bij 1 wieldop. Meteen contact opgenomen via de mail en binnen een uur hadden we een reactie en werd er een nieuwe wieldop kosteloos toegestuurd. Deze nieuwe wieldop past perfect. Echt een hele goede service!

Super service, bedankt

Mooie wieldoppen, doet wat het beloofd!

Prachtige wieldoppen binnengekregen voor mijn nieuwe auto. Snel in huis en een zeer schappelijke prijs. Helemaal blij!

Fantastische Service

Door een fabricagefoutje moesten mijn wieldoppen retour worden gezonden. Een set nieuwen zou ik ophalen omdat ik in de buurt moest zijn. Vanwege ziekte ging dat niet door en werd er keurig een nieuwe set gestuurd naar mn huisadres. Dat noem ik een perfecte service!

Had zelf een foute bestelling geplaatst. Mailtje gestuurd. Meteen reactie om tot oplossing te komen. Netjes hoor.

Top geregeld!

Super mooie wieldoppen, snel binnen!

Geweldig bedrijf!

Mijn Opel wieldoppen waren na 20 jaar verselten, dus ik ging op zoek naar nieuwe doppen, en na enig sinds lang zoeken, kwam ik uit op deze site, en ik durfde het heel lang niet te kopen, maar uiteindelijk heb ik het toch geprobeerd, en ik moet zeggen: Wat een bedrijf, en dat is uit een goed perspectief genomen, ik heb ze besteld, 2 dagen later kwamen ze. En toen ze er op waren, waren ze echt fantastich, vergeleken met de oude, zijn deze echt mooi. Het enige ding was wel, toenik mijn Corsa voor de eerste keer ging wassen, ging de lak van de 2 doppen en helaas af. Dus vervolgens stuurde ik een mailtje naar ze, kreeg ik letterlijk na 1.5u reactie dat het jammer om te horen is en dat ze gelijk 2 nieuwe gingen opsturen, ik heb ze ondertussen erop zitten de nieuwe, en ik blijf ze geweldig vinden. Ga zo door! (het ging hier over een Opel Corsa 2001)

Geweldige service en snelle levering .

Afgelopen Woensdag besteld en vandaag binnen gekregen en zeer tevreden over het resultaat van de wieldoppen .

Zeer correct .

Heeel tevreden .

Echte aanrader!

Prima service, snelle levering, TOP!

Zeer goede ervaring

Prachtige wieldoppen, snelle levering, goed geholpen. Ga zo door!

Super geregeld!

Mooie wieldoppen, snel in huis.

Wieldoppen worden niet geleverd

Wieldoppen besteld en betaald. Maar geen wieldoppen geleverd. Telefoon wordt niet meer opgenomen. E-mail wordt niet opgereageerd Kan beter aangifte gaan doen. Wordt gewoon opgelicht.

Goedemorgen heer/mevrouw Buurke, GLS heeft tweemaal een afleverpoging heeft gedaan bij u, maar tweemaal was er niemand aanwezig (om 9:43 uur en om 12:36 uur de volgende dag). Ik zie dat de wieldoppen inmiddels wel zijn afgeleverd. Hopelijk heeft u er veel plezier van! Met vriendelijke groeten, Team van WieldopOnline.nl

Goede service & Mooi product

Snelle reactie op mijn vraag, wist niet precies welke inchmaat ik moest hebben. Hierbij werd ik goed geholpen door de medewerker. Wieldoppen waren de volgende dag al binnen, heel tevreden mee!

aanbevolen

wieldoppen gekocht citroen c3 15inch. ben er zeer tevreden over. goed uitleg en binnen twee dagen geleverd. komt afspraken na.

Top service!

Mooie wieldoppen ontvangen voor mijn auto. Snel in huis, kwalitatieve wieldoppen!

Geweldige service

Mooie wieldoppen besteld en snel ontvangen helaas 1 dop met een scheurtje bij het monteren, na mail contact kreeg ik gelijk al bericht dat er een nieuwe dop opgestuurd word kosteloos. Dit vind ik nog eens een ouderwetse goede service. TOP!!

Matige kwaliteit

Enjge tijd geleden kocht ik 4 wieldoppen 15 inch voor Suzuki Swift. De 30 dagen termijn is ruimschoots voorbij maar nu merk ik dat de wieldoppen van matige kwaliteit zijn; passen niet goed en maken een tikkend geluid. Ik was in de veronderstelling dat het originele Suzuki wieldoppen zijn maar dat is niet het geval; het zijn universele wieldoppen met een namaak Suzuki logo. Voor de prijs had ik toch meer kwaliteit verwacht..